עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי קבצי אנימציה על המחשב (GIF) שאני רוצה לשנות אותם לגודל אחר. איך עושים זאת ? בפוטושופ רק הפריים הראשון נכנס... אני רוצה לשנות ל 128*140 עם איזה תוכנה עושים זאת ? ואם אפשר לינק זה יעזור לי מאוד. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. חברה מה המצב??? אני צריך ממדל ב3D MAX לבניית סט חלליות למשחק אשר כרגע עובדים עליו... העבודה האומנם בחינם אבל אני חושב שאם יש פה מישהו שבאמת חשוב לו עניין גיימינג ופיתוח גיימינג בארץ מוזמן להגיש מועמדות (שלחו לי פרטים שלכם בהודעה פרטית + הצגת העבודה) בסופו של דבר זה ישתלם... אם יש לכם אולי איזה מכר או חבר שיודע לעבוד בתוכנה שלחו גם פרטים שלו כל ממדל יתקבל בברכה תודה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. כך שכאשר האזין לשירים כול השירים יהיו באותה עוצמה תודה רבה נעם

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by ofir123,

    לפני הכל חיפשתי בפורמים את השאלה ומצאתי רק אחת שלא ממש עזרתם לאותו אדם, מקווה שתעזרו לי. הורדתי MBM ועכשיו הוא מראה לי הכל 0 בכל החיישנים 0. איך אני מגדיר אותם נכון? אם מצאת תשובה לשאלה שלי תנו קישור. לילה טוב

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. היי. התקנתי עכשיו את תוכנת ניהול הצבע של מייקרוסופט ל XP. התוכנה דורשת התקנה של net framework 1.1. אבל אחרי שהיא מותקנת,הוינדוז לא עולה ישר אלא דורש שאלחץ על שם-המשתמש שלי, שזה סתם מיותר עבורי, כי אני היחידי שמשתמש במחשב... מישהו יודע איך לבטל את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. כיצד לדחוס סרט וידאו בצורה מקסימלית ובכל זאת לשמור על איכות סבירה. בואו נגיד 85% מהאיכות המקורית. באיזה מקודד לבחור? מה לעשות? תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  7. שלום לכולם יש לי מצלמת וידאו http://www.amazon.com/Sony-DCR-TRV340E-PAL-Format-Digital8-Camcorder/dp/B00007E8AM אני רוצה ללכוד וידאו מהמצלמה למחשב איך אני עושה את זה והאם המצלמה שלי יכולה לעשות את זה קניתי כבל פיירוואר חיברתי נכנסתי לעושה סרטים בווינדוס וזה מראה לי מסך שחור אני לא מבין מה הבעיה אם מישהו יכול לעזור לי

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by KingYes,

    איך? אני לא מצליח פשוט להפעיל את זה עם WMP.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by shimon23,

    לפני בערך חודש המליץ כאן מישהו על תוכנה בשם intel aplication accelerator שנועדה להאיץ את ביצועי הפנטיום 4 אך היא מתאימה גם לפנטיום 3. בכל מקרה התקנתי פעם את התוכנה על win xp pro , ולאחר זמן מה הסידי שלי לא זוהה, אך לא ייחסתי את זה לתוכנה הזאת, וחוץ מזה לא הרגשתי שום שיפור בביצועי המחשב. לאחר שכל המאמצים לזהות את הסידי נכשלו התקנתי שוב את הווינדוס, ועכשיו שהתקנתי שוב את התוכנה הזאת הסידי לא פועל שוב, הפעם זה היה לי ברור שזה בגלל התוכנה, הסרתי אותה, ונחשו מה? פתאום הסידי פועל. ואיזה עוד הפתעה? המחשב פועל הרבה יותר מהר לפעמים מאשר עם התוכנה. בקיצור עוד מוצר מבית אינטל שלא כדי לכם להתקרב אליו.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אני רוצה לעבור לווינאמפ, אבל אין לי כוח להוסיף הכל ידנית. יש דרך ליצור את הפלייליסט של WMP10 ולהעביר את זה לווינאמפ? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by solo53,

    בגירסה קודמת של השועל אם במיקרה הייתי מקליד בעיברית כתובת של אתר לדוגמה '''ץזשפץבםץןך שזה בעצם WWW.ZAP.CO.IL הדפדפן היה מעביר אותי לאתר http://urlazy.meow.co.il/121.php שהיה מראה לי כי בעצם רציתי את זאפ מאז שידרוג הדפדפו זה לא קיים יותר טוב אבל בגלל שחזרתי למערכת הפעלה מ 11.05 זה חזר לעבוד איך אפשר שגם אחרי שידרוג הדפדפן פונקציה הטבה זאת תעבוד

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by ybe,

    באיזה תוכנה כדאי להשתמש על מנת לזהות את סוג הקידוד של סרטי וידאו( אני מתכוון לתוכנה שיודעת לזהות את כל הסוגים,כולל:mpeg-1,mpeg-2,mpeg-4,avi,וכו')?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Shbd,

    יש לי בעיה עם שתי תוכנות שאני לא מצליח לסדר... WinDVR מקליטה לי באיכות מצוינת ולא מכבידה בכלל על המחשב אבל האיכות סאונד יוצאת לי בין הגרועות למרות ששיחקתי בהגדרות של איכות הסאונד וסוג הקידוד. ובתוכנה POWER DIRECTOR שקיבלתי עם הכרטיס יש אלף אפשרויות לקידוד סאונד וגם ששמתי באותו סוג קידוד כמו ב- WinDVR ושמעו פי אלף יותר טוב לאחר ההקלטה. אבל הבעיה בתוכנה שהיא כבדה וגם נתקעת לאחר מספר שניות של הקלטה (ישנם מין תקיעות בזמן ההקלטה מה שדופק אותה) לכן אני צריך תוכנה אחרת שתפיק לי את המיטב מהוידאו ומהאודיו. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. שלום, אני צריך בדחיפות תוכנה שיודעת להקליט וידאו וקול , לדוגמא הרצאה שמועברת בחיי באמצעות SKYPE ואני רוצה להקליט את השיעור/הרצאה ליתר דיוק ההרצאה מועברת באמצעות התוכנה "GOTOMEETING" אונליין כך שאני שומע ורואה כל מה שהמרצה מציג מהמחשב שלו יש תוכנה להקלטה יעודית? תודה מראש לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by RAZIEL98,

    שלום משום מה מאתמול כנראה בטעות הגדרתי משהו ששמר לי כרטיסיה אחרונה שהייתה פתוחה ומאז כל פעם שאני פותח את הדפדפן היא נפתחת ,איך אפשר לבטל את זה? תודה לעוזרים Sent from my iPhone using Tapatalk

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. כפתור ימני ---> חדש ---> והוף חסר לי צייר. איך מוסיפים לינק לתפריט NEW? יש לי שם WORD וכו' אבל חסר לי צייר. עזרה בבקשה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. הבעיה בווירוס הנ"ל היא קבצי ה EXE - הוא מדביק את כולם! אנטיווירוס שלי הוא NOD32 והא פשוט בוחר לנכון למחוק כל קובץ חדש שהוא עם סיומת EXE שאני מוריד למחשב, וכבר כמובן שנחמקו לי המון קבצי EXE במחשב של משחקים ותוכנות למינהם, חיפשתי בגוגל אבל לא נמצא כל כך הרבה פירוט על הווירוס, לפחות לא בשפה האנגלית. מישהוא נתקל בבעיה הזו? אני כבר עובד עצות, אני לא יכול להוריד שום דבר חדש למחשב. אגב, פורמט הוא לא אופציה, מכיוון שכבר ניסיתי, אני לא מפרט הכל אלה רק את C, וכנראה שהווירוס לא נמצא רק ב C, ואת שאר הכוננים אני לא יכול לפרמט.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום אנשים. הבאתי איתי מהחופשה לא מעט סרטי ווידאו. העברתי אותם מהמצלמת ווידאו למחשב ועכשיו אני זקוק ל 2 כלים: 1. תוכנת עריכה חזקה אך במקביל ידידותית למשתמש ונוחה לשימוש. 2. כלי להמרת הסירטונים מפורמט AVI לפורמט MKV (כרגע סרטון של כ 32 דקות תופס לי כמעט 7 גיגה) עם מינימום ירידה באיכות. ז"א המרה מקידוד MPG לקידוד H.264. מה שאני צריך זו תוכנה שתקח את קובץ הווידאו הנוכחי ותעביר אותו קידוד מחדש ל H.264 ורצוי מאוד "בלחיצת כפתור" (בלי חילוצים ואריזות למינהם), פשוט בחירת הקובץ בחירת אופציית קידוד מחדש וקבלת קובץ חדש מקודד בצורה יעילה יותר. קיים דבר שכזה?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by pssheba,

    שלום יצרתי קבצי word הכוללים תוכן ענינים (חלוקה לרמות), אינדקס ואובייקטים גרפיים מרובים שייבאתי מהצייר ( mspaint). הקבצים הפכו ענקיים וקשה להעלות ולבצע להם גיבוי. שאלתי: האם עבודה עם acrobat (pdf) עדיפה ? אינני יודע ליצור קבצי אקרובט ולא להמיר מוורד. מישהו מכיר מדריך או כתובת בה אוכל להעזר ? תודה !

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by elad-k1,

    שלום!!! יש לי רמקולים 5.1 ובוינאמפ אני שומע רק ב2 מישו יודע איך אני מסדר את זה<??? תודה רבה...

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. מישהו יכול להמליץ לי איזה תוכנה טובה שמסירה קבצים עקשנים שלא רוצים להימחק? תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by MasterDK,

    שלום אני מחפש תוכנה לעריכת תגיות של קבצי MP3 (הכוונה למידע של MP3). חובה שתיהיה חינאמית. תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by גמני,

    יש לי כונן ישן שיש שמותקן עליו הדפדפן. איך אני יכול להסתכל על תיקיית המועדפים ולהוציא משם מה שאני רוצה?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by IDAN AMRAM,

    כל פעם שאני נכנס עם הפיירפוקס לאתר שכתוב ב javascript אז הפיירפוס מראה לי את הדף הראשי של האתר אבל אני לא יכול ללחוץ על שום קישור באתר.. כאילו אני לוחץ ולא קורה כלום... זה קורה רק באתרים שהם javascript יש מה לעשות בנדון?

  25. Started by SmurFin,

    הוצאתי פלט של וידאו מהפריימייר לפורמט HD264 יצא לי קובץ בגודל 1.5 גי'גה עכשיו אני רוצה לעלות אותו לYOUTUBE אבל יש מגבלה של 1 ג'יגה איך אני מכווץ אותו בלי להוריד מהאיכות ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים