תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה לצורב דיסק MP3, אך כל שמות השירים שאני בוחר וגורר לעבר חלון הצריבה מתעוותים בצורה מוזרה. זה קורה גם בשירים הלועזיים וגם בישראליים, אם כי, בשמות השירים בעברית זה בכלל לא משאיר את השם אלא הופך לסימנים מוזרים בסינגון הזה ____ ______ ___ לעומת זאת בשירים הלועזיים עוד ניתן להבין את השם כי הוא נשאר בערך. יש מצב לפיתרון ? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אתם מכירים את זה, שיש לכם שיר MP3 של מוזיקה ישראלית כלשהי, במאפיינים של השיר יש את הפרטים (שם אלבום, שם שיר, להקה וכו') ואת הכל רואים בג'יבריש, גם כאשר מפעילים את השירים ב WINDOWS MEDIA PLAYER רואים את כל השמות בג'יבריש בלבד. מה ניתן לעשות כדי בכל זאת לראות את מה שכתוב שם? (חוץ מלהתקין ווינדוס בעברית) תודה,
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תראו סוף סוף הורדתי סרט בדיוידי ואני מת לצרוב אותו כבר אבל כשפתחתי את כל הרארים אני רואה שסך כל המשקל הכולל הוא הרבה ממדיית די וי די רגילה מה אני עושה בבקשה ? .... ??? ......ואיך יעזור ? תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את CATALYSY CONTROL CENTER הוא פעל טוב על שהוא התחיל להציג לי את השגיאה הבאה בכל פעם שניסיתי להכנס תמונה: http://img488.imageshack.us/img488/9463/1ts9.jpg
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי אימיול בוסטר 8 החדש ווינדוס ויסטה 32 ביט...ושאני עושה חיפוש של שירים הוא לא מוצא לי mp3 תודה לעזורים!! מתן
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי במחשב פוטושופ. הפוטושופ השתלט על פורמטי התמונות ורצה הוא בעצמו לפתוח את קבצי ה JPG. אני לא מסכימה לכך, אני רוצה לפתוח את קבצי JPG כמו שהם, ואני לא יודעת איך להחזיר את המצב לקדמותו. עזרה, בבקשה :'( :'( :'(
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נגיד,יש לי משחק. הוא כולו בתיקיה מלאה קבצים,וקובץ הפעלה אחד. יש כמה קבצי מוסיקה של מדיה פלייר. אבל הם מוגנים. האם יש תוכנה שאיתה אוכל לשמוע את הקבצים האלו?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בבקשה אני חייב עזרה אני צריץ דריבר חכרטיס קול Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש כאן תפריט בצבעים ירוקים: http://javascriptkit.com/script/script2/verticalmenu.shtml אני מעוניין להפוך אותך לצבעים סגולים בהירים. איך אני עושה את זה בצורה "מקצועית " ויפה ?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב פירמוט מהיר, אני יודע שיש תוכנות כלשהן שיכולות להחזיר את הקבצים. נסיתי מלא תוכנות, חלק מהתוכנות אכן מצאו את מה שרציתי(אני צריך לשחזר את התמונות וחלק מקבצי WORD) אך בסוף בשביל לשמור אותם למחשב הן דורשות כסף ואני לא מוצא סריאלים חוקים בשבילם. אם תצליחו למצוא תוכנה שתוכל לתת לי ולא לדרוש כסף אודה מאוד! זה ממש חשוב לי.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה מוזרה, שאני מדפיס קבצי PDF בעברית מהמחשב שלי, הוא לא מדפיס את כל האותיות והמספרים אלא משאיר רווחים אך שכשאני מדפיס מהמחשב הנייד הכל תקין. במחשב השולחני יש לי ADOBE ACROBAT ואילו בנייד יש לי את ACROBAT READER. על שני המחשבים רץ WINDWOWS XP + SP2 מישהו יכול לפתור לי את הבעייה???
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה של averTV. לכרטיס מתחבר ממיר,אנטנת רדיו,ומקלט אינפרא אדום. הכרטיס גם בא עם שלט אבל אני משתמש בשלט של HOT. כול מקרה התוכנה של averTV נותנת להשתמש בשלט רק לצרכי הטלויזיה[ הגברת ווליום בתוכנה, החלפת ערוץ, מסך מלא וכאלה.] אז אני רוצה להשתמש בשלט של HOT בתור עכבר. משהו מכיר תוכנה לזה?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בכל דפדפן יש רשימת אתרים למעלה, דווקא בהכי מהיר אין וזה מחרפן אותי כשאני גולש בו. איך אני עושה שתהיה רשימת אתרים?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי צורב של Richo*20 , ואני מנסה באמצעות Nero 5.5.1 לצרוב על מדיה של 700MB של חברת Verbatim . ניסיתי לצרוב 705MB !!!! הוא לא נתן לי ........ (כולה 5MB יותר -ראבק !!!!) - הודעה שצריך דיסק מתאים... ביטלתי ב- Options- General את "Check for correct CD format before burning" - לא עזר ! אז מה הסיפור? איך מבצעים OverBurn? ??? לפני שקניתי את הצורב סיפרו לי סיפורים יפים על הצריבת 800MB בכיף... אשמח אם תעזרו לטירון שכמוני בנושא הצריבה. אפשר גם ב-ICQ. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני נתקל בבעיה מאוד מוזרה בDOK שלי אני נמצא עכשיו בטיול ולאורכו אני מגבה את הקבצים שלי באחת הפעמים ביצעתי את הגיבוי בLAPTOP של חבר ונשאלתי שאלה על ידי אחת מתוכנות האנטי וירוס שלו מאז אני לא מצליח לראות את הקבצים בDOK שלי בשום מחשב למרות שמבחינת הנפח אני עדיין רואה שהקבצים קיימים על הDOK - יש רק 12 ג'יגה פנוי בנוסף אני מצליח לכתוב עליו דברים חדשים ומדובר בFAT 32 אשמח מאוד להצעות שיצילו את החומר החשוב הזה תודה חברים עידן
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן לפני כשנתיים הורדתי תוכנת בדיקה ותיקון (במידה ויש סקטורים פגומים ניתן לאפס אותם עם התוכנה) התוכנה פועלת עם הפעלת המחשב דרך דיסק iso אני לא מוצא את התוכנה הזאת שבודקת את זה. אשמח להכוונה בעניין תודה
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי על המחשב שלי את האנטי-וירוס nod32 וכנראה שגם מתישהו הגדרתי לו סיסמא , עכשיו אני רוצה להסיר אותו מהמחשב והוא מבקש את הסיסמא. אין לי מושג מה הסיסמא ואין לי אפשרות לבטל את ההגנה הזאתי חפשתי באתר של eset , חפשתי בגוגל וכל מיני פורומים ולא מצאתי פיתרון. יש למישהו פיתרון???
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
פתחתי ושמרתי את קובץ הוורד תחת "דף אינטרנט". עכשיו אני רוצה לדעת איך לעלות אותו לאינטרנט כקישור בדף מסויים באתר שלי. ממה שאני מבינה צריך להיות לדף הזה כתובת אינטרנט מסויימת, לא? איך אני יודעת מה כתובת האינטרנט של הדף שיצרתי?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תיראו אני מנסה לעבוד בפוטושופ 7 ואת האמת לא ממש מצליח לי [אז תעשו טובה תנו לי איזה מדריכים וכאלה....
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בדרך כלל הבקשה היא לתוכנה שתשחזר קבצים שנמחקו. אני רוצה לדעת אם יש תוכנה שנותנת לי היסטוריה של קבצים שנמחקו כולל שמות קובץ ומיקום מקורי. אם היא גם יודעת לשחזר זה אחלה אבל יותר חשוב לי לדעת מה נמחק אם בכלל! תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזושהיא תוכנה נורמלית שתוריד בקצב טוב ל56.6
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה המחשב חזר מתיקון לפני כמה זמן זמן ועכשיו בכל משחק שאני מעלה המקלדת לא עובדת....אשמח לתשובות.....
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה עם האינטרנט אקספלורר אחרי גלישה רצופה של בערך 10 דקות (לא משנה כמה חלונות פתוחים אחד או 10) הוא פשוט נתקע עד כדי שצריך לעשות END PROGRAM או לפעמים דרך מנהל המשימות. הגלישה היא לא באתרים כבדים - אתרי מלל בעיקר כמו YNET. תוך כדי שהוא נתקע אני יכול לפתוח חלון אקספלורר חדש ולגלוש, אבל החלון שנתקע נשאר תקוע - ואני מכבה אותו דרך "סיום עבודה". יש לי WINXP ואקספלורר 7. עשיתי לפני שבוע פורמט למחשב, הכל חדש. המחשב אמור להתמודד בלי בעיה עם הגלישה (2G RAM , INTEL PENTIUM 2.6 C2D). זה נורא מעצבן, איפה יכולה להיות הבעיה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
צילמתי עם הA95 של CANON ברזולוציות די גבוהות, ולמרות שפרטי תמונה יש תאריך צילום, בתמונה עצמה אין את התאריך, לכן כשאני מפתח אותן, התמונות יוצאות ללא תאריך :-\ מישהו מכיר תוכנה ששותלת תאריך בתוך התמונה מתוך המידע של התמונה המיועדת?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


