עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hugo_hand,

    הי, חיברתי את יציאת ה-HDMI אל מסך הטלויזיה, אני רואה תמונה אבל אין שמע. ניסתי להתקין דרייברים חדשים (gigabyte וגם ATI), וגם להחליף את הכבל אבל זה לא עזר. תחת לוח בקרה -> סאונד מופיע יציאת HDMI אולם מתחתיה רשום: HDMI not plugged in שמתי לב שזו בעיה נפוצה אולם לא מצאתי פיתרון בשום מקום. המערכת שלי: ווינדוס 7 32 ביט. טלויזיה של סמסונג. לוח האם במחשב - gigabyte MA78GM-US2H המחשב והטלויזיה תומכים בשמע, אני מניח שזו בעיית דרייברים אבל העדכון שלהם לא עזר. הטלויזיה משמיעה סאונד ב-HDMI מהאקס בוקס. תודה מראש לעוזרים יניב

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  2. שלום רב, כתבתי קודם את ההודעה אבל ככל הנראה זה נמחק לי לפי הודעת שגיאה של הפורום. בכל אופן, אני מחפש (כאמור בנושא) תוכנה שתוריד לי אתר אינטרנט שלם כולל הלינקים שלו כיוון שדבר זה מאוד יעזור לי בלימודים.. אז אם אתם מכירים תוכנה חינמית או ברת-פריצה שעושה את זה אני אשמח מאוד אם תוכלו לשתף איתי. Vega נ.ב. אני מצטער שההודעה כתובה בצורה עילגת פשוט שכתבתי כבר thread שלם שבו תארתי את תלאותיי בדרך לתוכנה שלא עבדה לי כי הם רצו כסף וזה די מייאש אחרי שזה נמחק לך... * רצוי שהתוכנה תשמור את האתר בפורמט שהוא קריא עבור Google Desktop Search, אם כי אני מוכן להסתפק במה שיש.

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  3. Started by omri_ro,

    יש לי בFIREFOX ארבעה כפתורים שהוספתי לסרגל הכלים באמצאות כל מיני תוספים שונים (כמו TOOLBAR Buttons וכו'), אני מעוניין להתאים את האייקונים שלהם ככה שיראו מתעימים יותר לTHEME שאני משתמש בו(CHROMIFOX BASIC) חיפשתי רבות בGOOGLE ולא מצאתי מדריכים/הסברים איך לעשות את מה שאני מעוניין. אשמח לקצת עזרה מכם...

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  4. Started by maxwell10,

    אני מנסה לצרוב Image לדיסק אבל אחרי שאני בוחר בקובץ ועושה next אני מקבל מסך שבו אני מתבקש לשמור את הקובץ כי ה nero לא מזהה את ה DVD. הסרתי את ה Nero והתקנתי מחדש וזה לא עזר.

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  5. אני יודע שאם כותבים משהו בוורד,ולמשל יש הפסקת חשמל הוא שומר אוטומטית את המסך חיפשתי את המסמך שאבד לי אבל אני לא מוצא אותו מישהו יודע איפה הוא שומר את הקבצים האלה או משהו אחר? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Started by pbl1,

    יש לי בעייה עם התוכנה איריס היא לא מנתחת לי את הקבצים שסרקתי אלא רק פותחת לי דף ריק בוורד מישהו נתקל בבעיה כזאת אולי מתישהו ויודע לפתור אותה? תודה רבה לעוזרים מראש נ"ב יש לי מדפסת HP PSC 1513 ALL-IN-ONE

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  7. Started by ביצה,

    אהלן אהלן יש לי מחשב נייד IBM T42 כבר תקופה, רץ על XP הכל היה פנטסטי ואתמול שדרגתי אותו ל-WIN 7. המערכת עובדת טוב אבל לא התקינה לבד דריברים חשובים כמו LAN\WLAN\כרטיס מסך ניסתי לחפש באתר של lenovo והורדתי את כל הדריברים שצריך מלבד WLAN שלא היה שם ומלבד דריבר לכרטיס מסך שלא פועל כראוי. עכשיו אני תקוע עם מחשב בלי אינטרנט, גם חוטי לא עובד, מאיפה אני יכול למצוא דריבר ל-WIN 7 32bit שיפעיל לי את ה-hotkey (גם כן לא עובד), wifi, lan, כרטיס מסך וכל מה שצריך. באתר של לנובו אין תוצאות להכל. תודה!

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  8. Started by Kidney_stonE,

    חוץ מסנדרה, יש תחליף חינמי ל everest ? משהו ידוע, טוב ומתעדכן מדי פעם ? נ.ב הגרסה החינמית האחרונה של אוורסט עדיין ניתנת להורדה, (אמנם לא מהאתר שלהם, אבל...) כאן

  9. Started by _Daniel_,

    דף הבית משום מה לא נפתח ובמקומו יש איזשהו דף של:http://www.securitysafeguards.net/ אז הוא נותן הודעה שיש לי spyware. מה לעשות???? איך אפשר להיפתר מהדבר הזה?!?!?

    • 10 תגובות
    • 861 צפיות
  10. יש לי תוכנה של Ulead DVD MovieFactory :ULEAD 4 אבל היא לא מקבלת את הדיסקים שלי וכותבת כאילו אין דיסק בכונן, יש לי דיסקים רק DVD-R ונראה לי שהתוכנה דורשת או DVD-RW או DVD-ROM, בקיצור אני לא יודע איך לצרוב את הסרט לדיסק DVD ואני גם רוצה לעשות לו תפריט פשוט, מישהו יכול אולי לעזור? להביא לינק למדריך או משהו כזה?

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  11. יש לחבר שלי אי סי קיו חדש, וכל פעם שהוא לוחץ כפתור ימני על איזהשהו אייקון, נפתח לו התפריט ויש שם אפשרות שנותנת לשלוח משהו דרך האיסיקיו, השאלה היא, איך מעיפים את האפשרות הזאת?

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  12. זה מעצבן במיוחד בלפטופ כל העיצוב קונספט גוגל כרום.

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  13. אפשר לשלוח פקס דרך המחשב?? (אין לי מכשיר פקס)

    • 8 תגובות
    • 860 צפיות
  14. Started by KoDkOd,

    שלום , הבעיה כאשר אני מנסה לפתוח את הצ'אט הוא נתקע פשוט מסך לא מוגיב אבל שאר הדברים פועלים , ב-yahoo קורה דבר דומא המסך שאומר להפתח נפתח וזהו מישהו יכול לעזור לי ???

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  15. Started by benor,

    האם יש דרך למחוק את ההיסטוריה של כל המשתמשים בבת אחת?

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  16. כי נראה לי קצת הזוי למחוק 781 מ"ב אשמח לקבל קצת מידע על התוכנה תודה

    • 7 תגובות
    • 860 צפיות
  17. היי אחרי שסידרתי את בעיית הפיירוול והlowID, האימיול עושה UP אבל לא DOWN, לקבצים שאני רוצה יש מקורות אבל הוא לא רוצה להוריד אם צריך תמונה אני יעלה. תודה מראש Install

    • 11 תגובות
    • 860 צפיות
  18. אני מתכוון יש לי סרט DIVX ששוקל 700 מגה אני הפכתי אותו לסרט SVCD כלומר MPEG2 וקבעתי BITRATE של 1900 ואודיו על 128 רציתי לשאול אם יש דרך להפוך סרט ששוקל 700 מגה לסרט SVCD עם BITRATE של 2500? ואיזה הגדרות אתם קובעים בתוכנה TMPGENC על מנת לקבל סרט SVCD באיכות טובה שיכנס ב 2 דיסקים של 80 דקות.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  19. Started by jackok111,

    יש לי תיבת טקסט בפלאש AS3. אני רוצה שאיך שהפריים עולה - שהפוקוס יהיה על תיבת הטקסט והסמן יהבהב (כאילו לחצתי על התיבת טקסט עם העכבר - רק בלי ללחוץ...). ניסיתי מספר דברים שלא עבדו לי: txtBox.setFocus() stage.focus = txtBox תודה.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  20. Started by Gorge25,

    מאז שהתקנתי את google toolbar כל פעם שנפתח לי חלון של אקספלורר הוא מלווה בהודעה קולית מעצבנת מאוד שמתחילה ב: ...........to clean your cash using fire fox...... to clean your cash using internet explorer ........... בקיצור זאת הודעה שמסבירה איך לנקות את ה cash ואת ה cookies מהדפדפן כאילו אף אחד לא יודע בכל אופן, אם מישהו מכיר שמע על זה, יודע איך אני נפטר מזה, בלי להסיר את הכלי של גוגל (למרות שלא ניסיתי לבדוק אם זה באמת מזה) אני רק זוכר שזה התחיל אחרי שהתקנתי את זה. תןדה

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  21. אני מנסה להפעיל סרט די וי די בעזרת ה POWER DVD וזה אומר לי הודעה מוזרה (תמונה מצורפת). תודה לכל העוזרים! [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  22. זהו,נגמר,פיניטו...אני משתמש במוד של Morph כבר כמה שנים,וב webcache כמה חודשים טובים,היו לי הורדות חבל"ז,מהירויות פגז...עכשיו "תודות" ללייון נטוורק,זהו,אין יותר webcache,ספקיות האינטרנט חסמו את הגישה. זה מה שקורה שמתשמשים במוד עלוב,חרא (סליחה על הקללה אבל אני דיי מעוצבן)...Netvision חסמו 100% ועכשיו אני מתחיל לשמוע שגם יוזרים על ספקיות אחרות קיבלו חסימה. כל מי שהתשתמש שמוד של לייון לא יודע בטח על מה המאומה,כל מי שהשתמש באופציה של webcache(שאם המשתמשים הצוציקים שמה היו יודעים כבר קיים איזה חצי שנה במודים שונים) יודע איך נדפקנו. נחזור להוריד במהירויות הרגילות שלנו,אם מישהו כן מצליח להוריד מה webcache שיגיד.

    • 7 תגובות
    • 860 צפיות
  23. Started by mor_shalev,

    אני מנסה לראות סתם סדרה שהורדתי (קובץ avi) ומה שאני רואה זה שהכל חשוך כזה למה זה? איך אני יכול לסדר את זה? לפני שבוע זה עבד.. ניסיתי להתקין כודקים מחדש אבל זה לא הצליח לתקן את זה משום מה..

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  24. Started by Shortboarder,

    אוקי אז ככה..אני משתמש בזה כבר הרבה זמן..עם חשבון ב Hotmail.com משום מה כל הודעה שאני מקבל אני מקבל אותה פעמיים...נגיד אם מישהו שלח לי אי מייל..אני קבל אותו פעמיים. איך פותרים את זה??? ??? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  25. יש לי כמה דברים שאני רוצה לדעת נורא פשוטים, איזה גודל רצוי להכין חתימה?.. ורציתי לדעת איך אני יכול לשנות רזולוציה של תמונה אבל שתישאר באותה האיכות, נגיד הורדתי תמונה ברזולוציה 800X600 אבל כשאני מקטין את גודל התמונה האיכות שלה יורדת... תודה רבה!!

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות

דיונים חדשים בפורומים