עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מישהו מכיר? ( זה לשפת C ) תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by rOnka,

    אני עובד כרגע על עיצוב חדש לאתר שלי, אשמח מאוד לשמוע את דעתכם על העיצוב http://rondesign.deviantart.com/art/Fanboy-197425344 אשמח לשמוע את הדעות שלכם

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  3. Started by bullet,

    שלום יש לי עכבר Microsoft Wheel Mouse Optical 1.1a USB והוא כל פעם מתכבה ונדלק ועשיתי בדיקת דרייברים וראיתי שאין לו דרייבר אם אפשר בבקשה לינק להורדת הדרייבר אני ישמח מאוד כי לא הצלחתי למצוא עריכה : אפשר גם PS/2 תודה רבה לכל העוזרים Bullet

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by e.t,

    אני מתחבר לאינטרנט כדי לעדכן את המידע של שירי ה-MP3 שברשותי, אבל שאני מנסה להחיל את השינוי, יש הודעה שאי אפשר לעדכן את השיר/ים (זה קורה רק בחלק מהקבצים) , כי הם Read Only....?! ??? מאיפה הוא הביא את ה- Read only הזה? :AR15: מישהו יודע מה עושים? : אני פה חדש !! (במבטא רוסי כבד)

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by matizami,

    יש אתרים כמו YNET, ONE ועוד רבים אחרים שיש פרסומות מעצבנות שלפני שהדף נטען יש פרסומת או פרסומת שקופצת באמצע הדף עם איקס פצפון בצד (לא פופ אפ שנפתח). יש דרך לחסום את זה?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. יש לי windows xp professional 32 bit והתקנתי דרייבר אבל כנראה שהוא לא עובד כי אני לא שומע כלום יש לי את הדרייבר vinyl ac'97 coded combo driver (WDM) מותקן כבר במחשב.. אני צריך דרייבר לכ. קול הזה, תודה לעוזרים !

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. אהלן כולם! אני מחפש תוכנה שמראה לי בזמן אמת את הטמפרטורה של המחשב שלי או של חלקי המחשב למי שיש או מכיר תוכנה כזאת אבל שהיא טובה ואמינה ומראה את הטמפרטורה הנכונה של הרכיבים בבקשה שיישלח לי שם שלה או לינק? תודה מראש!! =) * אני חדש בפורומים כאן מותר לבקש לינקים לתוכנות? (אם כן אז אפשר עדיף לתוכנת אימיול)

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. מכיר ולא מעוניין ב-TEAMVIEWER (מאז שהם תחמו את זמן השימוש החינמי והגבילו את תקופת השימוש). וגם CHROME DESKTOP פחות רצוי בגלל שהוא מאוד בסיסי ולא גמיש. אם יש תוכנה שמאפשרת שליטה הן ממחשב PC אחר והן מאנדרואיד - עוד יותר טוב. אם חינמית - גם טוב. אשמח להצעות. תודה מראש!

  9. חשבתי לנסות את עצמי ברקעים.. עשיתי את זה ממש עכשיו 10 דקות אבל אהבתי את מה שיצא, יש לזה את המראה הוויסטי הזה [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by resheff,

    שלום שמי רשף יש לי WIN XP עד היום הייתי רואה תמונות ממוזערות עם תוכנת "מציג התמונות והפקסים של ווינדווס" ועכשיו מופיע לי סמל במקום תמונה. האפשרות היחידה שלי לראות את התמונה מבלי לפתוח אותה זה לעשות "סרט שקופיות" איך אני מגדיר שבכל פעם שאני פותח תקייה שיש בה תמונות - שאני אראה את התמונות בקטן - תצוגה- תמונות ממוזערות. צירפתי תצלום מסך של תיקיה של תמונות כשאני בוחר "תמונות ממוזערות" ולא רואים את התמונות- להמחשה. אשמח לקבל עזרה תודה מראש רשף [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. כנ"ל,האם זה מסוכן? יש איתי SP2 , שתי תוכנות טובות להגנה מפני תוכנות ריגול, זה מסוכן גם בלי הגנה מוירוסים? פשוט,אין לי ממש כסף לאנטי וירוס איכותי,ואני בינתים בלי. ובזמן האחרון צצות לי בעיות ותקיעות..

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. האם האימולטור בדימון טולס יכולה לעשות אימולציי למשחקיי PS2?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Crypto,

    אני לא יכול לראות אנימציות זזות הן עומדות ולא זזות

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by יוסף יצחק רוטנברג,

    אני מחפש דרך להפעיל קונסול ג'אווה סקריפט במובייל בלי להשתמש במחשב

  15. Started by Doron Rosenzweig,

    1) אם צרבתי לCD קובץ MPEG 1 האם זה מספיק על מנת שיקרא כ VCD ע"י מכשיר DVD? 2) אם אצרוב קובץ MPEG 2 ל CD האם יקרא ע"י נגן DVD (סלוני, לא במחשב) באיכות DVD?

  16. Started by bezangeloo,

    אחרי שיחזור (שעבר בהצלחה) קבצים מהרד-דיסק הקבצים ``דפוקים``. קבצי תמונה נפתחים, אבל לא רואים את התמונה, קבצי וורד נפתחים, אבל רואים תווים מוזרים במקום החומר שהיה אמור להיות עליהם. האם יש תוכנות לתיקון הקבצים? תודה, בז`נגלו

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by gal,

    האם מישהו יודע בוודאות אם אפשר לבצע שידרוג ממילניום לXP?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. לפני קבלת המחשב החדש גיביתי את כל הודעות ותיקיות הדואר שהיו לי באאוטלוק אקספרס במחשב הקודם, לקבצי DBX. במחשב החדש התקנתי אאוטלוק 2007 כי הבנתי שאאוטלוק אקספרס כבר לא קיימת. אני לא מצליח למצוא אופציה לשחזר את התיקיות של האקספרס לאאוטלוק החדש. גם חיפוש בגוגל לא הניב תוצאות. אודה לעזרה ממי שיודע

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שלום, קניתי כרטיס מסך Gigabyte Nvidia 8600gt 512MB אך אני לא מצליח להתקין את הדרייברים שלו. במסך "ניהול התקנים" מופיע לי ההודעה הבאה: "windows נתקל בבעיה בעת התקנת תוכנת מנהל ההתקן עבור ההתקן שלך. windows איתר תוכנת מנלך התקן עבור ההתקן שלך, אך נתקל בשגיאה בעת ניסיון להתקין אותה. NVIDIA GeForce 8600 GT הגישה נדחתה." הסרתי את כל הדרייברים שהיו על המחשב ונסיתי להתקין מחדש דרייברים לדוגמא של OMEGA מאחד האתרים שפורסמו בפורום (סטיקי דרייברים בפורום תוכנה) אך זה לא עזר לי. עדיין מתקבלת אותה הודעת שגיאה. במידה וזה יכול לעזור מספר פרטים לגבי המחשב שלי: לוח אם - Intel Sorento D945GNT מעבד - DualCore Intel Pentium D 930 אשמח לעזרה...

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. אז ככה: אני בטוח (למה ראיתי את זה) שישנו תוסף לאיציק שבו אני רואה אנשים ששמים את עצמם במצב invisibale (שאני רואה אותם אוףליין אבל הם לא) משהו יודע איך קוראים לתוסף הזה? ואיפה אני יוכל להוריד אותו?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. מלבד בבילון

  22. Started by sgt_flippy,

    איפה אני יכול למצוא מגוון רחב של פונטים? ואיפה אני מוסיף אותם?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Alex89,

    כרגע אני משתמש ב AVANT הכל טוב ויפה אבל יש כמה בעיות איתו + הוא איטי. את FF אני לא ממש אוהב כי אין שם את כל התוספות שאני צריך. איזה דפדפן אתם יכולים להמליץ לי עליו שיהיו שם את כל התכונות של AVANT ושהוא יהיה מהיר?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. http://filehippo.com/download_google_chrome/

  25. שלום רב, יש לי כ.מסך X1950 PRO וכשהיה לי על המחשב XP הרזולוציה הייתה 1440X900 (מסך 206BW של סמסונג) אחרי שהתקנתי את ויסטה ואת הדרייברים המעודכנים של ATI , פשוט נעלמה לי הרזולוציה הזאת ממסך ההגדרות. מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים