עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כל פעם שאני לוחץ על לינק שהוא Zip, הקובץ עושה פתיחה ולא שמירה. איך אני משנה את זה לכמו שזה היה בהתחלה ?

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  2. מישהו נתקל בבעיה ב- IE8 שכאשר לוחצים על קישור, נפתחת לשונית חדשה, אך בכותרת שלה כתוב "....Connecting" ("מתחבר..."), והקישור לא עולה (נתקע כך וזהו). אך אם מעתיקים ומדביקים את הקישור ללשונית חדשה, הוא נפתח מיידית. ב- IE8 RC1 לא הייתה הבעיה הזו... מישהו נתקל בזה ומצא איך לסדר את זה ?

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  3. Started by Master Boo,

    שלום רכשתי את הכרטיס טלויזיה הבא http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1907 עם דיסק ההתקנה מגיע PowerCinema של CyberLink. הבעיה- לא רואים כלום. מה עשיתי? 1. חיברתי למחשב. 2. התקנתי דרייברים מהדיסק. 3. עדכנתי דרייברים מהאתר של Gigabyte. 4. חיברתי בשלוש תצורות- 4.1. שלוש בננות מהממיר של יס ישירות למתאם הComposite שמופיע בתמונה (בפינה השמאלית למטה). 4.2. שתי בננות מהממיר לקומפוזיט (אודיו), וכבל בננה-SVIDEO, לכניסת הSVIDEO שעל המתאם. 4.3. שתי בננות מהממיר לקומפוזיט (אודיו), ובננה אחת מהממיר לכניסת ישירות על הכרטיס (הכניסה האמצעית שרואים בתמונה). אני לא מקבל תמונה באף אחד מהמצבים. הממיר 100% דלוק ועובד- כשניסיתי לחבר מהאודיו ישירות לLine In של כרטיס הקול שמעתי הכל.…

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  4. Started by maimon_y,

    הנוד 32 סמארט 6 חוסם לי את האפשרות להתיר יסומיים דרך חומת אש והוינדואז אומר לי שאני יכול לשנות את ההגדרות רק דרך האנטי וירוס. ניסתי לשנות את ההגדרות בzone and rule setup אני מצליח להתיר רק את ה internet in/out איך אני יכול להתיר שיסומיים יעברו את חומת האש או לבטל שאת השליטה של האנטי וירוס בחומת אש? WIN 7 64BIT

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  5. היי, מישהו מכיר תוכנה (רצוי חינמית) ל XP שכאשר אפליקצייה (או SPYWARE...) מנסה להוסיף משהו ל STARTUP או להוסיף SERVICE, היא תבקש אישור שלי - או לפחות תתריע ותראה לי את השינויים/תוספות ל STARTUP / SCHEDULE / SERVICES וכו'? תודה

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  6. Started by overload,

    McAfee VirusScan Professional Edition 7.03 Retail זה אנטי וירוס טוב? שמעתי שהוא ברמה של נורטון אנטיוירוס,זה נכון?

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  7. Started by ER_BOGO,

    היי, התקנתי את ה NORTON ANTI SPAM 2004 ואני עובד עם OUTLOOKEXPRESS ,לאחר שהסרתי את הנורטון אנטיספאם אני כבר לא יכול לקבל הודעות ל אימייל. ההודעה שאני מקבל היא: Task 'pop.012.net.il - Sending and Receiving' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).' צריך עזרא דחוף!!!

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  8. Started by night-fire,

    היי, ברצוני להפוך סרט מ-avi ל-mpeg בעזרת התוכנה הזאת אבל משום מה שאני מגיע לקע שהיא אמורה לעשות לסרט אינקודדינג היא נתקעת,מישהו מכיר תבעיה או אולי יש לו תוכנה אחרת יותר טובה הממירה מ-avi ל-mpeg ??? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  9. Started by Falcon007,

    איזה וירוס קיים שמאתחל את המחדב כאילו שאתה לוחץ על כפתור Reset במחשב?

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  10. Started by m0tek,

    חייברה , אני עובד עכשיו על פנטיום 4 1500. לוח - d850mv של אינטל 256 RDRAM Geforce 3 t500 התוצאות הללו הגיוניות? CPU Score 3160 Memory Score 3929 HDD Score 503

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  11. Started by Dark Respect,

    ופשוט, מתאים למשתמש שבחיים לא הצליח להפעיל אימיולים אחרים. תודה עריכה: ומשהו שיתאים לעבודה מאחורי ראוטר

    • 8 תגובות
    • 857 צפיות
  12. כבר הרבה זמן יש לי את הבעיה הזו וראיתי אצל עוד אנשים שזה לא עושה את הבעיה הזו. אני מתחבר למספר איסיקיו שלי דרך האתר -> http://go.icq.com ולאחר דקה פחות או יותר שאני מחובר הוא מודיע לי את ההודעה הבאה ומתנתק : מישהו נתקל בבעיה ויודע כיצד לסדר אותה?

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  13. Started by omnius,

    שני אנטיוירוסים אני יודע, צריך אחד למערכת הפעלה, אבל מה בקר לפיירוול?

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by ozba77,

    מישהו מכיר תוכנה שעושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 857 צפיות
  15. Started by גיימרית,

    התקנתי אותה פעם ראשונה על ויסטה והתוכנה נחנקת. המעבד עובד על סביבות ה-55%, הזיכרון בסביבות 1.5GB והתוכנה מגיבה לי בdelay של 5 שניות. מצד שני, המשאבים לא נמצאים בגג. לא מבינה את זה, ולכן חשבתי שאולי יש בעית תאימות ביניהן. מישהו יכול לספק איזו עזרה או כיוון בנושא?

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  16. שלום! רציתי להתקין בבית Windows Defender על Windows XP Professional x64, אבל לא מותקן לי במחשב בבית WGA, ואני גם לא רוצה להתקין. לכן, הורדתי Windows Defender במחשב בעבודה. עכשיו, השאלה שלי היא האם אני יכול להתקין את התוכנה במחשב שלי בבית בלי WGA ובלי שהתוכנה תנסה לבדוק את החוקיות של המערכת הפעלה, או שאני יכול להתקין את התוכנה והיא לא תנסה לעשות בדיקה או לדווח משהו למיקרוסופט.

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  17. Started by d1v,

    שלום לכולם,רציתי לדעת אם זה אפשרי בתוכנה כלשהי שאני אשתמש במקשים של המקלדת כמו לדוגמא מקשי ה NUM LOCK בשביל להעביר שירים ושליטה על הווליום כאשר איני בחלון של הנגו..אין לי מקלדת מולטימדיה,תודה רבה מראש

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  18. שלום. בנוגע לצילום תמונות: עד היום צילמתי תמונות דרך ה-WebCam שלי באמצעות התוכנה ACDSee 5.0 והתמונות יצאו ברזולוציה של 640x480, אך הבעיה היא שלא ניתן לצלם תמונות אחת אחרי השניה ברצף, אלא חייבים כל פעם להיכנס לחלון של הצילום ולצלם ולחכות שהתמונה תישמר וחוזר חלילה. וכך, אם אני רוצה לצלם מספר תמונות ברצף, אני לא יכול. אתמול התקנתי תוכנה בשם InterVideo WinDVR 2.0, תוכנה זו מיועדת במקום לצילום תוכניות טלוויזיה במחשב ודברים כאלה... אך ראיתי שיש בה אופציה נחמדה של צילום תמונות ברצף שפועלת על ה-WebCam שלי. אך, הבעיה היא שהתוכנה מצלמת ברזולוציה של 320x240, למרות שבחרתי ב-Screen Size באפוציה של 640x480. השאלות שלי הן: א. כיצד אפשר לצלם בתוכנה הזו ברזולוציה של 640x480? ב. האם ישנה ת…

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  19. שלום לכולם. אממ לפני יומיים פירמטתי את המחשב ומחקתי את הHD כלומר את כל הכוננים שהיו לי פירמטתי והתקנתי מחדש WINDOWS. עכשיו אני צריך תוכנה גם freeware וגם shareware מקובלת לשחזר מידע או לפחות כמה שאפשר. הכי חשוב!! הHD עבר פירמוט!

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  20. Started by tzuriely,

    אהלן, אני מחפש תוכנה לבדיקת עומס (Stress Test) למחשב. משהו שאפשר לסמוך עליו. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  21. אני בבעיה סיימתי לבנות אתר והכל בפרונט פייג' אבל נותרו לי שתי דברים שתי סלייסים שאחד אני רוצה לעשות אותו אימייל (שליחת אמייל למנהל האתר) והשני אני רוצה לעשות אותו כהוספה למועדפים. איך אפשר לעשות את כל זה באימייג' רדי? :s05:

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  22. הבעיה היא שיש יותר מידי בהירות וגם לא רואים טוב אבל אחרי שפירמטתי את המחשב הכל היה טוב ואז התקנתי Windows Media Player ואז פיתאום לא רואים בכלל טוב אפילו התקנתי מקודדים ולא עזר מה זה רק בגלל Windows Media Player זה עושה לי ככה אני לא עוד פעם היפרמט את המחשב בגלל זה בבקשה מישהו אני כבר נואש ניסיתי הרבה דברים והבהירות לא קשורה למסך שלי ועוד דבר במצב בטוח רואים טוב לא יודע למה אם מישהו יודע בבקשה הנה כמה תמונות שצילמתי איך רואים: תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 856 צפיות
  23. בחדשות של האתר מופיע התוכנה שאמורה להוריד את הטמפ של המחשב בזמן מאמץ נמוך של המחשב מזכיר קצת את העקרון של מחשבים ניידים http://www.hwzone.co.il/archive.php?file=newsid1095117447,56170, משהו פה ניסה את זה? אני הולך להתקין את זה עכשיו ולבדוק שיפורים מי שרוצה אינפורמציה נוספת שיבקש, אני יבדוק לו בכיף. יניב

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  24. Started by NuritZur,

    ברצוני לשתף אותכם באתר החדש שלי האתר עומד להשתדרג בקרוב שוב רק רציתי לדעת מה דעתכם ומה אתם חושבים שכדי לי לשנות או לעשות תודה נורית http://nuritzurdesign.xtreemhost.com/

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות

דיונים חדשים בפורומים