תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! יש לי מערכת הפעלה w7 עם כרטיס מסך radeonhd4770 ומעבד amd phantomii. בשלב מסוים אירע מפנה. כל משחק שהתקנתי מאז קורס ברגע ההפעלה. לעומת זאת כל המשחקים שהתקנתי לפני עדיין עובדים חלק. מה עושים? תודה מראש לכל המגיבים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. רציתי לשאול איך מוסיפים כתוביות לסרט בתוכנת 7 premiere
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התכוונתי לחזור לאינטרנט אקספלורר 8. אז חיפשתי בגוגל הסרת אינטרנט אקספלורר 9, ופעלתי לפי ההוראות שכתוב שם. לא ציפיתי שזה יסיר את אינטרנט אקספלורר לגמרי ממערכת ההפעלה. מאז, אין ביכולתי לבצע שחזור מערכת בכלל (לא משנה איזו נקודת שחזור אני בוחר, הוא רושם שהשחזור לא בוצע הצלחה). אין ביכולתי גם להתקין מחדש את אינטרנט אקספלורר 9, לא בגרסה האנגלית ולא בגרסה העברית (יותר מזה: בניסיון נוסף, הוא רושם לי שהתוכנה כבר מותקנת במחשב כאשר היא למעשה לא מותקנת). בנוסף, סייר החלונות השתגע, ופותח כל תיקייה בחלון נפרד למרות שהוא מוגדר לפתוח את כל התיקיות בחלון אחד. איך אני יוצא מהמצב שממנו הגעתי? עדכון: מסתבר שגם מאיץ ההורדות DAP חדל מלתפקד זמן קצר לאחר שהוסר אינטרנט אקספלורר 9. הוא מסרב בכל תו…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר תוכנה שיודעת להמיר קבצי PDF לקבצי Power Point? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי בעיה במחיקת הודעות בתיבת הדואר שלי Microsoft Outlook. רציתי לדעת היכן אני מוצא במחשב שלי את התיקייה של ההודעות כדי למחוק משם? אני יודע שב- Outlook Express אני מוצא את זה בכונן סי,בתיקייה של היוזר ונכנס לעוד כמה תיקיות, ואז מופיעים לי שם הקבצים. היכן אני מוצא את זה ב- Microsoft? תודה וחג שמח...
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מידול ראשון שלי בנרבס בכמה שפחות יסופרמים, (עובד בדרך כלל בפולי) מה דעתכם? [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה בעדכון דרייבר של C-Media AC97 Audio device כשאני מעדכן אותו דרך הרשת, מותקן דרייבר חדש, ואז reset למחשב. כשהמחשב עולה, בדיקה ב device manager מעלה שיש בעיה: This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. אך ה troubleshooter לא עולה אצלי. (marscore.dll not found) יש למישהו רעיון איך לפתור את הבעיה הראשונה (ואולי גם את השניה...) נ.ב. אם אני עושה Roll back driver אז הבעיה נעלמת, אבל ברצוני לעדכן את הדרייבר כי יש לי בעיות sound שאולי קשורות לזה.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
תוכנת הפקס של מערכת ההפעלה לא שלוחת פקסים כראוי במיוחד אם אני מעוניין לשלוח קובץ באמצעות 'הדפס' ובחירה ב'פקס'. מהי התוכנה הממולצת לכך? רצוי תוכנה שתאפשר בממשק שלה לבחור בקובץ אותו רוצים לפקסס ולראות preview של הפקס לפני השליחה.[br]פורסם בתאריך: 3.02.2009 בשעה 20:14:29 מישהו?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מעונינת לקבל הערכות היקף ומחיר לפיתוח מערכת, איזו רמה של איפיון מערכת נדרשת? ואיך ניתן להשיג דוגמאות לאיפיון ברמה כזו? + איזה סוג חברהמפתחת מערכות הכוללות תוכנה, אתר אינטרנט ואפליקציות לסלולריים? שירי
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
זה נשמע מוזר, אני יודע .... ובכל-זאת: קיבלתי הרד-דיסק ששימש WIN98 ולכן הוא מאותחל ב FAT32 ורציתי להשתמש בו בתור עוד SLAVE במחשב הישן שלי שמשתמש ב WIN95 , אין לי שום סיבה לעבור ל WIN98 (אולי הפוך ), ורציתי לדעת אם יש דרך לאתחל את הדיסק כך שה WIN95 יזהה אותו. מה שקורה עכשיו הוא שהדיסק נתקע ברגע שה WIN עולה. ניסיתי דרך ה FDISK של ה WIN98 . ברגע שהוא עולה הוא שואל אם לעבוד ב 32 - אבל עדיין אני מסתבך עם התוכנה. ניסיתי למחוק את כל הפרטישונים ולבנות חדשים, אבל עדיין - נשאר איזה דיסק לא מזוהה אולי פרטישן מג'יק עושה את העבודה , אבל אין לי אותה ואם למישהו יש תוכנת-חינם שהוא מכיר- אז.... …
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. איכשהוא נכנסתי לענייני העיצוב הגראפי (בדרך שאני אפילו מתקשה להאמין...). בכל מקרה,אני משתמש ב-Paint.Net,שיש לי איתה עבר לא קטן,ואני מכיר אותה טוב. הורדתי כמה מברשות ע''מ לנסות דברים חדשים,ואני לא יודע איך אני אמור להתקין אותם בתוכנה הזאת. נכנסתי לתיקיה שלה לאחר ההתקנה,ואין שם שום קובץ בסיומת abr. לכן,אני צריך את עזרתם. איך אני מתקין אותם? בתודה מראש, MuTaTiOn.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא כל התוכנות, אבל יש כמה שפשוט לא הצלחתי להתקין ואני מקבל את אותה הודעת שגיאה: NSIS Error Error Launching Installer אין תאימות? בגלל זה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השתלטו לי על דף הבית בIE. במקום דף ריק מופיע לי אתר חיפוש. אין שם באתר החיפוש או שום מידע מסגיר אחר. בנוסף, בכל פעם שעולה דף הבית החדש, למרות חוסם הPUP UPS שלGOOGLE, קופץ חלון פרסום לאיזה שהוא SPYBOT. יש לי SPYBOT S&D, אבל הוא לא מצליח משום מה להשלים סריקה ונתקע על ההתחלה. ניסיתי להתקין מחדש, גם לא עזר. AD-AWARE גם לא מוצא כלום. NORTON ו ZONE ALARM גם לא מושיעים. זה ממש מרגיז אותי, נגמרו לי הרעיונות מה לעשות. נ.ב.- הפרסומת הקופצת מובילה לדף חיפוש של SPYBOTS SCANERS, שכל הלינקים בו מובילים לאותה תוכנה, שעולה 25 דולר.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי תיקיה של משחק שפתחתי עם הדמון טולס ואני רוצה למחוק אותה כי המשחק לא עבד.. והתיקיה לא רוצה להמחק! מה אני יכול לעשות? הווינדוז אומר לי שיש תוכנית שמשתמשת בזה אבל יצאתי מהכל אפשר לעשות משהו עם זה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה קטנה עם מהירות המאוורר של המעבד , יש לי את המאוורר המקורי של אינטל למעבד P4 3.0 631 , הלוח אם שלי יחסית חדש P5ND2-SLI Deluxe יש לו את תכונת ה Q-FAN, פיצ'ר לא ממש ידידותי למשתמש שכן הוא אכן מוריד את מהירויות המאוורר למינימום הדרוש 400 - 600 RPM שקט כאילו לא פועל בכלל אבל זה עולה בכמה מעלות למעבד , ואם מעבירים את התכונה ל Disable אז המאוורר עובר למקסימום RPM, אני רוצה למשל לשים אותו על 1000 או 1500 במקום לטחון קמח ב 3800 באופן קבוע, זה הפריט היחידי שמרעיש לי המארז שלי די מרווח והטמפ' שם סבירה בהחלט (אפשר לראות את המפרט המלא שלי בצד) האם יש למישהו פיתרון נוח וידידותי באמצעות תוכנה או שינוי פרמטר בביוס שאני פיספסתי (אגב הביוס הכי עדכני) התוכנה המקורי…
-
היי, דיי נמאס לי להתבחבש עם תוכנות שהן או בתשלום או גרסת Trial למשהו כמו 30 יום. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה פשוטה שמסוגלת לחתוך ולחבר קבצי MP3?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום... הגדרתי באווטלוק שלי שני משתמשים אחד של G-MAIL והשני HOTMAIL אין לי בעיה לקבל אי מיילים אך כאשר אני רוצה לשלוח אני מקבל הודעה שהשליחה נכשלה... כמובן כול הודעה על כישלון באה מהספק שלה...(G-MAIL, HOTMAIL)... ככה זאת בעיה אצלי בטוח. בבקשה אשמח לשמוע פתרונות אפשריים!!! תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא מצליח להתקין את הדריברים של הדבר המחורבן הזה הורדתי מהאתר ניסית את הדיסק שקיבלתי וכלום לא עובד :bash: :bash: זה כל הזמן מבקש איזה קובץ או דיסק של זה אבל אין לי ומאיפה משיגים כזה?? ד'א אני עובד עם 98SE אם מישהו יכול לעזור לי אני מאוד יודה לו!!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים! אני רוצה בבקשה שתציעו לי תוכנות אנטי וירוס איכותיות שלא גוזלות הרבה משאבי מערכת ובקיצור לא תוקעות את המחשב.. תודה!!
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מדובר באתר sport5 בלבד...(לא נתקלתי באתר אחר בעייתי ) אני לוחץ על קטעי וידאו ורואה מסך שחור ומצליח רק לשמוע את הדברים . תופעה מוכרת ? כי בד"כ לדברים כאלה אין תשובה ברורה .. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מנסה להוריד ולנסות chrome, אבל גם כשאני בוחר אנגלית במסך של ההורדה זה יורד לי בעברית זה ממש מעצבן כי זה אומר שהכפתורים של האחרוה והקדימה בצד השני ואני לא מסוגל לחיות עם זה ;D יש דרך להחליף שפה אחרי שהתקנתי? או להכריח אותו להוריד באנגלית? תודה לעונים[br]פורסם בתאריך: 11.08.2009 בשעה 22:50:06 בטלואני עיוור מסתבר
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי האם מישהו מכיר תוכנה שיכולה להפוך מחשב עם מודם למעין מזכירה אלקטרונית (תא קולי) תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


