עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Aviv C,

    יש לי בעיה עם ההתקנה של הגירסה העדכנית ביותר של Adobe Reader. אני מדגיש שיש לי בעיה רק עם הגירסה העדכנית כי ניסיתי להתקין גירסאות ישנות והצלחתי. כל פעם שאני מוריד את Adobe Reader 7.0.8 מהאתר הרשמי של Adobe יורד לי קובץ בגודל 521KB בשם AdbeRdr708_DLM_en_US (למרות שרשום שההתקנה בגודל 20MB). בכל מקרה, כשאני מפעיל את הקובץ באות לי ההודעות שבקבצים המצורפים אחת אחרי השנייה לפי הסדר שצירפתי. מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by thebenjamin,

    היי, התחלתי לשחק במשחק בשם Cities in motions 2. אחרי כמה דק' של משחק הוא קורס, לפעמים בלי להחזיר כלום ולפעמים עם השגיאה: too many heap sections - fatal error in gc. שמתי לב שזה קורה בעיקר כשהשעון במשחק עובר לשעות הלילה וצריך להראות את העיר בלילה. ניסיתי להוריד את הגרפיקה למינימום אך זה לא עוזר. המפרט שלי: AMD Phenom II X4 940 3Ghz 4GB RAM HD4870 אשמח לעזרה, תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. עד אתמול השתמשתי בסידרת NORTON INTERNET SECURITY 2002/2003, והיה מאטה את ביצועי המחשב באופן משמעותי, מישהו מכיר תוכנת FIREWALL שעובדת ברקע בלי להפריע לביצועים. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אוקי כול הודעה שנייה פה זה "תעזרו לי פענח תלוג" וכאלה אז הנה הפתרון כנסו לפה http://www.hijackthis.de ותשימו את הלוג במקום שלו ותלחצו על anlyze יאלה שמישהו יוסיף את זה לסטיקי ולנעול!

  5. Started by BUNNY,

    אהלן עבדו כמה חודשים מהפרסום האחרון שלי פה. רוב העבודות נעשו למטרת הדמו שעתיד לבוא. בנתיים הכול ברמת הסטילס.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום, אני עובד עם OULOOK 2007 בעברית. הוא מסונכרן עם המייל שלי בג'ימייל. חלק מהמיילים שמגיעים אלי, כתובים בג'יבריש. יש לציין כי לג'ימייל עצמו הם מגיעים כמו שצריך. הבנתי שצריך להגדיר באיזשהו מקום ב-OUTLOOK את הקידוד, אולם לא הצלחתי למצוא איפה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. אהלן, לפני מספר ימים, חברתי אל המחשב כונן חיצוני שבו היו מסמכים. עינתי בקבצים דרך הכונן החיצוני, אך לא העברתי אותם אל המחשב. אין לי את הכונן החיצוני בהשג יד. ניתן לשחזר את את הקבצים? למרות שהם לא היו בכונן הקשיח של המחשב? אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by izunim,

    יש לי WIN7 בנייד וOUTLOOK2007. כשאני לוחץ על לינק במייל מתקבלת הודעה: This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator. מישהו מכיר? אני בכלל לא מחובר לרשת. תודה!!!!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by marking,

    אם נמאב לכם מהבנרים המעצבנים של התוכנה בעוד מכה אפשרויות תמצאו פה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by yinnond,

    שלום לכולם, הורדתי סרט לצפייה. נסיתי הפעיל אותו באמצעות Mv2player וגם quick time player. ובעיה... קובץ הסאונד + הכתוביות בעברית מקדים את התמונה ב15 שניות בערך. מי הגאון שיודע לפתור אסון כזה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by OmEr8,

    שלום לכולם. אני רוצה רק לציין בפני המנהלים שת'רד זה אינו ספאם, אלא המלצה על תוכנה מעולה. ובכן, תנסו את התוכנה Magic Folders מכאן (חלונות XP). התוכנה "מחביאה" תיקיות שאתם לא רוצים שיסתכלו בהן יותר מידי... אתם יכולים לפתוח את התיקיות רק לאחר הקשת סיסמא. הקאטצ' הוא, שהתיקייה לא מוגדרת בנסתרת, היא פשוט לא באמת שם. ע"י מקש מהיר שאתם מגדים (Ctrl + Alt +) אתם פותחים את תיבת הסיסמא ומאפשרים לתיקייה להיות נצפית. פשוט תוכנה אידיאלית לרבים מאיתנו אני מאמין. תהנו. עומר

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by avivlyaviv,

    הפעלתי SPY SWEEPER ואד-אןןרד והם מצאו לי רוגלה עם הזהרה הכי גבוהה[מאוד מסוכן] משהו עם טרויין! ניסתי למחוק אותו דרך התוכנות וזה לא עוזר... אני עוד מעט ינסה דרך מצב בטוח אבל אני רוצה גם לשים איזה תוכנה אני-טרויין! בבקשה תנו שם של משהו טוב ומההר!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by xTz,

    כמו winamp..רק שאני מחפש תוכנה עם משהו מיוחד (אני מקווה שזה קיים בכלל חחח) אני מחפש תוכנה שבין שיר לשיר תעשה מין אפקט מעברון כזה..לא יודע בדיוק איך להסביר..כמו אפקטים שעושים ברדיו למשל בין שיר לשיר לפעמים. מישהו מכיר תוכנה כזאת (בהנחה שזה קיים) ? תודה(:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by sdfzxc,

    שימו לב למיומנות, שימו לב לעריכה (איך הורדתי את הרגליים של השחקן מלמעלה) שימו לב לשוק על פניו של האיטלקי.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Armageddon26,

    אני צריך לחלץ קובץ ששוקל 16GB מתוך RAR. הבעיה: ב-C יש לי רק 12GB פנויים (אבל הקובץ נמצא על דיסק אחר עם מלא מקום פנוי). 1) האם יש דרך לחלץ את הקובץ כך שהוא לא יצטרך לעבור דרך כונן C? 2) אם אין אז איך אני מפנה מקום בכונן C? אפשר למחוק ריסטור פוינט? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. הורדתי תוכנת מיקסים מהאינטרנט , ואני לא יכול להפעיל אותה , מופיע לי הודעת שגיאה: CAN'T RUN 16-BIT WINDOWS PROGRAM מה אני יכול לעשות

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני מחפש תוכנה שאני יוכל להטמיע את התרגום לקובץ AVI וכל שאר סוגי קבצי סרטים מבלי שלאחר ההטמעה אני יצטרך לצרוב את הסרט יותר פשוט אני רוצה להטמיע לכל הסרטים שלי שעל המחשב תרגום לצמיתות

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by VL,

    יש לי חשבון באתר כל שהוא דרך FF אני מצליח להכנס אבל אני לא מצליח לראות את התוכן באתר נגיד אני עושה לוחץ על משהו , אז רשום לי "אנא המתן לקבלת הנתונים" ופשוט בשורת מצב רשום "הסתיים" וב-IE בכלל אי אפשר להכנס לתוך החשבון כי בשביל להכנס לחשבון יש אישור בתמונה ועל התמונה יש לינק (ז"א תמונה שכתוב עליה אישור ועשו שמתי שנלחץ על התמונה זה יוביל אותי לכניסה לחשבון). וב-IE אני בטוח שהוא יראה לי את התוכן באתר.. מה אפשר לעשות ?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום לכולם אני מחפש איזה תוכנה או משהו שאני יוכל להקליט בעזרתם ישר מהכרטיס קול... נגיד במחשב הישן שלי יכלתי פשוט לבחור את המקור הקלטה ולבחור ביציאת AUX או משהו כזה וזה היה מקליט את כל מה שאני שומע... [צליל יוצא מהכרטיס קול] מקווה שהבנתם ותוכלו לעזור. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by ofir123,

    שלום, יש לי סרטון בפורמט של QuickTime ואני רוצה להפוך אותו לDIVX או AVI משהו בסגנון, יש למישהו תוכנה כזאת?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום אני רוצה לשלב וידאו במצגת כך שתופיע כחלק מהמצגת ולא תפתח בחלון נפרד תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. חבר'ה אני לא ידעתי אם לכתוב את ההודעה הזאת כאן וחשבתי שזה הפורום הכי מתאים אז ככה יש ברשותי מחשב מאוד חזק מעבד Q9550 4 GB זיכרון ראם הארד דיסק 500 GB לוח אם עם ציפסט X48 מסך של אסוס דגם MW221C עריכה= יש לי את הסרט הזה Transformers.Revenge.of.the.Fallen.2009.IMAX.Edition.BluRay.1080p.DTS.3Audio.x264-CHD אבל המחשב לא מציג אותו כמו שצריך הוא נתקע לפעמים או שלפעמים אין התאמה בין הקול לבין הסרט מה שכן מותקנים אצלי המקודדים כי שאר הסרטים כן עובדים אצלי אם כי לא בדקתי סרטים באיכות של 1080P אז מה לדעתכם הבעיה? :s05: אשמח במידה וזה בעיה ברמת תוכנות אשמח לקבל שמות של התוכנות תודה רבה רבה מראש לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אורח
    Started by אורח,

    יש לי ויסטה 64 ביט SP1 והתקנתי DIRECT X 10. עכשיו הבנתי שיש 10.1 ולא מצאתי איפה להוריד אותו, מישו יכול לעזור?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by gogi,

    אני מעוניין לחסום תוכנה מסוימת המחשב וגם למנוע גישה לאתר מסוים באינטרנט איך אני יכול לעשות את זה? יש לי WINXP SP2

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by shacharoren,

    אהלן אנשים יקרים, אחרי חפירות רבות ברחבי האינטרנט וניסיונות רבים אני נאלץ לפנות למומחים! אני מנסה לעשות דבר פשוט כמו לעשות אוטומציה לקיבצי RAW! כמובן שאני מעוניין בכיווני RAW מסויימים לכל קבוצת תמונות, ועדיין ללא הצלחה. על פניו הבנתי שהעיניין אמור להיות פשוט, ואפשרי דרך פוטושופ בלבד ולא בריד'ג. חייב עזרה כאן... תודה, שחר.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים