תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפש המלצה ל תוכנה של צפיה בסרטים שתומכת בכמה שיותר פורמטים של סאונד ותמונה שהיא קלה לשימוש וחינמית אני מקבל את המחשב החדש עןד כמה ימים ואני לא רוצה שישה לי מצב כזה שיש סרט שאני לא יכול לראות או לשמוע ונמעס לי כבר להיות עם כמה תוכנות במקביל שמותקנות על המחשב בכדי לצפות אני רוצה משהוא אחד שיציג וישמיע הכל ממת תודה לכל העונים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב המחשב שלי מפורמט עם וינדוס xp sp3. עכשיו הכל עובד יפה חוץ מהקול, אין לי תדיסק של הדרייברים אז הורדתי מהאתר של הלוח אם, בכל פעם שאני מנסה להתקין אותם הוא רושם לי תהודעה עם ה continue anyway אחרי שאני לוחץ על זה הוא מסיים תהתקנה ועושה לעצמו ריסט, ואחר הוא כותב שהיתה שגיאה נוראית. אני כבר ממש לא יודע מה לעשות ניסיתי כבר להתקין דרייברים של חברות אחרות אבל כולם עושים לי בעיות ואני כבר ממש נואש. רצוי להוסיף שאני כן מוחק את הדרייברים שלא עובדים לפני שאני מתקין חדשים, אבל יכול להיות שהם לא נמחקים טוב וזאת הבעיה? אם כן מה אני יכול לעשות כדי למחוק אותם? תודה רבה למי שעוזר אני כבר ממש נואש..
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום ובוקר טוב צהריים טובים אני מחפש נואשות דרייבר לכרטיס איטרנט למחשב נייד 10/100m Fast Ethernet pc card 16bit של Dynamode pcmcia ניסתי את האתר של הם וללא הצלחה למי שיש שה יגיד לי :
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
מי שלא הבנין זה זה: http://img512.imageshack.us/my.php?image=capture2eq4.jpg אני לא יודע להכנס לזה זה של משהו מהפורום תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לעריכת קבצי pdf כאשר השאיפה היא לעשות copy ו paste לתוך מסמך doc האם אפשר לעשות convert זה לא יגרום לקובץ להיות ענק?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד עכשיו הייתי משתמש בתוכנה זו כדי להוריד סרטונים מהיוטיוב וממיר אותן לקובץ מסוג avi . וכעת משום מה התוכנה לא מצליחה להוריד משם סרטונים ,כל הורדה נכשלת עוד לפני שהיא מתחילה להוריד. ההודעה שיש למטה : video download faild: can not downlowad the FLV file ,please check your network connection אין לי שום בעיה באינטרנט ,לא יודע מה הוא רוצה...
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן! היום המחשב שלי נקלע לצרה הצרורה הזאת , ואני פשוט לא מצליח להיפטר ממנה. ה HOME SEARCH הנ"ל משתלט על דף הבית של ה EXPLORER , ובכל פעם כשאני פותח דף חדש מופיע במקביל אליו דף נוסף של HOME SEARCH , מלבד זאת במקביל צצים POP-UPS איומים , ופשוט לא הצלחתי להוריד את העניין בשום דרך , לא עם LAVASOFT AD-WARE ולא עם SPY BOT S&D . מצאתי את הבעיה נפוצה ביותר בפורומים שונים מארה"ב , וגם שם לא הייתה תשובה ברורה מלבד השימוש בתוכנת HSREMOVER. כל הדברים הנ"ל הוצאו לפיתרון בפורום הזה: http://forums.majorgeeks.com/showthread.php?t=36310 אני אשמח מאוד לדעת אם למישהו יש כאן מושג על ה"פאראזיט" הזה ומהו הפיתרון היעיל ביותר להעיף אותו מהמחשב. תודה!
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי WORD 2010 על לפטופ חדש של סאמסונג עם ווינדוס 8 וקיימת בעיה שכל קיצורי הדרך המוכרים כמו ctrl+c הוחלפו בקיצורים אחרים! אם אני נכנס להגדרות של הWORD ניתן אמנם לקבוע מחדש את קיצורי הדרך אבל יש איזה 9000 ואין לי מושג מה זה מה. בנייד אחר- מקבוק(שמותקן עליו ווינדוס 7) אותה התקנה עובדת מצוין. יש דרך להחזיר את זה אוטומטית לקיצורים הנורמלים והמוכרים ???. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את התוכנה. אז נכון, בהתחלה ההתקנה מבקשת הפעלה של המחשב מחדש לצורך התקנת אבל הוא לא מתחיל להתקין ומבצע את הפעולה של ה restart שוב ושוב ושוב.... ??? אם למישהו ידועה הבעייה ויודע איך לפתור אותה ורציתי לדעת אם קיימת גרסא עברית לאופיס 2010??
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המקרה כבר קרה לי פעם, והינה הוא חוזר שוב... הורדתי בערך 5-6 קבצים חלק הסתיימו ונותרו לי בהורדה רק 2 קבצים אבל! אני שם לב שחסר לי סרט אחד שלא ירד ולא ברשימה... הסתכלתי בקובץ טקסט downloads.txt והוא לא מופיע שם הסתכלתי בתיקיית temp ואכן יש שם 3 הורדות שלא הסתיימו. עשיתי עותק לקובץ שלא בהורדה, שיניתי את סיומתו ל avi ובאמת זה הסרט המדובר. השאלה שלי היא איך אני ממשיך את ההורדה, כי אני לא בטוח שבאמת ההורדה הסתיימה, ואני לא מעוניין לראות רק חלק מהסרט... דרך אגב, שמעתי בעצתו של אחד מחברי הפורום לשנות בהגדרות את תיקיית ה TEMP ואז להחזיר למקורי, זה לא עוזר...
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. פיירפוקס גירסה אחרונה- כשיש 20-30 לשוניות פתוחות הדפדפן משתמש ב1GB+ של RAM ו50-60% בCPU(לפעמים גם 70% - Q9550) עשיתי ניסיון וניטרלתי את כל התוספות , הוא לוקח בסביבות 600MB וגם CPU נמוך. איך לדעת איזה תוספות טוחנות זיכרון ויש דרך להעתיק את כל השמות של התוספות לכאן? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מפאת חוסר מקום בהודעה אחת אצטרך לנצל את הודעה זאת להמשך, שילחו לי על זה :-) By ARC1450 _________________________________________________ I've tested the SE version of 3DM2K1 using XP and here are some info(new or not i dont know because i dont have the time to search all the posts ): SE gave about 150 points more(Card not o/ced CPU at 100@118).One certain thing(in my opinion) is that WinME and 98SE o/c better than XP for CPU and GPU.I benched not after a clean installation but with a 20gb partition 80%full. First of all,regarding the det drivers in XP,i had the highest overall scores with 22.40,although i noticed that with 27.10 the first 3 games' scores were higher than …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
This is the message I keep getting every time I try to install Nero 10. I have a 64 bit Windows 7 יש תומנה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, כאשר אני מנסה להעלות Matlab ע"י לחיצה על האייקון ב desktop אז נפתח חלון הכניסה לשנייה ואז הוא יורד וה Matlab לא נפתח, ניסיתי גם ע"י לחיצה על קובץ באצווה שיש ב c:\program file\Matlab אך ללא הועיל. למה זה קרה ואיך אפשר לתקן את זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם אפשר לקחחת סרט ששמור כרגע על המחשב שלי בפורמט DVD ולצרוב אותו ב-VCD או פורמט דומה בעזרת נירו? פשוט קראתי פה בפורום איפשהו שאפשר לצרוב VCD עם הנירו, עכשיו השאלה היא אם הוא יכול לקלוט גם פורמט DVD.... פירוט: לקחתי DVD והעתקתי אותו למחשב (לגיבוי), ככה שעכשיו יש לי תיקיה של 10G..... איך אני יכול לקחת את זה ולהמיר את זה לפורמט ניתן לצריבה? אם אי אפשר בנירו, איך אני בכל זאת יכול לקחת את הקבצים שיש לי עכשיו על המחשב ולשמור אותם בפורמט נורמלי של סרט (ולחבר לו גם את הכתוביות)? ****הבהרה: אין לי צורב DVD. תודה רבה!!
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכלה להחזיר תקיה\קבצים שנמחקו עקב פורמט ( דוס ). ההארדיסק הוא מסוג Seagate Barracude IV 60GB והמערכת קבצים היא ntfs. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב! ידוע לי שיש תוכנה כזאת שיודעת לזכור סיסמאות שהוקלדו מהמחשב שלי. נניח מישהו מתחבר מהמחשב שלי לאתר כלשהו\פייסבוק עם הסיסמא שלו ומתנתק מיד אחרכך, הוכנה תדע אחרכך להראות לי מה הסיסמא שהוא הקליד. איך קוראים לתוכנה הזאת, ואם יש כמה תתנו בבקשה שמות. תודה רבה לכם מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
-
מחפש מקודדים לצפיה ב HD משהו יכול להביא לי את החבילה החדשה ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חברים! אני מחפש תוכנות שמתקנות בלחיצת כפתור (או שניים ), שגיאות הקלדה שנובעות ממעבר בין שפות. לדוגמה "שלום" במקום "AKUO"... אני מכיר תוכנות ישנות כמו "בילבולון" ו-"הפוך על הפוך" רציתי לשאול אם יש תוכנות נוספות, חדשות/טובות יותר עם פיצ'רים נוספים וכדו'... תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
האם משהוא יודע למה התוכנה KAZA מגבילה אותנו באיכות ההורדות כגון : איכות ה MP3 יכולה להגיע עד 128 ואילו יש איכות יותר גבוהה של 192 אותו הדבר בסרטים אין איכות של SVGA האם משהוא יודע איך מתקנים או עוקפים את הבעיה הזאת ? האם יש תוכנה להורדות אשר אין לה את הבעיה הזאת והיא יותר ממולצת ? אשמח אם תגיבו
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללוד לעשות אנימציה,איזה תוכנה לפי דעתכם הכי מקצועית והכי טובה?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה נגן מומלץ היום לניגון סרטים במחשב? הייתה לי תקופה עם bsplayer ואז עם vlc. מה הנגן המומלץ היום בשוק לסרטים? תודה מראש ושבת שלום hagayben
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


