עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. רצוי שיהיו חינמיות (שימושים ב VISTA XP ו 7 ) תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Access Denied,

    משהו מכיר תוכנת אימיול שנקראת cow emule?? מה מיוחד בה ומבדיל אותה מהמיול הרגיל??

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by ORrrr,

    מה ההדבל בין Professional 2003 to the regular 2003 ?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. לתוכנה קוראים Vuescan Professional Edition v8.4.55 ואחרי שימוש בה אני רואה שהקבצים של התוכנה המקורית של HP שוקלים בערך 3 מגה יותר והאיכות יותר טובה אבל אם זה ככה למה יש תוכנה מקצועית שאמורה לשפר את האיכות כשלמעשה התוכנה המקורית טובה יותר?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by ZenMaster,

    מישהו מכיר תוכנה ממש טובה ואיכותית ליצירת אנימציות בפורמט - GIF ??? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. שלום לכל חברי הפורום, יש לי בעיה עם וירוס שלא עוזב אותי גם אחרי שאני מפרמט את המחשב. הוירוס נקרא Trojanhorse backdoor Bifrose יש למישהו מושג איך אני מוציא אותו מהמחשב שלי? כמו כן הוירוס משפיע על האקפלורר שלי, דף הבית תקוע על http://gade.6te.net, אני לא יכול לפתוח כונן בלחיצה כפולה על העכבר, אני חייב ללחוץ קליק ימיני ואז פתח. מישהו מכיר או יודע איך להסיר את הוירוס הזה? בתודה מראש לכל העוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. היי , התקנתי את הווינודס החדש , הכל פועל מצויין , חוץ מתוכנת ה Download Accelerator שהשתמשתי בה בשנים האחרונות. דיי באסה . בכל זאת , אני חייב תוכנה אחרת להורדת קבצים , רצוי תוכנה מהסוג האלה שמתחברות לשרת כמה פעמים , ומחלקות את הקובץ כמו שבעצם dap עושה. יש לי קבצים דיי גדולים להוריד לפעמים מאתרים , וההורדה של ה ווינודס נתקעת איפה שהו באמצע , ואי אפשר לעצור אותה ולהמשיך. תודה אנשים :-*

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by parker8,

    לא משנה אם חינמי או לא... רק שיהיה תוכנה טובה ומקצועית.... תודה לעוזרים מראש

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by pc4u,

    מה דעתכם על התוכנה לחלונות 2000 ? יותר טובה מהתוכנה לדיפראג שמגיעה עם חלונות 2000 ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. שלום לכולם, לא בטוח שזה המקום אבל זה הכי התאים לי מבין האפשרויות אני מחפש הזמנה לאתר http://www.tvtorrents.com. אם מישהוא מוכן לתת אז בבקשה לשלוח למייל shlomovsegev@walla.com תודה שגב.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. Started by roeibar77,

  12. כפי שידוע לכולנו, כל חלון נוסף ב-IE שנפתח (SHIFT+קישור) מופיע תמיד עם כל התפריט למעלה וצריך ללחוץ F11 להגדיל אותו. האם יש דרך שהוא ייפתח כבר מלא וללא הלחיצה? ודבר נוסף : האם אפשר שהחלון הנוסף ייפתח ברקע ולא בחזית? כשאני פותח כמה קישורים מדף אחד אני חייב ללחוץ על ALT-TAB שוב ושוב לחזור לדף האבא. מאד מעייף...

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Snufkin,

    הקטע הוא כזה: יש את האתר EMAG שנותן לך לראות עיתונים און ליין ומאחר ואני כבר לא גר בארץ זה תמיד תענוג לקרוא עיתונים. הנה דוגמא למגזין "דרך האוכל" - http://chill.emag.co.il/ActiveMagazine/getbook.asp?Path=ochel/2005/10/01 הבעיה שלי היא כזאת.... העיתון מוצג כפלאש לפי מה שראיתי ואני רוצה לשמור אותו בשלמותו כדי לראות אותו בזמני החופשי..... האתר מאפשר לך לשמור את העיתון אבל הוא שומר אותם ב CHACHE של המחשב ככה שברגע שמוחקים את הקבצים נמחק גם העיתון... יש דרך לשמור את העיתון כקובץ אחד? או אפילו כמספר קבצים בתקיה שאני בוחר?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אוקיי שמעו בטעות מחקתי לעצמי את כלללל האלבום שלי יש שם תמונות וסרטים שלי וכל החברים והמשפחה דברים שאני לא יכול להחזיר מה שמחקתי לא הגיע לסל מחזור אבל אני יודע שיש שיטות איך להחזיר דברים שנמחקו בבקשה תעזרו לי דחוף אני לא יכול לאבד את זה!!!!!!!!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. מקווה שתאהבו http://i33.tinypic.com/2ljkdog.jpg משופר: http://i35.tinypic.com/2zpp74g.jpg

  16. שלום לכולם, ברשותי מצלמת וידאו של סוני מדגם : handycam DCR-HC27 MiniDV כשאני מנסה לחבר אותה בחיבור firewire יש סאונד של חיבור חומרה חדשה, אך מעבר לכך שום דבר. כמו כן שאני מנסה לדגום קטעי וידאו דרך תוכנת עריכה היא לא מזהה את המצלמה. אני בטוח שיש קשר בין הדברים, אני די בטוח שמעבר לסאונד המחשב לא מצליח לקבל נתונים מהמצלמה. ד"א אני משתמש בWINDOWS 7 מקווה ששאלתי בפורום הנכון. מחכה לתשובות. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Holography,

    למשהו יש מושג מהו גודל ה-Avater המקסימלי מבחינת גובה\רוחב שנכנס ב-MSN Messenger? לקחתי תמונה ולא משנה עד כמה אני מקטין אותה המסנג'ר עושה לה Cropping למרכז התמונה ואת השאר זורק. ניסיתי גם להעזר בתוכנה Picture resize (שאמורה) לדעת לפלוט מתמונה נתונה avater מסנג'ר - אך ללא הועיל, המסנג'ר עשה Cropping למרכז התמונה.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. את התוכנה מפתח ישראלי שגר בתל אביב, והוא מחפש בטא טסטרים. התוכנה נקראת Rodi. ובנוסף לחיפוש מובנה היא יכולה גם להסתיר את הIP שלכם. (בעיקרון דומה לIP Spoofing) מאחר ואני עייף לא אפרט כרגע איך זה עובד, אלא רק אתן לכם לקרוא בעצמכם את המקור. http://blogs.zdnet.com/open-source/?p=303

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by hanan13,

    היי חברים. שמעתי שאפשר לערוך מסמכי אופיס על ידי office apps ב- windows live ו- sky drive. כשאני נכנס לחשבון לא מופפיע לי צור מסמך חדש או אפשרות לעריכה אלא רק אפשרויות להעלאת קבצים. למישהו יש מושג מה זה אומר? האם אני חייב אופיס 2010? האם השרות לא זמין בישראל או שאני לא עושה משהו טוב? אשמח לתשובות ורעיונות... חנן

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by IlanF,

    מישהו רוצה לעזור לי ולהכין לי איזה לוגו קטן לבלוג שלי? (בחתימה) לא צריך משהו מקצועי, פשוט שיתאים לTHEME של העמוד. פשוט לי אין בכלל ראש לעיצוב ודברים כאלה, אז אם יש מישהו שבא לו לעזור, ככה בקטנה, סתם לוגו קטן, אני אודה לו מאוד.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by shedox,

    חשוב לציין שזה לא פעם ראשונה שאני מריץ סרט HD .. הבעיה היא שכשאני פותח את הסרט ב BSPLAYER או ב Media player classic הסרט עובד אבל הוא כל שנייה קופץ 10 שניות אחורה וככה אי אפשר לראות את הסרט. הסרט עצמו עובד בנגן אחר שהוא לא מוכר אבל אין בו תמיכה בכתוביות . מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. הבעיה היא כזאת אני מתקין את הדיסק אבל שום דבר לא משתנה הוא עדיין לא מזהה את רוסית או עיברית אני רואה שטויות במקום אותיות יש לי xp pro sp2

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. כל הפופאפים של CiD אני חושב, כי זה מה שרשום בכותרת שלהם, אבל זה פרסומות של סלקום ושל חברות אחרות. אי אפשר לגלוש באינטרנט וגם כשאני סתם על המחשב ולא גולש זה עולה לי כל פעם... מחקתי קוקיס, מחקתי קבצים זמניים ומחקתי היסטורי וזה לא עזר. אני משתמש בFF בעיקר, אבל הפופאפים הם של IE. יש פתרונות? =\

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אחים שלי אני צריך תוכנה שהופכת קבצי קויקטים לקבצי מדיה פלייר! יש לי מצלמה שאני מסריט איתה ואני מעביר את זה למחשב אז זה קובץ קויק-טים , עכשיו הבעיה " אני רוצה לערוך את הסירטון אבל התוכנה קוראת רק קיבצי מדיה פלייר? מה עושים?

  25. לא משנה עים איזה תוכנה אני ניכנס לאינטרנט זה לא מראה לי סמיילים ולא וידאו לא יודע למה ה ADOBE FLASH מותקן והכל אבל אחרי הגיבוי זה פשוט לא עובד... עזרה בבשקה... תודה...

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים