תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני נכנס לאתרי חדשות בעיקר (אבל לא רק) המחשב נתקע ומחייב RESET . ניסיתי הכל פירמוט רוגלות , החלפתי כ. מסך הסרתי SP2 ,בדקתי טפמפרטורה של המעבד (43 מעלות) ולא הצלחתי לפתור את הבעיה. המפרט שלי : PIII 800 MHz 256MB
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך דרייבר ל-wdc wd1600jd-00hbb0. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את הגירסה האחרונה של התוכנה וכל פעם שהיא פועלת היא גורמת לעומס יתר על המעבד לאחר שבדקתי ב Windows Task Manager הקובץבשם vsmon שתה את כל הכוח של ה CPU ורק שסגרתי את ZoneAlarm הקובץ נסגר קראתי הרבה דיונים על הבעיה הזאת אחרי חיפוש בגוגל וראיתי שזאת בעייה מאוד נפוצה אבל עדיין לא מצאתי פתרון אליה אולי מישהו פה יודע איך לפתור את הבעיה ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת? האם יש תוכנת צריבה חינמית שנחשבת לטובה?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה תוכנה יודעת לעשות העתק מושלם אבל אני מתכוון מושלם של דיסק מידע כלשהו...?(ואתם יודעים למה אני מתכוון ) ניסיתי עם CloneCD אבל זה לא כל כך הצליח :-\ 10x
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לסנכרון קבצים לאינטרנט וכן בין מחשבים. לפי מה שאני מבין (תקנו אותי אם אני טועה), גם ב-dropbox וגם ב-skydrive כדי לסנכרן קבצים אני צריך להעתיק אותם לתיקייה יעודית שמסתנכרנת אוטומטית. מה שגורם גם לכפילות של קבצים (בעיית מקום) וגם לזה שכל פעם כשמשנים צריך להעתיק את הקבצים מחדש. האם יש דרך לסנכרן תיקיות מבלי להעתיק אותן לתיקיית ביניים? תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם הכרטיס קול התקנתי עם הדרייבר שקיבלתי בלוח אם כאילו עכשיו הוא לא מתקין לי טוב את הדרייבר של הכרטיס קול יש לי כרטיס קול C-Media ניראה לי שהוא בנוי אז אני לא יכול לשמוע מוזיקה כי עשיתי פירמוט איך אני מסדר? חיפשתי דרייבר באתר הרשמי ואין כלום שמה בקשה תביאו לי התקנה או משהו אני נואש
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עברתי באאוטלוק לשימוש דרך IMAP ולא דרך POP3 (גיליתי שזה הרבה יותר נוח, במיוחד שיש שני מחשבים מול אותו חשבון) ברגע שאני מוחק מייל באאוטלוק בתיבת דואר נכנס, הוא לא מופיע לי באשפה של גימייל וגם לא מופיע ב"פריטים שנמחקו" הסיפריה המקורית של אאוטלוק. אם אני בוחר באפשרות של "כל הדואר" אזי אני רואה אותו. איך משנים את ההגדרות שברגע שאמחוק הוא יעבור ל"אשפה" של גימייל? אלון
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לצריבת יתר עדיף חינמית כמה אפשר לצרוב יותר? ואיך מגדירים את התוכנה שתצרוב יותר? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש ברשותי מערכת של ATHLON XP 2100+ 512 DDRAM 333MHZ Gainward GF4 TI4600(Detonator 29.42)i Gigabye GA-7VRXP WIN XP PRO אני מריץ את התוכנה כדי לבדוק את הביצועים הגרפיים של המחשב ובסוף כל המבחנים אני מקבל רק 7410 נקודות שזה ממש קצת בעוד אלו מטום הארדוור מקבלים עם אותו מפרט כ 10000+ נקודות. אני מריץ הכל על Default Settings ולמרות כך הוא רושם לי: The Benchmark was not run using under default settings בקיצור מה הבעייה אי פותרים אותה מה אתם חושבים איך לעזור לי וכו
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי רק גלרית תמונות אחת ברשימת הTEMPLATES, איפה אני יכול להשיג עוד כאלה? חיפוש בגוגל לא ממש עזר לי *פלאש CS3 אם זה משנה...
-
מערכת הפעלה windows 7, עד לפני יומיים הדפדפן העיקרי שעבדתי בו היה גוגל כרום. לאחר שמחקתי היסטוריה וכד' החלטתי להתקין מחדש. ביצעתי uninstall, download, install לכרום ו.. התוכנה לא עולה. הוא כותב משהוא setting קרס ולא מתחיל. ביצעתי את הרוטינה הנ"ל 4 פעמים כולל כיבוי מלא ושום דבר לא עוזר. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וערב טוב! קראתי בחוברת של לוח אם שלי של חברת ג'יגבייט 965PDS3 שאפשר לעדכן ביוס דרך אתר החברה אונליין האם מישהו ניסה את הדרך הזאת? תודה רבה ליאור
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל הזמן חלונות נפתחים, כל הזמן ווירוסים למרות המקאפי(החוקי והמעודכן), אד-אווייר, ספייבוט... מה לעשות? המחשב במצב נורא ואני לא מצליח לעשות כלום... בנוסף לשאריות נורטון מחורבן שאני לא מצליח להפתר ממנו... לפרמט? מעולם לא עשיתי לבד... מישהו?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה המצב אנשים? יש לי איזה בעיה איזה שהי תוכנה מסויימת שמרה לי קובץ טקסט של 90 מגה ואני חייב לפתוח אותו הבעיה שאי אפשר כול התוכנות שניסיתי קורסות או נותנות לי לראות רק חלק קטן מהקובץ... pliz help me יש לי פנטיום 3 1000 מגה הרץ 256 ראם ואני על windows me תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נתקלתי באחרונה במספר משחקים שרציתי להתקין שנתנו לי הודעת שגיאה על קובץ DATA1.CAB שהינו תקול ולא ניתן להמשיך בהתקנה. ידוע למישהו על כל שגיאה זו? כמו כן הקובץ הינו קובץ RAR לכול דבר אשר משויך לקובץ התקנה של המשחק. תודה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם עשיתי כרגע SCAN באווירה וקיבלתי תהודעה הזאת. C:\Windows\symbols\ntkrnlmp.pdb\00625D7D36754CBEBA4533BA9A0F3FE22\ntkrnlmp.pd_ [WARNING] The archive header is damaged צריך לחשוש מזה? מזה הקובץ הזה ? מה הוא עושה? עם אפשר טיפה פרטים ועזרה על הקובץ הזה!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב core 2quad q8300 4 gb ram nvidia 9600 gt אנילא מבין למה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם מישו יוכל לעזור לי בבקשה זה דחוף איך אני יכול להוציא מהמחשב שיחות היסטוריה שבוצעו באיסיקיו גם אם לא עשיתי שמור היסטוריה ואם מישו יוכל לתת לי איזה שהו משו שאני יוכלל מצוא איזשהו מידע לגבי היסטוריה תודה מראש!!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע אם יש גירסה יותר חדשה מגירסה 3.0 של התוכנה- ++TURBO C ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש למשהו תוכנה שמדגימה את היוכולות הגרפיות של ה G 3
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש ספר עדכני* ומומלץ לUDK. כן, יש המון מידע באתר הראשי וגם ב3D Buzz אבל אני מחפש ספר להתחיל איתו. *מצאתי מספר ספרים בamazon ונראה שכולם כבר לא רלונטיים כי הם נכתבו לפני שUDK שוחרר והם מתבססים על עורך ישן שלא עודכן כבר שנים. ובלי קשר, אשמח לדעת מי פה מתעסק עם הUDK תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי משיעמום WMP 9 בטא עכשיו אחרי שנידפק לי ההארדיסק D מחום (עכשיו הוא בסדר תיקנתי אותו) המדיה פלייר התחיל לעשות בעיות הוא לא רוצה לנגן שום סרט אפילו לא MP3 עכשיו האם יש איזה שהי דרך להסיר את מדיה פלייר מהמחשב לצמיתות ואיך?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנה טובה להמרה כמו שפירטתי בכותרת מבלי לאבד מאיכות התמונה. בנוסף אשמח להמלצה על תוכנה טובה ופשוטה להדבקת תרגום על סרטים מסוג MP4. חשוב שהתוכנות יהיו חינמיות או לפחות עם תקופת נסיון.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


