תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה לצפייה\ותפיסה של ווידאו(TV TUNER) התוכנה של לידטק לא עובדת לי מסיבה לא מובנת (מסרבת לפעול גם אחרי מחיקה והתקנה וגם פרמוט) כרגע יש לי את התוכנה של ATI מהMMC8.1 מעולה אבל אין אפשרות לשלוט עלייה עם שלט.. אני צריך גם תוכנה להקלטה עם מיקרופון שנותנת אפשרות לאפקטים ותוכנה לDJ בסגנון traktor רק שתומכות בעיברית
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
חשבתי שווינאמפ פחות מעמיס על המחשב ולפי הרשימה במנהל המשימות הוא מעמיס יותר, יש איזו הצדקה? איזה תוכנת מוזיקה כדאי להשתמש?
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
ברשותי קובץ שכר בעל 2 גליונות: גיליון 1 הניהול הכללי של השכר במהלך החודש - בין השעות 19:00-7:00 מקבל 225% גיליון 2 ניהול 225% מבקש לדעת האם ניתן להעביר את כל נתוני 225% לפורמט בגיליון 2 בצורה אוטומטית [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם כן אני יודע מדובר בענתיקה-אבל זה מה יש! יש לי מחשב פנטיום 4 שמשמש רק לגלישה באינטרנט,בעיקר לאחרונה באתרים מסוימים (בעיקר כמו אלה שיש הרבה פרסומות מקפצות.בנרים HWZONE/TOREC) הCPU עובד על 100% CPU כל הזמן האם ניתן לבצע משהו? האם יש למשהו מעבד פנטיום שהוא לא צריך יותר חזק --הלוח אם שיש לי הוא MSI שלא תומך בפרסקוטים למנהם תושבת 478 תודה
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם אני זקוקה לתוכנת עריכה לוידיאו מקצועית יש המלצות????? ??? תודה חברה ;D
-
- 9 תגובות
- 851 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש והתקנתי אותו, התקנתי כמה תוכנות חדשות וההתקנה הצליחה, אבל בסוג מסויים של התקנות כשניסיתי לפתוח את ההתקנה המחשב כתב לי: NSIS error. מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
שבוע טוב אני מחפש תוכנת הקלטה (של קול) ושיהיה אפשר לצרף אפקט\ לערוך את הקול כך שישמע דיבור בקשר כל טוב ותודה לעונים אלי
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
ופירמטתי את המחשב, והיה בילבול ואני לא יודע אם בכלל גיביתי את המיילים, אני לא מוצא כלום, איפה זה נשמר? מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
היי אני מתחיל לעשות את עבודת שורשים ומצאתי מלא תמונות אשר צבעם כבר לא משהו רציתי לדעת איך אפשר עם PHOTOSHOP CS לתקן אותם? תודה מראש Install
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך FX5200 128 מחשב 32BIT!! עם הפשר שהדריבר יהיה בעיברית תודה ענקית לעוזרים!!!
-
- 5 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם!! האם יש תוכנה שמאיצה ת מהירות הורדת הקבצים באיימש? תודה מראש!!
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני כבר מספר שנים משתמש ב- kmplayer ומרוצה ממנה ממש.... הבעייה היא שפתאום כשאני פותח צופה בוידיאו על מסך מלא...התמונה ממש נהיית איטית ומקרטעת לכמה שניות....מה גם שאיכות התמונה לא טובה כמו תמיד.... הסרתי את התוכנה והתקנתי אותה מחדש מספר פעמים....כל פעם בגרסה אחרת.... זה פשוט לא עוזר עכשיו במדייה פלייר למשל אין לי את הבעייה הזאת... זו לא בעייה של ביצועי מחשב\כרטיס מסך מאחר והכל היה מושלם עם ה- kmplayer עד שהיא החליטה להתחרפן.... זה פשוט קרה סתם כך אם מישהו יוכל לעזור לי אעריך את זה מאוד.
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין להשתמש בחצים במקלדת כדי להעביר קדימה ואחורה בוידאו - בעת שימוש במדיה פלייר. אני יודע שכאשר אני לוחץ בעזרת העכבר במקום כלשהו על הבר ששולט במיקום בתוך הוידאו, ניתן אז לשלוט בעזרת החצים. אבל אני מעוניין לשלוט בזה בלי שיהיה צורך ללחוץ עם העכבר על הבר לפני זה. האם ניתן לעשות זאת? בנוסף האם ניתן לקבוע כמה זמן בסרט יעבור קדימה/אחורה בעת השימוש בחצים? עריכה: שמתי לב שבffdshow שבו אני משתמש לסרטים יש אפשרות לשליטה בעזרת המקלדת אבל משום מה זה לא מגיב כאשר אני משתמש בכפתורים שהתאמתי. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
-
שלום רב לאחרונה התקנתי כמה חבילות קודקים, כשכל אחת לא הצליחה לפתור לי את הבעיה כשרץ סרט, ( לא משנה איזה פורמט ) רואים אותו באופן פגום, וכשאותו הסרט רץ בשני נגנים שונים, באחד פגום ובשני רואים טוב. אין לי מושג מה הבעיה, התקנתי כמה וכמה חבילות קודקים ואף אחת לא עזרה גם ללא שום קודק הבעיה קיימת. עזרה! תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 851 צפיות
-
-
לפני כמה שבועות עשיתי FORMAT על המחשב שלי . התקנתי את כל הDRIVERS שלי כמובן וגם את התוכנות הנילוות למחשב שלי, כל מני דברים ואחד הדברים אשר אני זקוק לו זה הצורב שלי , אשר משמש לי כמקור גיבויי רציני . בעת ההתקנה דבר מוזר מאוד קרה: אני מנתב את תוכנת ההתקנה להתקין את הNERO לספרייה מסויימת בקונן מסויים מסכים לרישיון כנהוג והכל הולך כמתוכנן . לאחר שכבר סיימתי להתקין את הNERO נכתבה לי הודעת שגייה שתוכנת ההתקנה לא הצליחה להתקין את כל הקבצים של NERO ושאני צריך לעשות RESTART . לחצתי על אישור ולהפתעתי הרבה נכתב לי באותיות גדולות NERO INSTALLER IS FINISH SUCCESSFUL אמרתי לעצמי יופי ; כמו שנכתב לי עוד בהודעת השגיאה , וכמובן כמו שידוע ב WINDOWS 98 נהוג לעשות RESTART אז אכן עשית…
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
-
יש לי קובץ מסוג SWF שאני רוצה לשלבו בתוך מצגת POWERPOINT. הנקודה היא שאני רוצה שממש יראו את המיני סירטון ולא סתם איקון של קובץ. האם זה אפשרי? אם לא - מה כן אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח, הזמנתי לא מזמן את הכרטיס מסך שלי כדאי להשלים את המפרט שלי ולהרכיב אותו. הכרטיס יגיע בסביבות ה20.1.06, ברגע שהוא יגיע אני יחבר הכול ירכיב ויתקין מערכת הפעלה XP (חוקית לגמרי) אם יש ספקות. יש לי עכשיו כמה שאלות בשאלה: אחרי התקנת המערכת הפעלה אני יצתרך להתקין דרייברים.. ללוח אם/כרטיס מסך/וציפסטים וכול זה/ בעיקרון אני מקבל עם הלוח אם והכרטיס מסך דרייברים. השאלה עצמה היא: אם עלי להתקין את הדרייברים של הכרטיס מסך ועלהם את הדייברים המעודכנים האחרונים מאתר נווידיה? במקרה שלנו זה: ForceWare 81.98 מה אתם אומרים קודם את הדרייברים של הכרטיס מסך מהדיסק שמגיע יחד איתו ואחרי זה את זה עליו? או שלהתקין את ה ForceWare 81.98 ישר וזהו? עכשיו בקשר ללום אם: צריך להתקין משם …
-
- 12 תגובות
- 850 צפיות
-
-
האם קיימת כזו תוכנה שנותנת לשנות רזולוציה רק עם סיסמא?
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום אני רואה סרט שרץ על שני מסכים, כלומר חיברתי 2 מסכים למחשב אחד. הבעיה היא שהתירגום ממוקם בדיוק בהפרדה של שני המסכים וזה מקשה להבין את הכתוביות. האם יש נגן שאפשר לשנות בו את מיקום הכתוביות כך שהכתוביות יהיהו ממוקומות בצד אחד של המסך או צד אחר? חייב להיות אופציה כזאת... תודה
-
- 6 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני רוצה לתכנת את הכפתורים של העכבר הנ"ל ולכן מחפש את הדריברים שלו. * INELLIPOINT 6.2 לא מזהה אותו. http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=099 אשמח לעזרה .
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
כל קובץ שאני מנסה לפתוח נתקל בשגיאה ולא מצליח לפתוח את הקובץ.. יש מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ושאני מחבר את האייפוד, אני מקבל הודעה שהאייפוד יכול להיות מסוכרן רק עם אייטיונס ספציפי אחד. כדי לסכרן, אני צריך קודם למחוק אתכל מה שיש באייפוד. אין דרך לעקוף את זה? שאני לא יצטרך למחוק את כל התוכן?
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
היה לי דיסקט עם הדריבר של ה sata והוא נעלם לי. חיפשתי בגוגל אולי חצי שעה ואני לא מצליח למצוא את הדריבר בבקשה עזרה יש לי לוחם אם של : fsb1333 gigabyte ga g31m s2l
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-


