עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן, אני ממש חייב לוגו ברמה סבירה-טובה, כמובן שמועדף רמה גבוהה אבל בכלזאת, אני מבקש משהו חינם ומוכן להסתפק במשהו סביר . הנושא הוא Lord of the Rings Online [המשחק MMORPG] כשהשם של הקלאן הוא BloodLust. הגודל של הלוגו לא כל כך עקרוני, חשבתי לכיוון 400 על 120....... אבל מה שנראה לכם יפה. יש מצב למשהו חברים?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אני מנסה להתחבר למחשב אחר עם התוכנה הנ"ל ללא הצלחה. במחשב הנ"ל כרגע מודם TNN AZTEC 600E, ולדעתי הבעיה היא בו, כי בעבר עם מודם אחר כן הייתי מצליח להתחבר. בנוסף, במחשב של חבר אני כן מצליח להתחבר למחשב המדובר. האם צריך להגדיר הגדרות מסויימות למודם כדי שהתוכנה תפעל? אולי לפתוח פורטים ? כל רעיון יתקבל בברכה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Nokia 6300,

    מה זה הAVG Anti-Rootkit Free החדש של AVG ? http://free.grisoft.com/doc/39798/lng/us/tpl/v5 מה בדיוק עושה התוכנה הזאת?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. אני רוצה להתחבר למחשב באמצעות RDP, אבל להגדיר לו להשתמש בחיבור רשת אחר מהחיבור הרגיל (חיבור דרך האייפון בשיתוף אינטרנט, טטרינג) מישהו יודע אם זה אפשרי לביצוע בחלונות XP? בחיבורי רשת מופיע לי חיבור נוסף אבל לא הצלחתי להגדיר שהחיבור שולחן עבודה מרוחק ישתמש בחיבור השני ולא בחיבור הראשי.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by oryosef1,

    קרה משו מוזר: שנכנסים למחשב שלי ואז לכונן C יש איזשהו קובץ טקסט שנקרא: FUN ושפתחתי אותו היה כתוב בו ככה: Found C:\WINDOWS\system32\command.com created 1st batch file written gateway data into text file Found gateway 172.24.128.1 created script to add new route Added new route to 012fun ויש עוד כמה קבצי טקסט שנקראים: ipdata, hct עוד 2 קבצים שהסוג שלהם: MS-DOS Batch File ונקראים: gGd, execRoute ועוד 2 קבצים שהסיומת שלהם *.tmp ונקראים: HCT71, HCT7B ועוד קובץ בודד שהסיומת שלו *.net ונקרא: PDOXUSRS מה אני צריך לעשות???? למחוק את הקבצים האלו???? דרך אגב יש לי אינטרנט סקיוריטי 2003 של נורטון ואני מעדכן אותו ומבצע סריקה כל שבוע תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. אני יודע שאפשר לעשות את זה באקספלורר שכל פעם שאני אפתח לשונית חדשה היא כבר תעלה עם דף אינטרנט ולא עם דף ריק. אפשרי לעשות את זה בפיירפוקס?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by menahem2009,

    איך אני מעדכן אנטי וירוס נוד 32 5 למחשב אחר בלי אינטרנט

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אחרי כל הדלקה של המחשב מצב העוצמה של המיקופון נכנס למצב "השתק הכל" ולמרות שבכנסה הקודמת הוצאתי אותו ממצב זה אך המחשב לא שומר את השינוי. מה אני יכול לעשות כדי שעוצמת המיקרופון לא יכנס למצב "השתק הכל" ?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by tal7420,

    שלום.... אני משתמש ב-Google Chrome... ובימים האחרונים בכל פעם שאני למשל רושם משהו בגוגל, נכנס לאחד הדפים ואז חוזר לדף התוצאות, אז דף התוצאות לא קיים יותר ובמקומו מופיע לי דף הכניסה של גוגל....זה קרה לי עם עוד אתרי חיפוש.... לדוגמא: רשמתי "שולחן" בגוגל... נכנסתי לאחת התוצאות.... לאחר מכן לחצתי על "חזור" כדי לחזור לדף הגוגל עם תוצאות החיפוש של "שולחן"....ובמקומו מופיע לי דף הבית של גוגל ללא החיפוש... מישהו יכול לעזור לי? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by harel1,

    קניתי מחשב חדש, עם מעבד razen 3700x המעולה, השאלה שלי היא כזאת, צימתי סרטון ואני רוצה לשנות לו את הפורמט בתוכנה HandBrake אבל ראיתי שכשאני מתחיל תהליך של שינוי פורמט סרטון, המעבד שלי מגיע למאה אחזו, ואני מפחד שיקרה לו משהו, כי זה ארבעים דקות של שינוי פורמט, והמעבד מגיע מאה אחוז כל הזמן, האם יש לי סיבה לדאוג, או שאני יכול לעשות אתזה? תודה לעונים! (כל זה אני עושה כדי שהפורמט יתאים לפרימייר)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by No_Man,

    יש לי על המחשב קובץ IMG שמטרתו היא צריבה על דיסק DVD ומשם - - > לתוך ה-DVD. זה סרט עם כל התפריט והכל. שום תוכנה שיש לי (לא BsPlayer ולא DivX Pro) לא מצליחותלפתוח את כל התפריט והכל שיראה כאילו כרגע הכנסתי את זה ל-DVD. יש תוכנה שיכולה לעשות דבר כזה ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Pure-Gold,

    http://www.tovilevis.com לא 100% גמור אבל יש מה לראות

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by trman,

    מצאתי בסטיקי של תוכנות מומלצות את הקישור הבא: http://www.uvnc.com/download/ אומרים שהתוכנה ידידותית, אני מקווה שקצת יותר מאשר הדף הנ"ל. אודה לכם על קישור יותר ידידותי להורדה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by גולן ונטו,

    מישהו נתקל בבעיה דומה לשלי ? קישור ה setContentView(R.layout.activity_main) ----R. לקובץ ה XML מופיע באדום ואי אפשר לקשר בקובץ הג'אווה Error:Execution failed for task ':app:mergeDebugResources'. > Error: java.util.concurrent.ExecutionException: com.android.tools.aapt2.Aapt2Exception: AAPT2 error: check logs for details זו השיאה שמופיע ניסיתי ריבילד בילד, התקנתי מחדש מחקתי הכל, כולל SDK כולל קבצים שמורים שום דבר לא עזר כל פרוייקט חדש שאני מייצא מופיעה השגיאה פרוייקט ישן יעבוד בסדר מישהו?

  15. Started by the king2006,

    מה זה אופיס ENTERPEICE והאם יש הבדל בינו לבין הברופישינאל???

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by daveos,

    שלום לכולם, אני מחפש גרפיקאי\ת לביצוע הפעולות הבאות: - שיחזור תמונה (מדובר על תמונה אנלוגית שנסרקה ואינה ברמה טובה) - הפיכת תמונה משחור לבן לצבעוני - תיקון תמונה קרועה שנסרקה למחשב מדובר על עבודה לאורך זמן עם אפשרות לעבודה מהבית. למעוניינים 052-8368358. המשך שבוע טוב, דייב

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Pumpkin,

    אין לי מדפסת, ככה שאני לא צריך את הפרוסס הזה, בכל מקרה אני מפיל אותו ב- task manager והוא עולה אוטומאטית אני מוחק אותו מ- system32 והוא נוצר מחדש איכשהו ושוב עולה, משתמש ב- 3500 KB זיכרון, ואם זה לא מספיק.... החוצפן גם מבקש גישה לאינטרנט. איך אני מאדה אותו לחלוטין מהמחשב שלי?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום, אני רוצה לאתר את קוד ההתקנה של הווינדוס שיש לי על המחשב, המדבקה שהייתה עליו נהרס וכרגע אני לא יודע מה הקוד אם אני ארצה לבצע התקנה מחדש של הווינדוס , תודה שי

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. לפני יומיים נשרף לי הכרטיס מסך הנוכחי(GT7600 256mb), הלכתי לחנות והביאו לי לבנתייים משהו חלופי, XT9600 128MB... כמובן לפני כן שמתי כרטיס מסך מעאפן(REDEON 7000 32MB) והסרתי את הדרייבר של ה-7600 הכנסתי את 9600, נכסתי לאתר של ATI והורדתי את הדרייבר הדרוש + האפליקציה ההיא עם כל ההגדרות המתקדמות, התקנתי, ריסטטתי כמה פעמים, אין, לא עוזר. אני לא מצליח לראות כמו שצריך סרטונים באתרי כמו YNET, NRG או בקשת(-אמבטיה/ארץ נהדרת). לעומת זאת, ביוטיוב אין בעיה.. הכוונה שאני לא מצליח לראות = או שזה מסך שחור ורק שומעים קול, או שרואים מלא חירבושים של צבעים כאילו זה על 16BIT, כמו סוג של ארטיפקטים רציניים במיוחד. יש להזכיר שכמובן זה מוגדר על 32BIT הצבעים של מסך, ומותקן חבילת קודדים של klcodec…

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by slimshady21,

    אני מקווה שזה המקום לשאול את זה- איך אני מעלה תמונה בIMAGESHACK?? נכנסתי לאתר, רשמתי את שם הקובץ של התמונה שאני רוצה לעלות ולחצתי HOST IT. עכשיו ,הוא נכנס לי לכאן http://img398.imageshack.us/content.php?page=done&l=img398/10/e32k51024x1gi.jpg ומה עושים מכאן?? אם למשל אני רוצה להכניס את התמונה לפרופיל או משהו, איך אני עושה את זה??

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. הורדתי מסמך ממשרד ממשלתי , איך ניתן למלא בו פרטים בעזרת מעבד התמלילים , ולא בכתב יד.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by dudidu08,

    אהלן לכולם הורדתי היום 2 קבצים מסוג MOV באיכות 720P ו-1080P לצורך העניין מדובר בשני טריילרים לסרטים. משום מה אני יכול לפתוח את הקבצים רק ען התוכנה QUICKTIME והקבצים ממש מוגבלים כלומר אני לא יכול להעתיק אותם לשום מקום, לא יכול למחוק אותם וגם לא להעביר אותם... ממש מוזר אפילו לדיסק און קי שלי אני לא מצליח להעתיק אותם זה כותב לי מעתיק...אבל בלי הגדרת זמן אני מחכה שעה וזה לא מעתיק בסוף זה נתקע... למישהו יש מושג מה זה הדבר הזה ואיך פותרים את זה??

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  23. למי שלא יודע vcpoker זה תוכנת פוקר אינטרנט עכשיו במחשב הישן שלי היה בעיה להיכנס איתה לשרתים של התוכנה חשבתי שזה אולי בגלל שהוא ישן וזה ואולי זה משפיע בכל אופן כנראה שלא...גם במחשב הנוכחי התוכנה מסרבת להתחבר לשרתים אלא אם אני מנסה להיכנס איתה כמה פעמים ואז אולי היא עושה טובה הבעיה היא רק אצלי כי ניסיתי להריץ אותה על מחשבים אחרים והיא ישר מתחברת יכול להיות שזה קשור ל ISP...דיברתי איתם אולי הם יודעים משהו בקשר לזה ואמרו לי שהם לא מספקים תמיכה לתוכנות... התוכנה מבוססת ג'אבה ...התקנתי כמובן את הג'אבה גרסה אחרונה ופשוט ללא הצלחה יש מישהו פה שמכיר את התוכנה או יצא לו לשחק פוקר איתה? או מישהו שסתם יש לו איזה רעיון יש לציין שזה לא תמיד היה ככה...במחשב הישן היא פעלה מצויין עד שהית…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. יש לי מצלמת אינטרנט של GENIUS WEBCAM EXPRESS V2, אבל הבעיה היא שאיבדתי את תוכנת ההפעלה שבאה איתה. הדרייברים שהורדתי מהאתר לא כוללים תוכנת הפעלה, ובנתיים אני יכול להפעיל את המצלמה רק כשאני במסנג'ר בשיחה עם מישהו! ניסיתי להוריד כמה תוכנות אבל אף אחת לא זיהתה את המצלמה (המצלמה עובדת, כנראה התוכנות לא הכי טובות). אז אם אפשר בבקשה לינק להורדת תוכנה שמסוגלת לפעול על המצלמת אינטרנט שציינתי? תודה .

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. שלום לכם קיבלתי מייל חשוב ואני לא מצליח לראות מה כתוב כי הווינדוס לא מזהה את הכתב הוא מציג כתב מחורבש כזה ....אפילו לא אותיות מה אני אוכל לעשות כדי לתקן את זה ולקרוא את המייל כי הוא חשוב ד"א: את כל המיילים האחרים שבעיברית אני כן מצליח לראות. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים