תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. העברתי קבצים בעברתי מהמחשב האישי לנייד וחלקם הועברו בג'יבריש וחלקם נשארו בפונטים בעברית. כאשר ניסיתי להעביר חזרה את הקובץ הוא נשאר בג'יבריש במחשב המקורי.... כיצד אני יכול להמיר חזרה את הקבצים לעברית?? בתודה מראש. יניב.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שתיי חלקים של סרט ואני רוצה לעשות מזה חלק אחד יש איך אני משיג תוכנה כזאת?? ומה השם שלה??
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אתם חייבים לעזר לי אני כבר נואש!!! אז ככה: לפני שבוע בערך נחת לי במחשב קובץ קוקי מהאתר: imrworldwide.com למרות שמעולם לא הייתי בו! אני סרקתי את המרגל בכל התוכנות האפשריות ורק התוכנה ad-aware מצאה אותו. כשאני מנסה למחוק אותו תוך חצי דקה הוא חוזר שוב. גיליתי גם שהקובץ קוקי "עוקב" אחריי ורואה את האתרים בהם אני גולש. אז אני רוצה לדעת מה ניתן לעשות כדי להוציא את הקוקי הזה מהמחשב? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1003255564&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי Enc0der
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אתמול החלפתי מתוכנת פיירוול של SUNBELT KERIO PERSONAL FIREWALL לתוכנה COMODO FIREWALL PRO. לדאבוני הניכר, הפיירוול החדש לא חוסם את כל הפרסומים והפרסומות שמתנועעות לי במרץ בעמודי האינטרנט, כמו שהסאנבלט עשה (בכל מקום בו היה כל סוג של פרסומת, סטאטי או אנימציה, היה רשום "AD BLOCKED BY KPF"). האם ישנה הגדרה לקומודו שתפעיל חסימה כזו (די חרשתי את עמודי העזרה שלהם, אבל לא מצאתי), או שישנה תוכנה חיצונית לצורך כך. קשה להתרגל מחדש לכל ההפרעות האלו וגם מאט לי תצוגה, שכן כרטיס מסך חלש. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי רק לשאול כמה זמן אני אמור להריץ את התוכנה כי לאחרונה ניסיתי להריץ אותה וכבר הגעתי ל-13 שעות הרצה ללא שגיאות והשאלה היא כמה זמן אני אמור להריץ אותה עד שהיא תסיים את עבודתה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, אני מנסה להשתמש בתוכנה PocketDivXEncoder בכדי להדביק כתוביות לגוף הסרט. (. עד עתה השתמשתי בתוכנה AVIRECOMP אולם לאחרונה בהרבה מקרים בתוצאה הסופית לא היה סנכרון מושלם.) בקיצור, בשלב שבו אני מתבקש לבחור בכתובית, נפתח חלון (כפי שמופיע בתצלום) ושם ברירת המחדל היא IS0 8859-8i שעד כמה שידוע לי זהו הקוד המתאים לפונטים בעברית. אבל אז בסיום התהליך, מתברר שבמקום הכתובית בעברית, מופיעים רק קווים לבנים. ניסיתי לבחור באופציה של IS0 8859-8,אבל התוצאה זהה. הכתובית עצמה תקינה. עובדה שהכתב נראה היטב במחשב, כשאני מפעיל את הסרט יחד עם הכתובית באמצעות SUBTITLES WORKSHOP כמו כן גם כשאני מצמיד את הכתובית לסרט בעזרת AVIRECOMP הכתב מופיע היטב, רק שאין סינכרון מושלם. השאלה- מה עושים? איז…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה.. אני מחפש תוכנה שאני פשוט לוחץ על משהו וכל כמה שניות האיי פי שלי מתחלף.. ראיתי פעם תוכנה כזאת שעושה את זה שאני לוחץ פעם אחת ואז כל איזה 10 שניות מתנתק מהאינטרנט לשנייה מחליף איי פי וחוזר וזה לא מפריע לשום תוכנה כמו איי סיקיו וכאלה.. בבקשה מכם אני חייב את זה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום הורדתי תוכנה מסויימת שהסיומת שלה זה DAA ואין לי מושג איך צורבים את זה NERO לא מקבל את הסיומת הזאת זה מן קובץ שצריך לצרוב אותו איכשהו ניסיתי לעלות ב DEAMON TOOLS לא פותח אותו ניסיתי לפתוח ב WINRAR לא עובד גם למישהו יש מושג איך פותחים או איך צורבים את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך בבקשה תוכנה שאני יוכל לעשות סיסמא לתיקיות מסוימות.. שאני רוצה שיכנסו אליהם רק עם סיסמא... תודה.. ואם אפשר גם מדריך.. או הסבר בקצרה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בס"ד שלום, אני מנסה לבנות משחק מחשב בעצמי, אבל אני לא מבין כלום בציור, אז אני צריך עזרה להתחיל.. אני בונה את האתר בפלאש, ויש לי את הידע לעבוד איתו כמו שצריך, כבר בניתי בו מחשבון מיוחד ועוד דברים. הבעיה שלי היא לצייר את האלמנטים שאני צריך. המשחק הוא על בסיס ספר משחק שיש ברשותי, והסצנה הראשונה זה שהשחקן נמצא על חוף של אי שבו הוא עומד מול איש מזוקן תמהוני שמדבר לעצמו.
-
יש לי מסך ברזולוציה של 3200X1900 כל התוכנות עובדות עליו כשהממשק ממש ממש קטן ולא קריא כמעט. בהגדרות תצוגה של הווינדוס אני עבר על 200% בגודל של האיקונים וזה לא מספיק (על 300% זה בסדר אבל אז כל התצוגה של הווינדוס בבלאגן). מכל הפורומים של אוטודסק ואדובה וגוגל הבנתי שאין פתרון חוץ מלהמתין לעידכונים. האם יש תוכנה צד שלישי שתסדר את זה? או כל פתרון אחר גם יתקבל בברכה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מנסה לשים בתוכנה להורדה קבצים עם PREMIUM משרתים שיש לי מנוי כמו ראפיד ו FILESERV - עובד יופי ! ... שם להורדה משרתים שאין לי מנוי לדוגמת UPLOAD או FILESONIC (דורש הכנסת קוד לפי תמונה כשמבקש) - עובד יופי !!!!! רק ORON עושה לי בעיות (דווקא ממנו מסומן לי להורדה כרגע בתוכנה להורדת סידרה ב HD שחייב דחוף) אני חייב לציין שאני כבר שנה מוריד מ ORON ולא היתה לי שום בעיה עד לאחרונה ...יכול להיות הם שינו משהו ? למישהו זה עובד ? אולי בתוכנה אחרת ? (לא ניסיתי) אגב עדכנתי גם את התוכנה לא עזר , מה שאני כרגע עושה ועובד (אבל זו לא הדרך) זה לקחת את הלינק מJDOWNLOADER ולהכניס אותו לאקספלורר שם הוא סופר מדקה אחורה עד ל -0 ואז כן נותן להוריד , מה שקורה בתוכנה זה שזה סופר מדקה עד ל 0 ואז…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, האם ישנה תוכנה שמאפשרת שידור קבצי וידאו מהמחשב דרך מצלמת האינטרנט? למשל אם אני עושה שיחת וידאו אם חבר שיראה סרט דרך המצלמה ולא אותי. תמיכה בקבצי MKV זה יתרון אך לא חובה. בנוסף אם התוכנה מאפשרת אפקטים ויזואלים בשידור המצלמה זה גם נחמד. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
על מה אני צריך ללחוץ? ואיפה התמונה נשמרת?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה מקודדים יותר טובים Cole2k Media או K-Lite Codec Pack ? זה מה שמכיל Cole2k Media בגירסה הכי חדשה ● DivX 6.8 Pro Video Codec. ● DivX Web Player 1.3 browser plugin. ● XviD 1.1.3 Video (Encoder) Codec - Koepi's 28/06/07 Build ● ffdshow Video Codec 20080215 Revision 1860 by xxl. ● CoreAVC 0.0.0.4 ● x264 h.264/AVC CLI (Encoder) Codec Revision 736. ● Microsoft - Windows Media 9 Video Codec 9.0.1.369. ● On2 Technologies VP7 Video (Decoder) Codec 7.0.8. ● On2 Technologies VP6 Video Codec 6.4.2. ● Flash Video Splitter 1.0.0.1. ● Huffyuv Lossless Video Codec 2.2.0.1. ● Ligos Indeo XP Video Codec 5.2820.15.58. ● Intel Indeo Video Codec 4.51.16.2. ● Intel Indeo Video Codec 3.24.1…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש אתרים, כגון gamer שה-Norton Internet Security מונע ממני להכנס אליהם, ואני חייב לנטרל את האבטחה, לגלוש, ולהחזירה. ניסיתי להסתכל באפשריות של התוכנה, ראיתי את ה-Ad Blocking, ביטלתי אותו, אבל זה לא עזר, אפילו אחרי כשהפעלתי את המחשב מחדש. אתם יכולים לעזור לי, איך אני יכול למנוע את זה, שאני אוכל להכנס לאתרים האלו?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם כן אפשר לינק, תודה.....
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול בלילה ארעה תקלה בשרתים של 013, שכתוצאה ממנה הנחתי שיש לי תקלה מקומית במסנג'ר (כיוון שאתרים מסויימים עבדו ולא ידעתי אז על התקלה). בכל אופן, ניסיתי לפתור את התקלה מקומית ולכן עשיתי Repair למסנג'ר (Windows Live Messenger). מאז המסנג'ר לא עובד גם אחרי ש-013 פתרו את התקלה בשרתים שלהם (במחשבים אחרים בבית המסנג'ר עובד). קוד התקלה שמופיע כשמנסים להתחבר למסנג'ר וגם כשמנסים להתקין אותו מחדש (לא ניתן להפעיל את האשף של הסרה/תיקון דרך הוספה/הסרה, כי שום דבר לא נטען כשלוחצים על הסרה של המסנג'ר) הוא 0x800b0004 (זהה גם בהתקנה וגם בניסיון ההתחברות). השגיאה בהתקנה מופיעה בחלון הראשון שעולה כשטוענים את ההתקנה. מצאתי כמה פתרונות אפשריים לתקלה, אחד מהם היה לכוון את השעון (מכ…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הורדתי את תוכנת Sisoft Sandra, אבל הבעיה היא שכשאני לוחץ על האיקון של ההתקנה, קופצת הודעה שאומרת שהנתיב אינו חוקי. למה זה? איך אני יכול להתקין את התוכנה? אני משתמש ב-windows xp הום אדישן.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן התקנתי חלונות לסבא שלי ופתאום צצה לו איזשהי הודעה על שולחן העבודה , ההודעה מופיעה ישר בעליית חלונות, ניסית להכנס לטסק מנג'ר אבל אני לא יכול כי זה רושם לי הודעה שהאדמינסטרטור נעל את האפשרות, מנסה להכנס לאינטרנט אין גלישה, עשיתי סריקת וירוסים לא מוצא כלום, ניסיתי להכנס למצב בטוח ולהעיף את זה דרך שם אז בתפריט של הבחירה של המצב בטוח אני לא יכול לבחור במצב בטוח כי המקלדת לא מגיבה משום מה . אני מצרף תמונה של ההודעה המוצגת לי, אשמח לדעת איך ניתו להתגבר על הבעיה . תודה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה התלבטתי אם לפרסם פה תאשכול או בפורום רשתות אם זה לא בסדר תעבירו בבקשה את הנושא.. אני שולח אימיילים דרך אווטלוק עם אימייל של בזק בינלאומי והרבה אנשים אומרים לי שלא מגיע אליהם .. בוודאות האימייל יוצא מהתיבה של הsent items ככה שזה מוזר למדי אשמח לקבל עזרה תודה ולילה טוב.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


