תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך, ניתן לערוך קבצים מסוג ( VIDEO CLIP (MV2 המטרה:הסתרה של פרטים בסרט
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרטיס קול מובנה בלוח אם ASUS P4S-800MX. ה - XP לא מזהה את הדרייבר, ואני מנסה להוריד דרייבר מתאים. פתחתי את המחשב וראיתי שהכרטיס הוא של FoxConn. מישהו מכיר את החברה ויודע מאיפה אני יכול להשיג דרייבר?
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
יש לי מערכת XP PRO וכרטיס מסך INNOVISION GEFORCE 4 MX 440 64MB הגירסה של הדרייבר לכרטיס היא 27.20 ואני רוצה לעדכן את הדרייבר. מצאתי את המקום ממנו מעדכנים אך איני יודע איזו גירסה להוריד מהרשימה של הדרייברים. אודה לכם אם תעזרו לי בעניין זה. רשימת הדרייברים:http://www.ivmm.com/download_inno3d.html
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש לי הגה ממש ישן microsoft sidewinder precision racing wheel וזה תומך ב WINDOWS 98 אבל לי יש XP וזה עושה לי בעיות אפשר איכשהו לפתור את זה?? בלי להתקין ווינדוס 98??
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
איך אני הופך תמונה או/ו מסמך לקובץ PDF ?
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. יש בידי שני קבצי הגדרות לתוכנה בפורמט TXT. אני מחפש תוכנה שתשווה ותמצא מה שונה בכל אחד מהם ומה שווה בכל אחד הם ומה אין בכלל. תודה מראש לעוזרים. סתו.
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לפני חצי שעה גלשתי לאתר רוסי נידח כשלפתע הופיע הודעהשהאנטיוירוס איתר וירוס.הוא המשיך עם האיתור וגילה שיש עוד כמה טרוינים הוא הצליח למחוק את הטרוינים אבל בוירוס הוא רשם שאי אפשר למחוק. שם הוירוס:BLOODHOUND משהו(יש המשך שאני לא זוכר). ניתקתי את האינטרנת עשיתי SCAN למחשב והפעם הוא לא גילה את הוירוס,אבל כן גילה כמה טרוינים בתיקיה של הJAVA שהורדתי מהאינטרנט. עשיתי RESTART הWINDOWS נכנס אממה יש בעיה, תמיד בSTARTUP של הWIN (XP( מופיע בפינה הימנית האייקון של המגן הצהוב.הפעם זה לא היה שם .בדקתי בMSCONFIG חלק מהאופציות נעלמו,וגם בRUN כשאתה רושם משהו ןלוחץ אנטר אז זה זוכר את מה שרשמת, ואם אתה לוחץ על החץ למטה זה עושה לך אופציות לבחור מה אתה רוצה לרשום,אז גם זה נעלם. עשיתי עוד הפעם ס…
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי באתי להוריד עכשיו טורנט מסויים...אבל זה פשוט לא מוריד.... ניסיתי את גירסא 0.60 ו 0.59 ואותה בעיה בשניהם... זאת השגיאה: אם זה עוזר אז הטורנט הוא מ טורנטליץ'...[יש לי משם באן...אבל לפני כמה ימים יכלתי להוריד משם..(גם אז היה לי באן...)] מה הבעיה?!?! תודה מראש install
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
תודה רבה... יש לי את התוכנה bandwith controller v0.13 אבל ה-30 ימים ניסיון שלי ניגמרו <צונזר>.. עריכת המודר: המלצה לתוכנה חינמית תוכל לקבל כאן, אבל קראקים לא. קרא את חוקי הפורום.
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מה ההבדל בין Photoshop ל-ImageReady? או יותר נכון... מה נותן לי IR שלא קיים ב-PS? התקנתי היום את IR וזה נראה במבט ראשון כמו גרסה מצומצמת של PS...
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מאז ששדרגתי לגירסא 7, פעם בכמה זמן, הוא עושה לי בעיות עם השליחת הודעות, או ששולח הודעה כן הודעה לא, או שלכמה דקות הוא לא שולח שום הודעה בזמן הזה אין לו בעיה לשלוח "כתב יד" אבל הודעות טקסט הוא כותב לי "לא היתה אפשרות להעביר את ההודעה לכל הנמענים". אני לא מוכן לחזור לגירסא 6, מה עושים? תודה.
-
- 8 תגובות
- 855 צפיות
-
-
איזו תוכנה (בתלות ברשת ההורדות) מהירה יותר: EMULE או UTORRENT? תודה לעונים.
-
- 8 תגובות
- 855 צפיות
-
-
כמו שאר העבודות המצוירות שלי, זו נוצרה מתוך שעמום. מה מיוחד בה מול הקודמות אתם שואלים? ובכן החלטתי לא להכין דמות מצוירת עבור העבודה הזו, הכנסתי את עצמי כחלק מהבדיחה, ובנוסף שכללתי את העננים שלי! ;D קישור תגובות עושות לי רק טוב, אז תגיבו. 8)
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש לי רשת אלחוטית בבית (נייד וביתי) והייתי רוצה שחלק מהתיקיון שאני מעדכן באופן קבוע בביתי (כמו מוסיקה וכדומה) יעודכנו באופן אוטמוטי גם בנייד מבלי שאצטרך לחשוב ולמצוא איזה קבצים עידכנתי לאחרונה וכל פעם להעתיק אותם על גבי הרשת, בקיצור לעשות סינכרון קבצים בין תיקיות, יש תוכנה כזאת? ועם כבר בנושא, האם יש לי אפשרות לשמור את כל ה EMAIL, notes וכל הפגישות שלי (לא חייב חשבון פעיל) שיש לי במחשב הבייתי בתוכנת microsoft outlook גם במחשב הנייד שיש לי את אותה התוכנה שם? בתודה מראש. חג שמח
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
בזמן האחרון 3 חודשים ה MSI AFTERBURNER גורם למחשב שלי לעשות פריזינג אני משחק והסאונד נתקע לכמה שניות ממשיך ושוב רנדומלי לא באופן קבוע זה מעצבן למה ? יש בעיה מעצבנת בסאונד , מישהו יודע אם יש לזה פיתרון ?
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש תוכנה שתוודא כל הזמן שתוכנה אחרת עובדת ואם לא - שתטען אותה מחדש. יש חיה כזו?
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כ. קול וירטואלי הכוונה היא שאני יוכל ליבחור את תדרי הסאונד במחשב ללא צורך בחומרת קול נוספת . האם קיים ?
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
איזה קודאק צריך כדי לראות כתוביות ב-Quick Time??
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לאחרונה אני נתקל בבעייה בצריבה של סי די. אני משתמש בתוכנה נרו 9 , צורב (מפרט). הצריבה נכשלת מקבל הודעה.... ברצוני לציין שאני משתמש בדיסקים מסוג - Verbatim CD-R לפעמים בכמה נסיונות בסוף הייתי מצליח לצרוב, לאחרונה אני מקבל את השגיאה שוב ושוב. אחרי נסיון צריבה כושל הדיסק נהפך ללא שמיש. במאפיינים של הדיסק: שטח בשימוש 0 בתים, שטח פנוי 0 בתים. עוד פרטים: הצריבה היא קובץ אימג' לדומא 696MB שאלה: האם עידכון קושחה יעזור במקרה זה ?. עוד הערה: גם בנרו 8 היתה אותה בעייה, כך שהבעייה כנראה לא התוכנה (גם לפי הודעת השגיאה). אשמח לקבל תגובות בתודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מקווה שזה שזה הפורום המתאים כי לא ידעתי כל כך איפה עוד לשים את זה, אז אם טעיתי, מצטער.. טוב יש לי "בעיה" שמתי לב שאין אצלי במחשב תיקייה של קבצים שנשמרו מהגלישה באינטרנט (ובמחשב הקודם כן הייתה לי כזאת וקראו לה internet temporary files אם אני לא טועה) הקיצר, איך אני דואג שיהיה לי גישה לקבצים האלה? אם זה משנה, אז הדפדפן הראשי שלי הוא האקספלורר וחוצמזה אני משתמש גם בפיירפוקס (אני מעוניין שתהיה לי גישה לטמפוררי פיילס של שני הדפדפנים, דווקא יש לי עדיפות לפיירפוקס כי שמה אני נכנס לדברים ש"רוצים לראות שוב" בנוסח עדין..) יש מצב שזה בגלל שאני משתמש בספייבוט ואני לוחץ על הimmunize וזה חוסם לי תגישה לקבצים האלה?
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי חברה! רק אתמול הורדתי טורנט כדי להתנסות בו לאחר שנים רבות של שימוש באימיול. רציתי לשאול כמה שאלו לגבי זה. מה היתרון שלו על פני האימיול מבחינת צורת השיתוף ובכלל? מהם אתרי הטורנט המובילים לסרטים? איך אני משיג הזמנה לאתר טורנטים פרטי? מה היתרון של אתר טורנט פרטי (סגור להרשמות) על-פני אתר טורנט ציבורי? תודה רבה לכל מי שעוזר!
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי דפי לייבלים (מדבקות עגולות עם חור באמצע) להדבקה על CD או DVD. באיזו תוכנה כדאי להשתמש להדפסה ? תודה
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לא יודע למה אבל כל סרט שאני רואה וכתוב בתרגום מספר כמו נגיד 1000 אז איזה קול רובוטי מקריא את זה בקול ואומר one thusend. מישהו יודע איך אני מכבה את האפשרות הזאת שהמחשב יפסיק להקריא לי מספרים? ד"א אני משתמש בתוכנה MV2PLAYER עריכה: ממה שהבנתי זה כנראה בגלל התוכנה WINSOWS NARRATOR אבל כיביתי אותה וזה ממשיך.. יכול להיות שזה בעיה בנגן?
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום לכל מי שקורא את ההודעה שלי אני מחפש תוכנה שתגן לי על דיסק שאני יצרוב בלי שעוד אנשים יוכלו לצרוב אותו או להעתיקו למחשב יש דבר כזה או דומה לזה במה שאמרתי? או שאולי יש אופציה כזאתי באחד מתוכנות הצריבה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 854 צפיות
-


