עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tomer_et,

    הורדתי מהרשת קובץ IMG ואת קובץ ה - CCD המתאים לו (בעלי אותו השם) כשניסיתי לצרוב את הקובץ לדיסק ע"י CloneCD קיבלתי הודעת שגיאה כאשר פתחתי את קובץ ה - CCD. הודעת השגיאה הייתה שהערכת לא יכולה למצוא את הקובץ המבוקש. יש משהו שאני יכול לעשות? האם אני עושה משהו לא נכון?

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  2. התוכנה נקראת red eye remover היא מעולה והכי קלה בעולם לתיפעול מבטלת לחלוטין עיניים אדומות היא קלת משקל ותוך שניה אין עיניים אדומות מומלץ . תהנו בברכה זוהר.

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  3. יש לי סשן מנג'ר בפיירפוקס בהפעלת הפיירפוקס הוא פותח לי את כל הטאבים שהיו פתוחים כשסגרתי אותו. עכשיו, אני רוצה ליצור שני קיצורי דרך מהדסקטופ כך שכל אחד יפתח לי סשן אחר לגמרי. לדוגמה: קיצור אחד יפתח לי חלון פיירפוקס עם כמה טאבים של אתרי חדשות. קיצור שני יפתח לי חלון פיירפוקס נוסף עם כמה טאבים של אתרי לימודים. ניסיתי לפתוח בפיירפוקס חלון נוסף עם כמה טאבים ולשמור אותו בסשן מנג'ר תחת שם א' וחלון אחר עם טאבים אחרים תחת שם ב' אבל אני לא מצליח להפעיל אותם...

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  4. Started by hichcock,

    היי עברתי עכשיו לווינדוז 7 ושמתי לב עכשיו שאין ב-7 ווינדוז מייל...... יש לי כמה קבצי מייל שאני צריך שגיביתי בינתיים, התקנתי את כל ה-office וכנראה שאני אעבור ל-office outlook בכל מקרה השאלה כזו: ניסיתי לפתוח את המיילים דרך האאוטלוק של האופיס אבל אני לא מצליח, התוכנה לא מזהה את הקבצים. שמתי לב שהקבצים של האאוטלוק מסתיימים ב htm בעוד המיילים של הווינדוז מייל מויסטה מסתיימים ב eml. ניסיתי לשנות את הסיומת ולפתוח...... זיהה את זה באופן חלקי ביותר אבל את הרוב אי אפשר לקרוא (ג'יבריש). כשאני מנסה לפתוח את המיילים דרך האאוטלוק אני מקבל הודעת שגיאה. למישהו יש מושג מה אפשר לעשות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  5. Started by icebreak,

    http://winamp.com/player/index.php

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  6. שבת שלום.

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  7. Started by Real_Me,

    אין לי מושג למה אבל כשאני מריץ את NETLIMITER לאחרונה, אני מקבל את הודעת ה-RUNTIME ERROR והתוכנית נסגרת. מי שמכיר את התוכנית יודע עד כמה היא שימושית ומאד הייתי רוצה לפתור את הבעיה. ניסיתי את שתי הגירסאות האחרונות, הסרתי והתקנתי, ללא הועיל. תודה רבה מראש לכל מי שיוכל לעזור.

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  8. וואי אני משתגע... יש לי את המשחק BLOODLINES והוא לא עובד על X64 אז מצאתי תיקון לזה... רק שצריך להעתיק את התוכן של הדיסק.. להחליף את קובץ ההתקנה הראשי MSI ולעשות מזה דיסק חדש... ואז זה יתקין לי ויעבוד על מערכת X64... עכשיו השאלה היא... איך אני הופך את התוכן הזה של הדיסק שהתעתקתי לMDS,MDF? עם איזה תוכנה עושים את זה? ניסיתי מגיק איי אס או... אבל לא היבנתי כלום... תוכנה עם הסבר פשוט יועיל מאוד תודה

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  9. Started by roadrunner,

    איך לגרום ל ZONEALARM לעבוד עם ADSL ? משום מה כל פעם שאני מתחבר הוא מודיע לי שהוא חסם את הגישה מהמחשב שלי.

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  10. מתנצל אם זה לא המקום,פשוט לא ידעתי איפה לרשום את ההודעה. אני מחפש את השומר מסך הזה http://www.idsa.org/idea/idea2004/b285.htm חיפשתי בכל מקום באינטרנט,כולל כמובן האתר של LENOVO ופשוט לא מצאתי.במחשב עצמו (בתיקייה של התוספות) יש לי שומר מסך אחר של THINKPAD. אני אשמח אם תעזרו לי,תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 850 צפיות
  11. Started by pssheba,

    שלום, מצוי בידי שיר בפורמט mp3. השיר עצמו תופס 10% וכל שאר 90% מהקובץ מיותרים. קיימת תוכנה עמה אני יכול לסלק חלק מהשיר ולהותיר בידי רק את ה 10% שאני מעונין בהם? אודה על קבלת קישור לתוכנה מעין זו. ואם כבר אני שואל אז אשמח לשמוע, אם קיים, משהו הרבה יותר מתוחכם: האם קיימת תוכנה שבעזרתה ניתן לבודד ליווי אינסטרומנטלי מקולו של הזמר? במילים אחרות: משיר מסוים אני רוצה לסלק את קול הזמר כך שבידי ישאר הליווי האינסטרומנטלי בלבד. תודה !

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  12. השאלה בכותרת, פרמטתי לחברה שלי את המחשב, ואחרי התקנה הרבה רכיבים לא הותקנו, ביניהם כרטיס הרשת. אם אני אתקין את הINF (הצ'יפסט הוא 945) כרטיס הרשת יותקן? תודה.

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  13. כמו בכותרת, הוא ניכנס לי לאתרים יותר לאט מ-Explorer, בטעינת אתרים וכוליי, איך אני יכל להגביר את המהירות שלו? יש איזו שהוא תוסף? מדריך? תודה מראש לעוזרים!!

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  14. שלום לכולם!!! התחילה לי תופעה חדשה באימיול כל פעם שאני עומד עם העכבר על פס הגלילה על מנת לבחור שרת מתוך הרשימה האימיול "עף" מתנתק מעצמו. החיבור לאינטרנט קיים. מה זה יכול להיות? לפעמים הוא מתנתק גם שלא בוחרים עם העכבר אבל זה קורה לאחר פרק זמן ארוך יחסית. מה לדעתכם מקור הניתוקים האלו? ???

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  15. שלום שלום, סרטון קצרצר שהורד בפיירפוקס והופסק באמצע נמצא על שולחן העבודה ומסרב להמחק, בנוסף עכשיו הפיירפוקס נתקע בכל הפעלה. הסרתי פיירפוקס וניסיתי למחוק, לא נמחק. אבל התקלה של הקריסה של השועל הסתדרה לאחר התקנה מחדש. כניסה במצב בטוח למערכת הפעלה לא עוזרת, הקובץ מסרב להמחק. ניסיתי באמצעות TUNE UP UTILITIES, יש שם SREDDER שאמור למחוק קבצים בעייתיים, לא עזר. מה הלאה? פרטים: מערכת הפעלה VISTA 32, ULTIMATE. שועלאש 3.03. גודל בקובץ בדיסק: 0. תודה מראש אנשים.

  16. Started by QuietRiot,

    שלום לכולם, שמי ניר. פעם ראשונה שאני כותב פה. רציתי להתייעץ אתכם, אני עובד עם פוטושופ כבר זמן מה ואני מרגיש שאני כבר דיי ממצא את עצמי בתוכנה (את עצמי, לא את התוכנה), חשבתי שתלת מימד תיהייה דרך להוסיף גוון חדש לעבודה שלי עם פוטושופ. השגתי ממכר את C4D, אתה הוא עובד באופן מקצועי, אבל אני לא ממש מוצא את הידיים והרגליים... אני למדתי להשתמש בפוטושופ לבד דרך האינטרנט ככה שאני לא לגמרי מטומטם... אשמח לקבל מדריכים שמסבירים את הבסיס של עבודה עם תלת מימד, בדגש על התוכנה C4D. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  17. Started by 3pac,

    יש לי PowerDirector וחתחתי קטע מסוים מסרט ועכשיו אני רוצה לשמור אותו . איך אני שומר אותו באותה איכות ?

    • 8 תגובות
    • 849 צפיות
  18. Started by zglazer,

    שלום לכולם!!! אני משתמש חדש בפורום זה וזקוק לעזרתכם המקצועית. הבעייה: תוכנת האנטי וירוס (2002 גירסה מלאה)תקעה לי את המחשב, ולכן הסרתי אותה ע"י מערכת ההפעלה win me. וכאן מתחילה הבעייה. כל פעם שמפעילים את המחשב ישנה ההודעה הבאה: Error:NAV Auto-Protect is unable to start: SYMEVNT.386 is not loaded-you may need to reinstall Norton Antivirus to correct the problem. הבעייה שאין ברשותי דיסק לבצע התקנה חדשה אז איך נפטרים מההודעה בדרך אחרת?

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  19. אורח ShanyA
    Started by אורח ShanyA,

    :] משום מה כשאני פותחת קובץ בתוכנה, היא מזהה רק את השמע ולא מראה את הוידאו [לא מראה שגיאה או משהו] יש לי מקודדים מתאימים במחשב..יכולה לראות סרטים .. וגם כשאני מנסה לשמור הוא שומר לי את זה בתור שמע כשהיה לי XP זה לא קרה, רק עכשיו בויסטה

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  20. הוא יעשה צפצוף או צליל כלשהו.. כל דבר, פשוט שיודיע לי עם צליל על סיום הורדה. הורדתי כבר מנהל הורדות עם אקסטרה אופציות, אבל אין בו אופציה כזו. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  21. Started by hwassaf,

    השתמשתי עד עכשיו ב outpost והייתי דיי מרוצה, אבל ראיתי ש Pc Tools מציעים פיירוול שמדורג מאוד גבוה בבדיקות וגם הוא לגמרי חינמי, בלי שום הגבלות... מה אתם אומרים, כדאי ?

    • 6 תגובות
    • 849 צפיות
  22. מחפש בעלי נסיון לגבי חומרה נדרשת, משמעויות ביצוע, ועוד טיפים.

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  23. Started by ronle,

    לא יודע אם כבר דובר על זה בפורום, בכל אופן נתקלתי בזה ב NANA וחשבתי לשתף אתכם. בתמונה הבאה שנראת תמימה, נמצא קובץ RAR אשר מכיל (לצורך דוגמא) קובץ WORD אם תפתחו את התמונה ע"י WINRAR תוכלו לראות את קובץ WORD מקור:http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=554494&TypeID=1&sid=127 [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  24. משום מה ויסטה התקין את זה אוטומטית אבל 7 לא. ניסיתי את הדרייבר שיש לי ל XP - לא עובד. יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  25. זה השם מאיפה אפשר להוריד realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet Adapter תווווווווווווווווודה

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות

דיונים חדשים בפורומים