תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קודם כל שלום לכולם אני חדש פה ואני מקווה שאני רושם בפורום הנכון אז ככה.. יש לי בעיה מוזרה באינטרנט אקספלורר שיש אתרים מסויימים שאני לא יכול להתחבר אליהם עם האפשרות "זכור אותי" נגיד שאני נכנס לפייסבוק אני רושם את האי מייל ואת הסיסמא ואם אני מסמן למטה את "זכור אותי" ולוחץ "התחבר" הוא מחזיר אותי לאותו עמוד בלי שום הודעה על שגיאה בסיסמא או שם משתמש... כאילו נכנסתי שוב. אבל ברגע שאני מסיר את הסימן של "זכור אותי" ומתחבר הוא נכנס לי למשתמש שלי ועוד אתר לדוגמא ששם זה יותר מסובך הוא tvnetil ששם חייב להתחבר בשיביל לראות סיקורים ולהוריד תוכניות ואין שם את אפשרות בחירה אם "זכור אותי".. הוא זוכר אוטומטית ובגלל זה אני לא יכול בכלל להתחבר לשם אני מקווה שהייתי מובן והצלחתם להבין את ה…
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום לכולם שוב אני שואל בשביל חברה שלי שמתעסקת בזה אני לא מבין כלום בעניין יש לה את פלאש ו dreamweaver של אדובי cs3 בגרסת המזרח התיכון אבל משום מה היא טוענת שהיא צריכה את התוכנות הללו גם בגרסת המזרח התיכון אבל לא של אדובי אלא של מיקרומדיה המון חיפושים שערכתי לא הניבו תוצאות או שכן הראו תוצאות רק שאני לא מבין בזה אז השאלה שלי היא כך: האם יש flash&dreamweaver של מיקרומדיה בגרסת מזרח תיכון? ומה ההבדלים בין מה שאדובי עשו למה שמיקרומדיה עשו? תודה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
-
צריך דרייבר לכרטיס מסך . פרטים נחוצים לזיהוי .. תעזרו לי בבקשה!!
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
1. כשאני נכנס ל"המחשב שלי" ומנסה להיכנס לאיזה שהו כונן זה לא נכנס לי (זה כאילו עושה לי את הזה של פתיחה באמצעות): http://img151.imageshack.us/img151/218/95905523.png פעם זה גם קרה לי אבל זה היה פותח לי את הכונן בחיפוש ומישהו נתן לי איזה קובץ שסידר את זה... אבל עכשיו זה לא עובד... לקובץ שנתנו לי קראו folderopenssearch.reg 2. כשאני מנסה ללחוץ Ctrl+Alt+Delete זה לא נכנס לי למנהל המשימות... תודה לעוזרים... D:
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
אני מנסה לשחק במשחקים באתר- www.miv.co.il לדוגמה (וגם בוואלה משחקים) והדף משחק עולה אבל המשחק עצמו לא... (רושם למטה בטעינה = DONE) הורדתי את Microwave flash וגם את ה- Reader flash... מישהו נתקע בזה ???
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בווינדאוס XP SP3, ובזמן האחרון קורים דברים מוזרים: הגלישה מפסיקה לפעול, המסך נכבה ומקבל הודעה כאילו שהכבל שלו לא מחובר למחשב או שהוא נהיה לגמרי אפור, כשהמחשב עולה הוא לפעמים פשוט נתקע וכו'. אני לא יודע עד כמה יעיל להתקין אנטי ווירוס כשהמחשב כבר נגוע, אז עדיף להתקין אחד ב-safemod? ועל איזה אתם ממליצים? אני מכיר רק את AVG, אבל לפי נסיון הוא לא מוצא כלום.
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
אני מקבל את השגיאה הבאה: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הורדתי עדכון לדריבר של FX5200 מ NVIDIA והוא לא מותקן טוב. התצוגה במסך כאילו אי ןכרטיס מסך מותקן הכל עובד לאט. ברשימת חומרה ההתקן מופיע עם סימן ושנכנסים אליו רשום בפנים : This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. בבקשה עזרה מה צריך לעשות ??
-
- 10 תגובות
- 942 צפיות
-
-
איפה תקיית ה Downloads ? ו An error has occurred! Port 46221 does not appear to be open. פתחתי אותו אבל כלום לא השתנה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מותקן אצלי 2007 אנטרפרייז עם רישיון חוקי של העבודה. לפני כמה שבועות התחלתי לקבל התרעה על זה שהעותק אינו חוקי, והתוכנה תסומן כלא חוקית אם אני לא מתקין עותק חוקי. הורדתי איזה כלי להסרה של האקטיבציה ובאמת הפופאפ הפסיק אבל אז לאחר פרק הזמן שהתוכנה התריעה בפניו, כל הישומים "סומנו". כיום, כל ישום אופיס שאני פותח מסומן בגדול בצד ימין למעלה שהעותק אינו חוקי. איך מורידים את זה ? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
השתמשתי בתוכנה avi recomp כדי לשים כתוביות על סרט והכתוביות שבמקורן בעברית נקראות בויאטנמית או משהו כזה וגם בסרט זה לא נראה כעברית על כסתם ג'יבריש... אם אני פותח את זה בוורד ומקודד את זה לעברית זה נורמלי... אפשר עזרה בבקשה~!!!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לבצע את בפעולות הבאות בקבצי MKV: א. שינוי רזולוציה. ב. קידוד פס קול מ-DTS ל-AC3 חשוב שהתוכנה תהיה פשוטה לשימוש. ישר ולעניין.
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
לאחר שהמחשב החל להיתקע לי וכמה תוכנות spyware פתאום לא עלו לי הבנתי שנדבקתי במשהו. המקאפי גילה סוס טרויאני בשם DNSchanger אך הוא איננו מצליח להסיר אותו ורק שם בהסגר ולאחר מכן נדבק מחדש. ניסיתי עם עוד כמה סוגי אנטי וירוס שונים שגם הם גילו אותו (בוריאציות שונות) אך אינן מצליחות להסיר אותו. הקבצים שנדבקו הם קבצי מערכת חשובים ולא ניתן למחוק אותם. מה עוד אני יכול לעשות? אני שוקל פשוט לפרמט את המחשב ולהתחיל הכל מחדש.
-
- 8 תגובות
- 898 צפיות
-
-
:s05: בעיקר בקהילות שיתוף הקבצים, נוהגים לפצל קבצים לתיקיות RAR רבות. למה? האם יש סיבה שגם אני אשמור על הכונן הקשיח שלי קבצים חשובים כשהם מאוחסנים בתיקיות RAR?
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
היי,הורדתי סרט ששוקל 706 מ"ב וכשאני מתחיל לצרוב את הסרט ( על דיסק של 700 מ"ב ) אז קופצת לי ההודעה הזאת : http://www.siz.co.il/codes.php?i=tocxtn32mixy.jpg יש אפשרות לצרוב את הסרט על דיסק של 700 מ"ב למרות שהוא שוקל 705 מ"ב ? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
בקיצור אני מכניס bf2 לכונן , אני מריץ את התוכנה ואז זה נותן לי התראה "you must haveadministrator privileges to run setup " ואז זה יוצא לי מההתקנה . מישהוא יודע מה זה ואיך פותרים ?כי אני הadmin של המחשב שלי אני לא מבין למה זה קורה .
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
חברים אני חייב דרייבר של כרטיס מצלמות conexant 878a אני מודה מאוד לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
עשיתי סריקה עם הNOD32 זה לא מצא שום דבר, גם הסורק החדש הזה של בזק לא מצא. הינה הMSCONFIG שלי: נ.ב, הריק הוא באמת ריק, לא מחקתי את מה שכתוב שמה *עריכה: הורדתי את הריק והחמישי מלמעלה וזה עדין עולה לי התיקיה.
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
-
-
אהלן, יש לי 2 מחשבים, נייח ונייד האם יש דרך כלשהי להשתמש באוטלוק בשניהם ושהו יהיה מסונכרן בין 2 המחשבים? (הם עובדים באותה רשת) תודה
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כל שניה קופץ לי חלון ושואל אותי אם אני רוצה להתקין את האופציה הזו
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איך לפתור את הבעיה ? זה בכל הקבצים לא רק באחד ניסתי לעשות ריסט לא עזר...
-
- 9 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם יש אפשרות לצרוב סרטים יותר מ-700 מגה על דיסק רגיל ואם כן... איך ?! תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
לפני כמה זמן הורדתי תכנה קטנה שמריצה 3d demo במצב מפוצל על המסך ב FPS שונים. אם אני זוכר נכון התוכנה הריצה דמו של טבעת מסתובבת על רקע של הרים כאשר המסך חצוי לשתיים וניתן לבחור בכל צד את ה FPS הרצוי. ניסיתי למצוא את הדמו בגוגל ולא הצלחתי. אם מישהו יודע את שם התוכנה או מכיר תוכנה דומה אשמח לקבל שמות או לינקים.
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-


