עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אז ככה..פרמטתי את המחשב לפני חודשים בערך.. כרגע יש לי ויסטה. לא התקנתי ולא עדכנתי את הדריברים שלי בכלל..ואני ניסיתי לעשות הכל. התקנתי מקודדים,שיניתי החלפתי לא עזר לי כלום. כשאני מעלה את המחשב אני מקבל הודעה שמתאם התצוגה שלי לא תואם/לא תקין. בנוסף זה אומר לי : ‏‏Windows הפסיק את פעולתו של התקן זה מכיוון שההתקן דיווח על בעיות. (קוד 43)‏‏ זה לא ענין של מקודדים..אלא בעיה בדריבר אני מניח. אני מבקש ממכם מכל הלב תנסו לעזור לי ..אני גם אתן את כל הנק' שיש לי..וזה 100 נק' אם אני לא טועה לבנאדם שיעזור לי. תודה רבה לכם!

  2. Started by GHOST,

    מחפש את התוכנה הטובה ביותר לצפיה בDVD מכונןDVD

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  3. יש לי תופעה מוזרה עם ABC, הוא פשוט מנצל 100% מיכולות העיבוד של המעבד! זה משגע אותי כי בלי לשים את הTASK הזה על BELOWNORMAL אי אפשר להשתמש במחשב. עוד מישהו נתקל בתופעה הזאת?

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  4. Started by beast_master,

    אני מחפש אתר הורדה לתוכנת **** בעברית של ***** אם משהוא יוכל לעזור לי אני אהייה אסיר תודה

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  5. Started by yoav9,

    מישהו יכול בבקשה להביא לי בריפט או משהו שנותן לך לעשות דף html אשר מוגן בסיסמה? סתם מענין אותי, יש לי רעיון... בתודה מראש, יואב

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  6. יש לי בעיה בסאונד, כל קובץ קול/וידאו שאני מפעיל לא משנה דרך איפה winamp/media player יש בעיה בשמיעה... יש עיוות בסאונד וזה נשמע כך שהקול רץ מהר מדי והגוון קול נהיה ציפציף כזה במקום הגוון קול המקורי... בקיצור לא שומעים כמו שצריך לשמוע באמת... ניסיתי להתקין דרייברים יותר מעודכנים! מהאתר של היצרן לכרטיס קול וגם לעדכן, לשחק בהגדרות וזה עדיין נשאר... זה המפרט של המחשב: Original description: T5500(1.66GHz), 512MB RAM, 80GB 5400rpm HD, 15in 1024x768 LCD, Intel 950, CDRW/DVDRW, Intel 802.11abg wireless, Modem, 10/100 Ethernet, IEEE 1394, 6c Li-Ion batt, WinXP Home

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  7. אנטי וירוס AVAST עושה בעיות לווינדוס אחרי התקנה,מה הפתרון? זה כבר קרה לי על יותר מ10 מחשבים,שאני מתקין את האנטי וירוס הזה והווינדוס לא עולה,רק אחרי הסרה שלו בSAFE NODE הווינדוס שוב חוזר לעלות. ניסיתי כבר כמה גירסות של האנטי וירוס הזה ,אפילו החדש 5,למישהו יש פיתרון ?

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  8. Started by דודי הסטלן,

    שלום לכולם, לאחרונה התגלתה אצלי בעייה בסוגים מסויימים של קבצי וידאו, שכשאני מנסה לנגן אותם יש סאונד אבל לא רואים כלום רואים פשוט מסך שחור, וזה פתאום קרה בלי שום שינוי שעשיתי ולא התקנתי שום תוכנה חדשה או מקודד חדש... למישהו יש מושג איך פותרים את הבעייה? בתודה, דודי הסטלן.

  9. היי, כאשר אני נכנס לספריות(יתכן ואלו ספריות מסויימות אך אינני בטוח), לעתים האייקונים שבשולחן העבודה לעתים פשוט מתרפרשים ולוקח להם כמה שניות טובות עד שהם שוב עם האייקון שלהם. אמנם זה שולי אבל די מציק. פתרון למישהו?

    • 8 תגובות
    • 933 צפיות
  10. השאלה בכותרת. יש עדיפות כלשהיא? ואם כן אז אני לא מעדכן ביוס כי יש בזה סיכון נכון? עריכה: יש לי לוח Gigabyte DS3 965P

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  11. Started by Nosh,

    Firefox 3.1 Beta 1 - יצא! בנתיים אין הרבה שינויים, לפי מבט ראשון שמים לב ששינו בהגדרות שהTAB BAR תמיד יופיע והסיפו כפתור new tab בקצה. ניתן גם לשנות את גודל תיבת החיפוש ישר על ידי משיכה, ללא שום תוספים. מנוע חדש גיקו חדש, 1.9.1 במקום 1.9 בגרסא 3, שאמור לשפר את ניצול הזיכרון והביצועיים. רשימה עם Features שנוספו/יוספו/בוטלו. https://wiki.mozilla.org/Firefox3.1/Features הורדה: לWindows: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.1b1-candidates/build1/win32/en-US/Firefox%20Setup%203.1%20Beta%201.exe לMac OS X: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.1b1-candidates/build1/mac/en-US/Firefox%203.1%20Beta%201.dmg לLinux: http://ftp.moz…

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  12. אני משתמש הרבה בתוכנה להשתלטות על המחשב (שלי) רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שמסוגלת לשלוח אס אמ אס עם הכתובת החיצונית לפלאפון? כלומר בשעות מסויימות שאני ארצה או משו בסגנון..

    • 7 תגובות
    • 933 צפיות
  13. מישהו יכול למצוא לי קישור לתוכנה איחולון 2?? בתודה מנור

    • 4 תגובות
    • 933 צפיות
  14. Started by thebarak,

    היי. אני משתמש קבוע במסג'ר, והחלטתי להתקין אתמול את גרסת ה-9 החדשה. אחרי שאני מתקין ומגיע לחלון ההתחברות, שם את פרטי המשתמש והסממא (נכונים), הוא עושה את עצמו מתחבר לכמה שניות וחוזר שוב לחלון ההתחברות בלי שום הודעת שגיאה. ניסיתי לסגור את כל האנטי וירוסים וכל זה אך זה לא עזר. יש לציין שבעיה זו לא הייתה בגרסת 8. המון תודה לעוזרים ולמנסים ברק.[br]פורסם בתאריך: 19.12.2008 בשעה 08:56:18 הנה, הופיעה לי הודעת שגיאה:http://img376.imageshack.us/my.php?image=75757371mh9.jpg

    • 5 תגובות
    • 933 צפיות
  15. תאכלס מה הכי פחות ... כי האקספלורר תופס לי 30K~

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  16. Started by Or ei,

    כשאני מתחיל להתקין את התוכנה ישר אחרי שמופיע ונסגר החלון שהוא אומר בו שהוא בודק את המערכת הכול נתקע.... מישהו יודע עולי איך לסדר את זה? ניסית מהדיסק שקיבלתי וגם את הגרסאה החדשה מהאינטרנט...

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  17. Started by shmuel,

    ???

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  18. שאני רוצה למחוק דיסק RW יש לי 2 אפשרויות בנרו אחד מהיר ואחד מחיקה מלאה.מה ההבדל? תמונה להבין למה אני מתכוון http://img217.imageshack.us/img217/3387/75465641nh5.jpg

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  19. Started by udi,

    האם משהוא יודע כיצד ממירים DVD ל- MPEG כדי שיוכל לעבוד על במחשב מבלי הסרט המקורי אני יודע שזה אפשרי אבל אנני יודע את השלבים של ההמרה

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  20. אהלן אני מחפש תוכנה כמו האפליקציה באייפון למי שמכיר Action menu תוכנה שאני יוכל להגדיר לה מועדפים של הדבק וכשאני ירצה נגיד להדביק משהו יהיה לי לשונית מועדפים או משהו כזה ואז אני יבחר מהרשימה במקום כל שניה להעתיק משהו אחר תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  21. http://www.vimeo.com/928615 אני מאוד מאוד מעוניין להוריד את הסרטון הזה מהSTREAM הנ"ל על מנת להכניסו למצגת מסויימת.. יש דרך כלשהיא שזה יהיה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  22. אם חשבתם שאי אפשר להוציא את כל המיץ מהבקבוק(נוד32) אז טעיתם! יש מדריך מצויין שמסביר איך להגדיר את NOD32 להגדרות מקסימליות(אקסטרה אקסטרה). קישור למדריך: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=37509 גם אם אתם לא משהו באנגלית יש שם תמונות ממש ברורות מה לעשות!!! פשוט מי שעשה גאון! ;D הערה:המדריך הוא לבעליי הגירסאות החדשות של נוד32 - v2.50 ! אם כי אפשר להישתמש בו גם בגירסאות ישנות. מומלץ לשדרג!! אפילו יש שם פורום רק על נוד32!!! אפשר להגיד שפתחו שלוש נושאים בפורום הגדול הזה על NOD32 שהוא באמת בלי ספק האנטי וירוס הכי טוב!!!!!! קישור לפורומים של נוד32: http://www.wilderssecurity.com/forumdisplay.php?f=15 אפשר לילמוד הרבה לא רק מהפורומים של נוד בכלל מי כל הפורום…

  23. Started by razabc,

    שלום, לא מזמן התחלתי להשתמש ב- VMWare Workstation 8 ע"מ להפעיל יישומים (תוכנות בעיקר וגם משחקים) על Windows XP. ההוסט שלי הוא Windows 7 Home Premium 64 bit, והתקנתי בתוכו, בעזרת התוכנה, Windows XP Pro שבא מעודכן ל- SP3. הבעיה היא שמשום מה הגסט (Guest) צורך המון זיכרון, ועובד לאט (אולי בגלל שצורך המון זיכרון). הקצתי לגסט 512 מ"ב RAM. אפילו בפעולה פשוטה יחסית, כמו התקנת עדכונים של Windows Update רמת צריכת הזיכרון נעה בין 70-100%. התקנתי את VMWare Tools, וזה לא פותר את הבעיה. לא נראה לי שהמחשב שלי חלש כדי להפעיל את שתי המערכות ביחד. המפרט (נייד): Toshiba Satellite A500-1DN Intel Core2Duo T6600 4GB RAM DDR2 HD 320 GB, 5400 RPM nVidia GeForce G230M אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי …

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  24. Started by compman112,

    מה דעתכם על הגרסא החדשה של הדפדפן? שווה להוריד ולהשתמש?

    • 14 תגובות
    • 932 צפיות
  25. מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות

דיונים חדשים בפורומים