תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי חבר'ה, כשאני מפעיל את הביטורנט אני שם לב שהאינטנרט שלי ממש נהיה איטי למרות שאני מגביל את ההורדה ואת העלאה לקצב נמוך, מה גם שיש לי חיבור של 5mb עם 0.5mb העלאה כך שזה לא אמור להיות כך... אני זוכר גם שפעם לא היה לי את העומס הזה כך שנראה לי שזה משהו בהגדרות של התוכנה שכנראה עושות את העומס... יש לכם רעיון ממה זה יכול להגרם ? איזה הגדרות כדי לשנות ולמה?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תודה לאל על שברא את בלוקבאסטר וצורבי DVD . אני משתמש ב dvd encrypter ו dvdshrink. התהליך של העתקת DVD הוא די פשוט וחלק יחסית. הבעיה היחידה היא בהרצת הסרט הצרוב....כלומר הסרט פשוט נתקע בשלב מסוים. כל מה שאפשר לעשות הוא לאתחל אותו. כבר צרבתי 3 סרטים ושלושתם נתקעו בשלב זה או אחר....לא בזמנים קבועים. האם מישהו יודע על מדריך טוב לשימוש בתוכנות אלו או שיודע על שום מה ולמה הצריבה לא יוצאת טוב. תודה על היחס.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לעיתים יש לי צורך להוריד דף שלם של תמונות מהפייסבוק. כמובן שאני יכול להוריד תמונה תמונה אבל כשמדובר בדף שיש בו הרבה תמונות זה די מסורבל להתחיל להוריד תמונה תמונה. האם יש איזו תוכנה שיודעת להוריד במכה אחת דף שלם של תמונות?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מסמך שאיני מוצא אותו, ואני מעוניין לערוך אותו, על מנת לעשות זאת אזדקק לתוכנה שכזאת. תודה מראש ערן. עריכה: לא שמתי לב שאני בכללי, נא להעביר לפורום תוכנה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתמש בתוכנת DU Meter אשר נותנת אינפרומציה לגבי רוחב הפס בכל רגע נתון. התוכנה גם עוקבת אחרי מהירות מהירות הורדה והעלאה ומציגה אותם על גרף. הבעיה היא, שמההירות שהתוכנה מציגה בזמן הורדה או העלאה שגוייה באופן קבוע וגבוהה עד פי 3 מהמהירות בפועל, כלומר התוכנה מזייפת בערכי המהירות. בדקתי את האפשרויות של שינוי יחידות המידה, אך גם זה לא עזר. יחידות המידה שמופעלות כרגע הן: kB/Sec אני מעונין לדעת, אם יש עוד אנשים אשר משתמשים בתוכנה הזו ונתקלו בבעיה. בנוסף לכך, הייתי מעוניין לקבל המלצה על תוכנה מהסוג הנ"ל (Bandwidth Monitor) שעובדת באופן נאמן יותר, תודה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! נתקלתי בבעיה רצינית! ברצוני היה היום להתקין את הדרייבר החדש של ATI ה- CCC 11.2, ומשום מה הוא פשוט מסרב לעבוד... כשאני מפעיל את ה-setup של התקנת הדרייבר דרך ה-CCC הוא פשוט אומר שה-CCC הפסיק לעבוד... חשבתי שאולי זה בגלל שהדרייבר חדש ויש לו באגים אך טעיתי, כשניסיתי להתקין שוב את הדרייבר הקודם שלי 10.9 קיבלתי אותה בעיה, אז כרגע אני יושב בלי דרייבר... מישהו מוכן לומר לי מה עשיתי לא נכון ולמה זה לא עובד?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
משהו חדש שאני עובד עוליו, את הציור אני ציירתי ועכשיו אני מנסה לצבוע אותו בPH אם יש לכם עצות שימושיות אז תזרקו בכיף. http://vi9ati.deviantart.com/art/WIP-Ship-160177777
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! אני צריך תוכנה שממירה לי מהמחשב למכשיר סרטים באורך מלא שאוכל לראות אותם במכשיר. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי את התכנה פריהנד 9 ואני חייב לרשום בה בעברית. הבעיה היא שאת כל הפונטים העבריים הוא לא מציג לי בכלל ואת אלה שיכולים להיות עברית הוא לא נותן להשתמש בהם בתור עברית. מה אפשר לעשות?! אני צריך את זה דחוף לאח שלי.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניינת לקנות מחשב חדש שישמש אותי רק לעריכת וידאו (חובבני-חצי מקצועי) החלטתי על מעבד כפול ליבה, דיסק קשיח 320 גיגה זכרון 4 גיגה ואני מתלבטת לגבי כרטיס מסך חלק אומרים לי שלעריכת וידאו לא חשוב הכרטיס מסך וחלק אומרים שכדאי כרטיס יעודי לעריכת וידאו ושלפינקל יש משהו כזה. אשמח אם תבהירו לי מה נכון ואם אתם יודעים משהו על הכרטיס של פינקל תודה רבה אמא של שגיא
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נגיד שיש לי סרט DVD, שיש לו כתוביות בעברית. עם התוכנה DVDX אני יכול להפוך אותו לDIVX. יש תוכנה שמנצלת את הכתוביות והופכת לDIVX או כל פורמט אחר עם הכתוביות כבר צרובות??
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
וקר טוב, לאחרונה יש לי הודעת שגיאה בזמן שהדפדפן פתוח אך המחשב לא בשימוש הדפדפן קורס ואז חוזר בקובץ המצורף יש צילום מסך... מישהו יודע מה ההבעיה: Runtime Error! Program: C:\Program Files\Internet Explorer\iexplorer.exe *אני משתמש בוינ' 7...
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב IBM LENOVO 3000 V100 .המחשב הזה שיגע אותי והוציא אותי מדעתי .החלטתי שזהו אני מפרמט אותו . אלא שיש בעיה והיא שאני לא מכיר את כל שמות הדריברים והתוכנות הנחוצות לנייד . אז תהו לי תוכנה שרואה מה שם או שמות הדריברים כדי שאוכל להתקין אותם כי הנייד בא בלי דריברים ודיסקטים .
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי,הורדתי סרט...וגם כתוביות אליו...עכשיו הכתוביות הם בפורמט srt השאלה שלי היא,עם איזו תוכנה אני משתמש כדי לחבר את הכתוביות עם הסרט..אני חושב שהבנתם למה אני מתכוון תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחוסר נסיון עשיתי ,ככל הנראה, את המהלך הבא: פתחתי דף "נגד/בעד חוק יחסי ממון" (לוגו של פינגווינים), מתוך דף אחר. הדף ,"נגד/בעד..." לא נותן לי כל אפשרות לניהול או מחיקה, מה שתוקע אותי נואשות - שיווקית אני חייב כתובת זו !!. הדף הציג כל הזמן סימן לשגיאה (!) בתוך האיקון שהופיע בצד שמאל (עברית) של שורת הכתובת(סמוך לכוכב). בדקתי ומצאתי שהוא מודיע "הונאת SELF-XSS " . לאחר חודשיים שלא התגברתי, ופייס. לא עזרו, בחרתי לעבוד באופציה "לא מאובטח". (על ה-HTTPS של הכתובת,מופיע קו אדום,ובהמשך כתוב באדום"לא מאובטח", האיקון עם סימן קריאה נעלם.). הבעייה לא נפתרה :הדף ("נגד/בעד..." )לא נותן לי כל אפשרות לניהול או מחיקה, ה...צ…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום שאני מריץ קובצי MPG בBS PLAYER אני רואה מסך ירוק ואני רק שומע..התקנתי את החבילה האחרונה של K-LITE וזה לא עוזר..יש לי גם DIVX ו XVID וזה לא עוזר.. מה הבעיה? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני יודע שזה לא פורום מפרטים אבל אולי תוכלו בכל זאת לעזור לי.. חבר שלי עובד כעורך סרטים. התוכנות שהוא עובד איתן הן After effects וEdius 4. הוא מתכנן לקנות מחשב עריכה חדש(כנראה Core2Duo 6600 אלא אם יש לכם הצעה אחרת..). והוא ימשיך כרגע לעבוד עם כרטיסה עריכה שיש לו עכשיו - DVSTORM-RT. הבעיה היא איזה כרטיס מסך לקנות? האם בשביל After effects יש טעם לקנות כרטיס מקצועי כמו Quadro או Fire GL? או האם כרטיס שמיועד למשחקים (כמו 8800GTS) יעשה את העבודה ? אני חיפשתי באינטרנט מידע על כרטיסי מסך שונים שיכולים להתאים אך בשום מקום שמצאתי אין השוואה בין כרטיסים שונים ביחס לAfter effects.. השאיפה שלי היא שזמן הרינדור בAfter effects יהיה נמוך ככל האפשר(וכמובן שלמחיר יש ג…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חברים אני מחפש דרך לבצע רינדורים שלא אורכים ימים.. הגדרות מומלצות או אפילו (שמעתי שאפשרי) שימוש ברינדור בעזרת GPU , שלפי איך שראיתי באינטרנט והגדרתי..הויריי שלי קרס!!!. אני משתמש ב3DS MAX 2015 ומנוע הרינדור שלי הוא ויריי. מפרט המחשב די חזק. GPU=GFORCE GTX 1080 CPU=4 CORE 4 MHRZ תודה מראש לעונים.. לא מצאתי בארץ הרבה חריפים עם תשובות.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. אני זקוק לתוסף ל FF או אם אין איזשהו כלי אחר אפילו ל IE שיוכל לשמור לי מקומית בקובץ את הסרטונים מהאתר הבא: http://www.tnt-tv.ru/programs/ComedyClub/video/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
כמובן יש להתחשב באבטח, בצורה הכי טובה. להוציא את התוכנה של Norton ואת Messenger (remote admin תודה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני חושב שהבעיה הזו התחילה מאז ההתקנה של חלונות 7 שבגללה נאלצתי לנטוש את BSplayer לטובת VLC. אין לי אף חבילת קודקים או קודק כלשהו מותקנים. כל כמה זמן (פחות מחצי דקה) יש קפיצה בקול, מין "pop" כזה. לא ניסיתי תוכנות אחרות או התקנה של קודק\ים. בניגון אודיו רגיל ב-Winamp אין שום בעיה. ה-VLC מעודכן וכרטיס הקול מיושן אמנם ועם דרייבר עתיק (שבכלל יועד במקור ל2K/XP) אבל כאמור באודיו רגיל אין בעיה כך שקשה לי לחשוד בכרטיס הקול. למישהו יש מושג מה זה יכול להיות? עריכה: רציתי להדגיש שלא מדובר ב"פיצפוץ", אלא ממש בקפיצה של הצליל כמה זמן קדימה (לא יודע כמה, מעט כנראה, אבל זה מורגש כמובן) והקפיצה חלקה, כלומר אין הפסקה או דעיכה אלא כאילו אני הרצתי את הסרט קדימה. מבחינת התמונה אין ק…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברה.. יש לי WINDOWS 7 64BIT.. כמו שאתם יודעים הווינדוס התקין לי כבר את הכרטיס מסך אוטומטי.. אבל הבעיה שזה התקין גירסא 8.6 ורשום גם אחרי זה WDDM 1.1 עכשיו באתי לאתר של ATI להוריד את הדריבר של 64BIT של WINDOWS 7 התחלתי להתקין אבל פתאום זה נכשל.... מה עלי לעשות כדי לההתקין את העידכון?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מבקש את עזרתכם. מערכת הפעלה ווינדוס 98 שמפעילה תוכנת DOS. המדפסת שברשותי לא תומכת DOS. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין בתוכנת דיבור באינטרנט בזמן שאני משחק עם חברים. הבעיה היא שאני זקוק לתוכנה כזאת שלא תעלה את הפינג יותר מדי כמו Skype, אבל מצד שני תפעל ללא שרת באינטרנט (אלא דרך אירוח שלי למשל). ובכן, קראתי בחיפוש בפורום שאלות והמלצות והבנתי ש-Ventilo ו- Team Speak שולטות בתחום, אך גם דורשות שרת כדי לפעול היטב. חברים מנוסים, הביעו דעותיכם בבקשה...
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


