עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בזמן האחרון יש לי יותר מידי בעיות עם ה - IEXPLORER. אני רוצה להסיר אותו ולהתקין אותו מחדש. מישהו יכול להגיד לי איך אני יכול לעשות את זה? אני עובד עם WIN XP PRO SP1 בהסרת תוכנה אני רואה רק אפשרות להסיר את הגישה אל הדפדפן מה - DESKTOP וה - STER MENU. HELP בתודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  2. Started by !elad!,

    הורדתי סרט מהאימיול וצפיתי בו בתוכנה MV2Player עכשיו הסרט עבד חלק בהתחלה בלי בעיות ואז התחיל להיות יותר איתי כאילו הקול לא היה במקום וזה נהיה לי עכשיו לתמיד מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 926 צפיות
  3. ישנם מספר אתרים בהם אני לא מצליח לפתוח ולצפות בסרטונים. האתרים: "שעת רצון", "מכון מאיר" ועוד אחד של משרד החינוך. עזרה ממשהו???? תודה.

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  4. Started by The UnKnown,

    The comp runs just GREAT ! but when i turn the ICQ its start taking all the virtual memory till it gives error "low memory" and the whole damn comp gets stucked, i already tried to reinstall and it fixed the problem, but then it appears again. Here is a picture to demonstrate situation: [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 926 צפיות
  5. Started by redead,

    אני רואה שבהרבה דירוגים הוא מופיע ראשון..

    • 2 תגובות
    • 926 צפיות
  6. Started by dafluff,

    שלום לכולם, יש לי מדפסת HP Deskjet D1560 חדשה ואני עובד בווינדוס ויסטה עם הגירסה הכי עדכנית של Firefox משום מה שאני רוצה להדפיס מהדפדפן זה כותב לי שקודם כל אני צריך להתקין מדפסת ושאני נותן לו OK הוא נותן לי הודעת שגיאה שאומרת: "Windows can't open Add Printer. The local print spooler service is not running. Please restart the spooler or restart the machine." מיותר לציין שאיתחול לא עוזר ושהמדפסת מותקנת כראוי. חוץ מזה אין לי מושג מה זה ה"ספולר" חוץ מזה שקיימת אופצייה כזאת במדפסת שמוגדרת רשת. אשמח לעזרה ותודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 926 צפיות
  7. Started by afekchaos,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתאיץ לי את האינטרנט כמה שאפשר שזה כולל הורדות בתוכנות שיתוף כמו אימיול וכדומה. אישית אני עבדתי עם הרבה תוכנות כאלה והרוב זה בולשיט... אז אני מקווה שתוכלו לעזור לי ורק מי שיודע בבקשה וגם שהדפדפן וההורדה מהאפטיפי שלו יהיו מהירים. אני מקווה שיש כזאתי תוכנה טובה. תעזרו בבקשה, תודה, אפק

    • 2 תגובות
    • 926 צפיות
  8. Started by YT,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה להקלטת המשחקים שלי במחשב. ניסיתי את הגירסא החינמית של Fraps והיא עובד לי מצויין על המחשב. האם אתם מכירים תוכנות נוספות וטובות שיודעות להקליט מסך מלא באיכות טובה (1080p עם FPS גבוה)? האם יש תוכנות טובות וללא הגבלות בחינם? תודה, יאיר.

    • 0 תגובות
    • 926 צפיות
  9. בגלל קצב ההעלאה המגוחך שיש בארץ,לוקח המון זמן לשלוח קובץ וידיאו קצר ,גם אם הוא ברזולוציה ובאיכות נמוכים. ידוע לי שיש פורמטים חדשים ויעילים יותר בכיווץ וידיאו כמו-h.264 וגם vc-1 . קיים גם פורמט ה-flv שרשת YouTube משתמשת בו. אני מעוניין להתחיל לעשות שימוש בפורמטים הללו לשם הקטנת קבצי הוידיאו שברשותי, שאותם צילמתי עם המצלמה הדיגיטלית שלי כך שאני אוכל לשלוח לחברים במייל. קבצי הוידיאו שהמצלמה(Fuji f-30 )יוצרת הם קבצי avi בפורמט MJPEG,כלומר motion jpg : http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf30/ באיזה פורמט\קודק עלי להשתמש על מנת להקטין עד כמה שאפשר את קבצי הוידיאו. אני מוכן לאבד הרבה מהאיכות הראשונית כל עוד מתקבל קובץ קטן שעדיין נראה סביר. מה הן התוכנות החינמיות שעושות זאת…

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  10. המחשב עושה לי הרבה Errors וכדומה האם יש תוכנות מומלצות לבדיקת המחשב ותפקודו ? תודה !

    • 4 תגובות
    • 926 צפיות
  11. Started by lizer21,

    שלום לכולם יש לי תוכנה בשם 007 spy software שעבדה לי על ווינדוס XP ועדיין עובדת לי על XP, אך קניתי מחשב חדש עם ווינדוס 7 התקנתי את התוכנה עליו, והתוכנה נפתחה כמו שצריך, ושם עושים HIDE ויש צירוף מקשים חמים שאמורים לפתוח אותו מחדש אך זה לא פותח לי את התוכנה משום מה, ניסתי לעשות תאימות לווינדוס XP אך זה לא פתר את הבעיה למישהו יש רעיון איך פותרים כזו בעיה? תודה רבה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  12. Started by joni69,

    כשאני שומר סירטונים אנימציה איך אני עושה לו שהרינדור יופיע גם בקליפ נגיד אני מרנדר\עושה תקסטורה ב VRAY איך האפקט יכול להופיע בקליפ ?

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  13. יש לי תוכנה (וזה לא חייב להיות דווקא לא חוקי) שמותקנת במחשב אך אני כדי שהיא תפעל אני צריך לצרוב אותה על דיסק ולהכניס את הדיסק כול פעם שאני ארצה להפעיל אותה (לא CRACK)... איך אני עושה את זה?

    • 2 תגובות
    • 926 צפיות
  14. Started by ירון333,

    אני מבקש המלצות לאנטי ספייוורים שמגנים בזמן אמת על המחשב, אני צריך המלצות לתוכנות בתשלום וגם לחינמיות, תודה

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  15. שלום רב לכל משתמשי הפורום, לפני כמה ימים זאטוטים מהמשפחה נגעו לי במחשב. ככל הנראה, הם סימנו את אופציית ביטול כל רשימת הקבצים שקיימת ב-Traffic ולא איחרו ללחוץ על אופציית המחיקה... כאשר ראיתי את רקע הרשימה הלבן גדל מרגע לרגע - חשכו עיניי!! פניתי למספר אנשים שאמרו לי לחפש קבצי LOG או TMP בסביבת הקאזה, אך ללא הועיל... הינני פונה אליכם, אזרחים טובים, עיזרו לי לשחזר את הרשימה שעליה עמלתי למעלה משנתיים וממנה נקטפו כל הקבצים טרם הורדתם המוחלטת!! (למעלה מ-70...) תוכנות? קבצי-טקסט השומרים הסטורייה ותיעוד? משהו?? בתודה רבה-רבה ובהערכה, מתחילון.

  16. Started by oren101,

    שלום הורדתי קובץ של כמה שירים בMP3 יש תמונה של האתר בקבצים (תמונה לא צנועה) כאשר אני מפעיל את הקובץ באחד הנגנים או בפלאפון התמונה מופיעה איך אני מוחק את התמונה מהקובץ או משנה אותה בתודה אורן

    • 1 תגובה
    • 926 צפיות
  17. יש לי במחשב כל מיני תיקיות ריקות שאני שוכח למחוק לפעמים... תהיה לי לעזר רב תוכנה קטנה הסורקת את המחשב כולו לתיקיות ריקות ומאפשרת לי לבחור אילו תיקיות ריקות ברצוני להסיר. תודה.

  18. Started by yotamoo,

    מחפשת תוכנה מיוחדת לעריכת mp3 למיני דיסקמי שמכיר מוזמן להמליץ..

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  19. Started by chook_rl,

    האם יש תכנון להוציא גירסת 64 ביט למערכת אופיס החדשה? (בשביל VISTA)

    • 6 תגובות
    • 926 צפיות
  20. Started by ladani22,

    יצרתי קובץ IMAGE בעזרת GHOST למחשב עם WIN98 ולאחר בדיקת אמינות התקבלה הודעה כי הוא פגום (המערכת ביקשה להכניס דיסק A:\GHOSTERR.TXT). האם אפשר לתקן את הקובץ או לפחות לפתוח את הקובץ כדי לשלוף ממנו מידע?

    • 0 תגובות
    • 926 צפיות
  21. Started by Lanzar,

    שלום לכולם ! פירמטתי את המחשב ועכשיו אני לא זוכר את המספר ICQ שלי :-\ והבעיה היא שגם שאני מבקש ממנו לשלוח לי למייל את הקוד אני מקבל הודעה שאין כזה מייל או משהו... ואני צריך את ה ICQ ממש דחוף !!! מישהו יודע אוליי אך אני יכול להשיג את הקוד מחדש ? או לאפס אותו או משהו ??

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות
  22. מחפש live cd שיהיה מהיר אבל שיכיל את כל התוכנות החשובות ל"טיפול" בתקלות-שיהיה אורסט,אנטי ווירוס,אני ספייוור,תוכנה לניהול מחיצות וכ"ו-ושיהיה מהיר. אני יכול לשים את זה גם על DOK וגם על USB. משהו מכיר live cd טוב כזה? משהו יודע אולי איך אפשר להכין live cd בעצמך? יכול להיות שימושי בטרוף תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  23. Started by NeverMore,

    האקדח והפרצוף נעשו עם חיקוי יפני לוואקום, לא הדיוק המירבי אבל לעבודות מהסוג הזה זה סוחב כל השאר זה מברשות / פן טול http://zautner.deviantart.com/art/The-End-68481549

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  24. Started by composite,

    כמו שכתוב בכותרת. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 925 צפיות

דיונים חדשים בפורומים