תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי קובץ שעבדתי עליו בערך יומיים, ועכשיו הוא מסרב להיפתח (קבצים ישנים יותר כן נפתחים לי בפלאש), אני חושש שהוא נדפק :'( אני צריך מישהוא שיש לו פלאש, עדיף MX, שיעזור לי לבדוק אם הקובץ באמת דפוק.
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אני צריכה תוכנה טובה שממירה מ WMA ל MP3, חיפשתי תוכנות בגוגל שלא תחשבו אבל רוב התוכנות בכלל לא טובות או עולות כסף. תודה
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
-
שלום רב. יש לי מדפסת מתוצרת XEROX דגם PHASER 3100MFP. לאחרונה רכשתי מחשב חדש שמתותקנת עליו מערכת ההפעלה חלונות 7 בגירסת 64 BIT. בתחילה התקנתי את הדרייבר המקורי של המדפסת שתומך בגירסת 32 BIT אך לצערי התקנה זו לא תומכת במערכת ההפעלה שלי. כשניסיתי להסיר את התוכנה ולהתקין למערכת דרייבר מתאים נתקלתי בבעיה הראשונה, המחשב סירב להסיר את ההתקנה. את בעיה הזו פתרתי באמצעות תוכנה בשם Uninstall Expert והתוכנה הוסרה. בשלב זה נתקלתי בבעיה חדשה. כאשר אני מנסה להתקין את הדרייבר התואם לגירסת 64 BIT של התוכנה אני מקבל הודעה שלפיה ישנה גירסה שכבר מותקנת על המחשב ולכן ההתקנה בטולה. שאלתי היא: מדוע ההתקנה נכשלת? הרי התוכנה הוסרה מהמחשב ואף הגדלתי לעשות ונעזרתי בתוכנה אחרת שבאמצעותה הסרתי את …
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום, אני מתחבר לשרת של העבודה ולמרכזיה כדי לקבל טלפונים במידת הצורך אני מחפש תוכנה שנתנח לי את התעבורה ברשת שאני יוכל לראות אם משהו מפריע כי יש לי המון תקלות של איטיות ושמע בחיבור עצמו, יכול להיות מאוד שגם תוכנה שיודעת להגדיר לנהל QOS יכולה לעזור לי בנושא הזה כי אז אני יוכל להקצות רוחב פס שמור לאותו חיבור ללא הפרעות
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
היי קורא לי לפעמים שבזמן פתיחת קובץ (ISO) דרך תוכנת דיימון טולס , שהמחשב קופא לגמריי , רק ריסטט משחרר זאת , זה קורא באופן נדיר, אבל קורא, מדוע זה?, יש בעיה בחומרת המחש? רוני
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
הורדתי סרט HD X264 והסאונד לא תואם לתמונה בחלקים מסויימים התקנתי את כל הקודקים כל התוכנות לא פועלל עכשיו הבנתי שהנגנים משתמשים רק בCORE 1 מהמעבד ולא ב2 כלומר CORE אחד עובד על 100 אחוז שהשני על 2 אחוז ובגלל זה אני לא רואה את התמונה עם הסאונד בקצב אחיד כי אין למעבד מספיק כוח השאלה שלי אם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת אולי נגן שמנצל את כל כוח המעבד או משהו כזה זה ממש מציק לי אני אודה למי שיצליח לפתור לי את בהבעיה
-
- 6 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אפשר שם של תוכנה להעברת קבצים ממחשב למחשב? אני יסביר למה אני צריך אותה: יש לי בבית הספר קובץ ששוקל 200 mb ןאני רוצה להעביר אותו לבית יש לי אניטרנט בשניהם אבל אני רציתי לעשות את זה עם icq ואז נזכרתי שאני צריך להיות בשני מקומות בו זמנית על מנת לאשר את העברת הקובץ! יש תוכנה שאני יפעיל אותה במחשב בבית וגם בבית הספר ואז אני יוכל להעביר את הקובץ מבלי להיות בבית?
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי נייד EEE1000HE של אסוס יש לי מדפסת/סורק/מכונת צילום של HP מדגם pcs 1110 all-in-one הורדתי את הדרייברים היא מדפיסה יפה מאד אבל! כאשר אני רוצה לסרוק אני מפעיל את תוכנס הסריקה ובמקום לסרוק המחשב מפעיל את המצלמה של מחשב (מקור הסריקה בא ממצלמת המחשב) מישהו יודע איך לדבר את זה?? תודה רבה לכולם!
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
בבוקר הדפסתי משהו ועצרתי באמצע, עשיתי cancel ומאז הוא תקוע ככה. המחשב גם נכבה ונדלק מספר פעמים מאז. יש למישהו פתרון? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום! לפני כשבוע שבועיים קיבלתי את המחשב החדש ומייד התקנתי עליו את חלק מהמשחקים שאני משחק בהם, המשחק הבעייתי הוא NeverWinter Nights למי שמכיר כאשר הבעיה היא שכאשר אני מריץ את המסחק אני רואה את הלוגו של ATARI ואז את כל שאר הסרטים ואז המסך שחור אבל ברקע מתנגנת המוזיקה של המשחק, אז אני מזיז את העכבר ולוחץ על משהו ואז עוד משהו, בד"כ מגיע לי למצב של LOADING MODULE או משהו, ואז אני חוזר ורואה את המסך הראשי של המשחק.. יש לי GeForce 8400 כלשהוא כרגע ועדכנתי את הדרייברים להכי חדשים וזה לא פתר את הבעיה, גם דיירקט איקס לא ואני כבר לא יודע מה לעשות, זה מעצבן רצח... ד"א, סליחה אם הטופיק לא במקום אבל לא ידעתי איפה עוד לשים אותו. אה ועוד שני דברים שלא מצאתי בFAQ: א. האם יש תוכנה או משהו…
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום, אני פעיל בעיקר בפורום צילום וזאת ההודעה הראשונה שלי פה אז קודם כל נעים מאוד. כעיקרון התבקשתי לאחרונה ליצור מעין קטע וידאו שיוקרן על מסך שמורכב מתמונות שצילמתי בslide show ובינהן ירוץ קטע שכרגע נמצא בפלאש. בסופו של דבר את הסרט (שיהיה באיזור ה20 דקות ) אני אצטרך לצרוב על DVD. ראשית רציתי לשאול עם איזו תוכנה יהיה לי הכי קל לבצע את זה? אני צריך תוכנה שתתאים למשתמש המתחיל (זה קטע שחדש לי מאוד) מבחינת הממשק שלה וצורת העבודה שלה אך שתיתן לי מספיק כלים ואפקטים שאוכל להשתמש בהם. ושאלה נוספת היא שאלת הייתכנות, האם זה אפשרי לשלב את קטע הפלאש בתוך המצגת הזאת או שאני צריך את הקטע הזה בפורמט אחר? תודה מראש לכל המגיבים, יוסי.
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אוקיי הורדתי את התוכנה, ויש לי כמה שאלות: 1. האם המהירות של הליבה חייבת להיות עגולה לגמרי כלומר 2400 (יש לי 2.4C)?? או שהיא יכולה להיות 2406 (כי ככה זה אצלי, והמעבד ללא אוברקלוק). 2. האם המהירות של הליבה יכולה להשתנות? כלומר, כשאני נכנס לתוכנה מהירות הליבה היא 2405 ואז זה עולה פתאום ל2406.16 או נקודה 18 כל פעם זה משתנה כל כמה שניות? זה אמור להיות ככה או שמשהו לא בסדר, גם מהירות הבאס (bus speed) משתנה, 802 ל801... יש בעיה מסויימת או שככה זה עובד? כי חשבתי העערכים הם קבועים ואין סיבה שמשהו ישתנה כל עוד אני לא מאיץ אות המערכת. תודה רבה לכל העוזרים מראש!
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
תקלה שאני חווה לאחרונה במחשב היא שכל כמה זמן נסגר אחד הדפדפנים ומופיעה כאילו שהקובץ הפעלה שלו הוא corrupted, לאחר אישור של ההודעה מס' פעמים ניתן להפעיל את ה EXE של הדפדפן שוב. תודה לכל העוזרים!
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אני צריך להוריד תמונות מאתר מסוים, אז נכון שאפשר להציץ בSOURCE ואפשר גם לפעמים לגרור את התמונה לADDRESS אבל יש איזה אתר שהשיטה השנייה לא פועלת עליו והראשונה לא יעילה כי אני צריך להוריד ממנו יותר ממאה תמונות וזה סרט לעשות את זה מהSOURCE... אז רציתי לדעת אם יש איזה Java script שאפשר להתקין או איזה דפדפן או מה שזה לא יהיה שפשוט נותן RIGHT CLICK בכל מצב... תודה
-
- 10 תגובות
- 853 צפיות
-
-
חשוב לי לציין שלא עשיתי שום שינוי לא בחומרה, ולא התקנתי אף תוכנה. ביומיים האחרונים כבשאר הימים בחודשים האחרונים הביטורנט נשאר פתוח 24\7. אבל, ביומיים-שלושה האחרונים המחשב זז לי כמו עגלה כמו P2, ויש לי P4.2.6 עם 512 זכרון והארדיסק של 200 גיגה. בפרוסס מנג'ר אף אחד מהם לא מראה שהוא מלא, אז איך עדיין המחשב זז כ"כ לאט ? דבר שני המסך נכבה לי ומשנה צבעים וזה ממש מציק ומפריע כי כשהוא נכבה הוא לפעמים גם לא נדלק ואז עושים ריסט או שהוא נדלק ומראה לי הודעה כזאת : אני אובד עצות, מה לעשות ?! תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אח שלי רוצה להתקין איזה משחק (maple story). כשפותחים את קובץ ההתקנה המשחק מחלץ את קבצי ההתקנה (החלון הלבן הזה שכתוב שם preparing to install) לכונן C (בו מותקן הWIN) ואז לאחר סיום חילוץ קבצי ההתקנה כשתוכנית ההתקנה שואלת איפה להתקין את המשחק עצמו לא נשאר מספיק מקום בשביל להתקין את המשחק. האם יש אפשרות להגדיר בWIN שהקבצים יחולצו לכונן שהוא לא של מערכת ההפעלה ואם כן איך עושים זאת? יש לאחי WIN XP 32 SP2
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
לא יודע למה אבל אחרי פירמוט חלק מקבצי המוזקיה שלי הפכו פיתאום מMP3 לWMA. ואי אפשר לשמוע אותם, (זה שולח אותי לאיזה אתר של מיקרוסופט...) איך אני יכול להפוך אותם בחזרה?
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום למי יש מדריך בעברית לVISIO 2007 המדריך אך לעבוד אך לשנות בקצר אך לעבוד עם VISIO
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד מסוג HP nc6120 וכשהוא נידלק הוא רושם לי non system disk or disk error חיפשתי בכול מקום שרק אפשר ומצאתי שיש איזשהו קובץ באתר הרישמי של HP שמתקן תבעיה הזות אבל הבעיחה היא שבשביל להפעיל תקובץ הזה צריך וינדוס והוינדוס לא עולה..... הא ובנוסף הבעיה הזות אומרת שבעצם הכונן דיסקים שלי לא עובד... הינה מה שהצלחתי למצוא: Fixes issue with Default Setting in F10 Setup where the following error message was generated, "Non system disk error," and the notebook would not start (boot). זהות בעצם בדיוק הבעיה שלי DVD/CDRW Drive (GCC-4243N) Firmware Update ויש שם באתר הזה של HP גם קובץ אבל כמו שאמרתי אני צריך משהו בישביל להפעיל אותו בביוס! הינה האתר http://h20000.www2.hp.…
-
- 9 תגובות
- 853 צפיות
-
-
אהלן, בחודשים האחרונים חשבתי שמישהו פורץ לי לחשבון והמשכתי לשנות סיסמאות. קיצר, הבעיה היא ששמתי לב שכשאני מוריד למשל סרט של 700MB האתר של ראפיד שייר מוריד לי סביבות הג'יגה וחצי+ מהמכסה שלי. אני בדקתי בLog ואני היחיד שמוריד, ואפילו בלוג כתוב שאני מוריד את הכמות ההזויה הזאת. בעיקרון חשבתי שזה איזה דפקה בין החברים שלי לביני שמשתמשים בחשבון, אל תגידו לאף אחד הא. אבל חתכתי אותם כדי לראות איך זה מסתדר. אני משתמש בתוכה Flashget והבנתי שהיא מוריד מ5 מקורות בו-זמנית או משהו, אני חושב. מישהו יכול להגיד לי אם ראפידשייר חווים איזה שהיא בעיה שהם יפצו אותי עליה, או שהפלאשגט שלי גיי? לפני שמישהו קופץ - אני בטוח במאה אחוז שאני מוריד את הגודל שאני רואה שאני מוריד, לפי המקסימום קילובייטס ש…
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום לכולם... הורדתי את הגרסא החדשה של avg בחינם ...וכשאני מתקין זה רושם : ocal machine: installation failed Installation: Error: Action failed for file avgtdix.sys: starting service.... Error 0x80070014 מה הבעיה ? ומה אני צריך לעשות כדי לתקן אותה ? וזה לא בעיה בקובץ כי גם לדוד שלי הוריד את זה בשבילו ונתן גם לי ואצלו זה עובד מעולה... תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
שלום לכולם כמו הכותרת, רציתי לבדוק אם מישהו מכם מכיר תוכנה שבה אפשר לשים סרט, ולחתוך ממנו קטע אודיו בלבד(כמו שיש בשירים מסויימים פתיח מסרט) לא תוכנה מסובכת,עדיף אפילו כמה שיותר פשוטה,אני צריך אותה למטרה זו בלבד תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-
-
שלום לכולם, כשהתקנתי את אינטרנט אסקפלורר 7 אחרי התקנה חדשה של וינדוס שמתי לב לתופעה מוזרה שקורת בהצגת אתרים מסויים. דבר שלא נתקלתי בו אצל חברים שיש להם את גירסא 6 של האקפלורר אינ אוסיף 2 תמונות,הבעיה היא בריבועי הלבנים שהוא מצגי במקום ה"frame" שבאמת צריך להיות שם להבדיל ממה שהוא כותב שהכתובת של ה"frame" אינה נכונה,הכתובת כן נכונה הוא פשוט לא מציג את זה טוב. מישהו יודע מה מקור הבעיה ? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 853 צפיות
-
-


