תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי! אני מחפש תוכנה שניתן לערוך בה כל מיני דפי עבודה במתמטיקה ובהנדסה ולהדפיסם לאחר מכן! המון תודה!
-
- 4 תגובות
- 986 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני דיי גרוע בפוטושופ, אבל החלטתי לפרסם בכול זאת, אני דיי חדש בעניין של תלת מימדי בפוטושופ, אז אשמח להערות, אני יודע שזה לא הכי טוב... אבל זה מהראש אחרי הכול... (בלי מדריך...): קישור ישיר (כי אם אני לא טועה Imageshack מקטינים לפי המסך): http://img48.imageshack.us/img48/6500/mp4playerwv5.jpg וזה עבודה ממש ממש ישנה שלי ב-Flash מכיתה ז' והחלטתי לפרסם אותה פה אם כבר היא עלתה לי: http://members.lycos.co.uk/shynet/flash/computerart.html בעיקרון זה המחשב הישן שלי בפלאש, אז הייתי דיי בהתחלה של פלאש ולא ממש התקדמתי עד היום , אבל אשמח לקבל דעות והערות בקשר לעבודה הראשונה השנייה פחות כי זה משהו שהייתי דיי קטן ועכשיו שאני חושב על זה יש הרבה עוד מה לשנות מאז..…
-
- 7 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אני יודע שדנו בנושא הזה המון, איך להסיר את MSN Messenger מ WinXP, עכשיו יש לי שאלה אחרת, אני מעוניין להוסיף/להתקין את MSN Messenger לאחר שהסרתי אותו דרך ה Run (מישהו נתן כן איזו שורת פקודה להריץ שגרמה להסרה מצויינת לדעתי רק אני כרגע לא זוכר אותה...) איך אני עושה את זה? ;D
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
כנראה גם לכם זה קרה פעם .. החלונות אקס פי שלי ברזולוציה 800X600 32BIT יש לי רקע ב-DESKTOP עכשיו נגיד אני משחק באיזה משחק , אחרי שאני יצא ממנו הרקע בגודל חצי מהרגיל (או שקצת טיפה גדול יותר), כמובן זה מציק שאני צריך כל הזמן להחזיר את הרקע לגודל הרגיל... אתם יודעים איך אני גורם לתופעה הזאת להפסיק?! : תודה.
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
חבר שלי הכין רשימה של מאות מספרי טלפון באקסל. הוא רוצה להוסיף 0 בתחילת כל מספר ובנוסף להוסיף מקף אחרי שלושת הספרות הראשונות. כיצד ניתן לעשות זאת ?
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מספר פונטים של guttman שככלהנראה הגיעו עם תוכנת אדובי אילוסטרייטור CS3 המותקנת אצלי במחשב. חיפשתי את הפונטים הנ"ל במחשב ע"מ להעביר אותם לספריית הפונטים הכללית של תוכנות אדובי כך שאוכל להשתמש איתם גם בתוכנות הנוספות שיש לי (פוטושופ פלאש וכו') אולם ללא הצלחה. האם מישהו יכול לעזור לי למצוא את הגוטמן האבוד? אשמח לעזתרכם
-
- 4 תגובות
- 985 צפיות
-
-
הי התקנתי היום אופיס 2007 (כן חוקי- מבטיח), האם יש אפשרות להפוך את התפריטים בעברית לאנגלית? זה מחרפן אותי שכל התפריטים הפוכים לי. תודה
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה... הרבה זמן לא הייתי פה עקב נסיעה לאילת... היה מ=ט=ו=ר=ף !!! זה בקשר לאייסיקיו. האם יש אפשרות לבטל את שינוי הסטטוס ברגע שעוברים למצב Full Screen ? זאת אומרת שאם אני על "לא נמצא" (לבן) ואני נכנס למצב Full Screen אז שהוא לא יעבור לי ל"לא זמין" (אדום)... תודה לכל העוזרים, ניאו.
-
- 12 תגובות
- 985 צפיות
-
-
הורדתי ממקום מסוים "מצונזר" משחק מסוים "מצונזר" ואני רוצה לצרוב אותו. הבעיה ששתי התוכנות צריבה שברשותי NERO ו-ROXIO EASY CD CREATOR 5 לא מזהות את הקובץ ורק שאני לוחץ SHOW ALL FILES בתפריט בחירה הוא נותן לי אפשרות לפתוח את הקובץ. השאלה עם זה לא יעשה בעיות בצריבה. הנה תמונה של סיומת הקובץ:
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
מישהוא מכיר תוכנה המאפשר להעביר קובץ mdi לpdf? (עדיף תוכנה חינמית)?
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
בוקר טוב אני מחפש תוכנה לגיבוי וארגון תמונות כמו גוגל פוטו או כמו הפיצ'ר שיש לסלוגי מומנטס עכשיו אני יסביר קצת אחרת יש לי כונן שמחובר לרואטר בבית ויש לי תקיה במחשב שבעצם אני מגבה לשם הכל אני מחפש תוכנה שבעצם תגבה תמונות בצורה חכמה מהמחשב ואפילו מהנייד שלי אם אופציה במידה. ויש ליצור גישה למשתמשים נוספים האם קיים דבר כזה
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
קיבלתי לא מזמן מחשב נייד עם ויסטה 64 ביט והדרייבר של המיני דיסק כמובן לא עובד על המערכת הזאת חרשתי את הרשת במטרה למצוא אך לא מצאתי משהו שימושי מישהו יודע איך אני יכול להשיג דרייבר כזה שיעבוד לי טוב על הויסטה? זה הדגם של המיני דיסק MZ-N510
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך R9800Pro. אני רוצה לחבר אותו ל-TV ונמאס לי מה-CATALIST הכבד הזה של ATI. יש אפשרות לחבר ל-TV בלעדיו?
-
- 11 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
וגם לפעמים הוא לוקח גם הרבה מהמעבד..(97% לפעמים)... תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום. כשאני מתחיל להוריד משהו בביטורנט (LH), הוא כותב לי - Rejected By Tracker, port is black listed, use a different port. הפיירוול שלי הוא Sygate Personal, ניסיתי לכבות אותו ולעשות - Allow All - עדיין לא הצליח. אני חווש שזוהי בעיה שנעוצה בחומרה - המודם שלי הוא של אלקטל, והוא גם משמש כפיירוול נעול. די נמאס לי ממנו כי הוא עושה לי בעיות גם ב- PES4. עוד דבר - ב- Winamp, אחרי שנגמר שיר הוא קופץ לי 10 שירים קדימה. איך אני עושה שזה יהיה אחד אחריו בלבד? תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני משתמש המון זמן בפורט של ביטורנט שמקבלים אוטומטית בהתקנה לאחרונה הביטורנט התחיל להאיט קראתי המון מדריכים אבל שום מדריך לא מציין החלפת פורט (בדומה לחמור) לפי מה מחליפים פורט? גם פורט של ביטורנט צריך לפתוח בחומת האש? כשמחליפים פורט בביטורנט אפשר לרשום איזה מספר שרוצים או שזה פורטים קבועים? אשמח לעזרה
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
יש לי פיירפוקס 10.0.2 שמותקנים עליו התוספים של קספרסקי : URL ADVISOR VIRTUAL KEYBORD הם לא תואמים לגירסה הנוכחית של פיירפוקס וגורמים לו לקרוס הרבה פעמים איך אני מסיר אותם מפיירפוקס אין אפשרות להסיר אותם בדרך הרגילה תודה
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
ערב טוב חברים התקנתי בבילון 7 על WIN7 ועל WIN XP. התירגום ב- WINXP עובד חלק לל שום בעיה ואני יכול לקבל תירגום בכל מצב ומקום על המסך, ו/או בכל תוכנה ו/או מסמך בו אני נמצא כולל IE8 כמובן. לעומת זאת ב- WIN7 יש לי בעיות לקבל תירגום ( הפעלת צרוף מקשי התירגום לא מגיבים), ב-IE8 שם מסך הבבילון בכלל לא "קופץ"- למשל בעמוד זה, וגם על שולחן העבודה, שם העמוד "קופץ" אך לא קורא את המילה המבוקשת, אלא סימנים אקראיים. זה מתסכל, ובעיקר כשאני מבקש להשתמש בתוכנה כאשר אני קורא מאמר כלשהו. פתרון, חלקי כמובן, הוא השימוש בפונקציית העריכה באמצעות ה- Microsoft Office Word, ואז, כשזה אפשרי, כי לא כול הדפים עולים, אני יכול להפעיל את תוכנת התירגום כראוי - כמובן שזה מעצבן להפעיל את העורך בכול עמוד. שום…
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום לכולם. הורדתי סרט וכשאני מנסה להפעיל אותו עם win media player אני מקבל את ההודעה הנ"ל. יש לי win xp הקובץ עם סיומת avi איזה codec אני צריך ומאיפה אפשר להוריד אותו?
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
כפי שכבר אמרתי המועדפים מכרום נעלמו. לא קרה שום דבר מיוחד לפני לא קרס כלום ולא מחקתי כלום.
-
- 4 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום לכם. יש לי מחשב חדש.. עם כרטיס 9800GT. מסך LCD 19 אינץ' של סאמסונג. התקנתי Call of Duty - World at War ו- Assassin's Creed ובשני המשחקים אני רואה את המשחק על חצי מסך עם שוליים שחורים למעלה ולמטה. איך אני יכול לסדר שאני אראה על מסך מלא? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
i cant write in hebrew for some reason right now ill be happy with the best solutions to convert vob files into avi files a quality working solution a yahoo search comes up with lots of crap there must be a program that does the job maybe you could point me to it
-
- 4 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שיטטתי בגוגל אבל לא באמת מצאתי משהו מתאים,וגם באתר של softpedia אני לא מצליח להוריד משמה תדרייבר הנ'ל. אני צריך דרייבר לאודיו ודרייבר לכרטיס רשת. תודה
-
- 8 תגובות
- 985 צפיות
-


