עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by mat77,

    יש לי Adobe Premiere Elements 4.0 ואני רוצה לרשום בעברית מצאתי את הגופן המתאים לעברית אבל הבעיה שהוא רושם הפוך(מהסוף להתחלה) יש דרך לסדר את זה? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by liordavid,

    אני מנסה לשחק במשחקים באתר- www.miv.co.il לדוגמה (וגם בוואלה משחקים) והדף משחק עולה אבל המשחק עצמו לא... (רושם למטה בטעינה = DONE) הורדתי את Microwave flash וגם את ה- Reader flash... מישהו נתקע בזה ???

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by arkadur,

    איזה תוכנה לשרטוט תלת מימדי טובה יותר, ולאיזו מטרה? אני עובד עם הסקאצ' זמן מה השבוע התחלתי ללמוד את הSOLID במה כדאי לעבוד?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי. יש לי כמה קטעי וידאו ואני מחפש תוכנה שתיצור תפריט שיציג אותם וניתן יהיה לגשת אליהם. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. כמו שיש במחשבים ניידים, שכשמנמיכים, או מגבירים רואים לכמה שניות את הווליום על המסך. איפה אפשר למצוא תוכנה כזו?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Studio54,

    היי יש לי חלנוות 7 פרו 64 ביט ובמחשב שלי יש 8 גיגה זכרון , שרוב הזמן כ 50 אחוז ממנו לא מנוצל אני רוצה להתקין RAMDISK בגודל של כ 3 גיגה שינצל את הזכרון הפנוי , ולשים עליו את ה CACHE של הדפדפן לשם שיפור מהירות הגלישה כשניסיתי כמה תוכנות RAMDISK\RAMDRIVE הן לא פעלו או גרמו לקריסה של מע' ההפעלה מישהו יכול להמליץ לי על תוכנות RAMDISK לחלנות 7 64 ביט (שעובדת)????

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. יש לי מחשב נייד שמותקן עליו VISTA . הוא די חדש של גיגבייט עם מעבד T7250 2GHZ ו 2 גיגה זכרון . התקנתי לו מזמן שוב את כל המערכת אבל הוא לא הכי מהיר, נראה לי באמת שבגלל הויסטה הוא לא מנצל את כל היכולות שלו. ובכלל אם אני עובד על הסוללה במצב "חיסכון בצריכת חשמל" יש האטה משמעותית. השאלה אם אני יתקין תוכנה כמו Advanced System Optimizer זה יעזור? האם תוכנות כאלה מומלצות ? והאם יש משהו חשוב שכדאי לדעת לפני שמתקינים כזאת תוכנה? אשמח לעזרה תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by yanivnn,

    הורדתי התקנה אוטומטית התקנתי התוכנה עבדה אבל לא הורידה לי אוטומטית. לאחר שעשיתי שהיא תכנס לדפדפן {פיירפוקס} היא השתלטה על כל כתובות ולא נתנה לי אופציה אחרת. שניסיתי להוריד זה נתן לי שגיאה - התוכנה לא יכולה להגיע אל הכתובת שם הכתובת ו 80. משהו כזה בערך. חשבתי שאני צריך לפתוח פורטים אבל לא הייתי בטוח. בכל אופן הסרתי את התוכנה בכל הצורות האפשריות והתקנתי אותה {ניקיתי את הרג' } וכל התקנה אחרת שאני מנסה לאחר מכן לשים זה מתקין לי אבל התוכנה לא עובדת. היא אומרת לי שהיא נכנסה לדפדפן פיירפוקס אבל לאחר מכן היא נותנת לי הודעה שכנראה לא התקנתי את התוכנה {הסרתי אותה שוב ושוב עם תוכנה יסוסית והורדתי את ההתקנה מהאתר שלהם} ושוב פעם אותו הדבר. אין לי מושג מה לעשות. כל מה שחשבתי עליו וניסי…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. צרבתי דיסק ....ונישאר עליו מקום רציתי לדעת אם אני יכול להורסיף עליו עוד כמה קבצים??....ואיך עושים את זה.....?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by e.t,

    הורדתי את התוכנה (תוכנת עזר ל-eDonkey2000). משום מה אין רשימת שרתים בתוכנה (חשבתי שיהיו איזה כמה שרתים בתור התחלה), כך שאי אפשר להתחבר בכלל. מאיפה אני מעדכן/מוריד/מוסיף רשימת שרתים? יש איזה לינק נחמד לשרתים? אגב, בתוכנה יש אפשרות לעדכן את רשימת השרתים מכתובת URL, אז למישהו יש משהו כזה? תודה.

  11. בעיה ב-WORD 2003, בעת סימון טקסט בעזרת העכבר במסמך (סימון כך שהטקסט נהפך לשחור אחרי שנבחר בעזרת העכבר), לחיצה על backspace או כפתור אחר לא מחליפים את הטקסט המסומן באות אחרת שנלחצה אלא הטקסט המסומן נשאר במקומו והאות נכתבת אחריו(ניתן למחוק רק ע"י לחיצה על delete) יש למישהו מושג איך מחזירים את המצב לקדמותו כך שהטקסט הנבחר ימחק ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום לכולם, יש לי הרבה מאוד (עשרות רבות) DVDים שיש עליהם סרטים ללא הגנה כלשהי (שהוקלטו ב-DVD צורב או סרטים ביתיים). כדי לערוך את הסרטים אני מעתיק את קבצי ה-VOB למחשב ופותח אותם בתוכנת עריכה. הבעיה היא שיש לי כמה דיסקים שכנראה נשרטו. אז לראות אותם ב-DVD אין בעיה, כי אין ממש משמעות לכמה ביטים חסרים פה ושם. אבל להעתיק את קבצי ה-VOB למחשב אני לא יכול - מקבל הודעת שגיאה. יש למישהו פתרון ? מישהו מכיר תוכנה שלא תעצור הכל ברגע שתתקל בביט לא תקין אלא תסכים להעתיק בכח את הקובץ גם אם חלקים ממנו לא קריאים ? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. עשיתי עותק לדיסק ואני רוצה לוודא במאה אחוז (לא סתם לבדוק את הנפח של שניהם), שהדיסקים זהים מצידי ברמת הביט. יש לי 2 כוננים אז אין לי בעיה לשים את שניהם בו זמנית במחשב אם זה מה שהתוכנה דורשת. תודה רבה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by alice in chains,

    חברה מזה הקבצים האלה ואיך אני יכול לפתוח אותם, משהו אמר להוריד תוכנה ISOBUSTER אבל אני לא יודע איך אני יכול לפתוח את הקבצים שיש לי. שם הקובץ הוא SPLINTER CELL.BIN ו NFS.ISO

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Drazick,

    מחקתי לפני שתי דקות ספריה. השתמשתי במחיקה עם Shift+Delete. כרגע אין את הקבצים בסל המיחזור. איך אני משחזר את הקבצים? דחוף.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Oranili,

    התוכנה בודקת רכיבים במחשב motherboard cpu memorys,videocard היא בודקת את זה במסך כחול כזה באחוזים אשמח לקבל את השם לתוכנה תודה רבה

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. יש לי כמה קבצים שכבר מס' חודשים הם על 90%-99% ומסרבים להסתיים. מידע על הקבצים הבעייתים האלה: הם קבצי וידאו וקבצי RAR. יש קבצים שאין להם את האופציה "תצוגה מקדימה" יש קבצים שיש להם ואז: אם זה סרט אני מצליח לראות, ואפילו מצליח לעיין בתוכן של הקבצים המכווצים ב-RAR השאלה: איך אני מוציא ת הקבצים האלה מהאמיול? (ניסיתי לשנות את הסיומת לAVI אבל אז לא מצליח לצפות בהם וכנ"ל לקובץ RAR. שיניתי לRAR ואז כשאני מנסה לחלץ את הקבצים אומר לי שהקובץ פגום.)

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by מהיר^ועצבני,

    אני חייב בבקשההההההההההההההההה דרייבר למצלמה של lg זה מצלמת usb lpc-um10 lpc-um15

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by TNT,

    אני רץ על וינאקספי. כאשר אני מנסה להתקין איזה תוכנה הוא רושם לי את ההודעה שצירפתי. מה פירוש/כוונת ההודעה? והאם יש פתרון? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by DJO,

    אהלן, לינגוס (http://www.lingoes.net) היא תוכנה מעולה מאוד שמשמשת אצלי כתחליף חינמי לבבילון. היא תומכת בעברית ובאנגלית אך יש עימה בעיה שהתרגום מעברית, בלחיצת כפתור, לא עובד טוב והתוכנה הופכת את סדר האותיות. תהיתי אם יש מישהו נוסף משתמש בתוכנה והצליח להתגבר על הבעיה. תודה ושבת שלום

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. היי חברים, פירמטתי את המחשב ואני לא זוכרת מה צריך להתקין מבחינת כרטיס הקול כדי שיהיה לי את התוכנה בה ניתן להחליט על סוגי הסאונד (אייקון ורוד-אדום של רמקול) וזה משגע אותי שאני לא מצליחה למצוא את זה הסאונד עובד והכל טוב אבל אני זקוקה לתוכנה כדי לחבר את הטלוויזיה למחשב וכדי לשמוע את הסאונד של הטלוויזיה ולא של המחשב דרך ה-HDMI תודה לעוזרים מקווה שהסברתי את עצמי כמה שיותר ברור.... צירפתי תמונה של התוכנה (ניסיתי לחפש בגוגל, מצאתי אבל מה שאני מורידה זה לא מתקין את זה....) http://smg.photobucket.com/albums/v160/Dgephri/hometheater/RealtekHDMI.jpg מורן (נ.ב מקווה שזה המקום לפתור את התרד הזה ואם לא אז כמובן תעבירו אותו למקום הנכון)

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. אם אני גורר תיקייה של שירים היא לא מתנגנת ואני חייב להכנס לתוך התקייה ולסמן את כל השירים ואז לגרור אותם ל BSPLAYER

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. קודם כל שלום אני חדש כאן.... עכשיו לבעיה, כאשר אני מתקין תוכנה חדשה במחשב, לאחר הפעלה חדשה של המחשב והפעלת התוכנית מופיעה לי הבעיה: " התמונה : או http://tinypic.com/r/11sfrbl/6 זה כאילו אחרי שאני מתקין משהו הווינדוס מוחק לי אותו ישירות. תודה לכל העוזרים וחג שמח!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Artista,

    טוב אז התחלתי לנטב את הידע שלי בעיצוב למקומות חדשים. בכל מקרה התחלתי לעצב אובייקטים פשוטים ב3D max ותאמינו לי התוכנה לא קלה :-[. בכל מקרה רימון עשן: http://artista67.deviantart.com/art/3d-granade-131957728 ד.א נעזרתי במדריך ואשמח אם תשתפו אותי גם במדריכים מומלצים או בקהילות פעילות (מעדיף ישראליות) שיתמכו ויבקרו את העבודות שליץ תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אני מחפש תוכנה (עדיף חינמית) שיכולה להקליט בוידיאו את המתרחש במחשב (כמו שיש קטעים ביוטיוב שמתעדים פעולות במחשב).

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים