תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת מהם התוכנות שישמרו עליו מפני "מזיקים"... תנו את התוכנות הכי חשובות גם אם הם עולות כסף.. לאו דווקא חינמיות תודה לעוזרים מראש
-
- 20 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עד היום תמיד לא ידעתי איזה קודאק להשים ולא ריתי לשלב כדי שהם לא ייהרסו אח את השני (דבר שכבר קרה לי) לכן לפני חודישם שאלתי ה ומישהו הציע לי קאזה לייט קודאק הוא אמר שהיא מנגנת לו את כל הקצבים...זה נכון שמתירק אותה הסרתי לפני זה כל מה שהיה לי לפני ובאמת הכל עבד...אבל לאחרונה ניסיתי לראות סרט רשום שסוג הקטבץ הוא mov ) ניסיתי לראות את הסרט אני יכול לראות את הסרט אבל אין לי קול (רשום שגיאה בהורדת קודאק במדייה פלייר) יש למישהו מושג איזה איזה קודאק להוריד כדי שגם לא יתנש לי בזת וגם אני יוכל לראות את הסרט או אולי מישהו מכיר קודאק יותר טוב שאני יתקין רק אותו(ויסיר את הנוכחי) וכל הסרטים יעבדו לי כולל זה שלא עובד עכשיו..... מקווה שיעזרו... ;D ;D ;D
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחשב בן חודשיים ואני משחק כמה משחקים כמו Bf2,crysis וכו', עד לפני שבוע בערך היה לוקח לי לטעון מפה נניח ב BF2 בערך 10 שניות, עכשיו לוקח 20 פתאום, לא יודע מה קרה. מישהוא יכול להגיד לי ממה זה נובע ?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מצלמת אינטרנט שעליה כתוב KAS זו מצלמה שמובנה עליה מיקרופון הבעיה היא שאיבדתי את הדיסק עם הדרייברים ואני לא מוצא, באינטרנט את הדרייבר המתאים. מי יכול/ה לעזור לי ?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני משנה את תיקיית ברירת מחדל c:\program files לתיקייה אחרת ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
אתה בוחר תמונה וכמה פיקסלים וזה משנה אותה קראו לה משהו בסגנון IMAGE RAISE חיפשתי בגוגל ולמלא מקומות אני לא מוצא אשמח אם תעזרו
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כונן מחולק לשני כוננים (יש לי שני דיסקים קשיחים אבל רואים 3 דיסקים קשיחים ב"מחשב שלי"...) איך אני מחבר אותו בחזרה? ??? ??? ???
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאני שם תמונה בVIEWPORT BACKGROUND ואני עושה לה זום אין, אני יכול להתמקד רק במאצע ואני לא מוצא כלי שאפשר להזיז את נקודת ההתמקדות שאני יוכל לראות למשל את צד ימין של התמונה מקרוב..אז יש איזה כלי כזה? (כמו PAN בפוטושופ ועוד כמה תוכנות)
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שיכולה להוריד סרטון מהאתר http://www.rtve.es/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה המקום אבל אני מחפש תוכנה שאני יוכל לקחת תמונות וסרטון ולחבר אותם ולהדביק להם פס קול, הנה דוגמה למה שאני צריך לעשות - וכבר מצאתי שיר שאני רוצה לשים עם הסרטון הזה ( כמובן אם יש לכם שיר בסגנון של מלחמה כמו זה ובאורך של 3 וחצי דקות~ אני ישמח לשמוע! השיר שמצאתי מתאים בול רק שהוא טיפה קצר... תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
חברה בתור משתמש HW ובעלים של נגן הD2 אני חושב שמגיע לנו לקבל סמל משלנו כי אני שם לב שהיחס כוחות שלנו עולה וגדל בפורום יותר ויותר אנשים רוכשים את הD2 ונהנים ממנו
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי סורק של AVISION שסורק מקבצים של דפים. דרושה תוכנת סריקה שיודעת להפוך את הדפים לPDF או משהו דומה. ולבצע עוד כל מיני עיבודים מינימליים על הדפים. כרגע אני עובד עם paperport 11 שעושה בעיות ונתקעת. במיוחד אם אני מתחיל ממזין המסמכים ועובר לסרוק מהזכוכית ישירות. מחפש תוכנה אחרת
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום שלום פעם ראשונה שלי בפורום הזה... המצב הנתון - קיים אתר, יש בתוכו לינקים לדפים חיצוניים. אני רוצה שכשמישהו ילחץ על לינק שמוביל החוצה מהאתר, המעבר יתבצע עם אפקט אש, כלומר הדף הנוכחי כאילו נשרף מלמטה למעלה, ומתחתיו מתגלה הדף החיצוני. התוכנה הקיימת כרגע היא פלאש 8 של מקרומדיה, אבל אפשר גם להשיג CS3 (הבוסים שלי יקנו - מה איכפת לי?) בתודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה יש לי וורד 2003 ואקרובט 6. לפני כיומיים עדיין הופיע סרגל הכלים של האקרובט בוורד, שבעזרתו אני הופך מסמכי וורד לPDF. אך היום איני רואה את הסרגל, ניסיתי הסרה והתקנה מחדש של האקרובט - לא הצליח :-\ איזה עוד אפשרויות עומדות בפניי? תודה רבה לעוזרים :-*
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי את הגרסא החדשה 3.6. רציתי לדעת האם קיים התוסף הישן שלוחצים CTRL+M וזה ממזער אותו למטה באיקונים? אם כן אשמח ללינק. ואיך משתמשים בחוסם פרסומות ופופאפים "Adblock Plus" התקנתי אותו. אבל יש לי פרסומות וכל הזמן קופצים לי Popupים, איך מגדירים אותו? התקנתי גם את התוסף, Download statusbar ואחרי סיום הורדה של כל קובץ שהוריד, הוא פותח אותו. ובתחילת ההורדה הוא מקפיץ חלון בנפרד עם הסטאטוס הורדה. איך מבטלים את שניהם? שלא יפתח בסיום ושישר ימזער למטה בדפדפן את ההורדה? ואם יש המלצות לתוספות מעניינות אשמח לשמוע. אגב האשכול הזה לאחר שיומיים לא הגיבו בדיון הנעוץ. תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היתה לי פעם שורת קוד שמכניסים ל run ואז זה מוריד,עושה uninstall ל messenger ,האם למישהו יש מושג מהי??? אני מחפש דרך להסיר לחלוטין את המסנג'ר מהמחשב שלי. עריכת המודר: סימן שאלה אחד מספיק.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים . יש למישהו פה אולי את התוכנה הנ"ל ל64 ביט או שיוכל לתת לי לינק להורדה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עסיתי ACCOUNT חדש. איך אני מעביר את ה MAIL ACCOUNT של הoutlook אך אני עושה שאני יוריד עם DAP ולא עם הdownloader של וינדוס
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בשעה 18:30 בערב ,מישהו ניתקל בזה? מיקי
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי כולם! רציתי להעזר בכם בבעיה שמטרידה אותי... בניתי בבית אולפן הקלטות חדש, והמחשב לא ממש רץ לי טוב עם הקיובייס... ברגע שאני מכניס מעל מספר מסוים של פלאגים (לא משהו גדול... 4-5...) הוא כבר מקרטע והסאונד לא נשמע טוב... ניסיתי לשנות את ה"לייטנסי..." של כרטיס הקול כך שידרוש פחות משאבים מהמעבד על חשבון הלייטנסי, אבל זה לא ממש עוזר... המחשב שלי הוא AMD DUAL 4000+ , יש בו 2GB זיכרון, כרטיס קול של LINE 6 TONEPORT UX2 השקעתי במארז איכותי וספק חזק של 500W REAL .... השאלה האם זה בעיה של מעבד חלש מידי? כי לא נראה לי הגיוני שלפני שנתיים שהיה את אותה תוכנה של קיובייס , ולא היה מעבד כזה חזק, הוא עבד בלי בעיות... אשמח לכל עזרה או כיוון לפתרון! תודה! יניב
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה לפתוח קבצי PDF מתקבלת הודעת: AcroRd.exe - שגיאת מערכת {אין אפשרות לאתר רכיב } הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר MSVCR71.dll . התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור בעיה זו. משהו יכול לעזור לפתור את הבעיה תודה!!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי כמה תוכנות אבל הן היו סתם.. מחפש תאחת המושקעת ואם יש בה ערוץ 3 של הכבלים יהיה לי יותר וב ;D
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הבעיה היא מוזרה.. היא בעצם רק משפיעה על התקני הקול במחשב ואין לי צלילים במחשב.. הייתה לי את הבעיה בעבר...ושחזור מערכת עזר לי לפתור אותה.. עכשיו אין לי אפשרות לשחזור מערכת..ואני לא יודע מה לעשות. תמונות- http://www.img-il.com/file.php?file=2juyn5lmnjft.jpg http://www.img-il.com/file.php?file=nyzmjjm2okmg.jpg
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מיהשהו שיחק לי במחשב והתקין לי וירס בטעות.. עכשיו איך אני מוחק אותו? עשיתי בדיקת וירוסים ולא הולך... (יש לי NORTON 2005 אל תצחקו אני מחליף מחר....)
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


