עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם ... בזמן האחרון המחשבעושה בעיות אז אני רוצה לפרמט את כונן c ... בכונן e יש לי תקייה עם 3 קבצים .. קבצים מסוג iomega automatic backup image שלושתם מאותו תאריך ואותה שעה אז איזה מהם להפעיל או שזה לא משנה וזה יפעיל את שלושתם ? ויש לי גם דיסק ששאלתי חבר והוא אמר להשים אותו וללחוץ על esc ויעלה לי משהו ולפרמט משם וניסיתי כמה פעמים וזה עלה ואז נתקע או שלא עלה ואז עלה הווינדוס... אז יש משהו שלא הבנתי דרך איפה לפרמט דרך הקבצים בכונן e או דרך הדיסק ? ואיך אני מפרמט ? חיפשתי באינטרט וקראתי מדריכים אבל כולם זה איך לפרמט ולהתקין ווינדוס ואת זה אני לא רוצה רק לפרמט את כונן c וש-dו-e לא ימחקו... תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by תעלולון,

    הורדתי לאחרונה תוכנת ליגטורה שמזהה אותיות ממסמכים סרוקים גירסא 6.5 וכשהרצתי את התוכנה הופיעה הודעה (hasp not found (15 אשמח מאוד אם תוכלו להסביר לי מה זה וכיצד לפתור את הבעייה תודה רבה

  3. היי חברה, קניתי את המחשב בחו"ל, התקנתי עליו עברית, הכל טוב ויפה. עכשיו כשאני כותב משהו בעברית ב notepad ולוחץ על שמור (בניסיון לשמור ב ANSI) הוא מעלה לי הודעה: This file contains characters in Unicode format which will be lost if you save this file as an ANSI encoded text file. To keep the Unicode information, click Cancel below and then select one of the Unicode options from the Encoding drop down list. Continue? אם אני שומר בכל מקרה אז העברית הופך לג'יבריש. עכשיו ניסיתי לשמור כקובץ ANSI על המחשב השני שלי והוא מאפשר לי. איך אני יכול לתקן את הבעיה הזאת? (אני חייב את הקבצים כ ANSI)... תודה רבה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by klips,

    שלום אני מוריד הרבה דרך אתרים עם הורדות ישירות יש לי בעיה של התנתקויות אני צריך תוכנה או משהו . שלאחר שיתנתק לי אוכל להתחבר ולהוריד מהמקום שההורדה פסיקה. בברכה אלירן.

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  5. משום מה אני שומע את אנשים מדברים רק ברמקול המרכזי ובשאר הרמקולים אני שומע את קולות הרקע? אני לא יודע אם זה אמור להיות כך אבל לפני כמה זמן זה לא היה כך. אם זה משנה משהוא אני עובד על WIN7

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  6. Started by methodman,

    בימים האחרונים כל פעם שאני מנסה להתחבר למסנג'ר אני מקבל הודעה שגיעה "הכניסה נכשלה מכיוון שהשירות אינו זמין כעת" כאשר אני לוחץ על "קבל מידע נוסף אני מקבל הצעה להוריד את הגירסא החדשה (שכמובן לא סידרה תבעיה) מישהו מכיר את הבעיה ? יודע איך לטפל בה ?

    • 3 תגובות
    • 873 צפיות
  7. Started by shainov,

    שלום חברים, אבקש מדריך למתחיל ברמה נמוכה-בינונית לתוכנת עריכה מסוג GIMP כדי לערוך TEMPLATE ברמה יפה ומקצועית ככל שניתן. (איני רוצה לערוך עם פוטושופ כי היא תוכנה מאוד קלילה ונוחה) אשמח לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. מצאתי מלא קישורים לתוכנות ביוטיוב אבל כולם וירוסים... יש תוכנה אחת נורמלית?

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by moria1235,

    מועדים לשמחה, אם ההודעה לא קשורה לכאן אז זה בסדר אם תעבירו אותה לא הייתי בטוחה איפה לכתוב אותה יש לי בעיה אם השרתים באימיול: השרת של הKAD מתחבר ואילו בלשונית של "שרתים" לא כתוב לי מחובר אז אני לוחצת על המקש שבצד ימין זה מנסה להתחבר אבל לא מצליח ואומר שאין שרתים תקינים (הסימן של האימיול בשורה העליונה -בשורת הפונקציות הכללית,כן מחובר)-זה אומר שהשרת של הEDK2 לא מצליח להתחבר לפעמים כשאני פותחת את האמיול הוא אומר שיש שרתים מעודכנים שצריך להוריד ניסיתי לעשות את זה אבל זה לא עזור(או שאני לא עושה נכון) מקוה שהבעיה שלי הובנה,כי קשה לי להסביר אותה תודה רבה, לילה טוב וחג שמח!

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. האם יש תוכנות בלימודי הנדסת חשמל? איזה תוכנות ולאיזה שימושים? אני סטודנט במכינה, מקווה להתחיל שנה א' בספטמבר הבא.

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  11. Started by hzhz24,

    למה התוכנה משמשת? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  12. שלום רב, יש לי דיסק חיצוני 500GB של WD , שאני משתמש בו כבר קרוב לשנתיים. אתמול הדיסק הפסיק לפתע לפעול, כאשר מתקבלת הודעה שיש צורך לפרמט אותו. העליתי את הבעיה בפורום אמצעי אחסון, אך לצערי לא מצאתי פתרון לתקלה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=433472.new;topicseen בלית ברירה מצאתי בדביק את התוכנה המומלצת TESTDISK, בכדי לנסות לתקן את הבעיה, או לפחות לחלץ מהדיסק את המידע החשוב. אבל אז באחד השלבים, קיבלתי את החלון הבא, שממנו אין לי מושג איך להמשיך: אני לא יודע איזה סוג PARTITION יש בדיסק התקול, ולכן אינני יודע באיזה אופציה עליי לבחור. אקבל בברכה כל עזרה בנושא, ואם לדעתכם יש תוכנה יותר טובה מ-TESKDISK, שגם יותר פשוטה לשימוש- אשמח לשמוע תודה רבה

    • 19 תגובות
    • 7.3k צפיות
  13. אשמח לקבל המלצות לגבי: תכנה לניהול הורדות שניתן להגדיר שעות מסוימות לכל הורדה, לסריקת וירוס ולכיבוי המחשב. תכנה שנייה שאני מחפשת היא תכנה כמו CCLEANER אבל שמוחקת קבצים לא נחוצים במחיצות ,שלא של מערכת ההפעלה.

  14. Started by eichler,

    שלום! יש לי בעיה מקווה שתוכלו לפתור. אצלי יש שני מסכים עד היום אני תמיד לוחץ על מאפיינים בשולחן עבודה והגדרות תצוגה וכך מחליף ביניהם. עכשיו זה תהליך טיפה מעצבן ואני צריך שיטה גם שאני יוכל להחליף בין המסכים רק ע"י קיצור במקלדת או הפעלת קובץ BATCH שיעשה זאת או תוכנה שתעשה זאת או כל פתרון אחר שתמצאו העיקר שניתן לבצע אותו בפשטות ע"י קיצור כלשהו על המקלדת. תודה

  15. Started by harur,

    אני כרגע משתמש ב OUTLOOK 2007, אך לתוכנה הזו לוקחת הרבה זמן להיטען, וזוללת לי מהזכרון של המחשב. ניסיתי לעבור ל THUNDERBIRD, אבל יש שם בעיות עם מיילים בעברית, ניסיתי לעבור ל WINDOWS LIVE MAIL, אבל אני לא מצליח לסדר שהתוכנה תעלה לי ישר ל-TRAY, ולא ל-TASKBAR כאשר אני עושה בוט למחשב, ואני משתגע מזה. INCREDIMAIL זו פשוט תוכנה ילדותית ופשוטה מדיי בשבילי (השתמשתי בה פעם המון). בבקשה תגידו לי, באיזו תוכנה אתם משתמשים לקרוא מיילים ולמה (יתרונות) או איך הצלחתם לפתור את הבעייה של אחד התוכנה שהשתמשתי בה. אני אודה אם אנשים לא יכתבו לי תגובה שהם לא משתמשים בתוכנה אלא נכנסים למייל עצמו באתר, כי אני לא כזה. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  16. Started by alexc32,

    http://www.iobit.com/gamebooster.html מישהו כבר ניסה את זה ? והאם זה רלוונטי למחשבים חזקים יחסית?

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  17. מחפש תוכנה ששומרת כקובץ וידאו (כולל אודיו) את מה שקורה על מסך המחשב (אם זה חשוב זה לא ישומש לשמירת ישומיי 3D). צריך משהו נוח שיעבוד על WIN XP. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  18. Started by iliyari,

    שלום יש לי מודם (רגיל) במחשב שאלה: האם אני יכול לחבר אליו קו טלםון ולהתקין איזושהי תוכנה ואז לדבר מהמחש ולא מהטלופן? 1 הכוונה היא לא ל VOIP אלה שיחה רגילה (בתשלום כמו שיחה בטלפון רגיל) 2 אם יש תוכנה כזאת תגידו לי איך היא נקראת לפחות...

    • 6 תגובות
    • 940 צפיות
  19. Started by wooper,

    היי אני רוצה לגבות את הדרייברים לנייד כך שבפעם הבאה לא אצטרך לעשות חיפוש התוכנה מראה לי מלא דרייברים שמותקנים איזה דרייברים חשוב לגבות?

  20. Started by MadManiii,

    אז הבעיה שלי היא כזאת, כאשר אני מריץ את תוכנת האנטי רוגלות lavasoft- ad aware, הוא ניתקע על מקטע מסוים בזמן הסריקה ופשוט ממשיך לסרוק "על ניוטרל". הקטע שעליו הוא ניתקע הוא C:\windows\system32\taskeng.exe כבר הורדתי את התוכנה מחדש והתקנתי אותו אבל הבעיה המשיכה, יש לכם רעיון?

    • 6 תגובות
    • 649 צפיות
  21. מאיפה צריך להוריד V על מנת שזה לא ימחק לי סיסמאות? -מצורפת תמונה להמחשה או שבכלל הסיסמאות נשמרות במקום אחר ואין לי מה לדאוג בקשר לזה שהם ימחקו לאחר שאני מריץ פעולות תחזוקה ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  22. כותרת. תודה.

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  23. Started by אנדי,

    ניסיתי להתקין גרסת נסיון של פוטושופ CS4, על מערכת חלונות 7, 64 ביט. בעת סיום התהליך, תוכנית ההתקנה הודיעה לי שהתוכנה הותקנה אך עם שגיאות. לא הצלחתי להפעיל אותה, וגם נסיון חוזר להתקנה לאחר אתחול של המחשב (כפי שהמליץ לי אשף ההתקנה), כשל. בדיקה שעשיתי באתר של אדובה (system requierments) העלתה שלפוטושופ יש תאימות עם חלונות XP וחלונות ויסטה. האם יכול להיות שלתוכנה שיש לה תאימות עם ויסטה, לא תהיה תאימות עם '7'? האם לעוד מישהו מכם זה קרה? ואם כן, איך פתרתם את הבעיה? הערה - את החיבור לאינטרנט אני עושה באמצעות מערכת XP, ולא באמצעות '7', מאחר ה'הוט' ו'נטויז'ון' אינן ערוכות עדיין להגדרת חייגנים במערכת החדשה. לפיכך אין לי את היכולת לפנות לאתר של אדובי באמצעות אשף ההתנה של פוטושופ (כא…

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  24. ^^ כפי שרשום בכותרת.. ** חשוב לי ערוצים ישראלים..(במיוחד ספורט...) בבקשה תגיבו..

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  25. Started by lilian,

    במידה והפרדתי את המחשב למחיצות, האם התכנה מנקה רק את הקבצים במחיצה בה היא נמצאת? האם יש להגדיר לה מאיזה כונן לנקות, או שהיא רצה על כל המחיצות?

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות

דיונים חדשים בפורומים