תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
Ad-Watch עולה לי ב-Boot של ה-Windows, אבל צריך למזער אותו ידנית ל-System Tray. איך אפשר לגרום לכך שה-Ad-Watch יעלה באופן אוטומאטי ממוזער ב-System Tray?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כרגע מחקתי בטעות כמה קבצים חשובים מאוד שהיו לי על שולחן העבודה ואז גם כמו דפוק מחקתי אותם מהסל מחזור ( :screwy:) . קיצר אני חייב איזו תוכנה או משהו שתעזור לי לשחזר אותם!! לא איכפת לי אם היא תשחזר לי גם כל מיני זבל העיקר שמה שמחקתי יחזור! מחקתי את הקבצים לפני איזה חצי שעה ולא כביתי את המחשב מאז אם זה משנה. אז מישהו מכיר איזו תוכנה שיכולה לעזור!?!? תודה!
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.evillabs.sk/evillyrics/checknew.php?vid=1.7.139 *התוכנה בגדול, לכל מי שעדיין לא מכיר, מאפשרת הורדת מילות שיר מסוים שמתנגן (ב-Winamp, WMP, Itunes וכו' וכ'ו) לתוך התוכנה מתוך מאגר עצום, ומעקב אחריו באמצעות קריוקי. תבלו
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא משנה מה אני עושה, אני לא מצליח להסיר את הוירוס הזה. הוא כל פעם חוזר, ומכבה את המחשב מתי שבא לו. אנא עזרתכם. תודה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי 2 ג'יגה של RAM - וגם אם אני רוצה, אני לא יכולה להוסיף עוד (לוח אם שתומך בכרטיסים רק מצד אחד) פנטיום 4 3.0 ג'יגה עם מעבד 64BIT יש לי המון מקום פנוי על המחשב (דיסק שלם של 250 מגה רק לגרפיקה - חוץ מעוד 160 לכל שאר הדברים) אני עובדת על רזולוציה גבוהה (300 DPI) ועל דפים גדולים - בס"מ 30X80 - כי אני עובדת מול בית דפוס אני חושבת על לעבור ולנסות את הCS3 אבל אני מפחדת שזה יהיה אפילו יותר איטי מהCS2 לפי כל מה שמצאתי באינטרנט - כל ההגדרות של הפוטושופ מוגדרות בצורה הכי טובה (כל הסקראצ דיסק ואלו...) אני כבר אובדת עצות... דיי קריטי לי להבין אם בכלל יש עוד מה לעשות (או שיותר טוב מזה יביא לי רק מקינטוש) מקווה שפניתי לפורום הנכון, המון תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא ידעתי אם לפתוח את הנושא ב"תצוגה וגרפיקה" או כאן, בסוף החלטתי שזה יותר מתאים לתוכנה ... מישהו ניסה את הדרייברים הרישמיים האחרונים של נוידיה? זה רק אצלי נראה ככה או שזה באמת הקונטרול פנל החדש? זה פשוט מזעזע, נראה כמו איזה תוכנה של ,win3.1 , מה הם חשבו לעצמם? [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שזה לא פורום אומנות, אבל מכיוון שאיור ממוחשב נעשה בתוכנה גרפית, וציירתי את זה ב PS.. פורטרט עצמי.. לא מזמן עשיתי כבר קרחת =] אבל... נו
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כתבתי בטבלה מילים באנגלית ותירגום שלהם. איך אני עושה שהמילים יסתדרו על פי ה-ABC אוטומטית.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, מאז שהתקנתי את התוכנה הזאת של מיקרוסופט, כל פעם שאני מפעיל את המחשב שזה מגיע לחלון Welcome אני צריך ללחוץ על השם משתמש שלי כדי להכנס למחשב. וגם אם אני לא נוגע במחשב שהוא דלוק למשך זמן מסויים אז זה יוצא לי למצב דומה של Welcome וכדי לחזור אני צריך ללחוץ שוב על שם המשתמש שלי. איך אני מבטל את זה? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, בעבר בתוכנות נרו השונות ברגע שהייתי מכניס דיסק שהוא כבר צרוב, הנרו קרא אותו, הציג לי כמה מקום צרוב וכמה עוד פנוי, ואח"כ יכולתי לצרוב עוד מידע בהמשך של אותו דיסק. כיום בנרו 7, כאשר אני מכניס דיסק צרוב הנרו לא מזהה שהדיסק כבר צרוב ופשוט המידע החדש נצרב על הדיסק בלי אפשרות לראות מה היה פעם צרוב. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא יכול להוריד הורדות ישירות במחשב כי כל פעם מתנתק לי האינטרנט! לכן אני רוצה לדעת אם יש תוכנה כזאת שלמרות שמתנתק האינטרנט היא תשמור לי על ההורדה. אני מנסה כבר כמה שעות להוריד את 3DMARK05 וכל פעם האינטרנט מתנתק באמצע!!! תודה לעונים
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כאשר אני מדליק את המחשב שלי הוא כותב לי הודעה על כך שקובץ הנמצא ב\windows\system32\config\system נמחק או אינו תקין ומבקש ממני להכניס דיסק של ווינדוס ולהיכנס לRECOVERY CONSOLE אך איני יודע מה לעשות הלאה בכדי לתקן את הקובץ הפגום, תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מהי סיומת toast? ולמה אי אפשר לפתוח אותה ואיך כן אפשר לפתוח אותה??
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש אפשרות להפוך את העברית בקובץ כדי שבסוף זה יהיה טוב? ועוד שאלה, מה זה HEBREW IW?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כאשר אני עובר לצפייה עם IE Tab באתר במצב של IE הוא פשוט אומר לי שחסרים לי תוספים אבל כאשר הוא מנסה לחפש הוא לא מוצא. יש לציין שכאשר אני נמצא במצב FF אני לא נתקל בבעיה מסוג זה. בתודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תגידו יש תוכנה כזאת שהופכת סרטי vcd וגם svcd ל avi או משהו כזה? אם יש תביאו בבקשה קישור וכמה שורות הסבר עליה אם אתם יכולים... תודה מראש לכל העוזרים !!! ;D
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש אבל לאלה שהשתמשו בה היו תוצאות טובות?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום חברים. האם ישנה דרך Command line או משהו מתוחכם בסגנון שיאפשר לי לבצע התקנה של תוספות באופן אוטומטי ב-FireFox. ואם אתה שואלים את עצמך למה אני רוצה את זה, אז אני עובד על Package להפצה של Firefox דרך SCCM, מצאתי גם דרך לקנפג את Firefox דרך GPO אבל זה מצריך שאני יתקין את התוסף הזה: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/gpo-for-firefox/ אז הורדתי את קובץ ה-XPI למחשב איך אני עכשיו יכול לכניס אותו ל-Firefox בצורה אוטומטית? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי מה השלבים - ואיזה תוכנוצת אני צריך כדי ליצרוב DVD ? הבנתי שקודם אני צריך תוכנת RIP טובה = שתעתיק את ה DVD למחשב ואח"כ תוכנה שתיצרוב לי - בהתאמה לגודל 4.7G אפשר בבקשה לקבל הסבר + התוכנה המתאימה לכל שלב? תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי לכולם בזמן האחרון כל פעם שאני מתחבר לסרוור לאימיול -זה רושם low id, מה שגורם לאימיול לזוז לאט מאד, אם בכלל. ניסית לבדוק את הבעייה באתר הרשמי של החברה ורשום שם שכנראה הבעייה נובעת מהראוטר(שאין לי) או שה fire wall חוסם את הפורטים . כיביתי את הfire wall ,מה שלא עזר, עשיתי גם uninstall לתוכנה והתקנתי אותה ,וגם גרסאות שונות של התוכנה ,ועדיין זה רושם low id, ואימיול לא זז אם מישהו מכיר את הבעייה וידוע איך לפתור אותה אני אשמח מאד תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, מפרט המחשב שלי מצויין למטה. בכל מקרה, הצ'יפסט הוא SiS®655FX אם זה עוזר במשהו. נ.ב. ל XP כן צריך דרייבר בהתקנה. תודה, אופיר
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי בעיה מאוד מעצבנת ואני חושב שזה קשור לנורטון אנטי וירוס סיקיוריטי 2011 שלי כשאני מנסה להוריד קבצים הוא לא נותן לי להוריד לבד הוא מעלה לי אשף של נורטון למטה בדף ניסיתי לחפש בהגדרות של האנטי וירוס ואני לא מוצא פתרון הנה תמונה תסתכלו למטה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צהריים טובים....חדש פה ))).... עכשיו לשאלה: עד עכשיו המסן פעל לי יופי, אבל כאשר התבקשתי מהתוכנה עצמה לעדכן לגירסה חדשה יותר, המסן לא עבד יותר, כאשר ניסיתי לעדכן המחשב העלה את הבעייה שחסר לי קובץ cabinet.dll ולכן אין לי אפשרות לעדכן, וניסיתי גם להוריד מהאתר הבית את המסנג'ר וגם אין לא נותן לי להתקין פשוט אותה שגיאה! תמונת השגיאה:
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-


