עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by coorva,

    יש לי vista ultimate התקנתי את winamp וכשאני רוצה לשמוע תחנת רדיו אינטרנטית דרך הנגן כמו שאני עושה בלי בעיה ב-XP , מופיעה לי הודעה "לקובץ זה לא משוייכת תוכנית לביצוע פעולה זו, צור שיוך בקביעת שיוכים בלוח הבקרה". בלוח הבקרה בויסטה אין קביעת שיוכים אלא הפעלה אוטומטית, ושם מוגדר שקבצי אודיו יפתחו באמצעות winamp אשמח לקבל עזרה

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  2. Started by dids22,

    התקנתי מקודם את הפייר וואל הזה הקיצר כל פע כשאני מתחבר לאינטרנט המחשב נכבה למה זה קורה? ואיך מסדרים את זה? ועוד דבר למה כמעט כל דבר שאני עושה כמו להיכנס לבבילון או למנהל המשימות הוא מבקש אישור? תוודה

    • 13 תגובות
    • 998 צפיות
  3. Started by benor,

    יש לי שאלה איך אני יכול לצרוב דיסק בלי שזה קודם כל יעשה Cache שזה ישר יצרוב??

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  4. שלום, אני צריך עזרה במציאת תוכנה שתוכל לשלוט על מהירות המאוורר, כיוון שכרגע המאוורר שלי עושה רעש כמו של טרקטור כשהוא על IDLE וכשהטמ"פ נמוכה. הוא נכנס לפעולה חזקה רק כאשר המעבד והכרטיס מסך מתחילים לעבוד במשחקים וככה הרעש של הטרקטור מפסיק. ככל שהוא מסתובב לאט יותר ככה הרעש גרוע יותר, כבר פתחתי את המחשב ושימנתי את המאוורר אבל זה כבר לא עוזר יותר גם בפעם השניה. אודה לעזרה נ.ב אני משתמש בגרסת ה CATALYST PRO למחשבים ניידים, האחרונה שיצאה לכרטיס מסך הנ"ל (4650).

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  5. Started by davidcohen,

    שלום! מישהו יכול להביא לי דרייבר ל cd-rom? יש לי מחשב ישן ויכול להיות שהוא לא יזהה את הcd-rom אז אני צריך דרייבר... מישהו יכול להביא לי? תודה

    • 5 תגובות
    • 998 צפיות
  6. היי! אני מחפש תוכנה לBluetooth לעברת נתונים בין מחשב לסלולרי. קניתי dongle BT למחשב ואני ממש לא אוהב את התוכנה שלו. יש לכם מה להציאה בנושא?

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  7. Started by coorva,

    יש לי XP PRO באנגלית. ה- firewall והאנטי וירוס סגורים ובכל זאת ה- eMule אומר לי שה-ports שלי סגורים. איך ניתן לפתור את זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 998 צפיות
  8. Started by GiDo,

    יש לי שרת FTP צנוע על המחשב שלי... עד אתמול עבד מצויין. אתמול צצה בעיה מוזרה מאוד: כחצי שעה - אולי יותר מרגע פתיחת השרת, אין יותר אפשרות להיכנס אליו. מי שבפנים ממשיך להוריד כרגיל, מי שלא, לא יכול להיכנס - גם אם יש מקום פנוי... הבעיה צצה לאחר שהתקנתי DNS2GO אבל מחקתי את התוכנה , אפילו פירמטתי את המחשב וכלום לא עוזר.. למישהו יש עצה?

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  9. שלום, יש לי נורטון אנטי וירוס 2004 וכשאני עושה סריקה אז הוא לא מוצא כלום אבל לפני כמה דקות היה לי מסך כחול לגמרי והיה כתוב רוברט וירוס או משהו כזה שנמצא ועכשיו זה בסדר אבל אני לא יודע מה לעשות אז שמתי פיירוול ורציתי לדעת איזה אנטי וירוס יותר טוב מנורטון אני יכול להוריד? תודה, מטוס

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  10. Started by LRa,

    בוקר טוב, כבר הרבה זמן שאני מתשתמש בפיירפוקס. בחודשים האחרונים יש לי המון בעיות גלישה בכל מיני אתרים. שתי הבעיות המרכזיות הן שיש אתרים שכאשר הם נטענים, הם תוקעים את פיירפוקס לשניה-שתיים. בעייה נוספת היא בד"כ(או תמיד) באתרים שיש להם embedded video, ואז כאשר אני גולל את המסך, זה איטי להחריד ואפילו נתקע לכמה שניות מידי פעם. למישהו יש רעיון?

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  11. עשיתי את אלו לפני שנה בתוכנה לא כל כך מוכרת לשוק הגרפיקה ועדיין אני חושב שהתמונות יצאו פצצה. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 998 צפיות
  12. Started by RAZIEL98,

    שלום חבר שלי קיבל גירסה אורגינלית של התוכנה אבל לא הביאו לו את הdongle והוא לא יכול להפעיל את הרשיון שלה אז מה אתם מציעים לעשות כדי להשיג את הקוד של הרשיון כי ניסיתי לעזור לו ואין לי מושג מאיפה להשיג את הקוד הזה תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 998 צפיות
  13. Started by Grim Reaper,

    אם מישהו ספצ' בתוכנה אני צריך עזרה לגבי שינוי GAMMA בסרטים הייתי יכול לעשות את זה בכל הסרטים והסדרות עד שעשיתי משהו בדרייברים של NVIDIA ומאז אני יכול לשנות רק גאממה בככלי בדרייברים. אם מישהו מבין אז אני אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 998 צפיות
  14. נניח שבמסמך וורד (2010) מופיעה המילה "הונולולו" 100 פעמים. איך אני מוחק בבת אחת את כל המופעים של המילה במקום בצורה ידנית 100 פעמים? תודה...! הבעיה נפתרה....לכל המתעניינים CTRL+F עם חיפוש המילה, בלחצן הקטן של "אפשרויות נוספות" ליד תיבת החיפוש, ישנה אפשרות "החלפה" ופשוט החלפתי את כל המופעים ב"רווח" בודד = מה שעושה את העבודה...

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  15. Started by Asaff,

    מישהו יכול להציע לי תוכנות לבדיקה של כל סוגי החומרה שיש במחשב כגון: זכרון, דיסק, כונן דיסקטים, כונן דיסקים וכו'? יש לי תוכנות שבודקות חלק מהדברים אבל אני חושב שאפשר למצוא דברים יותר טובים אז אם יש לכם משהו שלי אין אני אשמח לנסות אותו. מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  16. Started by braveheart24,

    היי כולם יש לי בעיה עם הBSPLAYER: כשאני רואה את המסך בקון הכל בסדר אבל כשאני מגדיל שזה יהיה על כך המסך אני שומע את הסרט ויש לי מסך שחור ואין לי מושג איך לסדר את זה למישהו יש רעיון? (גם הפעלה מחדש של המחשב לא עזרה)

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  17. שלום לכן, האם ניתן לקבוע ב-Bsplayer את מספר השניות שהסרט קופץ כאשר לוחצים על החיצים? אני שואל מפני שמספר השניות משתנה בין הגירסאות ולא מצאתי אם אפשר לעשות זאת. על הדרך האם יש איזה נגן מומלץ שעובד טוב עם כתוביות בעברית וניתן להזיז את הסרט עם החיצים כי Bsplayer עושה לי בעיות תמיד נתקע לי, ואני חייב את האפשרות של להזיז את הסרט עם החיצים מפני שיש סרטים משעממים ואין לי כוח לראות אותו במלואו אז אני מריץ אותו עם החיצים ומסיים אותו מהר. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 998 צפיות
  18. Started by Mor Abergel,

    תודה לעוזרים.. אם זה ווארז אז למחוק ואם יש אנשים טובים שרוצים לעזור אז הודעה לפרטי (אם זה ווארז)

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  19. Started by lasalasa1,

    איך המחשב שלי נשמע בקשר לבטיחות בגלישה/משחקים אונליין בסטים? - NOD32 AV. - Malwarebytes. - Win7 Firewall. - Common Sense. - כל קובץ במחשב הוא חוקי כולל מערכת הפעלה. אין איפלו warez אחד.

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  20. וכיצד ניתן לשלוט עם GAMEPAD על מחשב הבנתי ע"י GIRDER אך איזה דרייבר צריך לבחור?

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  21. מישהו התנסה או מכיר את התוכנה :MemMonster מה התפקיד שלה, איך אני משתמש בה? מה היא בעצם עושה ולמה כדאי שייהיה אותה? תודה

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  22. Started by ofirterev,

    שלום לכולם יש נורטון אני וירוס של קרספרסקי גרסה 5 נגמרה לי האקטיבציה עכשיו יש לי מלא ודים חדשים הבעיה שהם פתאום נהפכו לי לסיומות של קובץ של כתבן והנורטון לא מקבל את זה אייך אני פותר את הבעיה וכל קוד חדש שאני מנסה להוריד הוא ישר הופך לי לסיומת של כתבן ואפילו גם את התמונה של הכתבן גם מופיע

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  23. היי אנשים בעקבות בעיה בה נתקלתי עם utorrent, התחלתי לחפש ולשאול. באתר אחד, מישהו שאמור להיות יחסית מנוסה ומבין אמר לי שעד היום הגרסה הטובה, יציבה מהירה ומומלצת ביותר של התוכנה היא 1.82. האם משהו שמע (קרא) על דבר כזה? האם מישהו חושב (או יודע) שזה נכון - או לחילופין שזה ממש לא? אודה לתשובות אגב, זו הבעיה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=451758.0

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  24. Started by avi2014,

    נכנס לי השבוע וירוס בשם Virus.Win32.Parite.b למחשב. עכשיו הקאספרסקי מזהה אותו אבל שהוא מוחק אותו נמחקים גם כל התוכנות במחשב שלי!!! נמחק לי הוורד נרו וינאמפ ועוד המון תוכנות....מה אפשר לעשות נגד הוירוס?? יש פאצ' כל שהוא?

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  25. Started by eladbu,

    ענייני רגולציה בחברה חייבו אותי לתת דוח שבו אני מביא את כל התוכנות המותקנות על שרתים מסויימים (עשרות ליתר דיוק) האם קיימת תוכנה שיודעת לתת לי את ה ADD.REMOVE של השרתים ולייבא לאקסל\וורד

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות

דיונים חדשים בפורומים