תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי WIN 7 והבעיה שמרוב תוכנות מדיה המחשב כולו הסתבך במבחינת הסרטים. השירים עובדים כמו שצריך עם WMP ואין בעיה , זה נוח וטוב. הבעיה זה עם הסרטים, יש לי במחשב תוכנות הבאות וזה עושה ריבוי קודקים. 1.XVID וכנראה הקודקים שלו(לא זוכר למה התקנתי, פעם הייתי חייב אותו) 2.BSPLAYER להפעלת סרטים עם כתוביות (לטעון כתוביות ולצפות בסרט). 3.ITUNES זה כמובן בשביל האייפוד והאייפון שבמשפחה. עם ה ITUNES בא הQUIQTIME. 4.VLSPLAYER 5.WIN 7 CODECS שהורד פעם. 6. וכנראה קודקים שתוכנה מיוחדת לצריבת כתוביות לסרט מתקינה. עכשיו יש התנגשות של קבצים למשל, קבצים שאמורים לפעול בWMP אז מוציאים שגיאה וכ"ו.. עכשיו אני מצדי ימחוק הכלל וישאיר תוכנה או שתיים להפעלת מוזיקה וכל סוג הוידאו+אפשרות לטעינת כתו…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש באופיס בגרסה של 2016. באתר של מיקרוסופט https://support.office.com/en-us/article/What-s-new-and-improved-in-Office-2016-for-Office-365-95c8d81d-08ba-42c1-914f-bca4603e1426?ui=en-US&rs=en-US&ad=US מופיע סרטון של מספר עדכונים כמו הדגשה של טקסטים ב POWER POINT, ומשום מה אני לא מקבל את העדכונים לאופיס שמופיע בסרטון. כל פעם אני מקבל עדכונים לאופיס ומתקין אותם אך עדיין הכל נראה אותו דבר. האם מישהו נתקל בבעיה זאת בעבר, משתמש באופיס 2016, וגם לא מקבל את אותם עדכונים? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום וברכה בעבר לפני שפירמטתי את המחשב היה לי תוסף של פיירפוקס ואם הייתי נכנס לאתר כמו מאקו, כוכב נולד, עובדה, או 24 - שהיה סרטונים בצד והייתי בוחר סרטון אז אוטומט כשהייתי מפעיל את הסרטון הוא היה מדלג על הפרסומת ומציג לי את זה בתור "מדיה פלייר" וכל הצפיה בסרטון נעשת ע"י המדיה פלייר, והמדיה פלייר היה מדלג על כל הפרסומות שהאתרים האלו שמים באמצע ובהתחלה, זה פשוט נהפך למדיה פלייר כמו שתוכנת IDM נותנת להוריד את הסרטון בתור MP4, אז הסרטון עצמו לא היה יורד אלא הייתי צופה באותו החלון באמצעות המדיה פלייר זה ממש עזר לי, יש תוסף כזה היום??.. או תוכנה כזאת אפילו חיצונית שלא קשורה לפיירפוקס? למשל הסרטונים האלו היו נפתחים לי במדיה פלייר http://www.mako.co.il/news-law/legal/Ar ... =565…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה במחשב אינטרנט מהיר. מאז, בכל פעם שאני מריץ תוכנת שיתוף (emule,kazaa) המחשב נכבה ומופעל מחדש ועם עליית הwindows מוצגת הודעת שגיאה חמורה.(המערכת היא windows xp). מה יכולה להיות הבעייה?(וירוס, התנגשות חומרה/תוכנה....) תודה מראש yvkr
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אלוהה ! אני לא יודע אם אתם יכולים לעזור לי , אך אני מחפש בימים האחרונים תוכנה אשר כל המטרה שלה היא להסיר שאריות של דריברים שהוסרו מהמערכת כגון : Registery entries , וכד' , שמעתי שיש משהו בסגנון : Driver swipper , או משהו כזה , אני לא זוכר , כל מה שהתוכנה עושה זה למחווק דריברים ( לא משנה איזה ) מהמחשב בצורה יסודית בלי להשאיר "עקבות" אם מישהו יוכל לעזור לי זה יהיה נפלא , תודה לכל העוזרים ולא תודה לכל המתחכמים !
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בניתי קובץ EXCEL עם עברית במערכת עם WIN XP ושמרתי אותו, לאחר כמה זמן פתחתי את הקובץ ואיפה שהיה עברית מופיעים סימני שאלה. ניסיתי על מחשבים שונים אבל עדיין סמני השאלה מופיעים. האם משיהו נתקל כבר בתופעה הנ"ל, ואם כן האם יש פתרון????? בתודה מראש, איתן
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתם יודעים שכתובת ומוציא חשבונית ,דוחות עם לוגו וכו ... מישהו מכיר ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מקווה שאתם מבינים על מה אני מדבר הפורמט של האיקונים בווינדווס (אני חושב שזה ICO אבל לא בטוח) אני רוצה ליצור איקונים בעצמי ושמתי לב שאי אפשר להשתמש בתמונה בפורמט אחר. אני לא בטוח שיש בכלל דבר כזה אבל אם יש אז בבקשה תגידו לי תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את JDOWNLOAD והכל בסדר אבל בהתקנה התקשיתי להתקין את התוכנה . אני לא התעסקתי בעבר עם התוכנה הזאתי . איך מתקינים אותה ? אני יודע שצריך גם JAVA תקנו אותי אם אני טועה . תגידו לי אם צריך משהו אחר .
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, העליתי לערוץ CG-Lion ביוטיוב את החלק החמישי בסדרת Autodesk 3ds max למתחילים. המדריך באורך של כ 4.5 שעות, עוסק בדיגום מבוסס פוליגונים, ובונה כמובן על ידע החלקים הקודמים בסדרה. קישור למדריך בערוץ: למי שעוד לא מכיר, ערוץ CG-Lion ביוטיוב מכיל מדריכי וידאו בתוכנה Autodesk 3ds max, ביניהם קורס יסודי למתחילים אשר אינו מצריך כל ידע קודם. קישור לערוץ ביוטיוב: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu תהנו עודד
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם שמעתי שיש גרסה משופרת של Emule בשם Emule Cow מישהו יודע על מה אני מדבר? למישהו יש לינק?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולכם ! לאור מספר שאלות שקיבלתי בנוגע לרקע שעשיתי לתחרות הרקעים החלטתי לשתף אותכם במספר תוכנות (חלקם חינמיות) שאני נוהג להשתמש בהם. אז הבה נתחיל? 1) terragen תוכנה מצויינת הדומה ל bryce היא מסוגלת לרנדר סצינות פתוחות באיכות ובריאליזם מדהים והכי חשוב היא גם בחינם! החסרון היחיד שאם ברצונכם להכניס אובייקטים לסצינה תאלצו לעשות יצוא לתוכנה תלת מימדית אחרת. planetside.co.uk 2) I-TEX סט כלים מצויין ליצירת טקסטורות ורקעים , קיימים מגוון רחב של פילטרים ואפקטים המאפשרים ליצור טקסטורת מרשימות בשניות. הכלים האהובי עליי הם מנוע ה particles וכלי המסוגל להמיר כל חלק מתמונה לטקסטורה אפילו אם הוא נמצא בפרספקטיבה הכי מוזרה שיש זה הכלי הכי שימושי בתכנה. 3) d3DemoMaker2 תוכנה פשוטה א…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי קובץ ISO עכשיו יש לי NERO 7 אז איך אני צורב את הוינדוס כך שיהיה BOOTABLE ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
:'( אפשר עזרה בזה משהו חינמי וחינם וללא 14 יום כי זה מעצבן תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה ההרמקולים שלי נדפקו והם תמיד על העוצמה הכי גבוהה שיש ועכשיו כל הזמן בשביל להנמיך ולהגביר אני צריך להיכנס לבקרת עוצמה הזאת אתם יודעים האייקון הזה בסרגל הכלים ומשם אני כל הזמן מגביה ומנמיך.. זה ממש מעבן. למשל במשחקים אם הוויליום נמוך מדי אני צריך למזער תמשחק בשביל להגביר.. יש איזה תוכנה שתעשה לי תחיים יותר קלים? תודה רבה!!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עוד מישהו שם לב שאי אפשר להכנס לשרתי FTP על ידי הכנסת הכתובת שלו ftp://ftp.xxx.com וכו' זה נותן מסך שגיאה. הדרך היחידה לעקוף את זה היא לפתוח את windows commander ולעבוד דרכו. אגב, אם שם משתמש מסויים הוא tehblah@zubii.com יש דרך להכניס אותו ישר לURL לדוגמא: user:pass@ftp.com? זה עושה לי בעיות בגלל ה @
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום.. יש לי ידע בסיסי מאוד בפרימייר PRO 2 או CS2 אני לא ממש מבין איך לערוך ברמה מקצועית אפילו חובבנית.. נגיד כמו בJACKASS ודברים כאלה יש אפקטים של FADE OUT ו IN וגם TEXT.. איך עושים את הדברים האלה? עוד דבר יש תוכנה יותר מקצועית לעריכת סרטים? כי יש לחבר שלי מחשב ממש פצצה עם כרטיס עריכה חזק(קראתי עליו) איזו תוכנה אתם ממליצים לי להתקין אצלו? ממש ממש מקצועית.. סרטים אמיתיים כמו קולנוע חח טוב לא נגזים אבל בערך תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פשוט שאני שם את החץ של העכבר על הריבוע לכתיבת ההודעה זה לא נותן לי לכתוב. בקיצור אחרים יכולים לשלוח לי הודעות ולי אין אפשרות להשיב להם כי זה פשוט לא כותב
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אפשר המלצה לתוכנה טובה למתמטיקה, אם אפשר אז אחת שנותנת דרך בפתרונות טריגונומטרים לדוגמא. כעיקרון אני צריך תוכנה שיש בה אפשרות לפתרון משוואות עם משתנה, וגם יכולה להביא פתרון שכולל את המשתנה , לדוגמא: 3x+2x התוצאה 5x אם יש אפשרות לאינטגרלים וכל מיני כאלה לא יזיק. תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי דיסק חיצוני של מקסטור, של 1TB. הכונן בחיבור USB אם זה משנה, מפורמט NTFS. יש איתו בעייה משונה: כשאני מנסה לחלץ מתוך קובץ RAR גדול באופן שמערב באופן כלשהו את הדיסק (כשהארכיון על הדיסק, או כתובת היעד, או שניהם), החילוץ תמיד נתקע בשלב כלשהו, עם הודעות שגיאה משתנות - בד"כ מסוג "אין גישה לתיקייה". לאחר מכן, לעיתים קרובות הכונן עצמו נעלם, ומופיע מחדש רק אחרי ניתוק פיזי וחיבור מחדש. אני לא חושב שמדובר בבעיית חומרה כי מעבר לזה הדיסק מתפקד כרגיל, וכשאני מעתיק קבצים בכל גודל שהוא אין לי בעיות. מישהו יודע מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני חדש כאן. אני צריך עזרה מהמומחים כאן לגבי מספר תוכנות שאני צריך. ( חינמיות - נכון לעכשיו). 1. תוכנה לשיחזורים וגיבווים ( של המחשב והשרת). 2. אנטי וירוס 3. תוכנת צריבה 4. תוכנה לשימוש בGhost 5. תוכנה לבניית Image 6. תוכנת שליטה מרחוק או על מספר רב של מחשבים בו זמנית 7. תוכנה לסינון אתרים אני צריך שתרשמו לי איזה תוכנות לדעתכם הכי מוצלחות מכל קטגוריה שרשמתי כאן, ועם זה אפשרי לתת לי קישור להורדה אני אשמח, תודה רבה. מקווה שפתחתי את הנושא במקום הנכון אני פשוט חדש פה, ואני די צריך את העזרה שלכם, קיבלתי המלצה מחבר טוב על הפורום. יום טוב.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מחר יגיע המחשב החדש ויש לישאלה -יש לי דיסק קשיח של 80 גיגה לווינדוס ועוד שניים של 250 שעובדים ברייד 0. איפה כדאי להתקין את התוכנות אם המחשב עובד ברייד? על ההוא של הווינדוס או על הדיסקים של הרייד? תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, התקנתי תוכנה במחשב ועכשיו הלוגו של התוכנה מופיע לצד השעון.. איך אני מוחק מצד השעון את הלוגו של התוכנה? *radmin. תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה דיי דחוף, לכן אני אודה לכל מי שיוכל לעזור בהקדם
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאני צורב דיסק ומנסה במקביל לגלוש המחשב בקושי זז ממש גמור שהנרו מפסיק לצרוב הכול עובד מעולה אני היחיד בארץ שהנרו דופק לו את המחשב מאיטיות ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-


