עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כאשר אני מבצע חיפוש של זמר מסויים ביוטיוב אני מקבל נניח 7 דפים כאשר בכל דף יש בערך 10 סירטונים. אני משתמש בתוכנה שמורידה סרטון סרטון וזה לוקח לי הרבה זמן. ניסיתי להשתמש בתוכנות כמו HTTRACK ו-Offline Explorer שיודעות להעתיק אתרים שלמים ולא הצלחתי. ניסיתי להוריד גם עם BitCommet ו-FlashGet כאשר בדף המבוקש לחצתי קליק ימני ואז בחרתי את האפשרות download all with bitcommet/flashget ולא הצלחתי. אני יודע שיש אופציה של download them all ב-FIREFOX. אבל אני לא מכיר את הדפדפן הזה לעומק.האם מישהו מכיר איזו אפשרות לבצע את זה?

  2. Started by ronitutti,

    היי, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. אני נואשת כבר. אני מנסה להפנות פורטים ליוטורנט כמו שכתוב ב portforward.com ופשוט לא מצליחה. או שזה סתם לא מצליח, או שאני דופקת את ההגדרות של האינטרנט אצלי וצריכה להחזיר הכל לקדמותו- יחד עם מהירות הורדה של 2K... למישהו יש מושג? תודה! תותי

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by SemteX,

    שלום, יש לי בעיה מאוד מתסכלת בMSN MESSENGER. לא זכור לי מתי זה התחיל, אבל אני חושב שזה התחיל אחרי שעשיתי סריקת וירוסים בתוכנה NOD32. הבעיה היא כזאת. כשאני מנסה להתחבר לMSN MESSENGER, שמותקן אצלי בגירסא הכי עדכנית שלו (7.5.0324) מופיע החלון הזה : http://img394.imageshack.us/my.php?image=problemessenger2zm.jpg כתוב שאני לא יכול להתחבר וכו' וכו' וכו', ובעיה זו נקראת 80048820 כמו שאפשר לראות בתמונה. ניסיתי לעשות את הTROUBLESHOOT והדבר היחיד שכתוב אודות לבעיה זו חוץ מלבדוק את חיבור המודם וכו', היא שאני צריך להוריד את הגירסא הכי עדכנית של MESSENGER (וגם רשמו את מספר הגירסא כמו שרשמתי בסוגריים למעלה). אבל יש לי את הגירסא הכי עדכנית, אז אין לי שום פתרון לבעיה זו. יש למישהו רעיונו…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. היי, יש לי בעיה ששכל הנראה ידועה... אבל בכל אופן אני די צריך עזרה. התקנתי פה פוטושופ בעבר, עשיתי אחרי זה שחזור מערכת בגלל משהו והשחזור היה אמור למחוק את הפוטושופ איתו. עכשיו כשאני בא להתקין מחדש תוכנית ההתקנה אומרת שהיא לא מצליחה להתקין את פוטושופ CS4, כנראה בגלל שהיא כבר מופיעה כמותקנת (אבל הקבצים שלה נמחקו בשחזור). היא מופיעה ברשימת התוכניות המותקנות להסרה. וכשאני מנסה להסיר אותה זה אומר שזה לא היה מסוגל לבצע את ההסרה והתוכנה עדיין מופיעה. למישהו יש מושג מה לעשות? מדובר בווינדוס 7 64 ביט.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by lazy-bones,

    מה הכי טוב??? נורטון או פנדה? והאם תהיה בעיה עם עבודה של שניהם?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. כבר היו מלא ת'ארדים בנושא הזה, ופשוט רובם מלאים בשטויות, ובתגובות לא מקצועיות, קראתי את רובם ופשוט לא הבנתי מה באמת כדאי להתקין. בהתחשב בהמלצות שראיתי בפורום וברוב הת'ארדים התקנתי SYGATE בתור חומת אש וKASPRESKY בתור אנטי וירוס ופשוט שניהם על הפנים גם כשהם בגרסאות האחרונות שלהם. נתחיל בסיגייט, הממשק על הפנים, הגרסא הכי חדשה תוכנתה לפני כמעט שנה, יש בעיה עם שיתוף הקבצים, והיא שוכחת גם את ההגדרות לפעמים. לעומת זון אלארם היא ממש על הפנים מכל הבחינות, ואפילו מערכת האבטחה של מייקרוסופט לא מזהה את התוכנה, משמע לא יצא עדכון כבר הרבה זמן אז היא בעצם לא מספיק בטוחה. זון אלארם נתן הרבה יותר, תוכנה פשוט מושלמת עד שבשנה האחרונה פשוט הם נדפקו עם העדכונים והתוכנה הפכה להיות מלאת באגי…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by kobibo,

    יש לי את הגירסה האחרונה Nero 7.7.5.1 ושמתי לב עכשיו שכשאני גורר שירים על מנת לצרוב אותם לעמודה הימנית השירים מופעים לי בג'יבריש, אין בעיה בעמודה השמאלית ושם הם מופעים בסדר גמור. אין בעיה בתמיכה של העברית ב XP וכמו כן נכנסתי להגדרות של ה Language ב Nero ותחת האופציה של ה Font בחרתי ב script ב Hebrew ועדיין אני לא מצליח לראות את העברית כמו שצריך. זה תמיד היה עובד לי,עכשיו לא. אודה לעזרה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. שלום יש לחבר שלי לוח אם של MSI 865PE והורדתי לו DRIVER מהאתר של MSI אבל אני לא מצליח להתקין אותו אין שם קובץ התקנה ואני לא יודע מה לעשות... חיפשתי באינטרנט הורדה אחרת ולא מצאתי משהו יכול לעזור לי אך להתקין את הכרטיס רשת הזה. תודה מראש

  9. האינטרנט סקיורטי (רק האינטרנט סקיורטי עצמו לא נותן לי להכנס) אז שאני מכבה אותו אני מצליח להכנס ושאני מדליק--> אפילו גם למסנג'ר לא מצליח ויש לי חברים שאצלהם זה עובד חלק , מה אפשר לעשות בנידון? תודה , VL. נ.ב הגירסה שאני מחזיק היא הגירסה 2005 יש לי מודם חיצוני - אלקטל אני מתחבר ב-adsl - חייגן ו...צריך עוד משו?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Zinger777,

    היי, יש לי וירוס במסנג'ר שכל פעם שאני מדליק את המסנג'ר המשתמש "a18763@013.net.il" שולח לי אוטומטית "hey cutie ;)" או למשל "hey baby you there??".. מצד אחד זה מאוד מחמיא לי שיש תוכניתן שנמשך אליי אבל מצד שני זה מטריד ואני רוצה למחוק את זה. בעקבות ההגעה של הוירוס קצת לפני פירמוט אז לא דאגתי יותר מדיי ופשוט פירמטתי וידעתי שזה יעלם. זה לא נעלם. כשהתקנתי את המסנג'ר לאחר הפירמוט התחלתי לקבל שוב את ההודעות הנחמדות. NOD32 לא פתר את זה וגם לא נורטון 2011. מה מומלץ עוד להריץ על המחשב כדי למצוא את הקרציה? תודה מראש, Zinger777.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by משועממת17,

    כמה שאלות 1. האם יש מדריך בעברית או משהו כזה לתוכנה? אני לא כל כך מיסתדרת איתה 2. למי שמכיר את התוכנה, יש את האפשרות של tool שניראה כמו הווליום, אם המישתמש לוקח את הלחצן ימינה הווליום יהיה גבוה יותר ואם שמאלה הוא יהיה נמוך יותר.. איך אני כותבת את זה? צריך פקודת if, אבל אני לא מבינה מה לעשות אחר כך, איך לדרוש שאם המישתמש מעביר את הלחצן לכיוון מסויים הוליום יוגבר או יונמך..

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. קיבלתי לאחרונה מכתב מאורנג' באימייל והוא מופיע כסימני שאלה במקום האותיות העבריות (שהם כתבו ORANGE באנגלית או מספרים זה הופיע רגיל) כל שאר המכתבים בעברית מגיעים קריאים, האם יש משהו שאפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. זה נעשה ביותר קיפצות מאשר גלילה... איך ניתן לפתור את הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אהלן התחדשתי היום במעבד I7 920 , לוח אם של אסוס P6 וקיט זיכרונות של 3 DDR3 1066 הרכבתי הכל הכל עובד מצויין עד שזה מגיע לוינדוס שם המחשב ניתקע ולא מוכן לזוז אשמח לעצותכם תודה

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by X_Dror,

    עבר הרבה זמן מאז שנגעתי ב- MAX, והנה עבודה שאני מנסה לסיים (הסיכויים קלושים לכך שאני אסיים) בנתיים הגעתי למצב הזה, אני מקווה שאני אוכל להמשיך כי יש מלא קטעים שאני לא יודע אם אני אוכל לבנות אותם, אולי עם קצת עזרה זה יהיה אפשרי. אולי כדאי שאני אתחיל עם מכוניות פשוטות יותר... בכל מקרה הנה התמונות. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by דניאל52,

    אני רוצה לצרוב כמה קבצים הכנסתי אותם לתקיה... עכשיו איך אני צורב אותם? לדיסק CD רגיל?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Joe Trust,

    ברשותי הכרטיס קול מגדם Audio Kontrol 1 של חברת Native Instrument. לאחרונה קניתי מחשב חדש (מדגם Inspiron 17R Special Edition מחברת DELL עם מערכת הפעלה של WINDOWS 8 ) לאחר שהמחשב הקודם שלי התקלקל (שאיתו עבדתי רבות עם הכרטיס קול). עכשיו, כשאני מנסה לשמוע דרך הכרטיס קול במחשב החדש אני לא מצליח לשמוע מוסיקה באופן "חלק" כשברקע יש הרבה "קראחצ'ים" ו"פיצפוצים". חשוב לציין, שנסיתי את כל הדרייברים שנמצאים להורדה באתר של נייטיב אינסטרומנט, נסיתי כבל USB אחר, ובערך את כל הפיתרונות לבעיות שרשמו נייטיב אינסטרומנט במדריך לכרטיס קול ואפילו פניתי אליהם במייל, אך ללא שום הצלחה. אשמח מאוד אם תעזרו לי לפתור את הבעיה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. שלום אני צריך תוכנה שתדליק את המחשב כל בוקר בשעה מסויימת ותפעיל לי שיר במדיה פלייר או בכל תוכנה אחרת. יש דבר כזה?? או לפחות משהו הכי דומה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. לפעמים סרטים נמרחים לי איזה מקודד חסר ? XVID או DIVX ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by AcidBurn10,

    שלום כולם , אני מחפש תוכנה טובה ליצירת פונטים. יש המלצות ??? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=general_offtopic&action=display&num=1008782750&start=0]כללי[/link] על ידי Enc0der

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by kof23,

    שלום אנשים טובים, המשפחה שלי החליפה מחשב ויש בו windows 7 חיברתי את המדפסת מסוג brother mfc-235c והכל עובד- זה הותקן אוטומטית אבל מתי שמדפיסים זה לא מכויל בכלל!! כמובן שאין לי את הדיסק המקורי של התוכנה בגלל שהם זרקו אותו... אם מישהו יוכל להגיד לי איפה אני יכול להשיג את התוכנה אני אשמח מאוד!... בתודה מראש...

  23. Started by eyal00,

    אני מעוניין אנטי וירוס ואני מתלבט בין השניים? איזה עדיף ולמה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום לכם! מאז התקנת אינטרנט אקספלורר 7 אינני מסוגל להחליף שפות רק בזמן גלישה בו. כלומר, לחיצה על- alt+shift איננה משנה את השפה ואני נאלץ לגשת לשורת המשימות ולשנות ידנית את השפה אני כן יכול לשנות שפה בעזרת alt+shift כאשר אני מקליד בשורת הכתובת או מילה כלשהי במנוע החיפוש. האם הבעיה מוכרת? והאם יש לה פיתרון? :

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום. אני מחפש תוכנה שמשווה את תוכן של קבצי notpen (הגדרות ) היא בודקת את שני הקבצים ונותן לי לבסוף פלט: ערכים שאין , ערכים שישנם אך שונים וערכים זההים. תודה מראש. סתו.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים