תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איזה שרת הכי מומלץ? לאיזה אתם הכי מעדיפים להתחבר?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתחליף רקעים מתוך תקיה נתון (לא WEBSHOTS וכאלה)
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צהריים טובים! הייתי שמח אם תוכלו לעזור לי למצוא, נגן מדיה חלופי המסוגל להראות קטעי וידאו מסוג ASX.* כאשר אלו מצביעים לקבצי WMV. (קבצי ASX מהווים מעין LINK לקבצי מדיה שונים ברשת או על גבי המחשב עצמו) אני מתכוון כמובן במונח "חלופי" - לא לנגן של MICROSOFT בתודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי שלום קוראים לי אסי אתמול התקנתי את המשחק Call of Duty 2 שזה משחק ישן ואין סיבה שלא יעלה במחשב שאני פותח תמישחק מופיע לי הדבר הבא ... ואני מאשר וזה ואז מופיע לי הדבר הבא והורדתי את הדבר הזה שכתוב שם ולא עוזר יש כול מיני שגיאות אני מבקש אם מישהו יוכל לתת לי עזרה כי פניתי לכול מיני אנשים ולא עזר =\ ואני ממש רוצה לשחק בזה ואם צריך מיפרט של המחשב תודה רבה אסי :nixweiss: :nixweiss:
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום המקום הוא: EDIT-perferences-memory & cache האם אפשר לשנות שם משהו בכדי שהביצועים ישתפרו? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום . ניסתי להתחבר דרך הנייד שלי על ידי התוכנה הקבועה( Remote Desktop )לעבודה מרחוק ומשום מה אני לא יכול להתחבר . מי בבקשה יכול לעזור.-
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם שוב, בצפייה בחלק מהסרטים בMEDIA PLAYER אני מקבל כרגיל EROR שלא ניתן להוריד את המקודד ואני רואה קטעי וידאו AVI באיכות גבוהה ביותר אבל ללא סאונד וזה מה ששמתי לב שאותם סרטים ללא סאונד הם באיכות גבוהה ביותר, בעייתי היא שאין לי שמץ של מושג קלוש איזה מקודד אני צריך, אולי אתם יודעים ? :
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רק כרגע נודע לי על איום שטרם נמצאה לו תרופה בשם: Postcard from Hallmark. נמסר שכל מי שפותח את "הגלויה" הנ"ל, הלך עליו כל הדיסק. אם איני טועה הפרסום הוא של מקאפי, אך איני בטוח בכך. בכל אופן, ראו, הוהזרתם.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התעקתי(COPY) קטע מהאינטרנט לWORD ועכשיו הכול יצה הפוך מישהוא יודע אך מסדרים את זה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
חיפשתי קראק לoffice 2013, ולא מצלאתי שום אחד שעובד. אחד לא הבנתי איך מפעילים ואין מדריך, אחד יש שגיאה, אחד לא עולה אפילו, וכו'... איפה אפשר למצוא קראק מעוכן?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ואודה מאוד אם תענו גם על חלק מהם, עפ"י ידעכם כי רב. ברשותכם רבותיי: 1. האם אפשר לחפש כל שם קובץ, גם כזה שלא מאונדקס עפ"י תוכנו, לדוגמא קובץ EXE או AVI? המטרה רק למצוא באיזו תיקייה הוא יושב, בלי לחרוש את ההרד דיסק של קרוב לטרה-בייט שלי. (כלומר אפשר להפסיק להשתמש ב-AvaFind?) 2. האם התוכן המאונדקס ללא הגבלת גודל? בגוגל רק 5000 מילים ראשונות של נניח קובץ טקסט מאונדקסים - חפש מילה שהופיעה אחרי כן - לא תמצא. 3. האם קיים תוסף שמחפש בתוך קובצי RAR כמו שיש לגוגל? כלומר אני רוצה לחפש שם של קובץ שאני יודע שיושב באיזה קובץ דחוס, שאין לי מושג איפה הוא עצמו יושב או מה שמו. 4. האם מאנדקס קבצים ללא סיומת או עם סיומת LOG בתור טקסט? לגוגל היתה בעייה עם זה... 5. האם מחפש עברית בתוך קובצי…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאאוטלוק 2007 במחשב חדש על אותו user בארגון. זה יוצר לי personal חדש כשאני עושה פתיחה של הקובץ pst אבל האנשי קשר+יומן+ כל ההגדרות האחרות לא מסתנכרנות לי אוטומטית. בקיצור, מה עושים כדי להעביר את כל האנשי קשר+יומן+לוח שנה+מיילים ישנים ???? תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש תוכנה חינמית וטובה לניגון סרטי בלו ריי באיכות גבוהה. יש לי את vlc. אבל אני מחפש משהו יותר טוב לבלו ריי. חשוב לי חינמית, מאחר ואני לא הולך לשלם חמישים דולר לpower dvd או windvd.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסוג creative live value (זה כל מה שאני יודע), ניסיתי להוריד את הדרייברים מהאתר, אבל אחרי ההתקנה לא קורה כלום (זאת אומרת גם אין את הקבצים של הדרייבר, inf או משהו כזה....רק קובץ exe שלא עוזר לי במיוחד...) אני עם win98...יש משהו ?? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שחוזרת על עצמה גם לאחר פירמוט, המחשב עובד למשך מספר שבועות כמו שצריך ללא בעיות ולאחר מכן פשוט מסרב לגלוש באינטרנט... אין בעיית תקשורת מכיון שאני מצליח לגשת מהמחשב למחשב אחר ברשת. הדפדפן מסרב לפתוח אתרים. ב-process אני רואה כמה תהליכים שלא אמורים להיות קיימים. כמו שאמרתי ניסיתי לפרמט את המחיצה עם מהערכת הפעלה מספר פעמים. קיימת מחציה נוספת במחשב שאני מניח שבה הבעיה, שמכילה הרבה חומר שאני לא יכול לוותר עליו. ניסיתי לסרוק עם ESET ועם SPYWARE TERMINTOR, לא עוזר. אני כבר די מיואש.. יש רעיונות? תודה לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היפכו את התמונה שלכם לפוסטר של אובמה . http://obamiconme.pastemagazine.com/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. בכל אתר בפיירפוקס שנכנסתי וביקשתי לזכור סיסמא הוא כמובן היה מתחבר לי אטוטמטית. פתאום לפני שבוע הוא הפסיק לזכור סיסמאות בצורה חלקית. אני אסביר מה זה "חלקית" כשאני רושם את השם משתמש הוא משלים בעצמו את הסיסמא (זתומרת שהוא כן זוכר אותה איפשהו) אבל כל פעם אני צריך מחדש לרשום את השם משתמש בכניסה לאתרים. בניגוד למקרה הקודם שבו הוא היה מתחבר אוטומטית בלי שום התערבות מצידי. אני חייב עזרה כי זה מאוד מתיש להקיש את השם משתמש וסיסמא בכל פעם מחדש תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היה לי פיירפוקס 2, עכשיו יצא חדש אז הורדתי את גירסא 3 ומשומה אחרי שהסרתי והתקנתי זה נראה אותו דפדפן. ולפ האתר ושותתות בפורום אנשים אומרים שהו השתנה מבחינה גרפית. באודות זה מראה על הגירסא ה-3. מה לעשות?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עד היום עבדתי בלי בעיה עם המערכת קבצים FAT32 בלי בעיה מסויימת על שהגיע לידי קובץ Image ששוקל למעלה מ-4 ג'יגה, כלומר - אני לא יכול לפתוח אותו (FAT32 תומכת בקבצים עד גודל של 4 ג'יגה). פיניתי כ-20 ג'יגה כדי ליצור מחיצת NTFS, אך לפני שאני מנסה ליצור אותה יש לי 2 שאלות: -האם אפשר עם תוכנה כלשהיא, ליצור מחיצה וירטואלית עם מערכת קבצים NTFS? -האם אפשר ליצור מחיצה ללא פרמוט כל ההארד דיסק?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בכרטיס הקול כניסת LINE IN. אני רוצה להשתמש בה כדי להקליט אודיו (ב2 ערוצים, סטריאו) ממקור שיש לו שקע של 3.5MM. איזו תוכנה תאפשר לי לעשות זאת? רצוי גם שתהיה איכות קול כמה שיותר גבוהה: נניח OGG או עדיף WAV. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים בשבוע שעבר החלפתי למזכירה בעבודה שלי מחשב, העברתי את כל החומר וגיביתי את קיבצי האאוטלוק עכשיו אני צריך איכשהו לשחזר מתוך קבצי PST או IAF או DAT שזה כל הקבצים שגיביתי את כתובות בהמייל שהיו בפנקס כתובות של אותה מזכירה בבקשה תעזרו לי... זה מקום עבודה חדש ואני רוצה לעשות רושם ראשוני טוב תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
עם תוכנה שנקראת pocketdivixencoder מהאתר הזה http://www.pocketdivxencoder.net/EN_index.htm לאחרונה התקנתי WIN 7 הורדתי את הגירסה האחרונה של pocketdivixencoder והתרגום יוצא לי בגיבריש ניסיתי להחליף פונטים ללא הצלחה אולי מישהו יודע מה אפשר לעשות אולי תוכנה אחרת למרות שהתרגלתי אליה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


