תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי סרט AVI וכתוביות אליו. כשאני משתמש בתוכנה הזו, גירסה 0.25, אני מקבל הודעה: "no video stream in input AVI" helppppppppppppppppppp תודה לעוזרים...
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני כל כך התלהבתי ממנו, באמת מעולה זה לא מילה http://www.frigate3.com/index.php
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
נמחק לי איכשוהא הקובץ של הסוליטר. יש דרך להוריד אותו מהרשת?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז הבעיה היא כזו. אני חובב קליפים מושבע, ולאחרונה נראה כי כל אתרי הקליפים האיכותיים יורדים, אתמול סוף סוף מצאתי אתר נחמד עם 3 קליפים איכותיים אבל הבעיה היא שהורדת הקליפים מתבצעת דרך מנגנון anti-leech, הסיומות של הקבצים הן mpg, וכשאני לוחץ על ההורדה זה פותח לי את ה-mpg ב-mplayer וכותב שיש בעיה לפתוח את הקובץ ישירות מהאינטרנט (כלומר ב-stream), אז רציתי להוריד את זה, כמובן שעם תוכנת הורדות אי אפשר כי אני לא יודע מה כתובת הקובץ, אבל לפחות אפשר להוריד את זה עם הדפדפן, רק צריך לבטל שלא יפתח קבצי mpg אוטומטית אלא יציג לי חלון שבו אני בוחר מה לעשות (וכמובן אני רוצה להוריד, לא לפתוח ישירות), איך אני עושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פלז פלז עזרה איך אני יכול לצפות בקובץ או לשנות לו פורמט
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בס''ד שלום לכל המומחים אני מנסה להריץ קומבופיקס אבל ה AVG 8 מפריע לו. סגירת הAVG לא הועילה וקומבופיקס מסרב לעבוד בגללו גם במצב בטוח. ניסיתי להסיר את AVG ולא עזר גם ניקוי AVG ברג'יסטרי לא הוריד הכל כי חלק מהערכים סירבו להימחק. גם במצב בטוח למישהו יש רעיון או קישור לתוכנה פרקטית? המון תודה לעוזרים אמיר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הכוונה היא שבמזמן שבמסך אחד ירוץ סרט נגיד במסך השני אוכל להמשיך להשתמש כמחב לכל דבר
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכל התחיל משיעור לשון משעמם שגרם לי להתחיל לצייר. אחר כך עברתי לפלאש. אחרי זה למיאה. קונספט דיאבלו 2006, הרעיון היה לשמור על הקוו החדש (נקי, עגול, וחד) של המורצ'לגו בעיצוב הקיצוני של הדיאבלו שהם די פיספסו לדעתי עם הדגמים החדשים (גרמנים @#% ). הכנתי שני סקיצות, אבל הראשונה היתה...לא מספיק קונספטית , בשנייה השתמשתי קצת בפרופורציות של הפאגני, פאגני + למבו, זה לא יכול להיות רע... הבעיה היא שאין לי שום ידע במאיה, כל מה שאני יודע זה לעצב פוליגונים במרחב אולי יום אחד אני ילמד איך מרנדרים ואולי יצא מזה משהו...
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס GFORCE 6150 שמחובר לטלויזיה. דרך המאפיינים של NVIDIA אני יכול להעביר את התצוגה לטלויזיה, אבל דרך התוכנה TVTOOL אני לא מצליח... וכן סימנתי FORCE TV DETECTION...מה יכולה להיות הבעיה?! עריכה: הצלחתי להעביר את התצוגה לטלויזיה דרך התוכנה, אבל רק במצב שאו שהמסך של המחשב מראה את התמונה או שהטלויזיה ואני רוצה ששניהם יראו. כשאני בוחר מצב כזה הטלויזיה פשוט לא מגיבה. :s05:
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3518745,00.html הכוונה שלי מעבר למה שמסופק עם חלונות. קראתי את הכתבה הזו וחשבתי "מה אם אחרים?" אני נקי מאז 2001
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אלוהים!!! אני פוחד ממש אתם לא מבינים אני משוטט לי להנאתי באינטרנט.. פתאום העכבר מתחיל לזוז מעצמו בהתחלה חשבתי שזה סתם הוא נתפס בחוט וזז עד שהעבר התחיל לסמן את המסך... נבהלתי והתחלתי לשקשק... ישר כיביתי את המחשב אחרי זה הדלקתי אותו ושוב נחרדתי שראיתי אותו מסמן לי דברים ומשחק לי עם העכבר! הבנתי שהוא לא יכול לכתוב לי מילים אלה רק לזוז עם העכבר ואמאלה הרגע הוא שוב ממשיך ועכשיו הוא פשוט נאבק בי ומשחק עם העכבר ואני מת מפחד!! מה לעשות ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? אני נשבע לכם אנ י לא מחרטט אני אומר אמת!!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תקלה טכנית, ואני מאמין שהיא נגרמת בגלל כשל באחד מהשניים שהזכרתי למעלה. התקלה עצמה לא חשובה כרגע, אני רק מעוניין לדעת איך אני מסיר את שני הרכיבים האלה מהווינדאוס בצורה תקינה ומלאה, לפני שאני מתקין אותם מחדש? אני פשוט זוכר שקראתי איפה שהוא שדרך "הסרה/התקנה" זה לא מספיק.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
??
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז יש לי 2 מחשבים בבית, אחד שלי ואחד של המשפחה. בגלל שהמשפחה שלי לא מבינה הרבה במחשנים אני מחפש אנטי וירוס שהוא טוב אך פשוט או אנטי וירוס שלא עושה הרבה בעיות ושהוא לא "גומר" את המחשב, תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה אם אפשר בבקשה המלצה על שני תוכנות(או אחת שיש לה את שני הדברים שאני מחפש) שבהם 1) אני יכול לתכנן ולעצב דברים בשלושה מימדים 2) תוכנה שאפשר לעשות דברים כמו MAYA תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנת קול שנגיד אומרים באנגלית שלום ברמקול שמחובר למחשב אז זה ירשום לי שלום על המסך באנגלית מי שמוצא את התוכנה הזאת הוא מלך! גאון. ותודה מראש לכל מי שמוצא תוכנה כזאת
-
מ-MP3 ל-MP3, רק להוריד נגיד מ-bitrate של 320 ל-192 לדוגמא. יש למישהו הצעות? כל מה שאני מצאתי זה תוכנות שמשנות פורמטים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את ההתקנה של Google Chrome וכשאני מנסה להתקין זה פשוט יוצא לי מהתקנה..זה אפילו לא מתחיל..אני לוחץ על ההתקנה עושה run וכלום לא קורה כלום....למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעיה בעיה בשעות האחרונות ICQ לא מתחבר לי... צריך לציין שאני משתמש במירנדה ולא בתוכנה המקורית, אבל לא נראה לי שזה משנה.... נותן לי הודעה שהמספר או הסיסמה לא נכונים ולא מחבר אותי.. נסיתי לברר מה הסיסמה שלי (שאותה אני כמובן זוכר, אבל בכל זאת) דרך האתר והם אמורים לשלוח לי מייל שכבר איזה שעה... עוד מישהו נתקל בבעיה? יודע מה זה ולמה זה?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי דיסקים של DVD 4.7 אני רוצה לצרוב משחק שהורדתי שהוא שוקל 4.9 או 5+ פלוס איך אני צורב את זה? חוץ מהדרך של לקנו תדיסק של 9 ג'י'גה שזה ממש לא פתרון. אפשר לחלק אותו? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס טלויזיה (pinnacle PCTV PRO) יש לי סרט ממצלמת ווידאו שאני רוצה לחבר לכרטיס טלויזיה ואכן עשיתי זאת וראיתי את הסרט שבמצלמה - במחשב. בתוכנה של הכרטיס טלוויזיה יש אפשרות של capture שזה פשוט להקליט קטע מסוים במחשב. אבל אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל ממש לערוך קטעים לסרט ולאגד את זה לסרט אחד. יש איזה תוכנה (עדיף פשוטה) שתוכל לעזור לי???
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אצל כל החברים שלי האימיול הרבה יותר מהיר והחצים למטה שנייהם בצבע ירוק ואצלי אחד צהוב אחד ירוק יכול להיות זה משפיעה האימיול מוריד לי מקסימום 2.5Kb/s לקובץ הורחב פס לי הוא 1.5 מגה איך אפשר לסדר את הבעיה או לעשות שהאימיול יהיה יותר מהיר ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי וירוס במחשב בזה אני בטוח, הבעיה היא שעכשיו אני לא יכול להיכנס לשום דבר, אני נכנס לכל תיקייה שהיא, זה לא נכנס, רק לא עושה כלום, אחרי זה מראה רק את הרקע של השולחן עבדוה בלי כלום, ואז זה חוזר למצב רגיל בלי להיכנס לתיקייה, ואין לי שמץ מה לעשות, אין לי כסף לפירימוט, ויש לי יותר מידי דברים חשובים במשחב
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאז ששדרגתי לפיירפוקס 4 יש לי בעיה באתרים של זמנים וקווים של תחבורה ציבורית. הבעיה היא בחלק של ההשלמה האוטומטית - מוצא ויעד. הדפדפן כולו נתקע ואז מראה אופציות של תווים בודדים להשלמה (סימנים ואותיות באנגלית) וגם כשאני מנסה לעבור בין שיטות חיפוש בתפריט - לא עובר ומראה שגיאה. אתר אגד פשוט משתהה ואז מראה איזו הודעת שגיאה לא רלוונטית והאתר bus.gov.il מואיל בטובו וטוען שיש לי בעיה עם javascript/משהו שחוסם את ההפעלה שלו. כמובן שהJS אצלי מאופשר. אני משתמש בAVG בתור אנטיווירוס אם זה רלוונטי. הבעיה לא מופיעה בIE8/9 בווינדוז 7 וגם לא בפיירפוקס 4 באובונטו. תודה רבה ושבוע טוב .
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


