עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום ניסיתי להוסיף כתוביות לצמיתות לסרט אבל כאשר פתחתי את הקובץ עם VisualDub מיד קיבלתי את השיאה הזו: [!] AVI: Variable bitrate (VBR) audio detected. VBR audio in AVI is non-standard and you may encounter sync errors up to 7146ms when attempting to extract WAV files or processing the audio in Direct Stream Copy mode. Full Processing mode is recommended to decompress or recompress the audio. (bitrate: 82.4 ± 6.7 kbps) [[/code הצלחתי להוסיף כתוביות לסרטים בעבר ללא כל בעיות יש דרך להוסיף לסרט הזה עם התוכנה הזו? במידה ולא גם תוכנה אחרת תעזור לי בין אם זו תוכנה לוינדוס או ללינוקס

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by MOFRA,

    משהוא מכיר תוכנה שתאפשר לי להוציא מהוידיאו רק חלק שאני צריך

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by מוקיון1,

    מה הם התהליכים האלו IQS.EXE-1 2-PNKBSTRA.EXE

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. מקווה שזה המקום הנכון לשאול. רכשתי מחשב נייד חדש של פוג'יטסו בלי מערכת הפעלה עליו. כשניסיתי להתקין ווינדוס 7, באמצע ההתקנה המחשב קפא, כיביתי והדלקתי אותו, ומאז כשאני מדליק אותו הוא כאילו מתחיל להריץ ווינדוס אבל מגיע להודעה "windows boot manager windows failed to start. בסוף הדף כתוב windows failed to load because the kernel is missing or corrupt. ואני מקבל הסבר שעלי להכניס את דיסק ההפעלה ולהדליק את המחשב מחדש, אבל אז קורה אותו דבר כמובן ששיניתי בביוס להפעלה מהדיסק והמחשב באמת מתחיל מהדיסק. מישהו נתקל או יודע?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by 114508534,

    יש לי E-MULE גרסאת 2.1 של LIONETWORK וכשאני מכבה את התוכנה ומנסה להתנתק מהאינטרנט זה לא מתנתק וכאשר אני לוחץ לכבות את המחשב זה זה כותב שזה שומר שינויים אחרונים וזהו זה לא מכבה את המחשב . וכאשר אני לא מדליק את ה E-MULE זה מכבה את המחשב נורמלי בבקשה תעזרו לי. :-[

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by orninyo,

    מדובר בפורטל חיפוש - כלומר יהיה בו מנועי חיפוש מסויימים + פיצ'רים נוספים הלוגוים בתמונה המצורפת [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. המסך הם על בהירות מקסימלית, הגדרות הכרטיס מסך לא משפיעות על בהירות הסרט זה רק משנה את בהירות ה DESKTOP. בעיה נוספת היא שכאשר אני מנסה לשנות את הגדרות הבהירות ב BSPLAYER ועושה OK הם לא נשמרות. אודה מאוד על אזרתכם.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. היי לכולם כבר זמן רב שאני חושבת על עניין הטלפון דרך המחשב, וכעת לאחר שהתקנתי את ה- WINDOWS 7, ברצוני לנסות לממש זאת. לשם כך אבקש את עזרתכם המומחים. על המערכת שלי (פרטים במפרט) מותקן כרטיס פקס מודם דרכו עובר קו הטלפון (מהקיר למחשב, משם לטלפון הרגיל) כאשר מצלצל הטלפון, אני שומעת אותו במחשב ומקבלת חיווי בנושא וכך יכולה לקבל פקסים. ברצוני לנצל את החיבור לדבר נוסף - להיות מסוגלת לקבל ולהוציא שיחות (בקו הבזק) דרך המחשב וללא שימוש במכשיר הטלפון פרטים: 1. הרעיון הוא לשמור את כל ספריית הטלפונים שלי על המחשב. 2. להתקין תוכנה חכמה שדרכה אוכל לחייג (בתקווה ברוב המקרים חיוג מהיר) ולהשמש בפונקציות חכמות כמו חיוג עם הפסקות (טוב למוקדים עם אלף אופציות בדרך), נודניק מתוחכם(חשוב), שיחות וע…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by nadav2605,

    ערב טוב לכולם, קניתי לפני כמה חודשים מקלדת אינטרנט פשוטה מאוד של Silver Line בחיבור USB. אני עובד עם מערכת הפעלה XP PRO הבעיה היא שאני עכשיו רוצה להתקין את הדרייבר לכפתורים המיוחדים של המקלדת כמו להעביר שירים קדימה אחורה, עוצמת קול וכו' שקיבלתי בדיסק עם המקלדת אבל כנראה שהוא אבד לי :-\ למישהו יש מושג מאיפה אני משיג את הדרייבר הזה? בתודה, נדב.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Yung_man,

    ברצוני לרכוש סורק עם קורא שקופיות/נגטיבים. רציתי לדעת מהו הגודל המתקבל כתוצאה מסריקה כזו , והאם היא איכותית, ברמה של קובץ RAW או JPG מתקדם. תודה! אורן.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. שלום התקנתי לאחרונה kaspersky internet security 2009. התוכנה כוללת מעקב אחרי מידע שעובר ברשת וניתן לראות כמה מידע כל תוכנה במחשב מורידה/שולחת. הקובץ javaw.exe מופיע מספר פעמים במקביל ושולח/מוריד הרבה מידע יחסית. למשל רשום לי שאתמול הוא הוריד 30 מגה והעלה 70 מגה. עניין ההעלאה בכלל לא נשמע הגיוני. אני מקבל מספרים דומים כל יום. האם מדובר ברוגלה כלשהי? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. ניסיתי תוכנות כמו אשמפו BURNAWARE ונרו וכולם עושים ERROR שכאילו הכונן לא נמצא זה הכונן שיש לי: http://www.myce.com/cd-dvd-writers/samsung-22x-dvd-writers/Samsung-SH-S223B-94540/ צילמתי כמה תמונות אולי יעזור לכם http://www.up2me.co.il/images/16035211.jpg מננהל התקנים: http://www.up2me.co.il/images/14927407.jpg וזה אחרי שניסיתי להסיר את הדרייברים ממנהל התקנים אחרי ריסטרט http://www.up2me.co.il/images/64914947.jpg

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by mc_elad,

    http://reshet.tv/News_n/heb/news/programs/EconomicNewscast/articlenews,220675/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=Reshet_Facebook_Page&utm_campaign=News_article בקישור יש כתבה על בעיה שהיא ידועה(כשאתה מוחק מידע בדרך הרגילה המידע לא באמת נמחק) ונאמר בכתבה שיש תוכנות שאכן מוחקות מידע לגמרי .. האם ידוע לכם על תוכנות כאלו?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by onn_the_vy,

    אז כחה.... 1. אני הולך לפרמט את המחב שלי ואני רוצה להתקין 2 מערכות הפעלה .... שיעבדו הרבה זמן ביחד.(כמה שאפר..) איזה ?????????????????????????????????????? 2. אני רוצה לעשות image שכל פעם שהם יעצבנו אותי אני ידחוף אותו תimage חזרה למחשב.... איך ???? ואם אפשר לעשות את זה עם כל התוכנות כבר מותקנות help!!!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. שלום האם כשמשתמשים בהצפנה של Word עם קבצי DOC (לא DOCX), זו הצפנה שאפשר לסמוך עליה, בהנחה שהסיסמא 8 תוים ומעלה, או שכבר מצאו שיטה לפרוץ את זה במהירות, ולכן לא שווה לסמוך על זה? תודה card

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני נתקל בבעיה עם האאוטלוק 2010. יש לי קובץ מסוג WAB של אנשי קשר. הכול טוב ויפה הם נמצאים באוטלוק אבל איבדתי את כול הסדר של אנשי הקשר. לפני המעבר לאאוטלוק החדש הייתה לי את תיקיית אנשי הקשר הכללית, ואיתה עוד תתי תיקיות למשל בתיקית חברים כול החברים וכו'. עכשיו אין לי את התיקיות רק את אנשי הקשר ומדובר בעבודת נמלים לסדר את כולם שוב בתיקיות. האם יש פתרון לבעיה?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by DJO,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1008400226&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום לכולם בעיה עם XP PRO פתאום זה קרה שגם בפיירפוקס 3 וגם באקספלורר 7 האתרים נפתחים ובמהירות סבבה אבל לא מראים תמונות ואייקונים אם אני רוצה לראות אייקון אחד מתוך רבים שבעמוד ,קליק ימיני ו-show picture פותח את התמונה מה עושים?? ניסיתי את כל הקידודים, הסרתי את 2 הדפדפנים והתקנתי מחדש לא עוזר התקנת גאווה ופלאש, אקספלורר 6 ו-8 פיירפוקס 2ו-3 ומיליון ריסטרטים במקום תמונה מראה מרובע קטן שבתוכו ריבוע עיגול ומשולש מה עושים חברה אני לא מצליח לראות אתרים תודה חג שמח

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by david_borohov,

    שלום. לא הייתי בטוח אם הבעיה הזו מתאימה לפורום הזה...אך אני מקווה שתוכלו לעזור לי. הפעלתי על המחשב עריכה של אבא שלי נורטון גוסט (עקב בעיות מרובות). הגוסט פתר את הבעיות אבל יצר אחת חדשה....הוא מחק לי מחיצה שלמה (את כל כונן D) כך שבעצם איבדתי את כל החומר שהיה במחיצה זו. אני לא מצליח למצוא את החומר בשום מקום וגם סיסטם ריסטור לא עזר. החומר בדיסק הזה מאוד חשוב לי...אם תוכלו לעזור לי אודה לכם מאוד. תודה,דוד.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by gshhar,

    למה כשאני צורב כתוביות לצמיתות על סרט(עם VIRTUALDUB) אז הכתוביות מוצגות במקום קצת גבוה על המסך מה שטיפה מפריע(לי לפחות) לצפות בסרט וכשאני רואה את הסרט במחשב שאני מוסיף לו כתוביות בנפרד אז הכתוביות ממוקמות טוב בחלק יותר תחתון משהם ממוקמות שהתרגום צרוב על הסרט?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. קודם כל, אני לא בטוח אם הדיון הזה מתאים לכאן או לא. בכל מקרה, מנהלים, אתם יודעים מה לעשות אם הדיון מתאים לפורום אחר ;D. בכל מקרה, בזמן האחרון צצה לי בעיה חדשה ומאוד מעצבנת. ישנם מקרים בהם אני לוחץ על קישור כלשהו, או כפתור שהוא קישור שאמור לפתוח לי חלון חדש. מסיבה מסויימת שאני לא מבין, החלון נפתח לרגע, מופיע למטה ביחד עם שאר החלונות והתוכנות שפועלות באותו רגע, ולפני שאני מספיק לומר ברוך שפינוזה הוא נעלם :-\. פעם זה לא היה קורה לי, זה התחיל לי מאז שהתקנתי XP Pro, אין לי מושג, אולי זה קשור. אני די בור בדברים האלו. התופעה הזאת מתרחשת בד"כ שאני מנסה להיכנס לצ'אטים, וגם במקרים אחרים. בגיימר לדוגמא, בפורומים החדשים יש סמיילים נוספים, בדיוק כמו כאן. רק ששם החלון נפתח ומיד נס…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by matu89,

    שלום לפני כמה ימים התחילה הבעייה כאשר אני מנסה לצפות בסרטון ביוטיוב או להכנס לאתר מופיעה לי השגיאה הבאה : מצורפת תמונה http://up353.siz.co.il/img3/3gtntnemznix.jpg

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. אוקיי אז ככה אתמול קניתי דיסק קשיח של 250GB ואני בא להשתמש בו אוקיי הכל סבבה אני מוריד משו בUTORRENT דבר חוקי לדוגמא ומכבה את הUTORRENT לאחר שעה באתי והפעלתי את הUTORRENT מחדש , הטורנט עושה לי data eror cyclic redundancy check אוקיי אני חושב אולי זה טעות חד פעמית אני מנסה עוד פעם עם טורנט חוקי אחר וקורה אותו דבר אז ככה חשבתי אולי זה בעיה בUTORRENT או בטורנט עצמו אני בא להעביר קובץ מהדיסק קשיח החדש לדיסק קשיח הישן ופום מה קורה ? אני מקבל את אותה שגיאה באמצע ההעתקה שנכשלת data eror(cyclic redundancy check) מה זה אומר? מה אני יכול לעשות?? בחיים זה לא קרה לי בעבר עם הדיסק קשיל הישן שלי דרך אגב אני קצת קראתי בנושא וכותבים שזה שגיאה שהדיסק קשיח נותן כשהוא עומד למות האם זה נ…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by mwalker03,

    שלום לכל התותחים כאן. אני מנסה להעביר קובץ word אבל עם כמה עמודים ל InDesign בתוך הקובץ וורד, יש טבלה שמתפרסת על יותר מעמוד 1 וזה גורם ל InDesign להתחרפן ולהציג את זה לא טוב. יש דרך קלה להעביר קובץ וורד גדול, עם הרבה עמודים, וכמה טבלאות ל InDesign בצורה נורמלית ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by WizMaster,

    שלום, כשאני מנסה לרענן את הדף מופיעה לי ההודעה הבאהמה לעשות?)

דיונים חדשים בפורומים