עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עכשיו פתחתי את ה LIVE UPDATE והוא הציג לי את ההודעה הזאת, עכשיו אני לא ממש מבין איך לטפל בזה או משהו, ואחרי שאני לוחץ OK זה מעלה לי את העדכונים רגיל, מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 951 צפיות
  2. Started by sheam,

    אחרי שעות של הורדת קבצים(גדולים) מתברר שחלק קטן מהקובץ נפגע במהלך ההורדה שאלתי היא האם יש תוכנה שמסוגלת לשפץ את הקובץ? :spiny:

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  3. שלום לכולם אני עושה סדר בכל הדיסקים שלי ואני מחפש תוכנה שתיסרוק את הדיסק ולאחר מכן שתשים את כל מה שהיא מצאה בתוך הפרונט של הדיסק (בעטיפה האחורית של הדיסק) את כל הדברים שהיא מצעה חיייייב דחוף בבבבקשששההה ;D

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  4. ^^^ אני מחפש תוכנה שתאפשר גישה מרחוק דרך ה- wifi שני המכשירים מחוברים אל אותו הרשת כמובן. מדובר על windows 8 ואנדרויד 4 תודה.

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  5. Started by dbx22,

    שלום יש לי קבצי מוזיקה שהסיומת שלהם היא MPC. עם איזה תוכנה אפשר להפעיל אותם? או אולי להמיר אותם לאמפי3?

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  6. שלום, אני מחפש תוכנה שאיתה אוכל לצרוב סרט DIVX לדוגמה ושיהיה בו תפריט שיוצג בדיוידי. עם NERO לפי מה שהבנתי אפשר שיהיה תפריט רק אם צורבים ל VCD. עוד משהו אם אנחנו בנושא הדיוידי : איך אני עושה שהדיוידי יציג לי גם כתוביות ? שמעתי שצריך להפוך את השם של הקובץ של הכתוביות כמו השם של הסרט, לדוגמה : הסרט - Spiderman.avi .. והכתוביות - Spiderman.sub . ככה צריך לעשות ? אני צריך תשובה לשתי הדברים. תודה

    • 4 תגובות
    • 951 צפיות
  7. שלום לכולם. לאחרונה כשאני מתכתב עם אנשים באייסיקיו כל הזמן מופיע לי מן חלון כזה מעצבן שמפריע באמצע הכתיבה. זה לא היה תמיד ככה זה סתם פתאום הופיע לי ואין לי מושג מה לעשות כדי שזה לא יחזור! מה אני יכול לעשות כדי שהבעייה תיפתר? תודה מראש, דודי.

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  8. Started by Green,

    שלום אני חושב להתחיל לעבוד עם פוטושופ ואני יודע שהתוכנה לא פשוטה בכלל רציתי לדעת אם יש פורום מיוחד לפוטושופ אבל באמת רציני ומקצועי וישראלי (בעברית) תודה

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  9. Started by Big_Guy7,

    אני צריך המלצה לנגן ווידאו טוב... משהו בסגנון של ה BS Player הייתי שמח להשתמש ב BS player אבל יש לי בעיה איתו ולא ענו לי באשכול שפתחתי... אז אם אפשר לקבל ממכם המלצה לנגן בסגנון שלו, שיש אפשרות להוריד גרסא חינמית שלו אני אשמח

    • 10 תגובות
    • 951 צפיות
  10. Started by Tzion,

    שלום לכולם אני צריך איזה תוכנה של מיקסים שנראית כמו פלטה (=פומפקטים+מיקסר) מה שחשוב לי זה בעיקר העיצוב- שזה יראה הכי דומה למציאות. מיקסר וקומפקטים, שיראו כמו שהם נראים במציאות. דוגמא לקומפקט זה Pioneer CDJ-100S, אבל זו רק דוגמא ואני לא חייב את הדגם הספציפי הזה, אבל כן חשוב לי שזה יראה כמו קומפקט, ושזה יכלול את מירב האפשרויות שיש בו, כמו: JET, ZIP, WAH, TEMPO וכו'... בנוסף לקומפקטים, אני צריך שיהיה גם מיקסר. אני לא יכול לתת דוגמא כי אני לא זוכר את הדגם שראיתי, אבל היה בו ווליום לכל ערוץ (רצוי שזה יהיה במיקסר ולא בקומפקטים) מסטר ווליום, אקולייזר, לכל ערוץ, שמורכב משלושה עיגולים כאלה שמסתובבים (BASS, MID, TREBLE) אני לא זוכר איזה עוד אפשרויות היו במיקסר שראיתי (שגם הוא…

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  11. תוכנה פשוטה לא מסורבלת וחינמית

    • 5 תגובות
    • 950 צפיות
  12. Started by Sweet_Tooth,

    מהירות ההורדה היא מאוד נמוכה משהו כמו 2KB מה לעשות? אני בטוח שזה לא מהשרתים עצמם כי שמעתי שיש אנשים שמורדים ב 10 או 20 לפחות

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  13. Started by aloneg,

    יש לי בעיה להתקין את NERO 8 מכיוון שמשהו בהתקנה של NERO 7 נדפק ולכן אני לא יכול להסיר אותו. עד שאני לא מסיר אותו אין אפשרות להתקין את 8. מישהו מבין?

    • 4 תגובות
    • 950 צפיות
  14. יש לי שני הארדיסקים במחשב: אחד 500gb למערכת הפעלה ותכנות, והשני 1tb לdata. מה שאני צריך זה תכנת גיבוי שיכולה לגבות את הכונן 500gb, ולשחזר אותו בקלות ובמהירות מקסימלית במקרה של נפילה. מאוד חשובה לי יעילות, מהירות שחזור, יציבות, תאימות לWin7. ורצוי שהתכנה תהיה קלה ידידותית וחינמית (אם אני לא מבקש יותר מידי.)

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  15. הפיירפוקס שלי זוחל ואני מעוניין לשחזר את ההגדרות שלו לברירת המחדל (אולי זה יפתור לי את הבעיה) - איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  16. יש לי את הAcronis הגירסא האחרונה... 1) יש את הגיבוי של ה System state. שזה כעיקרון מגבה את כונן C נכון? עכשיו אני יודע שלWindows 7 יש עוד כונן שהוא יותר של 100 מגה. מה בקשר אליו? 2) עכשיו מה ההבדל בין System State backup ל Disk and partition backup? שם אני יכול בעצם לבחור איזה כונן אני רוצה לגבות. אבל ת'אכלס מה שחשוב לי זה כונן C. ובכונן C מעבר לווינדוס והגדרותיו, מותקנים לי תוכנות ומשחקים כמו נרו דימונד טולז, BS PLAYER וכו'. האם הוא מגבה אותם בsystem backup? ומה בקשר לדרייברים של כרטיס מסך ATI CATALIST ועידכונים של הווינדוס? כעיקרון מה שאני רוצה לעשות זה גיבוי נקי אחרי פירמוט. יענו להתחיל מחדש. 3) עוד שאלה... נגיד והמחשב שלי עכשיו יש עליו תוכנות ומשחקים והכל. ועכשיו אני …

    • 1 תגובה
    • 950 צפיות
  17. Started by hta,

    לפני חודש אידחתי תמחיצות שלי(היו לי 2 ,C וD ( עכשיו שאני מתקין java קופצת לי ההודעה באה - http://imageshack.us/photo/my-images/823/55363449.png/ איך אני מסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 950 צפיות
  18. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    .

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  19. Started by viox,

    רכשתי קומפי "מסע בארץ המספרים" ואנטיוירוס אבירה מודיע שיש וירוס. תמיכה תכנית של קומפי לא מספקת פתרון, "אין לנו וירוסים - הבעיה אצלכם

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  20. Started by mtomy,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה לשיחזור מידע על HD שקרס לחלוטין.

    • 4 תגובות
    • 950 צפיות
  21. טוב אז כפי שהכותרת אומרת... בזמן האחרון, כשאני צורב דיסק במחשב (משתמש בנרו, גרסה אחרונה), אז בזמן הצריבה, הכל נהיה איטי, העכבר קופץ, ה-WinAMP מקרטע כאילו שיש עליו עומס... והתיקיות נפתחות לאט והכל זז לאט כאילו המחשב עמוס... פעם בזמן צריבה יכלתי לעשות הכל... לשמוע שירים, קליפים, סרטים... בלי שום הפרעה... הצורב שלי הוא Yamaha 10*16*40 אני משתמש ב-WinXP Corp SP1 ובגרסה האחרונה של נרו (אני חושב 10.28) אשמח אם תוכלו לעזור לי ולו במציאת קצה חוט לפתרון הבעיה. תודה וסופשבוע שקט, אורן.

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  22. לפרטים נוספים - http://www.spreadfirefox.com/shiretokoshock-campaign כנראה שגרסת RC3 תהפוך לגרסת השחרור הרשמית של FF 3.5

    • 9 תגובות
    • 950 צפיות
  23. Started by naorai,

    אני מחפש את התוכנה DIAMOND TOOLS כבר מלא זמן, באתרים חוקיים ולא חוקיים (אז לא לירמוז על קזה וכאלו) אולי אפשר לקבל את אתר הבית של התוכנה או לינק להורדת הSHARWARE? בתודה naorai

    • 1 תגובה
    • 950 צפיות
  24. Started by IM-380,

    אני מנסה להוריד מהאתר הנ"ל בשבוע האחרון. ונותן לי הודעה "ED2K : הישום לא נמצא והודעה שניה " אין אפשרותלINTRNET EXPLORER לפתוח אתר מסייע זה עבור... הפרוטוקול שצוין בכתובת זו אינו תקף, ודא כי הכתובת נכונה ונסה שוב" הדבר כאמור נמשך כל הזמן נראה מההתקנה החוזרת של האימיול RAZORBACK הכורת נערכה ע"י multicore.

    • 1 תגובה
    • 950 צפיות
  25. Started by zabal12,

    אני מחפש תוכנה שתשפר את המהירות של כתיבה והעתקה של DOK שמתחברים דרך יציאת USB . ? מכירים משהו ?

    • 10 תגובות
    • 950 צפיות

דיונים חדשים בפורומים