תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה ליצור image של תחנה עם 80 גיגה מידע אבל הכונן החיצוני שלי לא מזוהה. איך אני יכול לגרום לghost לזהות אותו? תודה.
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
ברשותי לוח אם של GIGABYTE DS3 , אני משתמש ביציאה האופטית .... עשיתי TEST בהגדרות הקול בויסטה ושמעתי צליל נפרד בכל 5.1 הרמקולים שמסביבי...(וראיתי בתצוגה של הרסיבר את כל 5.1 הרמקולים פועלים) זאת אומרת שזה עובד... אך ברגע שראיתי LOST או PRISON BREAK באיכות 720 HDTV דרך ה MEDIA PLAYER של הויסטה זה לא ידע לפזר לי את הקול (הרסיבר הראה לי רק 2.1) מישהו חושב שהמדייה פלייר לא יודעת לעבד את הקול ??? (יש תוכנה אחרת) יש קובץ וידאו שאוכל להוריד ולבדוק איתו שזה באמת פועל ??? תודה רבה!ת אני סומך עליכם! גיא
-
- 5 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי, בלימודים יש לנו אתר שמחזיק את לכ מערכי השיעור, שיעורי בית, מטלות רשימות וכו'... בכדי להוריד כל קובץ, צריך ללחוץ על הלינק שמאחוריו מסתתרת הכתובה הבאה: http://moodle.technion.ac.il/mod/resource/view.php?id=83983 ורק אח"כ נפתח חלון הורדה. האם מישהו מכיר כלי שיכול להוריד את הקבצים? הקבצים לא נמצאים ממש בעומד שבו מבקרים לכן Download Them all (תוסף של Firefox) לא עובד.
-
- 2 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום יש לי מצלמת וידאו של panasonic sdr-s150 הזכרון הוא על sdhd הפורמט שהסרט נשמר הוא mod כזה שלא ניתן לראות אותו ב די וי די ביתי אלא רק על המחשב אודה לכם מאד על פתרון או תוכנה שאפשר להמיר את הקובץ. תודה ארנון
-
- 7 תגובות
- 864 צפיות
-
-
קיבלתי כבר כמה פעמים אי-מיילים מחבר והיו שם קבצי וורד וPDF, עכשיו שאני פותח את ההודעה הוא רושם לי: "OE REMOVED ACCESS FOR" הגירסה היא 6.00.2800.1123 Office 2003 pro עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה, אני בטוח שאם אני יחפור עמוק לתוך האאוטלוק אני ימצא, אבל העיניין די דחוף לי. קיצר, מי שיודע, אשמח לקבל תשובה ;D
-
- 7 תגובות
- 864 צפיות
-
-
הנה תוכנה חינמית ממש יעילה לפי דעתי. היא מאפשרת לך להחליף רקעים אוטומתית עם כל הדלקה של המחשב(כל LOGIN) או אפילו כל כמה דקות ... http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhancements/Other-Desktop-Enhancements/ScrollWall.shtml תהנו
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
מהי תוכנת המסרים הפופולארית יותר כיום? האם עדיין משתמשים בתוכנות מסרים, או שהפייסבוק כבר השתלט על התחום? אני די חלוד בכל מה שקשור לאינטרנט וטכנולוגיה, לכן נרשמתי לפורום, די להתעדכן וללמוד דברים חדשים.
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
בשבוע האחרון בכל הטראקרים שלי אני מקבל את השגיאה הזו, חלק מהטראקרים מורידים נפלא וחלק מראה אדום. (טראקרים מאתרים שונים ככה שזו לא בעיה באתר ספציפי). הפורטים שלי פתוחים בנתב (ועובדה שחלק מהטראקרים הוא כן מוריד), אז מה הבעיה? (יש לי ratio גבוהה ואני יודע שיש לדברים שאני מוריד הרבה seeders).
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
כל פעם שאני טוען עמוד מחדש, כמעט על כל עמוד באתר קופצת לי ההודעה שיש בתמונה, איך אני נפתר מזה, זה מתחיל לעצבן אותי. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אנשים תזהרו יש וירוס באייסי ששלוח קישורים בסיומת EXE לא לאשר הורדה !!! לא לאשר קובץ זה הוא מסוכן במיוחד אנשים שאישרו קובץ זה שיריצו מהר אנטי וירוס http://wy.traferreg.com/luk/lt.exe זהו חלק מכתובת הוירוס לא לאשר !!!
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
הורדתי את הבטא ושמעתי עליה דברים טובים. התקנתי ועשיתי ריסטארט. אחרי שעלה הווינדוס מסתבר שהוא נעל לי את היוזר ואני לא יכול להכנס לווינדוס בכלל כי מופיע לי להקליד סיסמא. אחרי התפתלויות בין מיליון תוכנות לפריצת הסיסמא לפני שהווינדוס עולה, הצלחתי לפתור את הבעיה, העניין הוא, למה זה קרה ואיך אני מתקין עכשיו את האקספלורר הזה?
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שינוי מימדים של תמונה (ממרובעת לרחבה)ללא פגיע באיכות או איזה תוכנה יכולה לעזור
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני מורידה את הסרטים אבל יש הודעה על מקודד שלא נמצא ובקאזה יש מסך שחור שמפעילים את הסרט אבל שומעים. בקיצר , אני צריכה עזרה כי אני לא יודעת מאיפה להוריד את המקודד. אצפה לתגובות בהקדם , תודה
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט avi. אני רוצה לצרוב אותו כ-VCD כדי שתהיה לי אפשרות לצפות בו ב-DVD. מישהו יכול להסביר לי צעד צעד מה צריך לעשות בשביל זה? מה זה כולל? האם זה כולל המרה של הקובץ לפורמט אחר? בקיצור, הכול... אשמח לכל עזרה בנושא...
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי כמה וירוסים מציקים במחשב אחד מהם גם מכבה לי את המחשב כל 10-20 דקות (זה שסופר לאחור). הבעיה היא שהNOD32 עושה לי בעיות אז מחקתי אותו. ועכשיו אני צריך להתקין משהו ניסיתי להתקין את הAVG אבל זה נותן לי כל הזמן ERORR בסוף ואומר שההתקנה נכשלה. איזה אנטי וירוס חינם אתה ממליצים לי להוריד?
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום לכולם .. נגמרה לי תקופת הניסיון של השלושים יום ואני לא יכול להפעיל את התוכנה יותר... על מנת להמשיך להשתמש בה יש לי שתי אפשרויות או לקנות או שיש לי אפשרות לעשות Relicense כשאני לוחץ על האפשרות של ה Relicense הוא מבקש ממני קובץ שאמור להיות אצלי במחשב, קובץ גיבוי של הרישיון תוכנה שלי... בקיצור מה אני עושה במקרה כזה .. יש לי אפשרות למצוא קובץ כזה או מה? והאם יש לי אפשרויות אחרות?
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
לאחרונה גוגל הוסיפה "תמיכה" בתוספות וסקינים, בינהם התווסף התוסף ADSWEEW שבעיקרון כמו ADBLOCK אבל בינתיים אפילו מחזיר תוצאותיותר טובות. אחת הדרכים להתקנה היא בעזרת גרסאת הפיתוח של הדפדפן, אשר ניתן להוריד מכאן: http://www.google.com/chrome/eula.html?extra=devchannel לאחר ההתקנה תוסיפו לקיצור דרך שלכם לגוגל את השורה הבאה: --enable-extensions יש רווח בהתחלה וכן אלו 2 מינוסים. עכשיו יש להתקין את התוסף (כמובן לאחר הפעלה מחדש של הדפדפן) מכאן: http://www.adsweep.org/AdSweep.crx וזהו תבדקו שזה עובד, אפשר גם לוודא התקנה כאן: chrome://extensions/
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
התקנתי MEDIA PLAYER CLASSIC ושמתי את ה K LITE CODAC PACK אבל עדיין זה לא עובד. ניסיתי גם בVLC וגם לא יוצא. יש תמונה אבל אין לי קול עריכה: התקנתי איזה משהו שנקרא GSPOT וזה אומר שהקודק שחסר לי הוא 0x0130 (Sipro Lab ACEPLNET) שלכאורה נמצא בK LITE לא יודע למה זה לא עבד הסרתי את ה K LITE ושמתי FFDSHOW שזה גם איזה קודקפק אבל זה גם לא עובד איזה ייאוש אצל חבר שלי זה נדלק בלי שום בעיה...........
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
-
שלום . אני מנסה ליצור IMAGE של HD שלי עם התוכנה הנ"ל אבל משום מה הוא לא יוצא BOOTABLE .האם יש צורך לשנות משהו בהגדרות לפני שאני יוצר את הIMAGE? גם אם יש לכם המלצה על תוכנה אחרת שתעשה את העבודה אני פתוח להצעות. אני פשוט רוצה ליצור IMAGE מהתקנה נקייה של המחשב, שפעם הבאה אני יחסוך את כל הכאב ראש הזה. תודה. אני חייב לציין שהDVD עושה BOOT לדיסק של WIN בלי שום בעיה
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
ווידאו ואודיו, פורמט הפלט לא חשוב. (אפשרי תוכנה להקלטת מסך כולל אודיו כל עוד היא יכולה להקליט גם את הווידאו שבתוך החלון [OVERLAY]). תודה.
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום איך אני מעתיק טקסט למסמך באופן שהטקסט יהיה בגודל 16 קבוע? אני מוצא את עצמי מבזבז זמן על הגדלת טקסט ל 16 כל פעם
-
- 2 תגובות
- 864 צפיות
-
-
תמונה מצורפת לבעיה. גם באתרי אינטרנט שונים שיש בהם סרטון, אותה התקלה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט ASF , אני לא חודע אם זה אופייני לכל קבצי ASF, אבל אי אפשר לקפוץ איתו קדימה ואחורה. חשבתי להפוך אותו לAVI אבל VIRTUALDUB לא מוכנה לפתוח אותו. יש דרך אחרת?, או תוכנה אחרת? תודה.
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי סרט ב AVI , שהוא לפי GSPOT מקודד ב DIVX\XVID לא זוכר בדיוק כשאני מריץ את הקובץ ב MEDIAPLAYER הוא משום מה מפעיל קודאק של נרו ולא רואים טוב בנגן אחר משתמש במקודד הנכון . איך אי מגדיר את המדיה פלייר להשתמש בקודאק הנכון , או מעיף את הקודאק של נרו אני לא מצליח תודה.
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-


