עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי, הבעיה היא כשאני שומע ברמקולים ואז רוצה לעבור לשמוע באוזניות אז אני מחבר אותם ואז אני לא שומע כלום בהם גם כשאני מנתק אותם אז אני לא שומע ברמקולים אלא רק כשאני סוגר את ה-Chrome ונכנס מחדש אז אני שומע ברמקולים אותו דבר ההפך. בדקתי עם שני סוגי אוזניות:אחד שמתחבר עם USB,שני עם (AUX( 3.5 PL ובשניהם קורה לי אותו דבר... מה אפשר לעשות? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by RayZ,

    הסקר "הכובע" הצבעתי לאימיול.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Radeon38,

    שלום. אני עובד לאחרונה הרבה עם התוכנה שמצויינת בנושא.ואני רוצה להתעמק בה יותר. השאלה האם עבודה איתה מצריכה כרטיס מסך יעודי לעבודה נוחה וחלקה או שגם מחשב עם מפרט כמו שלי יכול להריץ אותה חלק. ראיתי את הקוואדרו FX580 במחיר של 1000 שקל אבל השאלה האם לא כדאי לקנות איזה רדאון 48XX או 4770 ולעשות להם מוד תוכנה. ראיתי פיזית שקוואדרו בה עם גוף קירור של חריץ אחד בעוד ששאר הכרטיסים מגיעים עם גופי קירור אימתניים. חשוב לציין שגם בעבר הייתי באותה דילמה והעלות של הכרטיס היה שקולה מול שידרוג של לוח אם + מעבד + זיכרון מה שגרם לי לוותר על העניין. שאלה נוספת היא האם אני אחליף את הבסיס ליותר חדש התוכנה תעבוד יותר טוב או רק להוסיף כרטיס יעודי?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מהו הדפדפן הקל ביותר שלא מעמיס על המעבד וצורך מינימום זיכרון עם תמיכה בהצגה תקינה של עברית ושלא סובל מבעיות אבטחה ,באגים וקריסות? אני משתמש במעבד חלש יחסית -2500xp , זיכרון-512mb אם אני פותח יותר מ-8 חלונות\ טאבים ב-ie7 אני מגיע ל-100 אחוז cpu usage וצריכת הזיכרון עוברת את כמות הזיכרון הפיזית והמערכת מתחילה להשתמש בדיסק הקשיח בתור זיכרון הווירטואלי והמחשב הופך איטי ובלתי נסבל לשימוש. אין לי כוונה לשדרג לעת עתה את המחשב הישן הזה ולכן אני מחפש דפדפן חילופי שפחות דורש משאבי מערכת

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by rjjb7,

    הפעלתי את התוכנה sfolder והחבאתי בתוכה תיקייה מאוד חשובה לי ניסיתי להחזיר את התיקייה בעזרת התוכנה והיא נעלמה, יש הודעת שגיאה במהלך האחזור. גם שחזור מערכת לא עובד. OS: Windows Vista

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by gabriel6,

    הי אני מחפש תוכנה - או פונקציה שתבצע את הדבר הבא: ישנה תיבה דואל המקבלת דואל ממספר כתובות (מוגדרות מראש) - ועל בסיס יומיומי. אני מחפש פונקציה (או תוכנה) שתבדוק באופן אוטומטי האם דואל לא התקבל ביום מסוים מכתובת מסוימת ותבצע התרעה בגין כך. אשמח לכל כיוון בעניין תודה, גבריאל

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by royymmm,

    שלום אני מחפש תוכנה לדיוור בוואצפ מישהו מכיר ? האם קיימת תוכנה חינמית כזאת ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by h4438,

    יש לי לוח ASUS CUV4X מעבד פנטיום 667MH התקנתי את התוכנה MBM 5 ואני לא יודע איך לקבוע את ההגדרות... ? ... ? איך אני משיג דרך התוכנה את הטמפרטורה של המעבד ? כתוב לי טמפרטורה של SENSOR 1 ... וSENSOR 2 אבל לא יותר מזה...

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by wow,

    האם יש אפשרות להפוך לעברית?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by NaDav.p,

    יש לי בעיה, שכשאני נכנס לצ'אט, זה פותח חלון אבל לא מפעיל ת'צ'אט...זה ככה בכל הצ'אטים!! נענע, וואלה, וכ'ו... תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by malcolmx9,

    אני רוצה לעשות חישוב משכורת שבועית וכל הנלווה ב-EXCEL, אבל יש לי את הגרסה שבאנגלית, ובגלל זה כיוון הדף הפוך. הכוונה היא שהאות A מתחילה מצד שמאל, ואני רוצה שהיא תתחיל מצד ימין כמו בתמונה שצירפתי. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by cutOFtea,

    שלום רב, אני חושב שיש לי בעיה של זליגת זיכרון במשחק FS 2004 בגלל שאחרי 20 דקות רצופות של משחק ה- TASK MANAGER מראה ניצול של 1.8 ג'יגה של זיכרון (דבר שמעולם לא נתקלתי בו). האם ישנה איזושהיא תוכנה אשר מראה לי איזה קבצים שואבים כ"כ הרבה זכרון ??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. ה snap.do ירד לי עם איזה תוכנה ועכשיו בכל פעם שאני מחפש משהו בשורת כתובת בלי www.___.com או כל סיומת אחרת זה מחפש אוטומטית ב snap.do. רציתי לדעת איך אפשר להסיר את האופציה הזו או להפוך אותה לחיפוש בגוגל וגם לדעת אם אני יכול להקליד מילה וזה יכנס אוטומטית לאתר למשל אני אקליד "ויקיפדיה" וזה יכנס אוטומטית לאתר (רק לאתרים שאני מגדיר מראש כדי לא ליצור בלבול. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. מחפש שם של תוכנה שאפשר לעשות בה הדמיה לבניינים ומבנים וזה רץ בסרטון כזה ועובר מסביב לבניינים ובפנים. איך קוראים לתוכנה הזו ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Tal14,

    מהו האנטי וירוס הכי מומלץ שיש? ומהו הפירוול הכי מומלץ שיש? תודה

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by shimon23,

    לאחרונה החלו להיפתח לי בלי הפסקה pop ups בכל תוכנות הגלישה השונות (פיירפוקס, אקספלורר וכו'). ניסיתי להריץ Spybot+Ad aware בכדי להתגבר על הבעיה, אך כלום לא עוזר. כמובן שהאופציה של סגירת pop-ups מופעלת בשתי התוכנות. האתרים שנפתחים בכל התוכנות האלו הם אתרים ישראלים בלבד, למשל: 012, web.sense.co.il וכל מיני אתרי זבל אחרים. כיצד ניתן להיפטר מהמטרד הזה?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by smootskin,

    היי בזמן האחרון המעבד שלי עובד קבוע על 60%-100%! המחשב נהייה איטי בהתאם. אני חושב שאולי צריך לשים משחה טרמית. ואם כבר אני מתכוון לעשות את זה אז אני רוצה לקנות מאוורר למעבד! השאלה היא, איזה מאוורר כדאי לי לקנות? חשוב מאוד שיהיה שקט מחיר בין 150- 300, אלא אם כן יש משהו באמת שווה שעדיף להוסיף עוד כמה שקלים ואיזו משחה טרמית מומלצת? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. גלילת עמוד עם תוכן פלאש גורמת להיעלמות חלקית של התוכן או דריסה של תוכן אחר, תקיעות של טאבים שלעיתים אורכות גם כחצי דקה עד שמשתחררות ועוד. מאז ומתמיד לא סמפטתי את הפורמט הרקוב הזה, ונראה שבחודשים האחרונים זה רק הולך ומצדיק את הסלידה שלי. עם כל עדכון של פלאש מהחודשים האחרונים, התופעה רק החמירה. בהתחלה חשבתי שזה טירוף חולף של Aurora, עד שראיתי שזה קורה גם בדפדפנים אחרים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מקבל רק שני משולשים (אפור ולבן - אם זה מאוד מעניין) יש למישהו פיתרון?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם, שבוע שעבר המחשב הנייד של אחי הפסיק לעבוד באופן תקין לאחר שהבטרייה נגמרה לו בזמן שהוא שהה במצב שינה. כשהדלקנו אותו, אחרי שהופיע הלוגו של HP, הופיע מסך שחור ועליו "operating system not found". הבנתי שהבעיה כנראה ב-HDD וביצעתי את הבדיקה HDD self test באופציות של הביוס והבדיקה החזירה לי "#10009 - Replace Hard Disk". מאז ניסיתי כמה דברים ביניהם שימוש בדיסק ההפעלה על מנת לעשות Repair, כניסה ל-command prompt וביצוע פקודות ה-bootrec ולבסוף התקנתי את Hiren's BootCD שמכיל המון תוכנות בדיקה, שחזור וכו'. הרצתי כמה בדיקות אחרות לHD ובכולם קיבלתי Fail. לאחר הבדיקות המחשב כבר לא הראה יותר את המסך "operating system not found" אלא ישר עשה ריסטרט (אחרי הלוגו של HP). בנוסף רכש…

  21. Started by zik125,

    שלום לכולם צצה לי בעיה לאחרונה שאין עליה מענה - אני מנסה להיכנס למערכת מסחר דרך אתר האינטרנט של בית ההשקעות איתו אני עובד ומשום מה לא מתאפשרת גישה למערכת מאחר ואני מקבל הודעה שהדפדפן לא נתמך (הגדרות המינימום הן אקספלורר 4 כשבפועל יש לי 8) אשמח לדעת למה הבעיה הזו קיימת ואיך ניתן לפתור אותה (כפתור תצוגת תאימות באקספלורר 8 לא פתר את הבעיה) בתודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by ShayA16,

    אני חדש כאן בפורום ואני חושב שיש כאן קהילה רצינית מאוד (ואיכותית!) http://kshayk.deviantart.com/gallery/38621967#/d59to4g תמונה: מה דעתכם? (:

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. היי תוכנה חינמית חדשה להשבחת ה clipboard. מדובר בתוכנה בתחילת דרכה כאשר בהמשך יתווספו תכונות חדשות לניהול ואירגון המידע. אשמח לקבל הערות והארות. תודה http://www.aiclipboard.com

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. בתקופה האחרונה החלה להתרחש בפיירפוקס שברשותי בעייה: כאשר אני סוגר את הדפדפן ולאחר מכן פותח אותו, תכופות מופיע לי חלון ריק בהתחלה. כאשר אני סוגר את החלון הריק ופותח את הדפדפן מחדש, הוא נפתח, אך המטמון מהשימוש האחרון בדפדפן נשאר. לאחר מכן, כאשר אני סוגר את פיירפוקס ומפעיל את מנהל המשימות, אני רואה, כי התהליך של פיירפוקס נשאר בזיכרון ולא נסגר, כך שאני צריך לסגור אותו ידנית, ולאחר מכן לפתוח ולסגור את פיירפוקס על מנת שהמטמון שלו יימחק. כמו כן, תכופות קורה בעת הפעלת פיירפוקס לאחר הפעלת המחשב שהוא מציע לי לשחזר את הלשוניות האחרונות, וזאת למרות שהוא נסגר באופן תקין לפני כן. ככל הנראה קשור גם לבעייה זאת. מה הסיבה לבעיות הללו?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by xZiPeR,

    נתחיל מהקדמה קצרה: פעם הייתי מוריד את כל השירים שלי בעצמי, וכל שיר ושיר הייתי מחפש באינטרנט את כל הפרטים של האלבום שלו וכו' ומעדכן את הפרטים שלו ידנית .. אבל אז התחלתי להוריד שירים בבוחטות ולקבל שירים מחברים - והכל נהיה סבטוחה גדולה ... המדיה פלאייר יודע בעצמו לזהות ולעדכן חלק מהשירים, אבל הוא לא ממש טוב בזה .. חשבתי אולי אם יש תוכנה שמתחברת למאגר באינטרנט ומעדכנת את הפרטים של השירים עפ"י שם הקובץ / פרטים שכבר יש (/ השיר עצמו ?) זה יכול להיות מאוד נחמד .. מכירים תוכנה כזאת אולי ? אם יש אחת שתומכת גם בשירים בעברית זה בכלל מצויין.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות