תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום ! בדיסק און קיי נשמרים לי קבצים זמניים (לפחות כך התברר לי לאחר שניסיתי להבין). איך אני מונע הצגתם של קבצים אלה ? מצ"ב תמונה (אופיס 2013 מערכת הפעלה WIN 7). תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. בכוונתי ללמוד לעצב מודלים (למודים ומשחקים) ולעשות אנימציות ב3D MAX ברמה דיי גבוהה...... יש לי ידע טוב מאוד ב PHOTOSHOP ו פלאש האם מישהו יכול להמליץ לי על מדריך כלשהו למחילים? הרמה שלי ב3D מקס היא אפסית..... תודה מראש מקס.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, לאחרונה תקף את מחשבי Spyware מוזר ביותר. הוא רץ בזיכרון בתור 2 קבצים שמתחילים במספר אותיות לועזיות כשבסיומן 32.exe אני סוגר אותם מהזיכרון והם עולים מיד שוב. אז אני סוגר אותם ומוחק מהר מהמחשב. מוחק מה-Startup , שלא יעלה בפעם הבאה עם המחשב. ואז באמת הם לא עולים יותר, אבל איך שאני מפעיל את האינטרנט אקספלורר (iexplore.exe) הם חוזרים! ניסיתי הכל, את כל תוכנות ה-Anti Spyware (לפחות 7 תוכנות ניסיתי) והן עוזרות, מסירות הכל. אבל איך שאני מפעיל את האינטרנט אקספלורר הקבצים חוזרים. גם לוקח לאקספלורר מעט זמן להיפתח. מה שהקבצים האלו גורמים זה לכך שיקפצו לי חלונות פרסומת כשאני גולש באינטרנט. אז מה שאני עושה כרגע זה עובד עם FireFox, דפדפן מצויין, רק שהוא לא מעלה את כ…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אנשים בואו לסרבר חדש !! פתחו ערוצי ווארז איזה ערוצים שבראש שלכם !! אז יאללה בלאגן אחים שלי /server CyberServ.ath.cx 6667 /join #עברית אל תיצאו אם אתם רואים קצת אנשים תשארו נמלאה תסרבר.. בסך הכל אתם יודעים שאלה הכי וותיקים בסוף זוכים ....
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות מין תבנית קבועה ולתוכה להזין נתונים, ראיתי את זה במסמכים בעבר אבל אני לא יודע לעשות... הכנס שם:_______________ המקום לכתוב מסומן בצבע אפור וע"י לחיצה עליו אני מכניס את הנתון. מישהו יודע ???
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
לעזאזל עם זה! המחשב שלי הרוס ולפעמים הוא נכבה...לרוב הפיירפוקס שומר את הרשימה ומאפשר לי לבצע שיחזור של כל האתרים שהייתי בהם. דווקא היום שהייתי במיליון ואחד אתרים חשובים המחשב נכבה לי מס' פעמים ודווקא בפעם האחרונה שניסיתי להפעיל את פיירפוקס ולשחזר את האתרים לא הופיעה לי האפשרות ופשוט כאילו הוא "שכח" . אני מקווה מאוד שיש איזה מסמך/קובץ שיאפשר לי לעשות זאת... לדעת באיזה אתרים הייתי.. יש מסמך/קובץ כזה? אני פשוט אובד עיצות! וגם... יש תוספת כלשהי ששומרת את הרשימה של האתרים? כי כמו שאתם רואים הפיירפוקס לעיתים נכשל! וזה עבורי קריטי מאוד.
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אל איזה תוכנה אתם ממליצים אבל שיהיה אפשרות להמרה לפורמטים אחרים ושיהיה resize. ושתהיה פשוטה לא כמו acdsee
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, שיניתי כמה הגדרות במצלמת וידאו שלי בטעות, לאחר מיכן צילמתי וכשהורדתי את הסרטונים למחשב ושמים play אז הסרטונים רצים בהילוך מהיר. מישהו יודע עם איזו תוכנה אפשר לסדר את זה? ואיך? זה מטיול באירופה וזה ממש חשוב. בתודה מראש עדי
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אני משתמש בתוכנה של EAC או FORMAT FACTORY כדי לגבות שירים מדיסק אח"כ כשאני בא לשמוע את השירים, כל שיר נשמר בנפרד, ואי אפשר לשמוע אותם אחד אחרי השני ברצף מה עושים??
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בקיצור, המטרה היא לעצב מחדש \ לצבוע \ Whatever מכונית של סקיון (חברה בת של טויוטה). הפרס הוא לא פחות מכ-15K$ (ערך המכונית), ויהיה רק זוכה אחד. אפשר להגיש כמה מכוניות שרוצים, כמה פעמים שרוצים. אל תתביישו! כל הפרטים נמצאים פה: http://news.deviantart.com/article/28901/ עבודות שהוגשו עד עתה: http://browse.deviantart.com/projects/contests/2007/scion/ תהנו!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קורה לי הרבה פעמים שאני מוריד שיר ובסופו יש הרבה זמן (10-13 שניות) של שקט, האם יש דרך להוריד אותם כדי לחסוך מקום בזמן הצריבה?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש סרטון שאני רואה דרך הדפדפן אני רוצה לראות אותו רק בהילוך יותר איטי אפשר לעשות דבר כזה עם תכנה או משהו?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחריי שהתקנתי את הדרייורים השארתי את המחשב ככה יום דלוק בלי ריסטארט.. אחריי שאני עושה ריסטארט איך שהווינדוז עולה זה עושה לי 2 אוררורים כאלו! שאני לא יודע מהם.. ואחד מהם בא לי כשאני מנסה להכנס ל CCC הזה בעכבר הימני!.. תעזרו לי מה זה יכול להיות? ראו תמונה! [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם שמעתי על תוכנת הגיבוי הנ"ל ואני שואל: נגיד שפירמטתי והתקנתי את ה WIN על קשיח של נגיד 4 ג'יגה התקנה חלקה ללא תוכנות , דרייברים וכו' האם אני יכול להשתמש בתוכנה הנ"ל כדי ליצור BOOTABLE CD שישמש אותי במקום לפרמט מהדיסק של הווינדוס להעלות ישר את ה WIN על כל דיסק קשיח שארצה (אפילו חדש ריק) ?? אם כן האם כשאעלה את ה WIN נגיד לקשיח של 80 ג'יג'ה הוא יצור פרטישן של 4 ג'יגה כמו הדיסק שעליו התקנתי במקור את ה WIN ? אני מודה מאוד למשיבים
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי נגן MP3 עם נפח של 1 ג'יגה, וזה לא ממש מספיק לי לכל השירים/ספרים/הדרכות שאני רוצה להכניס אליו... אני מחפש תוכנה שתוכל לבצע המרה המונית למבצי MP3 לפורמטים יעילים יותר, בלי פגיעה רצינית באיכות, וכך אוכל לאכסן בו יותר. בעיקר כשיש הרבה MP3 שהם ב-VBR, והזמן שמוצג שגוי, וגם קשה להעביר לנקודות מסויימות. באיזו תוכנה כדאי לי להשתמש? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מצאתי בעיה בדוויס מנג'ר: http://img139.echo.cx/img139/7633/manager2ue.jpg אשמח אם תגידו לי מה הבעיה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Need: Norton SystemWorks 2005 FULL+ serials דחוף ביותר !!!! בבקשה!!! אני חייב ! תודה ענקית מראש !
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לקידוד וידאו שאני מקליט דרך כרטיס טלויזיה לגודל נורמלי ולא מפלצתי כמו שהם אחרי ההקלטה [גי'גה וחצי, לקובץ שאורכו פחות משעה]. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מייבא נתונים מAccess שחלקו זה שעות עבודה עכשיו אני עשה סכום של שעות עבדוה ומקבל מספר כזה 13.5(כלומר 13 שעות ו30 דקות) ואני רוצה זה יופיע בצורה ברורה יותר למשל 13:30 יש איזה פונקציה או דרך ליצור פונקציה שתעשה את ההמרה הזאת? כי כאשר רואים את הנתונים בגרפים זה קצת מבלבל ולא נוח להתחיל להמיר כול פעם לדקות.... תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי וידאוקליפ והשם שלו XXXXXXXXX.2003{1920x1088.HD.1080}.mpg (איפה שרשמתי "X" , זה השם של הקליפ, אך צינזרתי אותו כדי לא לעבור על חוקי הפורום, החלק החשוב הוא הסיומת) אוקיי, כשאני מפעיל את הקליפ, אז הוא "קופץ" ולא פועל חלק אני מרגיש כאילו המחשב לא עומד בעומס של זה(קליפ של 6 דקות ששוקל 840 מגה), רואים את הקליפ ממש חלק, חד וברור(בחיים לא יצא לי לראות קובץ וידאו במחשב שנראה ככה) יש אולי פיתרון לבעיה? תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, נתקלתי בבעיה מוזרה, יש לי כונן קשיח חיצוני שמחובר בדרך כלל למחשב הPC , אתמול חברתי אותו לMAC בכדי לגבות חומר, ועכשיו כשאני מחבר אותו בחזרה לPC הוא לא עולה... אשמח אם למישהו/י יש פתרון עבורי פשוט כל החומר עבודה שלי נמצא שם. תודה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש תמונות שניסיתי להסיר מהענן כבר 5 פעמים לפחות והן חוזרות ומסתנכרנות איני יודע עם מה. ניסיתי מהנייח בבית, מהנייד, מהסלולרי וכלום לא עוזר. מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה.. מצאתי איזה קוד ב C שאני מעוניין להפעיל אבל הוא עושהההה לי מלא בעיות. פעם ראשונה שלי עם C אבל לפי מה שהבנתי צריך בספריית include מלא קבצים נוספים שחסרים לי. אבל לא מצאתי אותם עכשיו אני מחפש אותם או תוכנה שתכיל ישר את כולם מצאתי אותם דרך ADDON לתוכנה שאין לי ... אבל נראה לי שהם לא מתאימים ל dev C++ או שהתוכנה לא תומכת ב C רגיל הקיצר אני לא יודע מה לעשות ואני אשמח אם מישהו יעזור לי הנה משהו שיעזור לכם להבין על מה אני מדבר #include <stdio.h> #include <string.h> #include <stdlib.h> #include <errno.h> #include <string.h> #include <netdb.h> #include <sys/types.h> #include <netinet/in.h> #include <sys/soc…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראו: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=6b3af6c9 עזרה בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=general_offtopic&action=display&num=1005061385&start=0]כללי[/link] על ידי KoM
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


