תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום יש לי מחשב שמחובר למסך מחשב ולטלוויזיה רציתי לדעת האם מישהו מכיר תוכנה שיודעת לשלוט ברזולוציה של המסכים ולשחק באפשרויות הצגה . כרגע אני משתמש בדרייבר של הכרטיס מסך אבל הוא לא נותן פתרון טוב . תודה ,
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חיפשתי המון תוכנות והתייאשתי כבר. האם יש תוכנה בעזרתה ניתן להדביק כתוביות לסרט לצמיתות בלי לשנות או להגדיל את גודל קובץ הוידאו בהרבה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! יש לי כרטיס מסך raedon hd 4800 הורדתי דרייבר חדש ולפני ההתקנה ביצעתי מחיקה של הישן כולל driver sweeper לאחר ההסרה, אתחול, התקנה מחדש ואתחול נוסף הCCC לא עובד הוא פשוט לא נפתח בכלל... בבקשה עזרה! תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 2 טורים של מספרים, ולכל מספר בטור אחד יש מספר שמתאים לו שנמצא בטור השני באותה שורה. אני רוצה לסדר רק את הטור הראשון לפי סדר עולה, ושהטור שני ישתנה כך שהמספרים התואמים ישמרו. איך אני עושה את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יודע שיש את deamon tools, האם יש תוכנה יותר טובה\מומלצת ממנה? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה קניתי עכבר עם פקודות מאקרו(ה X8 של מייקרוסופט) וקיימים בו המון קיצורים אך פקודות מדיה כמו להעביר שיר קדימה לא אחד מהם... חשבתי ליצור קיצור דרך כדוגמת זה "C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe"-next (כמובן שזו לא הפקודה ) מישו יודע מהיא הפקודה ? או לחילופין למישו יש פיתרון אחר?(פתרון שקשור רק בעכבר)
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום בחלונות 10 אני מישתמש בתוכנה Adobe Acrobat Pro DC 2015.006.30279 בשפה אנגלית. שאני פותח מסמכים בקובץ PDF.וקורא. ואח"כ סוגר אקרובט ופותח שוב אקרובט בתמונה רואים רשימה שבעבר פתחתי קבצים. איך מנקים את הרשימה שבעבר פתחתי אותם? בתודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בWindows 7 יוזר אחד בשבילי עם ממשק בעברית ויוזר אחד להורים עם ממשק ברוסית אני רוצה לעשות שפיירפוקס אצלי יהיה בעברית ואצלם ברוסית יש איזה דרך לעשות את זה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כי יש לי WIN2K , ויש דברים שאני רוצה לשמור ,ואז להתקין 98 , ולשמור את מה שאני רוצה בתיקיה אחת ולמחוק את כל השאר בפקודות דוס[ לא שיש ברירה]. אני מכיר את הפקודות DEL ו ERASE אבל לפי מה שאני רואה זה מוחק את כל מה שבתיקיה אבל לא את התיקייה עצמה. מישהו מכיר דף שמראה את כל הפקודות?[ HELP לא מספיק לי]
-
אני לא אוהב את הממשק הרגיל של הbookmarks, לכן הייתי משנה בflags את אחד האפשרויות (Enable Material Design extensions נראה לי) וזה היה מחזיר לי את הממשק הישן והנוח. הבעיה שלאחרונה, נראה לי בגלל עדכון תוכנה, הממשק חזר לסגנון המחודש שלו ואני לא מצליח להחזיר את הישן. מישהו מכיר את הבעיה? יש דרך לסדר את זה? זה נורא אני לא יכול להתרגל לזה....
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אחרי סבל נוראי עם IE פשוט נשברתי! נתקע, נסגר, עובד לאט ומה לא. כרגע אני עם כרום והכל פשוט עובד חלק. אבל מה? חסר לי משהו אחד. בIE ברגע שהייתי מקליד בשורת הכתובות איזה שהיא כתובת של אתר הוא היה נשמר שם. ואחרי זמן מה היה לי גלילה של "היסטוריה" של כתובות שהקלדתי. איך אני עושה את זה גם כאן? תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פורסם שפיאר פוקס יצרו את הדפדן הנ"ל עד סוף 2010 ? משהו יודע
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי אינטרנט 3 מגה ואפלוד של 192 בכבלים!! מה לבחור באמיול תסתכלו!! http://img237.imageshack.us/img237/6421/1cw6.png http://img172.imageshack.us/img172/8625/2jb7.png יש שם את כל האפשרויות אינטרנט 3 מגה בכבלים מה לבחור משם? תודה!!
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כי ממה שאני מדמיין, תיאורטית, אם האימג' מגבה את כל הקבצים וערכי הרג'יסטרי מהפרטישן הראשי, למעט הקרנל/דרייברים. זה ידרוש שחזור רק אחרי התקנת מערכת ההפעלה. אבל מצד שני זה יכול להחזיר את כל ההגדרות וכל התוכנות והמיילים והכל, לא תלות בחומרה זהה כמו שגוסט דורש. קיים דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , יש לי כמה קבצי NRG , ISO שאני מעוניין לצרוב . יש כמה קבצים שהם בגודל של פחות מ 350M ( 230 ,260 , 289 וכו' כך שמבחינת נפח ניתן להכניס 2 ב CD . האם הדבר אפשרי , ואם כן , איך ? תודה , יניב
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ההורדות שלי באימיול ממש איטיות. אני מגיע למהירות של מקסימום 4KB/s לקובץ (20KB/s ב-Burst). בד"כ, המהירות היא 1-2KB/s. המהירויות מאוד איטיות גם כאשר מדובר בקבצים עם הרבה מקורות. כל הפורטים שלי פתוחים ויש לי High ID. הבעיה שלי היא שיש לי רשימה עם הרבה הורדות פעילות, אבל אימיול לא מסכים להוריד יותר מ-4 קבצים בו-זמנית. אם אני אוריד הרבה קבצים במקביל, אז אני אנצל הרבה יותר טוב את הרוחב פס שלי, ולא אחשוב שאני נמצא ב-Dial-Up Connection. איך אפשר להגדיר לאימיול שיוריד מספר בלתי מוגבל של קבצים במקביל? אני משתמש ב-MorphXT.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, האם אפשרי לעבוד בו זמנית על אותו מסמך וורד דרך האינטרנט, וכל פעם שאחד המשתמשים יבצע שינוי במסמך כולם יראו אותו? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם זה אפשרי? אם כן זה ממש יעזור! תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
זה לא הגיוני שפעם במשך שבועיים הייתי טם הייתי מוריד כל יום 500 מגה שירים פיתאום אני לא מוריד שיר אחד יש לי ADSL היסרתי את ה KAZZA והתקנתי מחדש לא עזר בבקשה תעזרו לי
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם, לאחרונה יש לי בעיה שמפריעה לי לעבודה סדירה של המחשב : כשאני עורך סרטונים במחשב הוא בקושי טוען לי את המדיה. וכמו כן, כשאני מנסה להריץ סרט HD הוא זז לי ב Slow Motion.... יש לי כרטיס גרפי HD4670 שעבד מעולה לאחרונה. ניסיתי לפתוח את המחשב ולנקות אותו וגם את הכרטיס מסך וזה לא עוזר. ניסיתי להתקין קודקים מעודנים וגם זה לא עזר. ניסיתי להוריד מחדש את הדריבר של הכ.מסך וגם זה לא עזר... אשמח אם יש לכם רעיונות נוספים. תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן. יש לי בבית רשת ביתית של כ-3 מחשבים שמחוברים לראוטר. לפני כמה ימים התקנתי בשלושתם את התוכנה Norton Internet Security. אני לא מצליח לראות את המחשבים האחרים ברשת כל עוד שהתוכנה היא על מצב Enable, ברגע שאני מעביר אותה ל-Disable אז הכל מסתתדר. מכיוון שאנחנו מדפיסים כולם על אותה מדפסת שמחוברת לאחד המחשבים זה מסבך מאוד את כל עיניין ההדפסה והעברת הקבצים ברשת. האם יש דרך לעשות הרשאה למחשבים מסויימים ברשת בתוכנה עצמה? האם יש איזשהו פתרון אחר שעולה בדעתכם? אשמח לכל תגובות בתודה מראש ניר
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האהבה ממני לכם גדולה מנשוא, אז לכן אעיז לבקש לינק ישיר לדרייברים הכי מעודכנים של SB Live , עלה לי כ350 שקל, אין לי מושג אם זה 5,1 אם כי אני יכול להשתמש בכזאת אופציה, במערכת הוא מופיע לי תחת הכותרת SB Live! Basic (WDM) כמו תמיד, ברכה תחול על ידי העוזרים. נ.ב מי שיעיז אותי לאתר שלהם יקולל עד יום מותי, הייתי שם, הדרייברים שוקלים כולה 5 מגה, ניראה לי קצת, ואני עדיין זוכר את הפאקינג הגדול שקרה לי, התקנתי דרייברים מהאתר, עשיתי ריסטרט, וטראח, ציפצופים מכל פינה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


