עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש תוכנה לקידוד סרט MKV 720P X264 לפורמט שיכנס בדיסק של 700 מ''ג ושאני יוכל להכניס בפנים תרגום. [br]פורסם בתאריך: 13.11.2008 בשעה 17:52:42 מישהו?

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  2. Started by Saliman,

    התוכנה נעלמה מפני האדמה!! באחד ה Mirrors שמצאתי נכתב שהתוכנה לא זמינה להורדה "because kazaa lite k++ project is not longer maintained" והשאלות הנשאלות הן: למה? ו- WTF?!?

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  3. Started by abarbotel,

    היי לפי תכנת סנדרה הבנתי שיש לי לוח אם של חברה בשם jetway פירמטתי את המחשב והייתי צריך להתקין כרטיס קול חיפשתי באינטרנט אתר של החברה הזו ולא מצאתי. כרטיס הקול שלי הוא מובנה. מה עושים? בנוסף יש לי שאלה נוספת אני רואה לפעמים שם שם כרטיס קול בשם רילטק זה מה שנראה לי השם של הכרטיס שלי.. מצד שני שמעתי שאם הכרטיס שלי הוא מובנה על לוח האם אז אני אמור להוריד דריברים אליו מהחברה של הלוח אם ולא מחברת רילטק. מה עושים? בנוסף יש לי בקשה קצת פחות קשורה לכותרת.. מישהו אולי מכיר או יודע איך אני יכול לארגן לעצמי מאגר של המון המון דריברים לכל מחשב כמעט והחומרה שלו? הורדתי דיסק עם 2500 דריברים אבל אני לא יודע איך משתשים בזה כי הכל שם נראה מבולגן ואני לא יודע איזה דריבר שייך למה.. תוד…

    • 11 תגובות
    • 856 צפיות
  4. שלום, פירמטתי את המחשב ולאחר התקנת XP ואופיס מחדש אני לא מצליח לסדר שאני יראה נוסחאות כמו שצריך ב וורד מצורפת תמונה: איך אני מסדר את זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  5. היי מה המצב חברה? שמעו אני רוצה לייפות קצת את השולחן עבודה שלי ואני מחפש תוכנה שתיתן לי אפשרויות רבות לגוון. אז אם אתה מכירים משהו כזה ,תנו לי לינק בבקשה. תודה

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  6. מעוניין בהמלצה לתוכנה שבעזרתה אני אוכל לקחת קובץ MP3 ולחתוך ממנו לדוגמא את ההתחלה, או לקחת קובץ ולחתוך ממנו את הכל חוץ מאת הפזמון. תודה :-)

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  7. Started by Bori4ka,

    שלום ברשותי המדפסת HP LASER JET 4 PLUS ניסיתי לחפש דרייבר באתר של HP והוא נותן לי דגם HP LASER JET 4 PLUS\M שזה צבעוני אני צריך בלי M רק שחור לבן תודה

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  8. קיבלתי היום הודעה קופצת במחשב לפיה ZA free גילה וירוס \ סוס טרויאני הגונב סיסמאות לאתרי בנקים ונתוני חשבונות של אתרים פיננסים. לפי ההודעה רק גרסת ZA בתשלום מסוגלת להסיר את הוירוס שהוגדר כ: Risk: High הוירוס הוא: ZeuS.Zbot.aoaq בלחיצה על שני כפתורי הפנייה למידע נוסף: See Threat Details או: Get Protection מועבר המשתמש לאותו דף (זהה בשני המקרים) שם מוצע לרכוש ZA בתשלום ומוסבר כי AV אחרים לא מוצאים את הוירוס הזה (Norton, AVG, Avast, Avira) מייד עלה חשד שזו הפחדה לשם מכירת המוצר שלהם בתשלום, גם מכיוון שתאריך הגילוי הינו לפני 4 ימים : 13 ספט 2010 חיפוש בגוגל מעלה תלונות דומות מהיום , לפיהן כולם קיבלו אותה הודעה, ולכולם תאריך ושעת גילוי זהה לפני 4 ימים. לדוגמא באתר: http:/…

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  9. Started by ItachiSan,

    היי בתקופה האחרונה קופצת לי הודעת שגיאה כשאני גולש באינטרנט (מצורפת תמונה). ההודעה קופצת סתם כך גם אם הדפדפן פתוח בלי טאבים כל 15 או 20 דק'. בגלל שרשום בהודעה משהו על פלאש ניסיתי לעדכן את הפלאש במחשב ואת הפלאגין בדפדפן. אני עובד על וינדוס ויסטה עם פיירפוקס 4 (התקלה הופיעה גם כשהשתמשתי בגרסה 3.6). למישהו יש רעיון ממה זה נובע? תודה מראש, ערן. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 856 צפיות
  10. Started by nitayc1,

    שלום. יש לי בעיה עם התוכנה µTorrent שאני מתחיל הורדה, מה שאני מוריד נעלם בתוכנה הכוונה שלא רואים בתצוגה בתוכנה שמורידים את הקובץ אבל בפועל זה כן מוריד את הקובץ פשוט לא רואים. ניסיתי להתקין מחדש את התוכנה אך לא עזר. אשמח לעזרה 8) תודה עריכה: ************************************************************** הסתדרתי אפשר לנעול

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  11. Started by RayZ,

    האם התוכנה NOD32 אמורה להאט טיפה את המחשב? ראיתי שכשהיא מופעלת המחשב פועל יותר לאט (חלונות נפתחים אחרי פרק זמן ארוך יותר).

    • 9 תגובות
    • 856 צפיות
  12. אתם בטח יודעים מה זה פלאש גוט,תוספת לפיירפוקס כל הזמן שאני מתקינה זה קורס ואין לי מושג מה לעשות...

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  13. יש לי את המכשיר V3X ואני מצליח להעביר את הסרטון מהפלא' למחשב אבל אני לא מצליח לצרוב את הסרטון לדיסק, ניסתי את כל הפורמטים ולא עובד ושאני עושה all file הוא אומר שהפורמט לא טוב, מישהו יודע על איזו דרך לצרוב לדיסק זה סרטונים חשובים.

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  14. Started by SeeYouInHell,

    האם מישהו יכול לבנות לי תוכנה או למצוא לי תוכנה (מאוד פשוטה דרך אגב) שכאשר אני אפעיל אותה כל פעם שאלחץ על נגיד המקש הימני בעכבר או על המספר 8 היא תשלח כאילו אני לוחץ במקלדת סידרה של מספרים ובמהירות של בערך 100MS (מיליסקונד) למשל שהיא תשלח 8887 נגיד? אם מישהו יהיה תותח מספיק ומלך מספיק בשביל לבנות לי את התוכנה הקצרה הזאת אז בבקשה תעשה שזה יהיה על 100 MS שכל פעם שאני לוחץ מקש ימני בעכבר זה ישלח את המקשים 8887 שיתחיל מ8 8 8 7 ולבקשה נוספת שאולי תוכל להכניס לי אפשרות להכנס לsettings ולשחק עם ה MS עד שאני אמצא את המהירות שאני אסתדר איתה תודה מראש לכל התותחים שיעזרו לי למצוא את המאקרו הפשוט הזה!

  15. Started by ofekd23,

    שלום ותודה אני רוצה ללמוד פלאש כדי לתחיל לבנות אתר ואני קורא ומסתכל על מדריכי וודיו ואני לא יודעה ממה לתחיל ? שי כול כך הרבה דברים וכול כך הרבה נושאים ושיטות ודרכים מה שאני מנסה לשאול זה ממה להתחיל ? ועוד משהו אפשר מדריכים מומלצים לבניית אתר ועיצוב בפלאש ?

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  16. Started by אישי555,

    אני צריך להוסיף פתרון תרגיל מספרי לתוך קובץ וורד. אני חושב שהכי נוח להכניס תמונה של הפתרון שנכתב בכתב יד. האם JPG הכי קל או שיש משהו אחר עדיף יותר? אני רוצה להכין קובץ PDF אבל שבהתחלה יהיה תוכן עניינים לחיץ. הקובץ (וורד) מוכן וגם אין בעיה להפוך אותו ל-PDF. אבל אני רוצה שיהיו קישורים לחיצים. איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  17. Started by yk1,

    ניסיתי להתקין את visual studio 2010 professional אבל ההתקנה נכשלת. למה?

  18. Started by at,

    אני צריך להכין מדריך לשימוש בתוכנה במחשב, ברצוני לעשות מדריך שיכלול סרטונים על פעולות במקום סתם מלא צילומי מסך. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה שמקליטה את הנעשה במסך (או חלקו) על מנת שאוכל לייצור סרטונים לשלבם במדריך "אינטרקטיבי". התוכנה צריכה להיות טובה ואמינה מבחינת עבודה ואבטחה (כלומר ללא כל מיני רוגלות ושטויות) בנוסף כרגע לא יודע אם יש לי תקציב לרכוש את התוכנה אז אשמח אם תמליצו לי גם על תוכנות השימוש בהן הוא חינם וגם על כאלה בתשלום. תודה לכל העוזרים, טל נ.ב. העניין דחוף (אין לי הרבה זמן להכין את המדריכים האלה)

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  19. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם לאחרונה התחלתי להתשמש בתוכנה IDM [גם כי היא יותר נוחה] בעיקר בגלל שכשהייתי מפעיל את הFLASHGET הוא פשוט היה צורך כ90% מהCPU. מסתבר שגם הIDM צורך ככה. רציתי לדעת מה אפשר לעשות עם זה. קשה לי להאמין שמנהל הורדה אמור לתקוע לי את כל המחשב. [מפרט בצד] תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  20. Started by GUY550,

    עשיתי פרסומת לתחרות שרד בול עושה השתמשתי באפטר אפקטס מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  21. Started by LRa,

    שלום, לפני כמה ימים עידכנתי את NERO ועכשיו על פעם שאני מסיים לצרוב הקונן נפתח ונסגר ללא הרף ומפסיק רק כשסוגרים את NERם(ע"י TASK MANAGER). ניסיתי להסיר ולהתקין גירסא יותר ישנה אבל הבעיה עדיין מופיע. יש רעיונות? תודה

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  22. Started by Zilberberg,

    שלום מישוהא יכול בבקשה לכתוב שם של תוכנה או קישור לתוכנה שמעבירה קובץ שהוא בrm לmp3??? בתודה מראש Zilberberg

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  23. Started by IDAN AMRAM,

    שלום לכולם אני משתמש בNOD32 בגרסאת הבטא ותמיד יכלתי לעדכן את התוכנה אבל עכשיו גיליתי שהתוכנה לא מסוגלת להתחבר לסרבר של האתר... אני רואה בתוכנה שהיא עוברת מסרבר לסרבר ואז בסוף יש לי הודעה "Faliure to open socket" מישהו יודע איך פותרים את הבעיה הזו? תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  24. Started by ירון333,

    שלום חברה, יש לי אימיול 0.48a, שאני מפעיל אותו, חומת האש שלי ( COMODO ) שואלת אותי אם אני רוצה לתת גישה לרשת לאימיול או שלא... היא שואלת פעמיים, פעם אחת לגביי ה TCP ופעם שנייה לגביי ה UDP ל TCP אישרתי גישה אבל לגביי ה UDP היה משהו מוזר, חומת האש התריאה מתן גישה לפורטים של UDP אבל הם היו פורטים שונים ממה שמוגדר היה לי באימיול. מישהו מוכן לאמר לי מה קורה פה והאם האימיול שלי נגוע ומתוכנן כך שאפתח את הפורטים שה"פורץ" הגדיר וכך הוא יפרוץ לי למחשב וכו... ??? תודה ירון

    • 9 תגובות
    • 855 צפיות
  25. Started by itamardabush,

    מישהו יכול להביא קישור לקאזה הכי טובה ובלי ספאמים בבקשה!!!! תודה לכולם!!!

    • 7 תגובות
    • 855 צפיות

דיונים חדשים בפורומים