עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by charles24,

    שלום רב לכם. אני חדש כאן ונרשמתי רק היום. (קצתת קשהש היה לי להיתחבר וגם לאיכן להיכנס) אני מקווה למצא את עזרה מצדכם ומודה לכם מראש. שאשר אני עושה טבלה באקסל : למשל מפרעות על משכורות שלקחו עובדים. היתי רוצה לסכם כמה כל אחד לקח. למשל: דוד 500 שח שלמה 1000 שי רינה 600 שי דוד 400 שלמה 700 דוד 500 הרשימה יכול להיות הרבה יותר ארוכה ועם שמות של עובדים שחוזרים על עצמם (דוגמא דוד) אני רוצה שבסוף אקבל : שלמה 1700 רינה 600 דוד 1400 מאחר והשמות נמצאים ב טבלה היתי רוצה שהסיכום יהה בשם האחרון של אותו עובד שלקח המפרעה . ניסיתי לעבוד עם הפונקמציה של sumif אך לא קיבלתי תוצאות שרציתי תודה. שרל בוזגו טלפון 0546777008

  2. Started by tomerco,

    שלום קיבלתי אתמול לוח אם + מעבד k8ns - 939 + amd 64 3000 כשאני נכנס לתוכנות כמו EVEREST ו AIDA 32 הוא רושם לי בלוח אם unknown מה לעשות? היתקנתי דרייברים והכל ואפילו הורדתי את כל הדרייברים הכי חדשים מהאתר של GIGABYTE מה כדאי לי לעשות? וד"א את הצ'יפסט הוא מזהה הוא רושם לי N-FORCE 3 ULTRA

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  3. אתמול בלילה הורדתי כמה קבצים שחשבתי כקראקים, ביניהם הראשון שהתברר כסוס טרויאני-> opk.exe , ce673e.exe ועוד שהתבררו כזדוניות. את הראשון AVG הסיר, ואת השני ושלישי הסרתי ידנית(ראיתי אותם פועלים במנהל משימות, והמיקום שלהם הוביל אותי לTEMP). אבל עדיין יש לי בעיה שכאשר אני נכנס לאתר בגוגל, הוא מוביל אותי לדף לבן עם הכתובת www.co.il , ואז לפרסומת. יש אפשרות לראות את כל הקבצים שהורדתי למחשב אתמול בלילה ולמחוק אותם? או לחילופין, תוכנה שתסרוק טוב את המחשב ותמצא אותם? ניסיתי ADWARE AVG ועוד 3 תוכנות נגד מאלוור. תודה! בעיה נוספת שנגזרת בכל העסק זה שWINDOWS SECURITY CENTER לא נדלק. (אני יכול להדליק אותו, אך הוא נכבה לאחר 5 שניות- עדיין יש מאלוור שפועל לי על המחשב)

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  4. Started by G1,

    ברשימת שירים שאמורים להיות רשומים בעברית ה-winamp 3 מראה ג'יבריש. איך מסדרים את זה? תודה!

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  5. Started by TaMiRn2,

    זה בידיוק החיפוש שאני מריץ בגוגל אבל אני לא מוצא דרייבר מתאים... ניסיתי את הרגיל זה לא עבד.... אם אפשר בבקשה תשובה בהקדם.. זה לאבא שלי בשביל העבודה... תודה...

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  6. שוקלת 20 מגה מלמדת איך להכיר תמחשב לתקן אותו וכו..ממש מומלץ רק בעיה אחת אין לי לאן לעלות ושזה לא יפול אולי המנהלים או מישהו תביאו לי מקום לעלות בשביל האתר זה!! קוראים לתוכנה קורס טכנאי מחשבים וזה בעברית!

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  7. הכוונה רק לדף התרגום ולא צריך לראות את הסרט ( כי יש את התרגום באנגלית )

  8. Started by carman6,

    שמעתי שיש תוכנה לא ממש חדשה שלאחר פירמוט של כונן מסוים היא מתקינה בעצמה את כל התוכנות שהיו מותקנות... אני חושב קוראים לה ghost או משהו כזה... בכל אופן אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי...

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  9. לאחרונה הצטברו אצלי שלל בעיות מוזרות בוינדוס. אני מאוד עסוק ואין לי זמן להתחיל להתקין כל תוכנה ותוכנה ולהגדיר כמו שאני רגיל. חשבתי אם יתכן וישנה תוכנה לווינדוס שמאפשרת גיבוי מלא של אפליקציות ומסמכים, תיקיות מסוימות וכד' כדי שאוכל להתקין ווינדוס מחדש ובלא מאמץ ניכר לחזור להרגיש "כמו בבית" משהו בסגנון Titanium backup לאנדרואיד, למי שמכיר. אשמח לעזרתכם בנושא, תודה רבה :-*

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  10. (הרחיקו אותי מבפורום לשבועיים בגלל אי הבנה אם אחד המשתמשים...) כמו שהכותרת "אומרת" (חח ממתי כותרות מדברות בפורום הזה? ) הסבר מפורט יותר: בגלל שהפורום הזה הוא חיי ובלי לרשום הודעות ולהיות פעיל בו, אין לי חיים... אבל הרחיקו אותי לשבועיים (שהם היו השבועיים הכי משעממים בחיי :'() והחלטתי לעשות משהו מועיל שרציתי לעשות הרבה זמן - להכין חתימה לRegMan! (מי זה REGMAN???? לא משנה... :-\) טוב לעניין, הנה החתימה שעבדתי עליה יומים, לא ברצף... לא יודע, נראה לי שאפר לשפר את זה, בהרבה...

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  11. Started by barak_i,

    אהלן יש לי איזה שהיא בעיה בוורד - אולי מישהו מכם נתקל בזה. זו בעיה שבאה והולכת - היא לא קבועה. אני שומר קבצים, מקבל איזושהיא הערה על tamples שאני לא מצליח להבין. ואחרי שאני סוגר- את הוורד- הקבצים פשוט לא נשמרים או שלחלופין - הם נשמרים על 0 bytes (ריקים). למישהו יש קצה חוט??? תודה

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  12. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה רצינית בDOK שכנראה היא וירוס. לאחותי יש דיסק און קי שכשהיא חיברה אותו אצלי במחשב מספר תיקיות הופיעה לה עם סיומת exe אחרי שהיא לחצה עליהם כדי לפתוח המחשב פשוט פתח פרוסס של התיקייה עם סיומת exe ולא סיים אותו. כשעשיתי הצגת קבצים מוסתרים ראיתי את התייקיה המקורית כמוסתרת ואצלחתי להכנס אליה ולקחת משם את כל הקבצים. עשיתי פורמט מלא ל DOK אבל עדיין כל פעם שאני מכניס DOK למחשב (גם אחד אחר) הוא עושה את זה. כאילו המחשב שלי נדבק או משהו. על המחיצות הרגילות c:\ ו d:\ הוא לא עושה את הבעיה הזאת... מישהו נתקל בזה ויש לו פתרון ?! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  13. Started by dvvon,

    שלום לכולם הורדתי סרט של DVD מלא ארבע ומשהו ג'יגה ואני לא לאן אני אמור להכניס אותו לנירו יש מיליון אופציות בתודה דני

    • 10 תגובות
    • 924 צפיות
  14. האם קיימת תוכנה שמסוגלת לסרוק כתובות דואר אוטומטית, ולשלוח mail ?

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  15. אהלן, יש לי תיקייה שאני רוצה להגן עליה בסיסמא (לא, לא ה-pr0n שלי ;D), ואני מחפש עכשיו בנרות תוכנה שתאפשר לי לסגור את התיקיה הזאת בסיסמא שאני יבחר, מי מכיר כזאת? נ.ב אני עובד ב-WinXP.

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  16. Started by ma4351,

    צריך דרייבר למדפסת psc 2410 של hp שיתאים לויסטה 64 ביט..יש כזה? אפשר לינק בבקשה..

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  17. שלום לכם חבר'ה, אני זקוק לתוכנה שיודעת לסדר ולנהל את כל המוזיקה על המחשב. כלומר, תוכנה שתזהה את כל האלבומים ותדע לסדר אותם בתיקיות נפרדות בין כל אמן ואמן. האם זה אפשרי בכלל? -תודה!

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  18. http://planet.nana.co.il/ewingum/Eichut.bmp (15.6Kb - אפשר כבר לראות בדפדפן) feel free to use

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  19. אז ככה.. נגיד אני נכנס לאתר ומתחבר לשם משתמש שלי אז בדרך כלל זה היה נכנס ואחרי כמה שעות שאני נכנס לאתר אז עדיין אני מחובר עם המשתמש כי הוא מזהה אותי לפי המחשב... אבל פתאום מאתמול-שלשום אם אני נכנס לאתר ומתחבר לשם משתמש אחרי כמה שעות שאני נכנס לאתר אני שוב צריך להזין שם משתמש.. איך אני אומר לו שישמור ויזכור..? אני לא יודע למה זה השתנה פתאום. תודה רבה על העזרה, שי.

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  20. Started by Benz0r,

    יש לי מעבד MSI P4M890M-L DDR2 VGA ואני צריך כרטיס קול של Realtek ושאני מנסה להתקין זה רושם לי אין אפשרות להפעיל התקן זה. (קוד 10) מישהו יכול לתת לי לינק להורדת דריבר טוב ??

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  21. שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך : HERCULES Prophet AIW 8500DV עם כניסת וידאו, אני מעוניין בתוכנה אשר יודעת ללכוד יציאת וידאו זו, ובזמן אמת ( RealTime ) לשמור את הוידאו כ- DivX4 ( אני מניח שזה הפורמט הכי טוב כרגע לשמירת וידאו - יחס מקום/איכות ) ??? על אילו תוכנות תוכלו להמליץ לי ומהיכן ניתן להורידן ? בתודה מראש, גיא.

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  22. Started by mc_elad,

    צריך תוכנה שיכולה לקחת פריים מתוך סרטון\סרט ולשמור כתמונה תודה למגיבים :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  23. גיבוי מועדפים בפיירפוקס לפניי פירמוט..? אז איך אני עושה את זה?

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  24. Started by 3d7,

    מדי פעם ZoneAlarm מודיע שהאימיול מנסה לשלוח אימייל, והוא שואל אותי אם אני מאשר. אני, כמובן, לא מאשר וגם מסמן שהוא לא יאשר תמיד, אבל כל פעם הוא שואל אותי מחדש. השאלה שלי היא למי אימיול מנסה לשלוח אימייל, מה התוכן של האימייל הזה, והאם לאשר לו או לא. תודה!

    • 10 תגובות
    • 924 צפיות

דיונים חדשים בפורומים