עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום! אני מחפש כרטיס מסך שיתאים לעבודה בתוכנות 2D (אני משתמש רגע ב cs3 ומתכוון לעבור ל cs5 כנראה) הוצע לי כבר כרטיס quadro fx580 אך לפי רוב הסקירות והדעות שקראתי הוא אינו נראה מתאים לעבודה עם תוכנות 2d.. יש איזה QUADRO CX שקראתי עליו אך הוא מאוד יקר http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=26034&aff=bazman בכ"מ גם בנוגע ל fx580 ראיתי סקירות על יעילות ב premiere/AE ולא בתוכנות שאני עובד איתן (פוטושופ אינדיזיין בעיקר) השאלה היא אם יש סיבה דווקא לקנות אותו ולא כרטיס זול יותר מהסדרה הרגילה (9600GT למשל..ׂ) ואם כן איזה כרטיס לקנות אציין כי מחשב זה מיועד לצרכי עבודה בלבד ואין לי צורך להריץ עליו משחקים/ סרטים כלשהם. תודה רבה לכל העוזרים!

  2. Started by dimago,

    רק רציתי לעזור, אבל הבנתי מהר את רוח הדברים. אין סיבה לשקר, ולא משעמם לי. כבר פרסמתי את האתר הזה וקיבלתי פידבקים מאוד חיוביים. אני מקבל כול כמה חודשים לאימייל שלי מבצע אחר, הם באמת אחד האתרים הזולים בארה"ב. אגב אני גר כאן שטיות, ההפסד כולו שלכם.

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  3. Started by orninyo,

    http://internet.hadea.co.il/logosz.jpg זהו התוצר הסופי - גם מבחינת מיימדים

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  4. Started by Asaf.Y,

    מחפש תוכנה להכנת באנרים המיועדים לפירסומות..? יש הצעות?

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  5. Started by שבע-שנים,

    שלום, מישהו מכיר תוכנה לWindows XP שתציג את הזמן שהמחשב דלוק? רצוי שתהיה פשוטה ומעוצבת. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  6. Started by eliortomer,

    שלום לכולם קראתי כמה מדריכים על התוכנה memtest86 (גם תמדריכים באתר הזה) ויש משהוא שעדיין לא הבנתי רשום שלא להפעיל תתוכנה יותר מ6 7 פעמים והזיכרונות עלולים להישרף השאלה היא האם המידע הזה נכון? או שאני יכול להפעיל תתוכנה עכשיו וללכת לישון ובבוקר לקום ולהפסיק אותה ולא משנה כמה שעות ופעמים היא עברה?

    • 7 תגובות
    • 860 צפיות
  7. Started by Shbd,

    נראה לי שזה שייך לכאן... הפוטושופ שלי לוקח לי את כל הזכרון וגם מהזכרון הוירטואלי אני צריך איזה 2 ג'יגה ספייס נוספים כדי שהפוטו יעבוד איכשהו. הוא כבד בטירוף, כל 2 דקות של עבודה עם רזולוציות גדולות הוא נתקע וגם בעיצוב פונטים (וחוזר לעצמו לאחר איזה דקה ובעיצובים ברזולוציות גדולות אחרי איזה 5-6 דקות) בהתחלה הפוטו עבד ממש חלק, לדעתי מאז שהתחלתי לשים הרבה פונטים הוא התחיל להתקע...... מה אני עושה? יש לי איזה 3000 פונטים ואין לי עצבים לסדר אותם רק מה שאני צריך. יש איזה אפשרות להפעיל רק חלק מהפונטים או יש תיקייה מיוחדת שהיא רק של פונטים של פוטו? זה פשוט מעצבן לעבוד ככה.... תודה על כל עזרה שתבוא...

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  8. Started by georgeo,

    ------

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  9. Started by Dan4,

    תודה לעוזרים

  10. Started by guy94,

    למי שיש סורק חדש מבית HP ויש לו את התוכנה שהביאו בדיסקט נא צרו קשר

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  11. Started by אנדי,

    שלום חברים, אבטחת מחשב (win7) זה לא רק אנטיוירוס, פיירוול או אנטיספייוור. אני מחפש תוכנה שתמנע מידיים לא מורשות לחטט במחשב (באופן פיזי, לאו דווקא מרחוק) ולא תאפשר לאדם לא מורשה להעתיק קבצים מהמחשב להתקן נייד כלשהו, או לצורב חיצוני. התוכנה צריכה לרוץ ברקע ולא להפריע לפעולה שוטפת של המחשב. ידוע לי שיש לא מעט תוכנות כאלה (בדיקה בגוגל הפנתה אותי לנענע 10, אבל נראה לי שהם לא ממש מעודכנים), ולכן אני מבקש המלצה לטובות ביותר שבהן. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  12. אני רוצה לדעת איזה מוד נחשב כרגע לטוב והמהיר ביותר ....האם זה הקאטאמין ? כי הורדתי את זה אבל משום מה אני לא רואה פה שזה מעלה ..גם אין אפשרות של העלאה בכלל כרגע אני בינתיים עם ה EXORIST 2.0 מה אתם חושבים מה הכי טוב כרגע ? ויזה הגדרות גם מומלץ ? (כרגע אני עם 1300 על 700 )

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  13. כי ניסיתי ותמיד נותן ERROR ב-83% (הבעייה כבר 21 יום)

    • 13 תגובות
    • 860 צפיות
  14. Started by Black_eagle,

    שלום.. יש לי שאלה שוב... יש לי DVD R סרט. עכשיו יש לי 5 קבצי VOB ובנוסף היה עם זה עןד קובץ RAR שמכיל BUF ו IFO ו עוד VOB אבל קטנים יותר.. כשאני מנסה להכניס את כל הקבצים לתיקיה של VIDEO TS את 5 הקבצים הגדולים שהם בעצם הסרט הוא לא נותו להכניס ל תיקיה הזאת ואת ה VOB שהיו שם ב קובץ RAR שהם קטנים יותר הוא נותן להכניס... מה צריך לעשות פה במקרה זה?! תודה

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  15. חוסמי פרסומות כנראה ..

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  16. איך אני יכול לזהות וירוסים דרך המייל? הכוונה לפני שאני פותח את המייל.

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  17. האם יש אפשרות "לפתוח" את הקובץ ולחלק אותו למספר תמנות? (למשל אם יש בקבוץ 200 דפים, אפשר להפוך אותם ל200 תמונות של JPG?)

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  18. Started by Vladgi,

    i am eminemmmmmmmmmm fuck you nigger

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  19. יש לי נייד שיש בו מערכת הפעלה windows mobile. כאשר עבדתי עם xp הייתי מסנכרן את הטלפון עם אאוטלוק 2007 בעזרת התוכנה ActiveSinch. לאחר שעברתי לוינדוס 7 הסתבר לי שהתוכנה ActiveSinch לא נתמכת ע"י וינדוס 7. חיפוש קטן בגוגל הבהיר לי שהתוכנה שמחליפה אותה היא windows mobile device center. התקנתי את התוכנה והנייד מזוהה ע"י המחשב אבל מיד אני מקבל את ההודעה הבאה http://www.up2me.co.il/v.php?file=8095813.png ומשום כך אני לא מצליח לסנכרן בין הטלפון לאאוטלוק.

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  20. שלום..... מישהו יכול לארגן לי מדריך להאצת האימול בבקשה......................

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  21. Started by ronenf,

    אחד מקבצי המחשב הנייד שלי נדפק בגלל קריסת סוללה פתאומית, וכעת מערכת ההפעלה אינה עולה (נתקע בעליה באחד הרכיבים). חשבתי לבצע תיקון מערכת הפעלה, אולם זה בלתי אפשרי מפני שהותקנה על המחשב תוכנת הגנה של safe-gaurd כך שכל הקבצים בכונן מוצפן. אני יכול לפרמט, אך יש לי קבצים חשובים שברצוני להציל. כיצד אוכל לשלוף אותם? אגב, ניסיתי המון תוכנות recovery, אבל בגלל הצפנת הכונן הן אינן מזהות כלום ע"ג הכונן. מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  22. Started by scorpions,

    אני מחפש מיספר סריאלי לתוכנת הצריבה nti cd maker pro 2000 קיבלתי את הדיסק ממשהו שאיבד את העטיפה המקורית שעליה היה את המיספר פאיפה אני יכול להשיג כזה מיספר ותודה מראש למי שיתן פיתרון שעובד

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  23. Started by dima_ga,

    שלום לכולם. אני מחפש תוכנת שומר מסך של מפל מים שרואים איך המים זזים בו. התוכנה צריכה להיות חינמית ורצוי ללא פרסומות. לא אכפת לי שתהיה רק תמונה אחת אבל שתהיה יפה. יש את התמונות שאלה שאתה מחבר לחשמל ורואים את המים כאילו זזים כזה וזה ממש יפה, אז בקיצור אני רוצה שיהיה לי כזה על המסך כשומר מסך. תודה לכולם.

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  24. Started by MasterGal,

    המליצו לי בפורום זה על אתר בעברית שמלמד אקסס צעד אחר צעד, הבעיה שאני חוזר לבסיס ולא רוצה לחכות לעוד שבועיים בכדי להמשיך וללמוד השאלה שלי היא אם ניתן להוריד את כל האתר למחשב בכדי שאני יקח את הקבצים לצבא ואלמד שם. בטוח שחשבו על תוכנה כזו מעוניין להכיר אותה תודה.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  25. Started by סופגי,

    חברים יקרים, בימים האחרונים אני עובד על אילוסטרציה של ידידה שלי בשביל להוציא אותה בדפוס ולתת לה ליומולדת, אז בקיצור, הכל טוב ויפה, עד שאני מגיע לעניין השיער, שהוא מאד קופצני, ואני ממש מסתבך עם לעשות את כל הקצוות http://www.zix.co.il/images/z-648037874.jpg גרסה סופית: כאן: http://mrsufgi.deviantart.com/art/Naama-s-Present-106033442 באופן כללי, אני צריך הארות וכל מיני, ואיך לעזאזל אני עושה את השיער הזה שלא יראה תלוש מהמציאות. למרות שנראה לי שסיימתי. בברכה, אורי.

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות

דיונים חדשים בפורומים