תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום עכשיו יש לי שאלה נגיד ויש לי סרט : לא משנה כמה חלקים ושמו הפורמט הוא DVD RIP XVID עכשיו יש לי צורב DVDואני רוצה לצרוב אותו ולראות בDVD עם תרגום מובנה ותפריטים... איך אני עושה את זה...איזה תוכנות אפשר להשתמש, מה אני אמור לעשות, והאם הבנתם כי לא נראה לי שניסחתי את זה כמו שצריך תודה רבה לעוזרים comoman112
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה מאד מעצבנת. כשאני משתמש בפוטושופ אז כל פעם (בלי יוצא מהכלל) תוך כמה דקות אחרי שאני עושה כל מיני דברים אז התוכנה פשוט נתקעת ושום דבר לא מגיב או לו זז אי אפשר ללחוץ ctrl+alt+del זה לא עושה כלום (win2000) ובכלל המחשב תקוע לגמרי. יש לי רק 128 מ"ב זכרון אבל לא נראה לי שזו הבעיה כי אני רואה שבזמן שפוטושופ פועל תמיד יש לי כ 30-40 מגה פנויים ובכל מקרה זה לא אמור לתקוע את המחשב. אז מה הבעיה?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברים צריך עזרה כמו שכתוב בכותרת, שתהיה בדרך הכי מהירה ואיכותית להעלאה. תודה מראש לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, לא הכי ידעתי לאן לשייך את הנושא הזה, מקווה שצדקתי שכתבתי את זה פה. יש לי דיסק און קי של ורבטים, היום נכנסתי אליו והכל היה בסדר. תקיה אחת מתוך הכונן שינתה את כל התקיות שבתוכה לג'יבריש ונהיה שם סלט שלם... כל התקיות שבתוך התקיה הזאת אופסו מבחינת גודל ל0 וכך גם הקבצים. קראתי קצת בפורומים והיה רשום שצריך לעשות בדיקת שגיאות לכונן, אחרי שביצעתי בדיקת שגיאות לכונן הווינדווס רשם שתוקנו כמה בעיות שהיו, אחרי שהווינדווס סיים לתקן ניסיתי להיכנס לתקיה ועכשיו אפילו אי אפשר להיכנס אליה כאילו היא הפכה להיות קובץ או משהו. הוא כותב לי "פתח באמצעות" למרות שזו תקיה ומסומנת גם בתור תקיה החומר שיש לי בתוכה מאד רגיש... לפני התיקון כשניסיתי להכנס לאחד הקבצים שבתוך התקיה הוא רשם לי שג…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התוכנה של MSI מזייפת ב WOT הפרמים 67 ובתוכנה רשום 91 גם תוכנות ניתור חומרה מזייפות ב HWIFO_64 רשום שהמעבד שלי על 80 מעלות אבל בביוס יש התרעה שאם המעבד יגיע ל 70 מעלות אמור להיות ציפצוף ואין זאת אומרת שהמעבד פחות מ 70 מעלות , יש לי רמקול שמחובר בלוח אם . ב AIDA64 המעבד מגיע עד 66 מעלות זה יותר הגיוני מה שלא הגיוני שרשום CPU - 66 ובליבות רשום מעל 69 לא מבין את החישוב בין 69- 75
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש דרך לגרום לשכבה בפוטושופ (CS) להשפיע רק על שכבה מסוימת אחת (או יותר) ולא על כל מה שמתחתיה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחבר את הפלאפון למחשב והוא כותב לי "חומרה לא זוהתה" כל פעם שאני מנסה.ולא קיבלתי דיסק התקנה או משהו. ואני מגיע עד לחלק שהוא פותח את "דיסק נשלף" ואז אני נכנס לתיקיית דיסק נשלף ואין בה כלום בכלל. מה לעשות?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, עד היום היה לי ווינאמפ 2.9, עבד מצויןץ היום התקנתי ווינאמפ 5.32 ושמתי לב , שכאשר אני מסדר את האקולייזר באותה צורה כמו שהיה ב 2.9, הוא נשמע ממש רע ב 5.32 - יש חוסר בטרייבל. צירפתי תמונה שממחישה את הבעיה, אשמח לקבל תגובות: כמו שציינתי בתמונה - התמונה הימנית היא של ווינאמפ 2.9, השמאלית ווינאמפ 5.32
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום... אני לא בטוח שזה המקום המתאים.. אב אני לא יודע איך אני יכול לפתוח ולעיין בקבצי NFO כשאני מנסה לפתוח אותם זה מעלה לי הודעה כזאת: "למידע המערכת אין אפשרות לפתוח קובץ NFO זה. יתכן שהקובץ פגום או מגרסא בלתי מזוהה" ואחר כך זה במקום להראות ת'קובץ זה מראה לי פרטים על המחשב שלי.. וזה קורה עם כל קבצי ה NFO שאני מנסה לפתוח. בתודה Anas-Nanas
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי Norton 360 גרסאה 5 פרוץ איך הוא ? האם הוא מגן טוב מפני וירוסים,קיולגרים,טרויאנים וכל שאר המזיקים ? האם כדאי להמשיך איתו? איזה סריקה הכי עדיפה לי לעשות ? Quick Scan Full System Scan Custom Scan עשיתי פעם Full וזה גם מוחק קבצים זמנים,Cookies וכל שאר הזבל של המחשב וגם עושה איחוי אבל אני משתמש גם בccleaner וגם באיחוי של המחשב (יש לי Win 7) אז מה עדיף לעשות ? האם כדאי להתקין עוד תוכנה נלווה לאנטי וירוס ? אם כן איזה מה ההבדל בין norton internet security לבין הnorton 360 מה יותר טוב ? היום שלחו לי שתי שירים וכבר פתחתי אותם איך אני יכול לדעת בוודאות שאין בהם וירוסים,טוריאנים,קיולגרים או כל מזיק אחר ? האם אתם מציעים לי אנטי וירוס אחר ? אם כן איזה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש נגן טוב מכיוון שב-Windows Media Player יש בעיות עם הקודקים וה-Winamp לא מפעיל לי קבצי avi. איזה נגן טוב אתם יכולים להמליץ לי עליו שאין איתו בעיות? תודה מראש.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את כל הדרייברים אני לא מצליח להפעיל את התוכנה שבאה עם המצלמה - Picture Package Menu הוא כל הזמן נותן הודעת שגיאה - "To run this application, you need to install macromedia flash player first" התקנתי את הפלאש של אדובי... לא עוזר... עשיתי התקנה מחדש של הפלאש... לא עוזר... התקנתי את כל התוכנות של המצלמה (כולל הדרייבר)... לא עוזר... התקנתי את הפלאש ואחריו את התוכנות .... לא עוזר... *הפלאש עובד כי אני רואה תוכן פלאש באינטרנט... אובד עצות :s05:
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! מישהו מכיר תוכנת שיחזור קבצים שיודעת לשחזר סיפריות עם כל הקבצים שהיו בתוכה. ניסיתי מלא תוכנות ואף אחת לא יודעת לעשות את זה. דרך אגב, עדיף שהתוכנה תוכל לעבוד ב- DOS. תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי OFFICE XP באנגלית אבל הוא בלי בדיקת האיות בעברית עכשיו אני שמעתי על OFFICE XP HEBREW PACK אבל כשמתקינים אותה היא הופכת הכל לעברית גם התפריטים שאני לא מעוניין לזה. יש דרך אחרת להתקין רק תוספת של SPELL CHECK ל OFFICE?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני עובד Nero 8 על Windows 7 Pro +Sp1 באנגלית. כשאני צורב עם Multi Session הצריבה תמיד נכשלת. כשאני צורב בלי זה (כלומר שהוא סוגר את הדיסק בלי יכולת לצרוב עליו) אציין גם שבכל המקרים צרבתי במהירות הכי נמוכה שמתאפשרת (x6) בעוד שהדיסקים מיועדים לצריבה של עד x18. הצריבה תמיד מצליחה. למה זה ואיך ניתן לפתור את זה? בינתיים צרבתי רק על DVD -R של חברת TEAC. תודה מראש וחג פורים שמח, dr70
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כמה תמונות בפורמט JPG ו BMP אני יכול להפוך אותם לקובץ PDF ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מפרט לגמריי לא רע: לוח ASUS P5W DH, מעבד Intel® Core2 Duo 6600 2.4GHZ זכרון: 3GB בשבועיים האחרונים הוא מגיב באיטיות, מבדיקות שעשיתי ראיתי ש זיכרון שלו נמצא בניצולת של בין 1.5-2.00 והCPU USAGE קצת משתולל, מבדיקות וירוסים וטיפלים אחרים לא מצאתי כלום, מה עוד אפשר לבדוק ?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה ממש הזויה במחשב, באתי לחלץ קובץ ששוקל 6GB בערך למחיצת C ממחיצת C (מחיצת C היא לא מחיצת הWINDOWS), שיש לה מקום פנוי של בערך 39GB, החילוץ מגיע ל20-26% ונעצר בטענה ש"The disk is probably full", עשיתי איחוי עם המאחה של WINDOWS, החילוץ עבר הרבה יותר מהר, ממש במהירות ניכרת (לפני האיחוי WINRAR הגיע ל3% תוך חצי שעה, לעומת 15% באותו הזמן), אבל, הבעיה נשארה, איחיתי שוב, עם PerfectDisk, ועדיין הבעיה ממשיכה. בPerfect disk יש איזה נתון שאני חושב שהוא הלא בסדר: Largest free space chunk : 1.95GB. לגבי פתרון של פורמט מלא, אני תמיד חושב שזה עקום, כי אם אחרי הפורמט הבעיה תחזור אחרי זמן מסוים? שוב לפרמט? לא, לא פתרון, רק במקרה קיצוני שבאמת אין פתרון אחר. תודה לעוזרים.
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה להעלות כתוביות בעברית בBSPLAYER והתוכנה מפעילה לי אותם בגיבריש או בריבועים נכנסתי למאפייני כתובויות וראיתי שהסקריפט על עברית וניסיתי לשנות את הפונט לדיויד מרים וכ"ו אבל זה לא עוזר. אפילו הסרתי את התוכנה והתקנתי שוב אבל עדיין כתוביות בגיבריש. עזרה מישהו?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, התחלתי לא מזמן ללמוד after effect ואני דיי מצליח בתוכנה. אני מכיר את האתרים 2create ו-VideoCopilot (שד"א אני ממליץ עליו מאוד למי שלא מכיר.. האנדרו הזה מצחיק ) בכל אופן אני מחפש עוד מדריכים (עדיף וידיאו ) אבל לא משנה לי.. תודה רבה !
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך שנאי מפעיל ישר יש את החלון המעצבן הזה לשלוח דוח לMICROSOFT.... זה סרט שאני ממש רוצה לראות ואחרי הרבה זמן זה סופסוף סיים וזה לא פועל =\ מה אני יכול לעשות כדי להפעיל את העניין הזה? המון תודה !!
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://img300.imageshack.us/img300/1720/18ud.jpg נכון ב-desktop יש אייקונים ! אני מעוניין שהם יהיו שקופים (כמו פעם) ולא עם הילה בצבע אפור (או כל צבע אחר) מסביבם/בתוכם. אם תוכלו לעזור זה יהיה נחמד. תדוה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן ! קודם כל אין לי מושג לאיפה הנושא של כרטיסי טלוויזיה קשור, אז מצאתי לנכון לפתוח תדיון כאן בגלל שזה פורמטי קידוד ויש קשר מסוים בין זה לבין וינדוס, מצטער אם טעיתי במקום. אני קונה כרטיס טלוויזיה למחשב שלי והבנתי שהקידוד של הHD(החינמי והעתידי) בישראל יהיה H.264. בחרתי לקנות את הכרטיס טלוויזיה הבא: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3277#ov באתר שלהם רשום "Support recording formats in MPEG1/MPEG2/MPEG4", אני לא סגור על זה שאם רשום "MEPG4" אז זה אומר שהוא תומך בH.264. אז מה אתם חושבים? הכרטיס תומך או לא?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי וירוס מעצבן שגורם להקפצת חלונות ומאמץ את המעבד עשיתי חיפוש באינטרנט ומצאתי את זה ניסיתי לעשות את מה שכתוב שם אבל ברגע שאני מגיע למצב של SAFE MODE אז המחשב עושה לעצמו ריסט ועולה במצב נורמאלי ... אשמח לפיתרון
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


