תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי מחשב נייד של אייסר- 5670. המחשב חזר עכשיו מתיקון (של מאוורר וכונן DVD) אך הוא חזר עם בעיה מוזרה. המקלדת בקושי עובדת- לפעמים מקלידה ולפעמים לא (פעם ב 10 לחיצות בממוצע יוצאת אות). דבר מוזר עוד יותר הוא שאני מסתכל ב TASK MANAGER אני רואה שאחת הליבות של המעבד נמצאת על 100% באופן קבוע וה CPU USAGE בכללי נמצא על איזור ה 50%-65% למרות שאני מנסה לחפש את הפרוססים שגורמים לזה ואני רואה שה SYSTEM IDLE PROCESS נמצא מעל 90%... דבר מוזר עוד יותר הוא כשאני מסתכל דרך ה CPU-Z אני רואה שהמכפלה של המעבד כל הזמן משתנה... (כל שניה למשהו אחר) כשאני נכנס לביוס למשל המקלדת עובדת בסדר אך הבעיה אינה קשורה למערכת ההפעלה כיוון שניסיתי להתקין אותה מחדש אך זה לא עזר. תודה וסליחה על החפירה.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
הבעיה היא שאני לא רוצה להשתמש בפקודה של האוטנטיקציה . אני זקוק שרת SMTP שאוכל לשלוח מייל בלי אוטנטיקציה ובלי שאני יהיה בדומיין שלו. ניסיתי את אינטרנט זהב שאני מחובר דרכם אך הם דורשים אוטנטיקציה (גם ברק). ניסיתי את האונברסיטאות או כל ספק אחר אבל אני נופל על שגיאה 550 550 5.7.1 Relaying not allowed. לפי מה שהבנתי זו בעיה שאני לא בדומיין שלהם ( אני מחובר דרך אינטרנט זהב). משהו יודע על שרת SMTP כזה ?
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אהלן,קיבתי דיסק מהצבא עם קבצים שאמורים להסביר על פעולולת מסוימות וטקטיקות לחימה שבטח בנוי.אי חייב לדעת את תוכן הדעסק בצורה מושלמת,רק שגיליתי שכל הקבצים הם קבצי TMP ואין לי אפשרות לפתוח אותם.אשמח אם מישהו יגיד לי שם של תוכנה שיכולה לפתוח קבצים כאלה.תודה אנשים.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
כי אני מחפש אחת שאיך שאני שם שיר הוא מפעיל לי חלון שמציג לי את המלים של השירים , אבל את המדוייקת ביותר , כי אני זוכר שהיה לי אחת אבל היא הייתה דפוקה כאילו הייתה מציגה לי מילים של לא אותו שיר שאני שמעתי. בבקשה ותודה
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתאפשר להוריד את הפס קול מסרט מסויים כאילו יש לי כמה סרטים שאני צריך רק את הפס קול שלהם.. בקבצי מוסיקה ... תודה ;D
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל להחליש או להגביר את מהירות המאווררים שלי(אני צריך שהיא תהיה קלה) פשוט הם מפריעים לי בלילה ואני לא צריך שהם יעבדו על 100% אני חושב ש50% יספיקו. אני מקווה שזה מתאים לפה ולא לפרום OC וקירור תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לאחר שהתקנתי את נורטון אנטי-וירוס 2003, בכל פעם שאני מכבה את המחשב או יוצא מווינדוס אז הכונן דיסקטים מחפש דיסקט. אני לא יודע אם זה קשור לנורטון, זה פשוט התחיל מאז. מדוע זה קורה ואיך אפשר לבטל את זה?
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לא משנה, נפתר. אפשר לנעול !
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום אני ממש צריך עזרה באיי סי קיו כמה שיותר מהר כשאני מנסה להכנס לכל משתמש באי סי קיו זה נכנס לי אבל כשאני מנסה להכנס למספר שלי(229249811) זה לא נכנס לי ורק למספר הזה שעד היום נכנסתי אליו חופשי התקשרתי לחבר שלי גם הוא ניסה להתחבר לשלי ולא הצליח ניסינו דרך איי סי קיו 5 ניסינו דרך מירנדה וכלום לא עובד ולאנטרנט וכל מספר איי סי אחר זה כן נכנס בבקשה תעזרו לי מה קורה פה
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום... אני מנסה להסיר גירסה של אופיס professional 2007 דרך מרכז הבקרה ומופיעה לי השגיאה הבאה:"לתוכנית ההתקנה אין אפשרות להמשיך מפני שקובץ נדרש אינו זמין או פגום"... מישהו מכיר כלי תוכנה מתאימים לטיפול בבעיה זו? אני יודע שיש תוכנות להסרת דרייברים ,האם זה יכול לעזור לי? מה מומלץ? תודה רבה!!
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
זהו, פשוטו כמשמעו. הם פשוט נראים לי אותו דפדפן עם שם שונה... :-\
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי לכולם אני מריצה אקספלורר 7 על XP HOME. עזבו את זה שיש בעיה חמורה עם הוונדוס (שאני מבינה שזה לא הפורום המתאים לדב) האקספלורר מש עושה לי צרות. אם אני פותחת יותר מידי חלונות (לפימם מספיק חלון 1 ו- 4 לשוניות) לפעמים מאפשר לי יותר הוא עושה צרות. נתחיל מזה שרוב זמן העבודה על מספק משימות (כנראה) שהמעבד מתחמם מאוד ומאוורר עושה הרבה רעש. בזמן העבודה לפעמי לוקח לדפים הרבה זמן לעלות ו שלא עולים כלל. מצד שני לפעמים עולים בסדר (מעולה זה לא) פתאום הרעש גדל ואז או החלון הספציפי מפסיק להגיב והכל נסגר גם לכך יכולות להיות מספר ורסיות לפעמים נתקע ואני צריכה לסגור בעמי ואחרי הרבהמאבקים לפעמים פשוט מודיע שיש בעיה ולאחר אישור סוגר הכל לרוב סוגר את כל החלונות. במקרים נדירים משאיר אחד פתוח. …
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
על התוכנה לאפשר preview של תמונה, כלומר, ברגע שהעכבר נמצא מעל תמונה מסוימת נפתח אוטומטית חלון POPUP ובו הגדלה של התמונה (לא מסך מלא). ראיתי אופציה כזאת ב-ACDSEE PRO 2, אבל אני מחפש תוכנה פחות כבדה
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, האם המוצר הזה: http://hazira.globes.co.il/sale.php?sale=3142418&refid=217 יכול לעשות עבודה סבירה בהמרה של חומר מקלטות אנלוגיות לפורמט דיגיטלי? מדובר על צרכים ביתיים, קלטות VHS דרך וידאו שיתנו תוצאה נורמלית לא ברמה מקצועית.
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שאני ממלא בה פרטים של שק דוגמה נקנה באושר עד תשלום 1022.32 תאריך פירעון 20/03/2022 ותציג לי הודעה כשאני פותח את התוכנה על כל השקים שאמורים להיגבות ביום הבא יום לפני תאריך הפירעון
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
- 1 follower
-
-
שלוםם לכולם אשמח לדעת כיצד ניתן לכייל את חלונות האקספלורר כך שכשפותחים אותם הם ייפתחו ישר בגודל מלא. כשאני פותח חלון חדש הוא נפתח תמיד חלון "ממוזער" האם ניתן לשנות זאת? שאלה נוספת: כיצד ניתן אם בכלל לדאוג שכל חלון שאני פותח במקום "לרמוס" את החלון הקיים יפתח בחלון חדש. תודה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, תכנת הדוא"ל שלי עושה בעיות. מחפש אתר להורדת MS Outlook Express 5.5, שאינו דורש גם הורדת אינטרנט אקספלורר. לא הצלחתי למצוא לבד... תודה
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי על המחשב שלי Windows Vista Ultimate 64bit ושמתי לב לבעיה די מוזרה במשחק Grid שפעל חלק על ה Window XP 32bit. קודם כל, הינה המפרט שלי: מעבד - Q6600 3.0MHz (OC) קירור למעבד - Thermalright Ultima הארד דיסק - WD320GB AAKKSS זיכרון - G.Skill 4GB (2GBx2) 800MHz לוח אם - Abit IP35-X כרטיס מסך - BFG 8800GT OC1 512Mb כרטיס קול - Creative SoundBlaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro Series מארז - Enermax Chakra 5001 מסך 22" את הOC ביצעתי לאחר שעברתי לVista ובדקתי את יציבות של המחשב עם מספר תוכנות. אבל ישנה בעיה במשחק Grid שלא הייתה בזמן הרצת המשחק עם XP, מדי פעם המשחק פשוט מתחיל לרוץ לאט מאוד, אי אפשר לקרוא לזה בדיוק ירידת FPS, המשחק נכנס למצב שאני קורא לו מצב …
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, יש לי מייל בyahoo שמפיץ ספאם. האם זה אומר שהמזיק יושב על המחשב שלי ? האם נפרצה לי הסיסמא ? איך אפשר לתקן את זה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום לעולם, אני מקווה שאני מעלה את הבקשה שלי במקום הנכון, במידה ולא אשמח אם תעבירו את ההודעה לפורום המתאים, עומדת בפני התקנה של 22 מחשבים, אני מעוניין בהכנסת אימג', שכולל בותכו את כל הדרייברים של המחשבים (כולם זהים, למעט בודדים), WINRAR וכו'... אשמח באם מישהו יוכל להעלות לי מדריך כיצד יוצרים אימג'... תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
אם כן - מה צריך לסמן בהגדרות?
-
- 10 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אמרו לי שאם יש לי קבצי קרדיט של מישהו שהיה מחובר הרבה והוריד ממנו הרבה אז האימיול נעשה יותר מהיר... זה נכון?? ואם כן אז מאיפה אני יכול להשיג??
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה שאני לא יודע מאיפה היא צצה (התחיל אתמול ואני לא התקנתי שום תוכנות\עדכונים חדשים מזה שבוע בערך) הפיירפוקס שלי תוקע וידאו בסטרימינג, הכוונה שהוידאו מתחיל ואחרי 2-5 שניות הוא נתקע, אם אני מזיז את סליידר למקום אחר, הוא מנגן לעוד 2-5 שניות ושוב נתקע, ללחוץ פאוז ופליי לא עובדים. הבעיה קיימת רק בפיירפוקס, ונפתרת כשאני משנה את הטאב למצב אקספלורר (עם IETab) למישהו יש מושג מה יכול לגרום לבעיה?
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה (גירסה 9) ויש לי בעיה - כל פעם שאני מעתיק סרטים אז הם לא מופיעים תחת MOVIES או TV SHOWS וניתן למוצאם רק בRECENTLY ADDED. מדובר בסרטים שנוצרו ע"י VIDEORA. מישהו מכיר את הבעיה הזו?
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום חברה =] מה שלומכם?! הכל טוב יופי... טוב ניגש לעניין 1. PHOTOSHOP תמיד עבדתי אם גרסא 7 ועכשיו אני רוצה לשאול מה יותר טוב גרסא 7 או גרסאת ה CS (מטרת העבודה יצירת Materiall בשביל 3DS MAX, חתימות ועיצוב אתרים) 2. 3ds max תמיד עבדתי אם גרסא 5 מה יותר טוב גרסא 5 או גרסא 7 תגידו גם למה. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-


