תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אפשר תוכנה שמשנה מה שכתוב במפרט לי (המחשב שלי->מאפיניים ) אני רוצה סתם לעבוד על חבר שלי (אם יש בכלל תוכנה כזות)
-
- 10 תגובות
- 894 צפיות
-
-
חבר שלי הוריד לי שירים מהתוכנה I TUNES לפני שאתם אומרים משהו תקראו את זה: השירים הורדו בצורה חוקית באמצעות תשלום עם כרטיס אשראי! אז ככה: הם לא עובדים לי על המחשב...המדייה פלייר לא מצליח לפתוח אותם ניסיתי להפוך את הפורמט שלהם אבל התוכנה שיש לי משום מה לא מזהה תסוג קבצים הזה כלומר שאני עושה "הוסף לרשימה" (כלומר קבצים שאני רוצה לשנות) אני לא רואה את הקבצים של השירים אז רציתי לדעת אם יש דרך אחרת...איך אני יכול לשמוע תשירים האלה על המחשב שלי בעזרת מדייה פלייר? (אם אפשר רצוי שהם יהיו בפורמט MP3.....) עכשיו עוד שאלה: עשיתי חיפוש לשיר אחר שאני רוצה להוריד: SCHOOL OF ROCK מהסרט SCHOOL OF ROCK-השיר מצובע על ידי ג'ק בלאק והילדים מהסרט למיטב ידיעתי אבל זה לא מצא...(בגלל שזה פסקול אנ…
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
** בעייה נפתרה **
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
האם בגלל ששפת האם שלי היא אנגלית זה יתן לי יתרון ללמוד אותה יותר מהר כי היא באנגלית או שזה לא קשור?
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
-
שלום, בכל פעם שאני נכנס לצייר ועושה CTRL+V למסך שצילמתי (באמצעות PRNT SCRN), אני מקבל את התמונה המבוקשת, אך גם אני גולל ימינה אני רואה את התמונה של הדסקטופ. דוגמה: מה אני יכול לעשות על מנת לסדר את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי תוכנה עבודה שלא נפתחת על מסך מלא, בעבר כן הייתה לי אפשרות,מאז שהעתקתי אותה להארד דיסק אחר היא נפתחת על חצי מסך.יש פתרון כלשהו ואו יש איזה קובץ שאני צריך לחפש ? תודה
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
משום מה אני מוריד קובץ אחד על 7-25 ולפעמים קצת יותר אבל כל הזמן המהירות משתנה וממש לא יציבה מציפים 35 , בסוגרים יש כ 110 משתפים 64, בסוגרים 555 אז למה אני מוריד לאט? יש לי הרבה מפיצים ומשתפים? אז מה הסיבה שאני מוריד לאט? אולי low id?איך אפשר לדעת? ד"א החלפתי פורט ל 49122 ומהירות האינטרנט שלי היא 1.5 מגה
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש באנטי וירוס AVG Free Edition 7.5.516 לצערי, אחד הקבצים שלי מזוהה על ידו כסוג טרויאני, כך שאני לא יכול להפעיל אותו. אני יודע שהקובץ תקין, ואני צריך אותו באופן חד פעמי, כך שרציתי לדעת האם יש אפשרות "להקפיא" את פעולת התוכנה לזמן מוגבל. תודה, עידו
-
- 7 תגובות
- 893 צפיות
-
-
-
אמרו לי להוריד את התוכנה PERTITION MAGIC ובעזרת לעשות פורמט ... (נשמע לי מוזר) אבל אני לא יודע איך לעשות את זה (אם אפשר בכלל) בכל אופן אני לא יודע איך מפרמטים NTFS ! הדיסקט שיש לי לא יודע לפרמט NTFS רק FAT32... הורדתי PERTITION MAGIC 8.0 בבקשה עזרה ! אני מת לעשות פורמט !!! 8)
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
-
היי, יש לי מספר מערכות הפעלה וירטואליות ב virtualbox של oracle (או sun ליתר דיוק). לעיתים אני רוצה לעשות שינויים במערכות ההפעלה האורחות (כמו התקנת תוכנות), מבלי לשמור אותם לריצה הבאה (כלומר שיהיה מעין decline changes לאחר ריסטרט). אני יודע שיש אפשרות כזאת ב virtual pc של מיקרוסופט (וכנראה שגם ב vmware). האם יש אפשרות כזאת גם ב virtualPC?
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
-
שלום יש לי מחשב שמותקן עליו kaspersky antivirus 2011 והרשיון עדיין תקף לעוד חצי שנה+ אני רוצה להחליף מערכת הפעלה מויסטה ל7 והקופסא עם הactivation code אבדה, ניסיתי לחלץ עם כל מיני תוכנות כמו KeyfinderThing3 ודומיו ניסיתי למצוא בregistry גם לא מצאתי. אם יש למישהו רעיון או נסיון עם זה אני ישמח לשמוע. תודה
-
- 3 תגובות
- 893 צפיות
-
-
יש לי קטע וידיאו HD עם חוסר התאמה בין הסאונד לוידיאו (כרטיס זיכרון לא מתאים) מישהו מכיר תוכנה שתוכל לתקן את זה?
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות כמה אתרים באנגלית.. אבל אני לא יודע ידנית לכתוב את כל הקודים והדברים האלה. אז אני מחפש תוכנה ממש טובה "שתעשה" את זה במקומי. מחיר לא משנה... לא חייבת להיות חינמית.. בבקשה תמליצו.
-
- 5 תגובות
- 893 צפיות
-
-
שלום יש לי מספר ICQ מאוד נדיר וואני חוזר מהלימודים יום חמישי ומגלה שאני לא יכול להיכנס בדקתי דרך חשבון אחר את המספר ומחקו את כל הפרטים שלי מם וכתוב ברוסית יש דרך להחזיר לעצמי את מספר? ואיך בכלל הציחו לגנוב לי אותו? תודה
-
- 9 תגובות
- 893 צפיות
-
-
אני לא יכול לצפות בשידורי שלוויזיה חיים באינטרנט (לדוגמה האח הגדול באתר קשת או שידורי הספורט של ערוץ 10). כל פעם שאני מנסה לצפות בשידור טלוויזיה חי באינטרנט המחשב נתקע לי ואני חייב לעשות ריסטרט. יש לציין שאני יכול לשמוע שידורי רדיו חיים באינטרנט. מישהו יכול לעזור לי? חלק מהמפרט שלי: מעבד Intel Pentium 4 2.66GHz זיכרון 512MB DDR 400MHz כרטיס מסך NVIDIA GeForce 7300 GT מערכת הפעלה Microsoft Windows XP SP2 דפדפן Internet Explorer 7 נגן Windows Media Player 11
-
- 6 תגובות
- 893 צפיות
-
-
אני מנסה לראות רצף של סרטים ב- aspect ratio של 16:9 שינוי של ההגדרה בתפריט הראשי לא תישמר ברגע שאני ייסגור את הנגן (יחזור לברירת מחדל) ואם אני מכריח אותו לפעול ביחס תצוגה הזה (source aspect ratio שבתפריט המתקדם) הסרט הראשון באמת ייפתח ב-16:9 אבל הסרט שיבוא אחריו יחזור ליחס תצוגה מקורי! מישהו נתקל בבעיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 893 צפיות
-
-
הורדתי את גרסה 8.05 אבל בקובץ INFO רשום KNOWN ISSUES - WINDOWS NT/2000/XP ONLY האם יש גרסה שמתאימה גם לויסטה? תודה רבה מראש
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
שלום. יש לי את התוכנה הנ"ל בגירסה V2BETA3. בגירסא הנ"ל מסתתרים 2 וירוסים. האם מישהו יודע כיצד היכן ניתן למצוא גירסה יותר מתקדמת (ומן הסתם -ללא וירוסים) ? ואם לא, כיצד אוכל ל"טהר" את הקובץ ISO ? (האנטי-וירוס שלי ,AVG, לא סורק לעומק הקובץ ולא מוצא את הוירוסם אא"כ אני מחלץ את הקבצים או צורב את הISO)
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
נמאס!!! תוכנה מעצבנת, קורסת מתי שבא לה (פתחתי על זה ט'ראד ואף אחד לא הגיב על סיבת התקלה) וגם ישנם סרטים שמשום מה קשה לה לפרוס על כל המסך והיא משאירה אותם WIDESCREEN. הצעות למשהו יותר נוח/טוב? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 893 צפיות
-
-
על מחשב מסויים (Windows XP) התקנתי את Norton Systemworks 2003, אך כשאני מנסה להפעיל את הGUI שלו (או של כל חלק שכל תוכנה באותו GUI, מי שמכיר יודע למה אני מתכוון) מופיע לי הודעת השגיאה הבאה: לא מצאתי מענה לבעיותי באתר של סימנטק, והפיתרון היחיד המתאים לי מהפיתרון לבעיה זו עם NAV2002 לפי המאגר נתונים שלהם הוא REINSTALL מה שניסיתי ולא עבד. אני זוכר שבעבר הייתה לי בעיה דומה עם Systemworks 2001/2002 (אחד מהם לא זוכר איזה) אבל רק עם הNAV בלבד. כל השאר עבד אחלה. הצלחתי לסדר את הבעיה עם הNAV, לא זוכר איך. רעיונות/הצעות/תרומות?
-
- 3 תגובות
- 893 צפיות
-
-
כמו שהכותרת מפרטת, אני מחפש תוכנה/תוכנות שיודעות לבדוק איזה חומרה יש למחשב, לבדוק תקינות שלה לנהל ולתחזק את המחשב מבחינת תקינות חומרה, מערכת הפעלה וכו' וניקוי קבצים לא רלוונטים כגון REGISTRY וכו'. מודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-


