תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אתם יכולים בבקשה לתת לי אתרים שנותנים סקריפטים שונים של html...
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ה FONT ב PREFERENCE הוא על HEBREW, בנוסף הסרתי והתקנתי שוב ולא עוזר, מראה ג'יבריש. תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
i'm having a problem with emule - the searching process is verrry slow (something like 10-15 mins per search, where it used to take maybe 10-15 seconds in the past) . i had this problem with the regular emule - i tried installing the latest morpheus mod and same thing. if there's any type of detail you need, ask thanks
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל נסיון ללחוץ על קישור לכל קובץ כלשהו, גורם לקריסה וסגירה של הטאב. גם נסיון שמירה של תמונה ע"י קליק ימני ו-SAVE AS גורר סגירה של הדפדפן. נתקלתי בתופעה במחשב נייד של חבר עם VISTA ועכשיו אני נתקל באותה התופע ב-WIN7. פתרונים למישהו?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
אני ממש נוב בעיצוב גרפי ובקושי יודע משהו עשיתי אותה ב20 דקות בערך לא משהו רציני...מה אתם אומרים?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחשב חדש מחובר באמצעות חייגן ללא ראוטר מנסה להפעיל את האמיול והוא מראה רק 4 שרתים וכאשר הוא מנסה להתחבר הוא לא מצליח רושם DEAD SERVER למרות שבפועל השרתים תקינים גם לאחר עדכון רשימת השרתים אין הצלחה בהתחברות יש לציין שהפיירוול פתוח הפורטים פתוחים וגם הוחלפו מספר פעמיים על מנת לבדוק בעיה בהם בדקתי באמצעות האמיול האם יש בעיה כלשהי בפורטים והכל היה תקין כולם פתוחים ניסיתי להוריד גירסה נוספת ושוב אותה הבעיה מישהו יודע אולי מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע יש לי את שניהם!אבל במדיה פלייר שומעים פי 40 יותר טוב את הבאס,וב winamp הבאס לא מייודע מה או שהוא חזק מדיי או חלש מדיי. למרות שבאינמף יש הרבה אפשריות וחלקם שטויות. בקיצר אני צריך המלצה מ יותר טוב ומה עם יותר אפשריות.! *--תודה לכל העונה--*
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כשאני צופה בסרט על המחשב, אני משתמש בנגן VLC בדרך כלל (הבעיה קיימת גם ב WMP). יש לי בעיה שכשמישהו מדבר, הסאונד מאוד חלש, אבל כאשר יש רעשים אחרים (פיצוצים ודברים כאלו) הסאונד רועש מאוד. יוצא שאני מגביר ומחליש כל הזמן וזה משגע אותי. ניסיתי לקרוא קצת וראיתי שיש דבר כזה שנקרא נורמליזציה של הסאונד (AUDIO NORMALIZATION). לא הצלחתי להבין איך להפעיל את זה, אם זה בחומרה או בתוכנה? מישהו מכיר את הבעיה או את הפתרון? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://vi9ati.deviantart.com/art/Guilty-251299732
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול להוריד גרסא יותר חדשה מ683?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כותרת
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שמודדת דציבלים דרך המיקרופון של המחשב כאילו אתה מחבר את המיקרופון ליציאה שלו במחשב מפעיל תתוכנה ואז נגיד סתם שם ליד טייפ (חח סתם לצורך ההסברה) ואז היא (התוכנה) יכול בערך+- להגיד לך כמה דציבלים הוא מוציא?? מישהו מכיר דבר כזה??
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ברצוני להתקין תוכנת פטו שופ במחשב. אפשר לתת לי את הקובץ שמתאים למערכת ההפעלה Windows Xp תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני כמה ימים כתבתי כאן הודעה בנושא, הבעיה היתה שהצורב גמגם רק בהרצת קבצי MP4, מסתבר שהבעיה היתה באמת בחומרת הצורב DVD ביי לכולם
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קודם כל, הסיפור: לא מזמן קניתי כרטיס טלוויזיה, כדי לגבות על DVD את כל הקלטות הישנות שזרוקות בבית (Leadtek winfast 2000xp, למי ששואל). עכשיו, לכרטיס יש כניסת וידאו RCA (הצהוב), אבל את האודיו הייתי צריך לחבר דרך המחשב, ואין לי כבל RCA to PL, אז חיברתי את הוידאו כבל אנטנה רגיל, שהעביר גם את האודיו. אני יודע שכבר פה יש ירידה באיכות, אבל לא משהו נוראי - על המחשב ראו די טוב, ואני מאמין שהבעיה היחידה באיכות היתה בגלל שהקלטת כבר בת יותר מ-20, ומלכתחילה לא היתה איכותית במיוחד. בכל מקרה, כשרציתי לכוון את ההגדרות של התוכנה כדי לשמור את הסרט (זתומרת, בעצם להקליט את מה שהכרטיס קיבל), היו שם כמה אפשרויות. ככה נראה מסך ההגדרות: ואלה הפורמטים האפשריים: בחרתי באפשרות DVD,…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה שאני מוריד קבצים באידונקי לעיתים ממש בקילובייט האחרון ההורדה מפסיקה ולא ממשיכה בהתחלה חשבתי שזה בגלל שאין מספיק מקום בדיסק הקשיח אבל יש וההורדה פשוט עומדת על הקילובייט האחרון ולא ממשיכה :'( מדוע ? למה?! דבר שני שאני מוריד קבצים מ SHAREACTOR נפתח לי חלון חדש של התוכנה וההורדה לא נכנסת לחלון שכבר עובד ושוב! למה?!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מבקש תוכנה פשוטה עם כמה שפחות אופציות. והכי חשוב - שתעבוד בלי בעיות. יכולים לעזור?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, בכניסה אל מנהל ההתקנים, גיליתי צלמית עם סימן קריאה על הדרייבר של כרטיס הרשת, שמשום מה כנראה מותקן אצלי פעמיים, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת. ניסיתי לבצע עדכון לדרייבר, אך קיבלתי הודעה בנוסח: תוכנת מנהל ההתקן הטובה ביותר עבור ההתקן שלך כבר מותקנת. מה ניתן לעשות במצב הזה? האם לנסות להסיר את אחד מהם? האם להסיר את שניהם ולהתקין מחדש את הדרייבר של כרטיס הרשת? אגב, האם יתכן שזו הבעיה שגורמת אצלי לריסטרטים, או שאין שום קשר? הערה: מקווה שפרסמתי את ההודעה בפורום המתאים תודה רבה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה חוקי בכלל , אני לא יודע אם יש תוכנה כזו אבל אם התשובות לשני השאלות הן כן אז אני צריך תוכנה שתוכל להמיר MPEG (MPEG4 LAYER3 ליתר דיוק) לפורמטים באיכות יותר גבוהה (VCD , לא ?) כמו DVD . בתודה מראש .
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מקלדת מדגם לוג'טק WAVE יש לי בצד שמאל מקשי ZOOM בXP הם עובדים אך בWIN7 לא. ובהגדרות הם בכלל לא מופיעים, יש אפשרות לסדר את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים! אני מצטער מראש אם אני נמצא במקום הלא נכון. (ניסיתי למצוא את הדבר שהכי קרוב לקטגוריית לימודים) בכל מקרה אני מעוניין בפרטים לגבי ההסמכות של סיסקו בנושא אבטחת מידע... אם מישהו מכיר או עשה קורסים כאלה...? המלצות וכו'...? מה אתם יכולים לספר על הדרישה של השוק? וכל דבר שקשור אני אשמח... המון תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מאד מבסוט מהתוכנה רק שיש לי בעיה לא קטנה ברגע שאישתי מדליקה את המחשב נפתח לה חלון שמראה לה את כל האתרים האחרונים שהייתי וכמו שהבנתם האתרים האחרונים הם לא תמיד תעופה וחלל יש אפשרות לשנות בהגדרות שזה לא או יהיה או פיתרון אחר
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-


