עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by vn19179,

    שידרגתי מחשב ישן מ 98 ל XP . הבעיה שאין לי את הדיסק של הלוח כך שכרגע אין לי דרייברים של הלוח והכרטיס קול. הוצאתי את המפרט של הלוח עם תוכנת אוורסט. אבל לא הצלחתי למצוא דרייברים מתאימים. אם אשפר לעזור אני אשמח. תודה Computer: Computer Type Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 Internet Explorer 6.0.2900.2180 (IE 6.0 SP2) DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name 80EC17E5A1304D5 User Name ממן Logon Domain 80EC17E5A1304D5 Date / Time 2008-05-10 / 22:51 Motherboard: CPU Type Intel Pentium 4, 1700 MHz (17 x 100) Motherboard Name …

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. נותן לי הודעת שגיאה Cannot play back the file. The format is not supported. אני חושב שהקובץ הוא דיו איקס אבל זה לא משנה, כי יש לי עוד קבצי סרטים שכן עובדים רק הוא לא עובד, יכול להיות שזה משו אחר או שבטוח זה שהקובץ המסוים הזה פגום?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. שלום לכולם קניתי היום אתה הכרטיס קול ‏Creative Audigy SE 7.1 ובאתי להתקין ואומר לי שלא תומך בויסט אני צריך בבקשה דרייבר לויסטה.... אם אפשרי לקבל קישור ישיר כי ניסיתי דרך האתר הרשמי ולא מצאתי איפה אני יכול למצוא... ויסטה אולטימייט 64BIT תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. טוב אז השבוע קיבלתי את המצלמת רשת החדשה שלי, Logitech Quickcam Messenger. הכל טוב ויפה אבל כשאני מנסה להתקין את התוכנה שלה היא נתקעת. פשוט לא זז מה שגם יש את התוכנה > Logitech® Desktop Messenger שברגע שאני בוחר לאפשר את השירותת הזה, אותו חלון נתקע. למישהו יש רעיון איך אני פותר את זה ? מה שכן הדרייברים הותקנו בהצלחה והמצלמה עובדת. כמו כן ניסתי להורידאת התוכנה מהרשת וההתקנה נתקע באותו שלב.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. הורדתי סרט בפורמט SVCD מאתר ללה לנד והוא ירד כקובץ עם סיומת BIN מה אני אמור לעשות כדי שאוכל לראות את הסרט ב- MV2player . תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by avidash,

    שלום לכולם, נתקלתי לאחרונה בבעייה חדשה ומעיקה: בזמן שיטוט באנטרנט, קופצים לי חלונות עם פרסומות וחומר אחר, אף תוכנה לא הצליחה לזהות ולהסיר את הגורם לבעייה. חלק ניכר מן הפעמים אני מגיע לאתר www.oldgames.se. נאמר לי כי הפתרון יותר מורכב משימוש בתוכנת anti-spyware רגילה, ועל כן אני זקוק לעזרתכם. בתודה מראש, אבידע

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by The Ball,

    הכל חינמי כמובן, והכי טוב שיש. אנטי וירוס פיירוול ותוכנה נגד ספייוורים. אנטי וירוס לפי מה שראיתי בפורום, מומלץ על avg. יש עוד משהו חוץ מזה?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום רב, חזרתי מהצבא וגיליתי כי אחי הקטן הוריד וירוס והתקין אותו למרות האזהרות של האנטיוירוס. מה שקרה מאז, זה שהמחשב נדלק ועושה רסטרט באמצע הטעינה של וינדוס (בדיוק כשמופיע הלוגו ומתחילים לרוץ הריבועים האלה- גם כשניסיתי safemode). הוירוס "הותקן" כשהוא היה בכונן D, אך הוינדוס (XP) מותקן ב- C. בקיצור, עשיתי פורמט ל-C כדי להתקין וינדוס חדש ונקי, אפילו הוא העביר את הקבצים, אבל כשעשיתי רסטרט כדי להגיע להתקנה ממש (עם המסך התכלת, איפה שקובעים שפות וכו'), הוא שוב עושה רסטרט לפני שהוא מגיע לזה. איך אני יכול להתקין וינדוס במצב כזה? איך אפשר לפרמט את D? ובקיצור, איך אני מתקן את הבעייה? תודה מראש, מודי69

  9. כפי שאתם רואים, אני לא יכול לגשת לקובץ. הבעיה קוראת רק בחלק מההודעות. גירסת התוכנה היא 6, והיא רצה על windows ME. האם אתם יכולים לעזור? בתודה מראש, עדי רובין.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. היי לכולם, אני מדריך אנשים בהדרכות אישיות דרך המחשב ועד היום הייתי עושה זאת באמצעות הסקייפ מכיוון שרוב התוכנות הידועות שכולנו מכירים כמו TeamViewer ו-AnyDesk מבקשות תשלום ומנתקות לאחר כמה דקות של חיבור. הן מזהות כל פעילות כפעילות מסחרית. האם מישהו מכיר תוכנה טובה לשליטה מרחוק שלא דורשת תשלום ואם כן אז לא תשלום כזה גבוהה? תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. היי, אולי זה מתאים יותר לפורום תוכנה אבל בכל זאת... אני מחפש שומר מסך ראליסטי ואיכותי של אקווריום.אוקיינוס וכו' בשביל לשלב בפרזנטציה כלשהיא חפשתי בגוגל, softpedia, download.com ולא מצאתי משהו מתאים...כל האיכותיים שמצאתי הם בתשלום או דמו מישהו יכול לעזור עם לינק למשהו איכותי וחינם? תודה רבה,

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by gtabak_37,

    משום מה כשאני מפעיל את תכנת הוירטואליזציה virtual box אז מופיעה לי ההודעה שהתוכנה קרסה ויש לשלוח דו"ח שגיאות ומיד אחר כך מופיעה לי השגיאה הזו:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by I7210I,

    שלום אפשר לעשות בGMAIL שאם אני שולח הודעה למייל של WALLA אז מקבל ההודעה יצטרך לשלוח לי אישור על כך שהוא ראה את ההודעה כמו שאפשר לעשות בOUTLOOK EXPRESS "בקש אישור קריאה"? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by naoriko,

    אז ככה יש לי תוכנה בשם AVIRECOMP שהיא תוכנה שמחברת תרגום לסרטים אבל משומה אי אפשר לבחור את הגודל של התרגום והוא יוצא ממש קטן אם אפשר בבקשה תוכנה אחרת לחיבור תרגום לסרטים שאפשר לבחור גם את גודל התרגום (גופן) ואם אין אז אפילו תוכנה שמחברת תרגום לסרט שהוא בקובץ MKV ולא AVI

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by ThE_BesT,

    אני משתמש במערכת ההפעלה Win98se Enabled והוא נתקע מדי פעם ומופיעים גם מסכים כחולים מדי פעם האם זה וירוסים? (אם כן איזה אנטי וירוסים מומלצים?) האם זה באגים?( והאם אתם יודעים איך מסדרים אותם?, או שיש עדכון שמתקן באגים לווינדוס?) ואגב האם ידוע לכם איזה שהם שינויים באפשרויות של הווינדוס שנותנות ביצועים יותר טובים (למשל אני יודע ששינוי של המערכת ל-"שרת" עוזר מעט) אשמח ואודה לכם אם תעזרו

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. לפי מה שהבנתי נגני DVD שקוראים תרגום צריכים את הכתוביות בפורמט SRT ורוב התרגומים באים כ SUB. חיפשתי ב google תוכנות להמרה ואחרי איזה שעה קיבלתי כאב ראש מכל הנושא. מישהו מכיר דרך פשוטה לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Raul,

    קורה לעיתים קרובות שאני מנסה להכנס לאתרים מסויימים ו/או להוריד יישומים והדפדפן נסגר בפתאומיות (ללא שגיאה/תקיעה/ מסך תשלח/אל תשלח) ומופיע על הדסקטופ מסמך TXT. הוספתי את הקובץ, משהו מוכן להסביר לי מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. היי, רכשתי כרטיס גנרי מדילאקסטרים של DVB. חיברתי אותו למחשב (WIN7) והוא זיהה אותו כ WINFAST DVB BLA BLA. ניסיתי להוריד דרייברים/נגן מתאימים מהאתר של החברה, זה התקין משהו, אבל שום נגן. אז הלכתי והורדתי תוכנה שנקראת DVB DREAM, התקנתי והכל. ואז הוא מבקש ממני לקנפג איזה DVB זה, אז חיפשתי קצת ברשת והבנתי שזה קודם כל DVB-T, ושנית שבמרכז (ואני נמצא באזור, אל תשאלו למה) משדרים בתדר של UHF26 שזה 514MHZ. אז בתוכנה יש כמה DVB-T אז בחרתי אחד מהם , סרקתי את כל התדרים (ואת התדר הנ"ל בצורה ידנית) וזה לא מצא דבר. זזתי עם הלפטופ והאנטנה בכל הדירה ובכל זאת שום דבר. פספסתי משהו, או שפשוט אין קליטה טובה מספיק באזור שלי (שזה AZUR הרי)? תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Armageddon1,

    יש לי HD5850 . הדריברים הם catalyst10.8 ויש שם הגדרות של וידאו . מה לדעתכם צריך לשנות שם , אם עכשיו זה מוגדר כברירת מחדל ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by izhakizhaki,

    Text כדי לשדרג אקספלורר מגירסה 5 ל 5.5 במחשב אחר אני מעוניין להוריד התוכנה דרך חיבור מהיר לצורך צריבתו על סידי. ניתן לבצע השידרוג גם עם דיסק תוכנה. ישנן חברות המחלקות כאלה ומכניסות תוספות לתוכנה שגורמות לבעיות מהיכן ניתן למצוא סידי אורגינלי ורצוי חינם? האם קיימת אפשרות להוריד כל התוכנה ללא תוספות מפריעות? ומהיכן? מקישוריות שונות מגיעים לאפשרות להורדת sp2 ל אקספלורר 5 האם הורדת עדכון זה שגודלו כ 500 קילו משדרגת במחשב המוריד התוכנה? האם הדבר כרוך בהורדה נוספת של עדכון ומה גודלו? האם ניתן לשדרג אקספלורר 5 ע"י עדכון מהרשת ולא הורדה מלאה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. Started by ^HocK^,

    תודה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by maxwell10,

    חיברתי מדפסת XEROX WC PE120 לראוטר TP-Link WR941ND כיצד עלי לעדכן את המדפסת בראוטר על מנת שאוכל להדפיס?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Snufkin,

    לא יודע אם זה הפורום הנכון, אבל אם כן אני אשמח לדעת איזה נגן סרטים טוב יש למחשב שתומך גם בהוספת כתוביות (מאחר והחברים שלי קצת עילגים ולא מבינים אנגלית). לדיסקים שצרובים בפורמט SCVD ו- DIVX

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. קודם כל , אין לי מושג אם זה שייך לפורום הזה פה , אם לא , אתם יכולים להעביר את הפוסט הזה למקום הראוי לו , וכמובן להודיע לי לאן זה הועבר , בכל אופן , אני מחפש תוכנה שבה אני אוכל לשלוט על תוכנות במערכת ההפעלה Windows XP , לפתוח תוכנות , לסגור תוכנות , להריץ מוסיקה וקבצים , והכל בעזרת פקודה קולית , אני יודע שהדבר קיים ב-VISTA ובמערכת הפעלה 7 כערך מובנה , אני מחפש תוכנה שתהיה כמובן חינמית , ומקצועית ( זאת אומרת טובה , ולא סתם זבל ) , למי שיודע על תוכנה כזאת להודיע לי

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by matanch,

    יש לי ווינדוס ויסטה 32 bit ושאני מפעיל את אימיול הוא כותב לי "זיהוי מאובטח מופסק - נכשל באיתחול של cryptokeys האימיול פועל עם סרט שחור על העניים ושאני מנסה להוריד קבצים הוא לא מגיב. תודה מראש..!! מתן.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים