תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, תודה לעוזרים. אז ככה. ברשותי DivX Player 2 Alpha. אני התחלתי לראות סרט, ובערך שהגעתי לדקה ה-40, הסאונד יצא מסינק, והוידיאו מאחר. איך לתקן את זה? אגב, יש לי מחשב חזק, ככה שזה לא בעיה בביצועים.
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש תוכנה שמפרשת מי אנגלית לעברית אבל לא מילה מילה את כול המשפט וגם מי עברית לאנגלית יש תוכנה /אתר כזות? ceesam> hehe i still dont understand but he's good ceesam> not best in finland but good ומה רשום כאן ואיך רושמים באנגלית איזה קבוצה יותר טובה ? בבקשה תעזרו
-
- 3 תגובות
- 868 צפיות
-
-
האם יש דרך להתקין AFTER EFFECTS ו- PREMIER PRO על WINDOWS 7 32 BIT?
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אחרי שאני מוחק את היסטורית הגלישה, כשאני פותח עם החץ את היסטוריית הגלישה אני מקבל רשימה של אתרים מהמועדפים שלי. האם ישנה דרך לבטל זאת ושלא יופיע כלום בהיסטוריית הגלישה??
-
- 6 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר שליטה על הקצאת רוחב פס ברשת של 2 מחשבים , לויסטה X64 (מלבד NETLIMITER)
-
- 7 תגובות
- 868 צפיות
-
-
הורדתי היום את האנטי וירוס שלי ואת הפיירוואל ופתאום הופיעה לי התוכנה הזאת,מאיפה היא באה? (זו גם תוכנה שמגנה) איך שמחקתי את התוכנות הנ"ל עשיתי ריסטרט ואז היא הופיעה.
-
- 2 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה שאנירוצה להיכנס לאחד הכוננים שלי C. D. E. זה מראה לי את זה : http://img545.imageshack.us/i/93969431.jpg/ בבקשה תעזרו לי אני לא מבין מזה תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה קטנה... מישהו יכול להסביר לי איך למשל אני מעתיק חלק בתמונה ומעביר אותו למקום אחר בתמונה או בתמונה חדשה ??? אני מתכוון לעשות שיפוץ לתמונה מישהו יכול להסביר או לתת איזשהו מדריך ....תודה
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אני צריך דחוף דריברים לכרטיס טלויזיה שיתאימו לווינדוס 7 הוא לא מזהה אותו בהתקנה האוטמטית של הדריברים אז צריך להתקין אותו ידני למצוא ולהתקין תודה
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
היי,קניתי סט אלחוטי של לוגיטק, MK220,חיברתי למחשב וקיבלתי הודעה ש''מנהל ההתקן לא הותקן בהצלחה'',התקנתי את הדרייבר מהאתר של היצרן,זה לא עזר,נכנסתי למנהל ההתקנים וניסיתי להתקין את הדרייבר לבד(מתוך רשימה) וכשזה סיים להתקין קיבלתי את ההודעה הזו http://srv2.jpg.co.il/5/51b1ce5f55a55.png ניסיתי עם דרייבר ג'יניוס וזה גם לא עזר.במחשבים אחרים (7 ,XP ) זה ישר עבד ורק אצלי (7) זה לא עובד. מה לעשות? תודה מראש (:
-
- 2 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איפה אפשר להשיג סיריאל עובד לתוכנהכי כל הסיריאלים שמצאתי לא עבדו ,אם יש תוכנה חינמית אחרת שעושה אותו דבר אשמח לדעתמההשם שלה תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
אני מבצע ניסויי תאימות עם LibreOffice. ובתוכנת ה-Writer אני לא מוצא אופציה המקבילה ל-Wordart של Word באופיס. האם יש אופציה כזו ב-Writer? עוד משהו: LibreOffice לא קורא כהלכה Wordarts בקבצים שנוצרו ע"י אופיס (הוא מציג אותם, רק ללא תבנית המילוי אלא בצבע סטטי).
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום כמו בכותרת, אני מחפש תוכנה שתגביל את זמן השימוש במחשב, עפ"י שעון\זמן שאני אקבע, לדוגמה: בין 8 בבוקר ל- 4 בצהריים התוכנה נועלת את המחשב (עדיף עם סיסמה, שבמקרים דחופים בכל זאת יהיה אפשרי לגשת למחשב), ו- 4 בצהריים עד 10 בלילה התוכנה מאפשרת גישה למחשב. יש דבר כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
תחזיקו אותי או שאני מפרמט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה שוב קרה!!!!!!!!!!!!!! פרמטתי רק בגלל זה בפעם האחרונה וזה שוב חוזר ולא יודע למה!!!!!!!!!!!!!!!!!! כנסו לכאן ונסו להוריד את הקובץ הראשון. למה אני מבקש שתעשו את זה? פשוט מאוד!!! בהרבה הורדות, כשלוחצים על הלחצן השמאלי קופץ חלון כזה... של OPEN SAVE CANCEL (חלון של "מה עושים עכשיו"). פתאום כשאני מנסה להוריד משם קבצים הוא לא קופץ והקובץ יורד ישר לספריית ה TEMP ואני מתחרפן!!!!! בבקשה תנסו בעצמכם ותגידו לי אם קופץ לכם החלון הזה או שישר מתחילה ההורדה אל תוך ספריית ה TEMP. תזכרו!!! לחצן שמאלי בלבד!!! נ.ב, יכול להיות שבפעם הראשונה או השניה שתנסו ללחוץ לחיצה שמאלית על הקובץ תופיעה הודעת שגיאה של עמוד לא קיים, תמשיכו …
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
-
שלום =] אני משתמש בWINAMP בתור הנגן שלי במחשב, עכשיו כאשר אני מנסה להיכנס לקובץ מוזיקה יש לו את האיקון של מדיה פלייר וגם הוא לא נכנס לי לא למדיה ולא לווינאמפ הוא שואל אותי לאיזה תוכנית אני בוחר לפתוח את זה אני מסמן את הווינאמפ וגם אז זה לא נפתח איך אני עושה שזה יכנס לווינאמפ עוד מההתחלה ויהיה לו את האיקון של הווינאמפ ולי לעבור אחד אחד לשנות לו את האיקון אלא שכולם יהיו פורמט שיעבוד בווינאמפ
-
- 6 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה ואני לא מצליח להתחבר לשרת שלה ואני לא מבין למה ? - אני רוצה להוריד משחקים כמו דום3 האם במירק הסיכוי גבוה מהקאזה ?
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אם אני יודע למשל את הכתובת של החבר שלי אז יש אפשרות לשלוח קובץ קטן דרך START--->RUN?
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום הורדתי את האנטי וירוס avira וסרקתי איתו אבל אחרי שהוא איתר את הוירוס לא ראיתי שיש אפשרות לבחור שהוא ינקה את הוירוס,מישהו יכול להסביר לי איך לעשות את זה (מדובר בסריקה על דיסק און קיי ) תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
כמה זמן לוקח לחבר כתוביות עם סרט ואיזה תוכנות הכי טובות כדי לעשות את זה? איך אני עושה כך שה DVD שלי (לא של המחשב) יקרא כתוביות שקובץ ניפרד ויכניס אותם לסרט תוך כדי צפייה?
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
כאשר אני בונה טופס וממלא אותו בעברית העברית נעלמת מה ניתן לעשות?
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום, כרגע אני על אוברקלוק מאוד גבוה יחסית למעבד שלי (3.77GHz) ואני צריך לצלם כמה תמונות ל OCDB, אבל אני לא יודע איך עושים את זה.. תמיד אני עושה print screen, נכנס ל paint ועושה ctrl+v, אבל עכשיו אני לא יודע איך משנים את זה מ 1680X1080 ל 510X410.. אני מנסה לעשות את זה, ואז זה כאילו חותך את כל התמונה ומשאיר רק את הפינה השמאלית (ולא רואים כלום, רק חלק מה desktop)... מה אני צריך לעשות? תודה.
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום ברשותי מחשב נייד מדגם דל אינספרשן 6400 וכשיר GPS מדגם מגלן 315, יש לי תוכנה בשם NAVI GUID 3, והיא אינה מזהה את הGPS. חשוב לציין כי הGPS אינו מגיע בחיבור בעל יציאת USB אלא עם יציאת COM בלבד, חיברתי מתאם בין COM לUSB. בתוכנה ישנה אפשרות לזיהוי של הGPS אולם הוא ידני בלבד. הוא מאפשר לי 5 זיהוים של COM, כלומר COM3-7 וCOM16, כאמור הGPS מחובר בUSB. בGPS הגדרתי לו תחת כותרת BAUD לעבוד ב19200. בתוכנה ישנה פאשרות להגדיר לו את המהירות של החיבור וכאמור הגדרתי 19200, אפשרות נוספת להגדרה הוא איזה סוג מערכת ניווט היא וכאמור גם היא תואמת בין המכשירים- רשת מסוגNMEA. אם למישהו יש רעיון איך לגרום לו לזהות את הGPS אשמח.
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול התקנתי windows 7 x64 למחשב חדש ויש לי בעיה כשאר אני מחבר אוזניות ליציאה השמע הקדמית אני שומע רעש מעצבן ברקע שנהיה רועש יותר אפילו כאשר אני מזיז את העכבר, גולש וכו'. הלוח אם הוא GIGABYTE P55-UD3R והתקנתי דרייברים עדכניים. למישהו יש אולי רעיון איך לפתור את זה? תודה רבה. עריכה: עכשיו שאני מסתכל אני חושב שזה מתאים יותר לפורום windows . אם כן, מצטער ואם אפשר להעביר בבקשה לשם.
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה (רצוי שתהיה חינמית) שמאפשרת לשמור דפי אינטרנט בשלמותם בתור קבצי PDF או קבצי תמונה, אני מעוניין שהתוכנה תשמור לדוגמא את דף הבית של YNET בתור קובץ אחד (כלומר, שניתן יהיה לגלול מלמעלה למטה ושלא יישמר עמוד אחד בלבד).
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-


