עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by arik100,

    אהלן יש לי קובץ XL שמוגן באמצעות סיסמא ברגע שאני מכניס את הסיסמא אני יכול לערוך אותו ולראות אותו הבעיה היא שאני רוצה להסיר את ההגנה הזאת של הסיסמא, ואם אני מכניס את אותה סיסמא שהכנסתי בהתחלה הוא לא מקבל אותה ואומר שהסיסמא שגויה אשמח לכיוונים או פתרונות בנושא תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. זה לא בעיה של התוכנה כיווץ.תוכלו לומר לי מה אני יכול לעשות? [יש לי גם את ההודעה שתמיד ניהיה בתמונה] [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. לדוגמא יש קובץ בשם XXXXXX אז אני יעשה בתוכנה חיפוש קובץ עם 6 אותיות והוא ימצא אותו

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by daido,

    היי הורדתי את IDM 1.19 לניסיון, שמעתי שהתוכנה מצויינת. כשניסיתי לסמן את גוגל כרום כדי שהתוכנה תתמוך בדפדפן הזה והתוכנה לא מאפשרת. יש את הגרסה 6.2 אבל היא בטה והיא כן תומכת כשאני מסמן את גוגל כרום. איך אפשר לפתור את הבעיה עם הגירסה של 1.9 דבר נוסף...איזה דפדפן עדיף, גוגל כרום או אינטרנט אקספלורר? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by kaisman,

    אני רציתי לדעת אם אפשר להוריד סרט מהאינטרנט ולצרוב אותו על דיסק ואז לראות אותו בדי.וי.די? אם אפשר תגידו לי איך? בבקשה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by 1nstall,

    היי התחלתי להתעניין בהכנת קבצי GIF... הבנתי שאני אמור ליצור אותם בתוכנה image ready....אבל לא הבנתי איך בדיוק....כי לא משנה מה אני עושה..זה משנה לי את כל הפריימים... כלומר לא הבנתי איך אני בוחר לשנות רק פריים אחד... חיפשתי מדריכים ולא מצאתי... :-\ תודה מראש install

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. קניתי SSD בקנייה הקבוצתית ואני מעוניין להתקין עליו את מערכת ההפעלה. בפעם הקודמת התקנתי דרייברים מהדיסק (התנתק לי האינטרנט ולא היה לי כוח לחכות). עכשיו אני רוצה להוריד דרייברים מתאימים, מכיוון שיש מספר (שניים) אפשרויות להורדה וגם לדעת אילו לא חיוניים. המפרט בצד בנוסף ל-MICRON C400. http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=3855#dl מערכת WIN7 64X. אשמח לעזרה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by hell,

    היי מקווה שמותר ליפתוח 2דיונים ולא להיסתבך עם ההנהלה.. בכל מיקרה ליפני כמה רגיעם גיליתי שהתמונות האהובות עליי הן בפורמט של 128*128 וגם 179*96 שזה קטן מידיי בישביל לחסות את כל המסך שלי בפלפון אני בטוח שמי שיצר את התמונות לא צייר הכל מחדש אלה בסך הכל שינה רזולוציה בדרך זו או אחרת אשמח אם מישו יוכל להמליץ לי על תוכנה שתוכל לשנות לרזולוציה של 240*320 ולא PS כי הוא משנה את הרוחב לפי האורך ולא נותן לי ליקבוע איזה רזולוציה שאני רוצה תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by 114508534,

    כאשר אני מנסה להתקין היא מעלה לי שגיאה בשלב המקדים של התתקנה וזה יוצא מההתקנה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. זה קורה ב85% מהפעמים שאני מעלה את הוינדוס, ישנה הודעה Svchost.exe Application Error The instruction at "0x0000000" referenced memory at "0x0000000". the memory could not be "writen". לפעמים כתוב Writen ולפעמים Read לפעמים המס' הוא 0x0000000 ולפעמים יש מספר אחר עם אותיות יש לי אפשרות ללחוץ OK/CANCEL זה איכשהו מבטל את כרטיס הקול, ואי אפשר להפעיל יישומים אחרים (אלא אם כן לוחצים CANCEL ואז כן אפשר להפעיל תוכנות אבל אין קול) אני פשוט מכבה את המחשב כ-5/7 פעמים עד שההודעה לא מופיעה ורק אז מצליח לעבוד כמו שצריך. יש למישהו רעיונות? תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by yarivot26,

    הורדתי את העונה הראשונה של The O.C. ובאחד הפרקים פס הקול לא תואם לתנועה של השפתיים ובכללי לפרק עצמו, רציתי לדעת אם יש דרך לסדר את זה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. לעשות סגירת דיסק לפני הצריבה כולנו יודעים . השאלה היא מה עושים לאחר שכבר בוצעה הצריבה ? צרבתי על תקליטור ב-NERO 5.5.9.9 ואני רואה את הקבצים במחשב אבל לא מסוגל להפעילם . איך ניתן בכל זאת עדין להציל את החומר ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by le011,

    שלום אני משתמש בפיירוול של זון אלרם.יש בו אפשרות של פילטרים שחוסמת אתרים לפי קטגוריות.ואכן היא חוסמת חלק גדול מהאתרים הפונוגרפיים אבל משום מה אתרים ישראליים היא לא חוסמת.האם יש למישהו פיתרון לנושא? אשמח על עזרתכם

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אני נתקלת בבעיה שמעולם לא נתקלתי בה ואני לא מצליחה לפתור את הבעיה. הבעיה שלי היא כזו - כשאני לוחצת על האייקון "המחשב שלי" הוא מראה כאילו הוא רוצה להיפתח אבל הוא לא נפתח ובמקום זה פשוט נפתח לי אייקון "המחשב שלי" על הסרגל הכחול למטה. כאשר אני לוחצת על האייקון שנפתח על הסרגל עדיין לא נפתח לי החלון של "המחשב שלי" 0אני רוצה לראות את הכוננים C ו--D ) ובמקום זה הוא פשוט בורח לכיוון הדסק טופ. איך פותרים את הבעיה הזו????????????????????????????

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. היום מצאתי תוכנת תלת מימד מאוד מעניינת. מה שמעניין בה, זה שאפשר ליבא לויצא מודלים ל/ממשחקים כמו NFS:MW GTA:SA ועוד אחדים... (וכמובן ליבא וליצא מודלים למקס). אתר הבית של התוכנה. התוכנה שוקלת רק כ-2 מגה בייט. אני לא מצליח לעשות בה כלום, אולי לכם יצא משהו ;D כבר הרבה זמן מעניין אותי ללמוד עריכה תלת מימדית, אבל הבעיה היא שמאוד קשה לי ללמוד את התוכנות. כל המדריכים הם רק באנגלית, ואני לא מבין אנגלית טוב. אולי יש איזשהו פורום טוב בעברית לתוכנות תלת מימד?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by BenK,

    איך עושים בדיקה שהAGP הוא על X4?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. Started by oshoman,

    קבלתי את ההודעה הזו אחרי ריסטרט. הפעלתי את המחשב מהדיסק הפעלה והלכתי לrecovery ושם שאני עושה chkdsk אז זה רושם לי the volume appears to contain one or more unrecoverable problems וזהו, עכשיו אין לי יותר פתרונות. מישהו יכול לעזור?‏

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום ברשותי cubieboard http://cubieboard.org/ ורציתי לישאול איזה מערכת הפעלה עדיפה לי?... אני מעוניין ליצור תיקייה משותפת עם המחשב הנייח שלי ע"י הWIFI בבית ולראות סרטים בעיקר (מולטימדיה) פייסבוק יוטיוב... המערכת ההפעלה המקורית שמגיעה עם זה היא אנדרואיד 4.2 אבל היא קצת מעיקה מכיוון שהיא ללא ספק מתאימה לסמארטפונים/טאבס.. מה אתם אומרים יש אפשרות לשים XP??

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by sapartil,

    בכל פעם שאני פותח את המסגנר קופצת הודעה "יתכן שתכונות מסוימות לא יהיו זמינות בשיחה זו" למה זה ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. מדי פעם... לפעמים זה לא מופיע....אפילו אם אני סוגרת את החלון...רק אם אני מאתחלת זה נפתר... ממה זה נובע? ואיך פותרים? (חוץ מהאיתחול)....

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by aviram20,

    עשיתי פורמט למחשב והקוד של האיסיי הייה שמור קבוע עכשיו שכחתי את הקוד ולא בא לי לפתוח איסייקיו חדש בישביל זה.. יש דרך שבה אוכל לחלוב את הקוד מהRegistry ???

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by doker,

    יש לי כרטיס קול מובנה על לוח של אינטל כרטיס הקול הוא 82801g high defenition לפני מספר ימים כשהתקנתי windows Xp pro לא היתה כל בעיה הורדתי דרייברים של realtek r166 ושמעו עכשיו התקנתי windows xp pro בעברית והדרייברים כבר לא עובדים זה נראה שהוא לא מקשר בין הדרייברים לכרטיס ניסיתי לבחור את הדרייברים של הכרטיס באופן ספציפי מרשימת ההתקנים,הכרטיס עצמו הצטרף לרשימה אבל לידו היה סימן אזהרה והיה כתוב שיכולה ליהיות בעיה בפעולת ההתקן. אני כבר לא יודע מה לעשות ניסיתי הרבה דברים אני מזכיר שהשתמשתי באותם דרייברים שכבר עבדו אבל עכשיו הם לא עובדים לא יודע למה אם מישהו יוכל לעזור אני יודה לו מאד. תודה רבה!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by tal5870,

    שלום לכולם! אני מחפש תוכנה פשוטה למחשב שדרכה אוכל לקבוע תורים/פגישות,וחיפוש אנשי קשר לפי מקצועות,ימים וכו' ובמקביל שתהיה אופציה לשלוח SMS לאנשי קשר על ביטול/זימון תורים. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. אני רוצה שכל המיילים ישמרו על השרת של BEZEQINT ולא בקובץ PST איך אני עושה את זה?

  25. Started by dj shay 30010,

    יש לי אאוטלוק בעיברית 2003 פרו יש לי כמה אנשים ששולחים לי EMAIL רגיל בתוכן רשום הכל ???? סימני שאלה מאחרים אין לי בעיה לכולם יש 2003 מה יכול להיות הבעיה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים