תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הכנתי עכשיו סרטון גייםפליי שלי+מוסיקה+הכל, ובסוף אני מתסכל על התוצאה הסופית, לאחר רינדור דרך סוני ווגאס והכל, ואני מגלה שגודל הקובץ משתווה לכ28.3 GB, שמגבלת העלאת הסרטונים לYOUTUBE היא 2 GB, איך אני יכול להקטין את הקובץ, שפורמטו הוא AVI, ל2 GB? (כרגע הסרטון הוא על 1080P, ואני לא רוצה שירד מכך, על מנת שיוכלו לראות את הסירטון בHD)
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
אז קיבלתי ווירוס. אני מנסה לכתוב קספרסקי בגוגל, איך שאני משלים את המילה , נסגר לי הדפדפן, כ"נל עם NOD32. ניסתי בsafe mod ולא הצלחתי מה לעשות?? עדכון- הצלחתי להוריד, אבל איך שאני נכנס להתקנה, נסגר לי החלון.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אחים שלי, יש לי קובץ עם סיומת TAR אבל אני לא יודע איך לפתוח אותו... ניסתי עם DEAMON TOOLS אבל הוא לא מזהה אותו. דרך איזו תוכנות צריך לפתוח את הקבצים האלה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אחים, אני צריך דחוף תוכנה להורדת אתר שלם... :bash: נא עיזרו לי (ההנאה מובטחת) :blah: :anim-jjd:
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צורב פלקסטור 16/10/40A, מופיעה הודעת שגיאה error sanding firmeware, מה הסיבה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה הנ"ל, לפני שהיה לי רשת אינטרנט היא הורידה לי מהר, עכשיו כשיש לי רשת היא מורידה לאט. מה לעשות? איך אפשר להאיץ אותה? האם זאתי התוכנה מועדפת ביותר? תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בווינדוס 7, ואני מנסה לחלץ קובץ של 4GB וזה לוקח למעלה משעה! כשחילצתי עם 7ZIP זה רק טיפה יותר יציב אבל המהירות תמיד מתחילה מ30-20 מגה לשנייה ומהר יורד ל1 מגה לשנייה. איך פותרים את זה?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא,אין לי בעית תוכנה.אני מחפש תוכנה להסרת קולות אדם מוידאו כך שנשארת רק המוסיקה.זה נחוץ לי כדי ליצור mp3nzv
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני עובר בקרוב דירה וההורים שלי שאלו אותי אם נאי יכול למצוא תוכנה שבמקום שירטוטים על נייר הם יתכננו את הדירה על מחשב... שיהיה יותר נוח הכוונה למיקום של רהיטים וכו' איזה תוכנה יכולה להתאים?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי למה אימיול או SABABADC שואבות כל כך הרבה זכרון כד כדי כך שאני לא יכול לפתוח אתרים ותוכניות כמו שצריך למה זה מאט לי את כל המחשב והאם יש משהו שיקטין את האטת המערכת עקב התוכנות הנ"ל
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Metallica - Fade To Black(Guitar Tabs).pdf הסיומת של אין לי אוורד על המחשב ? זה מה שאני צריך אך אני יכל לפתוח את זה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי! לא הגיע הזמן לפתוח טראד בדומה לזה של הFF לתוספים של CHROME - דפדפן ראוי ? אז בואו נצרף תוספים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה לעיוות קול שאני אוכל לשנות את הקול לבחורה וכאלה שזה יישמע ממש אמיתי!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, הבעיה היא שכמו שרשמתי בכותרת, מאז העידכון לגירסא החדשה לא מצליח לראות תמונות מוגדלות בפייסבוק בFF. מה שהוא מציג לי זה רק מסך לבן וזהו.. בIE עובד מצויין, כמו כן התוספים היחידים שמותקנים הם POPUP BLOCKER ו IE TAB. אגב לפני השידרוג לגכרסא 6.02 מגירסא 6.0 הכל עבד מצויין.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
2 ציפורים במכה אחת. ניסיון פיצוץ בחלקיקים + אפקט המטריקס. http://www.tovilevis.com/tests/MatrixTea.wmv יצא סביר.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה,עכשיו אני עם Hotmail. חשבתי לפתוח עוד חשבון,באיזו חברה אחרת,אבל אני לא יודע איזו ואני מתלבט,ואני יגיד גם למה. כי אני אוהב להישתמש ב OutLook Express עכשיו עם חשבון בHotmail אני לא הייתי צריך להגדיר POP3 וכו..מה שאם אני פותח חשבון בוואלה,אז אני לא ידע את הכתובות האלו ולפיכך אני לא יהיה יכול להישתמש בחשבון וואלה בOutLook Express מישהו יכול לתת לי המלצה באיזו חברה לפתוח חשבון מייל חוץ מ Hotmail ושאני יהיה יכול להישתמש בו ב Outlook Express??? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
דבר ראשון אני רוצה להגיד מראש, לא להתחיל להתלונן על ווארז, תרגומים זה דבר חוקי מסיבה מאוד פשוטה שבני אדם "עושים" אותם לבד ומפיצים ב"רישיון חופשי". אז ככה, יש לי תרגום לגירסא שונה, ואני רוצה לסנכן אותה לגירסא שיש לי, חשבתי שזה יהיה מספיק פשוט עם bsplayer להגיד לו לקפוץ שני שניות אחורה ובזה נגמר הסיפור, אבל מסתבר שזה בכלל לא קשור, וההפרש קשור לפריימים או לkbps וכל השיט הזה שאין לי מושג מה אומר... למי שיש הסבר שטיפה נוגע לווארז, לא לכתוב אותו פה! אפשר לשלוח לי מסרים... אני לא רוצה שהתארד הזה יתלכלך.. ;D תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם זה אפשרי?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ממש מעצבן!! כשאני מעלה גרסת IE או FIREFOX או כל דפדפן אחר שפועלים ב64 ביט (כלומר נניח אתם בחלונות VISTA, אל תעלו את הגרסה הרגילה, אלא הגרסה שרשום בפירוש עליה 64 ביט). אי אפשר להתקין את הPLUGIN הזה, ולכן הרבה אתרים עושים בעיות, כי אין גרסת 64 ביט למישהו יש פתרון לנושא??
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בווינדוס 10 יש אנטי וירוס כולל בשם Windows Defender 10 אני מנטרל אותו ל 2 דק' מקבל 200 מגה אני מחזיר אותו מקבל 100 הוא שואב כוח מהפס אני לא מצליח להסיר אותו מכיוון שזה בתוך מערכת הפעלה יש למישהו טיפ איך אפשר להסיר אותו אני ביגללו לא מקבל מהירות 200 וגם שמנטרלים עכשיו לא מקבל 200 עשיתי פירמוט למחשב עליתי על הבעיה זה ממנו איך מסירים אותו תסירו גם דחוף אני לא יודעע איךךך
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי היום עדכון לDIVX וכשהפעלתי מחדש את המחשב אני לא מצליח להריץ סרט קדימה או אחורה בתוכנת BSplayer. אני מצליח להפעיל וידאו אבל אי אפשר להריץ לא קדימה ולא אחורה בתוכנת הצפיה של DIVX הכל עובד כמו שצריך ניסיתי להוריד חבילת מקודדים נוספת אבל זה לא עזר בבקשה עזרה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם , רציתי לדעת אם מייקרוסופט (או כל גוף אחר) פיתחו powerToys עבור ווינדוס vista ? אם לא , האם ישנו כלי כמו ה windows resizer (מקטין תמונות) שעובד על ויסטה? (כמובן גם עם אותה פשטות הפעלה) תודה רבה על העזרה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה טובה לניקוד, בעבר השתמשתי בדגש פרו אבל היא אבדה לי איפשהו במהלך השנים. האם מישהו יודע מהיכן אני יכול להשיג דגש פרו? או תוכנת ניקוד טובה אחרת?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


