תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום רב לחברי הצוות הורדתי את התוכנה occt לבדיקה יציבות . ביצעתי מספר בדיקות כל הבדיקות נתקעו על cood 4 מה משמעות של הקוד הזה . יכול להיות שאנני מסצע נכון את הבדיקה אודה לכם פיתרון הכעיה . [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי מחדש את הדרייבר לסאונד - SoundMAX Integrated Digital HD Audio ןעכשיו כשאני שומע מוזיקה, יש כל הזמן מין פצפוצים (רעש סטטי?) ברקע. הבעיה הזאת הייתה קיימת גם כשהתקנתי את הדרייבר בפעם הראשונה, אבל אז ראיתי שאפשר לבחור בהעדפות של soundmax אם אני משתמש ב subwoofer, אז סימנתי שלא והבעיה הסתדרה, אבל עכשיו, אחרי שהתקנתי את הדרייבר מחדש, אני לא מוצא את האפשרות הזאת בsoundmax מה לעשות :s05: פתחתי 2 נושאים :-X אפשר (צריך) לאחד איכשהו?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה לעריכת וידאו שיודעת ליצור הילוך לאחור של וידאו. לדוגמה: יש לי וידאו של ילדה אוכלת גלידה, והגלידה נופלת לה ונמרחה על הרצפה. אני רוצה שהתוכנה תיצור קובץ וידאו חדש בהילוך לאחור בו ניתן יהיה לראות את הגלידה חוזרת מהרצפה בחזרה לגביע. כמ-כן, אני רוצה גם אפשרות לשנות את המהירות של הוידאו להילוך איטי או מהיר. אשמח לקבל המלצה לתוכנה חינמית, טובה ופשוטה לשימוש. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש תוכנה שמנטרת את כמות הGB שהורדה-הועלתה אל/מן המחשב בפרק זמן של עד עכשיו/היום/חודש וכו' תודה מראש נ.ב. אני לא מחפש תוכנה שמראה כמה באותו רגע נתון , את זה כבר יש לי , אבל אם התוכנה עושה גם את זה , מה טוב,
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש המלצות לתוכנה כזאת? מישהו בכלל מכיר משהו כזה? כי לא הצלחתי למצוא שומדבר...
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לתרגום אתרים מאנגלית לעברית,ולפעמים ההפך. אנא הביאו לי כל מידע על תוכנה כזאת בחינם שיש,אני לא מעוניין להתחיל לשלם.. ;D תודה רבה, טל
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני שמח לבשר ששוחררה גירסה 1.1.5 של תוכנת הדואר האלקטרונית החינמית בעברית הגירסה החדשה כוללת: ^ מיון דו כיווני של רשימת המכתבים במסך הראשי + אפשרות לפתוח מכתב HTML בחלון מלא + אפשרות לכיבוי התוכנה באופן אוטומטי, לאחר סיום שליחת המכתבים ^ אפשרות להקטין את התוכנה כאשר מפעילים את תכונת ה SMS/ICQ * טיפול טוב יותר במכתבים שמצורפים כנספחים * הדפסת מכתבים שמורים העלתה הודעת שגיאה * בקבלת מכתב, הכתובית על מד ההתקדמות לא הראתה ערך נכון + העברת מכתבים בין שרתי דואר ^ מחיקת מכתבים נעשית בפרוסס נפרד ^ בדיקת שרתי דואר נעשית בפרוסס נפרד אשמח לשמוע רעיונות נוספים לתוכנה או על בעיות שנתקלתם בהם על מנת שאוכל לשפר את התוכנה זיכרו שהיא חינמית קלילה ואינה דורשת התקנה emailaya.2ya.c…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי DVD שמכיל קבצי VOB ברזולוציה 1024*576 אבל ווינדוס כותב שהרזולוציה 720*576 כשאני צופה בקבצים הם ברזולוציה הנכונה (1024*576), אבל כשאני מנסה להמיר אותם באמצעות format factory אני מקבל קובץ ברזולוציה של 720*576 והסרט נראה כאילו דפקו לו בוקס משני הכיוונים. יש אפשרות להמיר את הסרט ולהישאר ברזולוציה המקורית? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ובכן... ברצוני להעביר למחשב כמה דיסקים שברשותי למחשב, באמצעות Nero. מכיוון שאני נוב מוחלט, רציתי לדעת איך לעשות את הריפ בדרך הטובה ביותר. - אשתמש ב- Lame MP3... - בקטגוריית ה- Channel Mode, מה לבחור - Stereo, Joint Stereo או Mono? - ב- Encoding Quality אני מגדיר לאיכות הכי גבוהה, זה בסדר? - בקטגוריית ה- Expert, יש משהו שאני צריך לשים לב אליו? Padding, Original/Private/Copywright Bit, Write CRC... BITRATE: - מה זה Bitrate בכלל? - מה לבחור, Constant Bitrate או Variable Bitrate? ומהם ההבדלים? - במקרה של Constant, יש מ- 32 עד 320 Kbit. מה הכי כדאי? - ובמקרה של Variable, יש מ- 0 עד 9. מה לבחור? המון תודות מראש.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי, חבר שלי מנסה להתקין במחשב את התוכנות הנ"ל אבל בהתקנה מופיעה לו ההודעה: internal error 25001.25007(0x61AF),-536870361(0xE0000227 עשיתי חיפוש ולא מצאתי דבר על כך אולי למישהו יש מושג מה לעשות ומה פשר ההודעה. ד"א, המפרט שלו: מעבד אינטל 2.6, זיכרון 2X 256 מגהבייט DDR333 , לוח אם של אינטל i865 ווינדוס XP (בלי SP1). באותה הזדמנות גם אשמח אם לדעת אם קיימת תוכנה אחרת ליצירת כונן וירטואלי (שתומכת באימג' מסוג cdi). תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה לשנות את האיי פי של המחשב שלי מבלי להשפיע על מהירות האינטרנט ... היה לי תוכנה שנקראה HIDEIP והיא שינתה אומנם אבל מהירות האניטרנט שלי ירדה מתחת לחצי . האם יש תוכנה שמשנה את האיי פיי ללא ניתוק חיבור של הראוטר והמודם לא פוגעת במהירות ושומרת הגדרת זיכרון....? תודהה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי קובץ ISO שאני רוצה לערוך... אני רוצה להחליף שם כמה קבצים... עם איזו תוכנה אני יכול לעשות את זה??
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפי כמה זמן פירמטתי את המחשב ועכשיו אני לא מוצא את הדיסק של הדרייבר אז מישהו יכול להביא לי דרייבר לכרטיס קול? ואם צריך : AMD Sempron Processor 2008+ , 959MB RAM, NVIDIA GeForce 6100
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה בכותרת, איך אפשר להגביל את המהירות העלאה ב bitTorrent ? תודה, דור
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני כמה דקות עשיתי ריסטארט למחשב והופיע לי מסך תכלת Windows XP BOOT CLEANER ואיזה קובץ שהיה וירוס מזה? זה היה קובץ שמחקתי כי הוא סומן כוירוס/קילוגר .
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים. באחד ההארד דיסק היה מפוצל ל4 מחיצות ובשני ל2. עכשיו השתמשתי בתוכנה PARTITION MAGIC PRO והצלחתי למזג את ה 4 . וכאשר ניסיתי במחשב עם ה2 (המחשב הוא P4 עם WIN XP) בסוף המיזוג (שהיה לפני שה Windows עלה) הופיע לי הודעה- boot failure: system halted. במחצית C היה לי את Windows XP ועוד כמה קבצים וב D היה לי כל מיני קבצים אוקי עכשיו זה מאוד דחוף כי המחשב שלי עולה ככה! (עם ההודעה) ואין לי מושג מה זה אומר או מה צריך לעשות?? הצלחתי להגיע לDOS דרך דיסק של WIN 98 ושם ראיתי שהמחיצות באמת אוחדו אבל בכל זאת הWINDOWS XP לא עולה... אני מאוד מעדיף לא לפרמט אז אם למישהו יש פתרון שיכתוב בבקשה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך קישור לאימולטור של- GBC -Game Boy Color וקישור להורדת משחק yu-gi-oh ל-GBC! למי שיכול לעזור תודה!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היי.. לאחרונה התקנתי את תוכנת העריכה avid xpress pro. כשאני מעלה את התוכנה היא אומרת שאהיא לא מזהה כרטיס קול במערכת ויוצאת מהתוכנה.. ההתקנה לא דפוקה כי ניסיתי כמה התקנות של כמה גרסאותאפילו ולקחתי התקנה מחבר שאצלו הכול פועל.... מישהו נתקל בזה אולי או יש לךו רעיון לפיתרון? המול תודה...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב ! אני מנסה לייצור דיסק גיבוי באמצעות תוכנת norton ghost 12 אך ללא הצלחה אשמח לקבל עזרה. תודה, אלכס.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתקרא קבצי PDF ותנגן אותם. תודה .
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתמול התקנתי את התוכנה הזאת והיסתבכתי. כל אתר שאני נכנס הוא מקפיץ הודעה שאני צריך לאשר לו להיכנס לאתר,אפילו לאתרים דוגמאת ynet,walla,tapuz... ובכלל איך מגדירים את הפיירוול בצורה האופטימלית ביותר. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פתאום בימים האחרונים לפעמיים שאני מפעיל תוכנה הכי קטנה או מעלה משהו קטן יש איזה קפצוץ מעצבן בWINAMP מה יכולה להיות הסיבה ???
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-


