תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איזה תוכנה טובה לשיתוף קבצים אתם מכירים(חוץ מהקאזה כבר אמרתי?!)? עם מבחר גדול.
-
- 8 תגובות
- 985 צפיות
-
-
לא יודע לאיפה זה קשור יותר לתיכנות או לפה בכל מקרה אם טעיתי אודה מאוד אם תעבירו את הנושא. לשאלה: יש לי אובייקט תלת מימדי נניח קוביה. יש לה 8 קודקודים, לכל קוד קוד יש נקודות ציון (coordinates) משלו. כיוון שהאובקייט הוא תלת מימדי לכן לכל קוד קוד יש גם עומק שהיצוג שלו הוא על ידי ציר ה z. בקצרה יש לי קוביה בעלת 8 קודקודים שלכל אחד מהם יש נקודת x y ו z. לצערי (או למזלי) אני לא יכול לצייר את ציר ה z על המסך כי המסך הוא משטח דו מימדי לכן אני נאלץ להישתמש בהיטל (projection) של ציר ה z על צירים x ו y על מנת לייצג אובייקט תלת מימדי על משטח דו מימדי. עכשיו הבעיה היא שאין לי מושג איך אני מטיל את ציר ה z על צירים x ו y. יש לציין שאין ברצוני להישתמש ב isometric projection. אם אפשר אולי…
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
איך אני מעיף את המסומן בתמונה ? כבר שיחקתי עם כל ההגדרות ושום דבר לא הולך. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום אני מקבל משוב ממספר מקורות ב EMAIL בהתחלה חשבתי שזה סתם משהו רוצה רוצה להשתלט על המחשב שלי זה נורא מלחיץ אותי ..... דוגמאות להודעות והמקורות שלהן ... מקורות כרגע (שקיבלתי אחד משני ההודעות) : serv@fcradio.net serv@elamex.com dan adams [dan_tughx@logoluso.com] Susan martin [susan.martin@telcan.com] sandra [gonzalez_1998@fcradio.net] sandra [sandra.hernandez@niet.com] סוגי "התיקון" שהם מצעים (אחרי פריסת השמות בלבד ..מקובץ דחוס ): data.elm.pif ..readme.log.cmd Update-KB1437-x86.exe משהו נתקל בתופעה זהה אני שמח שישתף אותי .....
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין תוכנת אופיס אני רק מתלבט איזה: Office 2003 או Open Office. מה היתרונות ומה החסרונות ובתכל'ס מה עדיף?
-
- 13 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
עד כמה שזכור לי בIE תחת 98 זה לא קורה רק בXP...יש פתרון לBUG המעצבן הזה?
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אני מחבר את המחשב כף-יד למחשב הנייח ע"י כבל USB. והמחשב מזהה אותו ככרטיס רשת. התקנתי ActiveSync 4.1 כרגע. אחרי שהתקנתי את הגרסא החדשה (4.5) שלא פתרה את הבעיה. מה הבעיה שלו? והכי חשוב איך אני מסדר את זה? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
סוף סוף !!!!!!!!!!!!! :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: NOD הוא האנטי וירוס בין ההכי טובים היום בשוק תוכנות הAnti-Virus הוכחה http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml?eset.xml ויש עוד המון אתרים אם רק תחפשו!! ועכשיו הם הוציאו בטא חדשה 2.5 שבו התוכנה תסרוק SPYWARE ברמה ממש טובה !! לעומת הגרסאות הקודמות עוד מידע על הבטא+הורדה http://www.nod32.com/download/downbeta.htm לפי דעתי NOD32 יותר טובה מKASPERSKY בדקתי בסריקה של אותו יום סריקה של KASPERSKY ושל NOD32 וNOD32 סרק הרבה יותר קבצים מאשר KASPERSKY NOD32 RuleZ
-
- 7 תגובות
- 984 צפיות
-
-
יש לי קובץ עם סיומת ISO שגודלו 790 מגה.. אבל כשאני פותח אותו עם תוכנה כמו ULTRAISO הוא מראה לי שיש שםקבצים בגודל 2 ג'יגה... איך אני יכול לצרוב את זה על דיסק רגיל של 700 מגה.. אם בכלל אפשר.. תודה לכל העוזרים!!
-
- 6 תגובות
- 984 צפיות
-
-
-
מאתמול המסנג'ר שלי נשאר במסך של ההתחברות שכתוב "Singin in..." עם שני האנשים שמסתובבים הוא אפילו לא נותן לי הודעת שגיאה בהתחברות.. פשוט נשאר ככה שעות התקשרתי לתמיכה טכנית של הISP לשאול אם ידוע להם בעיה בשרתים. אמרו לי שלא ניסתי לעשות Repair להתקנה. לא עזר ניסתי להסיר ולהתקין מחדש. לא עזר בקצב הזה שני האנשים האלה יסתובבו לנצח מה עוד אפשר לנסות?
-
- 10 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי בעיה מעצבנת שאין לי מושג איך אני פותר אותה. כאשר אני מנסה להוריד משהו דרך ה-EMULE רושמים לי שיש בעיה בקובץ PART . שאי אפשר לשמור בה או שאי אפשר לפתוח. למישהו מוכרת בעיה זו ? ניסיתי להוריד EMULE מגירסה אחרת ועדיין יש את הבעיה. אנא עזרו אני מפסיד המון בגלל שהתוכנה לא עובדת. תודה מראש נימי
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול אם תוכלו לעזור לי עם התוכנת מיילים של מוזילה. כרגע החברה בא אני עובד עברה מ IMAP ל exchange ואני מחפש דרך להמשיך לעבוד ולא לעבור ך OUTLOOK המעצבן. כרגע קינפגתי את זה לעבוד דרך שירות ה IMAP אבל תוך שבוע ה SERVICE יסגר. אני מקווה שלמישהו יש רעיונות (או שלפחות מבין אותי)? תודה
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום, היום נתקלתי בהודעה מוזרה של האנטי-וירוס החינמי AVG (ראה תמונה מצורפת) : AVG E-mail Scanner AutoPOP3: Connecting to 196-47-4-53.access.uunet.co.za זו נראית לי הודעה ממש מוזרה, לא? לא מותקן לי שום קליינט מייל על המחשב (אני משתמש בממשק web). מישהו יודע מה הולך פה? תודה מראש לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 984 צפיות
-
-
יש לי קובץ שיש בו תרגום לסרט והסיומת שלו היא SUB אבל אני רוצה לחלק את הקובץ הנ"ל ל-2 חלקים כדי שיתאים בדיוק לסרט, כיון שהסרט הוא גם 2 חלקים. עם איזו תוכנה עלי להשתמש כדי שאוכל לחתוך את התרגום בזמן המתאים ולפתוח לו קובץ המשך??
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
כאשר אני מרנדר סרט אני שם לב שהמעבד לא ב 100% עבודה, הוא רק ב50% והמחשב לא נכנס לטורבו בוסט... האם השימוש במעבד קשור לסוג התוכנה ? התוכנה היא סוני ווגאס 10 ... האם יש תוכנות שיודעות לנצל את כל הטכנולוגיה של המעבד?
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי יש לי אנטי וירוס avg 8.5 אבל הוא לא מתעדכן הוא מראה לי סימן קריאה ואני רואה בלוח בקרה שלו כול מיני אופציות לא פעילות שנסתי להתקין אנטיוירוס אחר כמו antivir גם כן הוא לא נתן לי לעדכן אותו אהם יכול להיות שזה וירוס במחשב מה ניתן לעשות?
-
- 6 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום... בהמשך להודעה הזאת שבגללה הבנתי שהמחשב שלי מת ! http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=140956.0 יש לי 3 תוכנות של ספייוארים מותקנות במחשב microsoft antispyware spybot spy sweeper אף אחת מהם לא עושה את העבודה כמו שצריך אני סורק ומוחק את הבעיות אבל שאני עושה סריקה חוזרת יש ספייוארים חדשים !!! אמרתי נריץ סריקה בנורטון הוא בא ומצא וירוס אמרתי יופי נמחק אותו כשתסתיים הסריקה אבל כשנגמה הסריקה היתה לי אפשרות ל finish לחצתי והנורטון יצא מהחלון כאילו סיים את העבודה שלו אבל הוא התעלם מהפאקינג וירוס !!! החלטתי זה הסוף לנורטון אני כרגע מוריד mcafee 2005 ו nod32 מה עדיף מהם ? ואני ממש לא רוצה לפרמט את המחשב למה זאת תהיה לי עבודה כל כך קשה !!!! בבקשה עזרה אני נואש פה …
-
- 12 תגובות
- 984 צפיות
-
-
היי, אינטרנט אקספלורר IE9 (הגירסא הסופית),תצא למיטב ידיעתי בתחילת 2011 - האם יהיה ניתן להתקינו,כשהוא ייצא על חלונות 7,ו/או,שהוא יבוא כעידכון של Windows 7?! אשמח לשמוע תגובות וחוות דעת;ממי,שכבר ניסה את אחת מגירסאות הבטא/ניסיון שלו בתודה רבה מאוד מראש
-
- 4 תגובות
- 984 צפיות
-
-
זה לפטופ של דל חדש של בת דודה שלי במנהל ההתקנים מראה שהכל בסדר רכיבים טובים(אולי פיזית לא אבל בתוכנה כן) מה יכולה להיות התקלה?? תודה
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אני יודע שזה שאלה קצת דפוק... יש לי את הגירסה הכי חדשה (5) ואני מעוניין שזה יציג לי את הטמפרטורה של הלוח וכו בשורות המשימות (למטה מצד ימין) והוא מציג לי רק את הטמפרטורה של המעבד והלוח (הלוח לא קבוע) ושאני מנסה לשנות את זה מהווינדוס הוא עדין מסתיר לי אותו אחרה כמה זמן ורק הטמפרטורה של המעבד נשארת יש אפשרות לעשות את זה דרך התוכנה עצמה??
-
- 4 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחי יש מחשב ישן מאוד והוא התקין ווינדוס מחדש, ולא מצאנו דרייברים באתרים של החברות... לוח אם - MSI MS-6163 (i440BX) וכרטיס קול Creative Sound Blaster Live (sb0220) תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 984 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי שם של codec שמאפשר הפעלת סרטי mp4 במדיה פלייר? לא הצלחתי למצוא בגוגל משהו מתאים
-
- 6 תגובות
- 984 צפיות
-


