תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום.. אני מנסה להפעיל משחק והוא לא עובד.. כי אני צריך נראה לי להתקין משהו..סתכלו:
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך תוכנת dj שתומכת במיקסים. עדיף,אם יש, שיהיו מעין פטיפונים בשביל האפקט תודה
-
רק אתמול שוטטתי שם,והיום אני מקבל את התמונה המצורפת.אם אני סוגר את האזהרה ומנסה להמשיך,אני לא מצליח. עוד מישהו יכול לנסות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי חשבון IMAP ואני עובד איתו דרך Outlook. אני רוצה לשדרג את האופיס שלי - והשאלה אם אני יכול לשמור גיבוי של החשבון גם מקומית. ברור שאני יכול להתקין את הקליינט החדש, לתת לו את הפרטי חשבון, ולהתחבר לשרת ולאט לאט להוריד את כל ה-3GB שלי. אפשר לשמור את ה-PST של ה-IMAP - אבל בהגדרת חשבון חדש - אי אפשר לתת לו PST לטעון אליו - אלא רק PST חדש... יש פתרון?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שמעו יש לי את התוכנה ביטקומט וזה לא מוריד לי.. זה גם לא מוצא שום מקורות, וזה לינקים דיי פופלארים ! אבל אם אני מוריד הורדה ישירה דרך ביטקומט זה כן מוריד ! למישהו יש מושג ? (מצורפת תמונה) אה, ולפני כמה ימים היא כן עבדה ! ואל תגידו שזה עובר על החוקים כי זה לא ווארז ! יש גם טורנטים חוקיים ! (ניראה לי...) [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי הצגה בטלוויזיה שאני שם אותה בדוידי מובנה של LG LCD זה מראה לי אותו ביחס של 4:3 זה אומר שאני רואה את הסרט בלי שוליים תחתונים אבל עם שוליים צדדים , זאת אומרת אני רואה מלבן שחור בצד ימין ומלבן שחור בצד שמאל ואז ריבוע גדול באמצע מלא בלי שוליים תחתונים , איך אני אומר את זה שזה היה על כל המסך או ל 16:9 ? תודה רבה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
<blockquote>יש לי בעיה מספר ימים לא מצליח להכנס . כותב לי :אפשרות הדפדפן שלך עבור 'Cookies' לא מופעלת. אנא הפעל אותה למרות שהגדרתי בכרום בגוגל לא מצליח. מה לעשות ? </blockquote>
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה חינמית להמרה מ DTS to AC3 מבלי לפגוע באיכות ה3D ובכלל של הסרט. תודה מראש אליאור
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני מחפש תוכנה שיכולה לעשות אפקטים מיוחדים במוזיקה שאני שומע, שתיהיה כמה שיותר פשוטה. ??? :smoke:
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי דיסק שעליו יש שירים בפורמט mp3 אני רוצה להעביר את זה לפורמט שאפשר לשמוע במערכת רגילה, נראה לי wav אז כל מי שמכיר תוכנה ומוכן להסביר לי איך עושים את זה אני מאד ישמח .. :-\ תודה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה להתקין 7.10 MS-DOS על דיסק קשיח Western Digital 640GB SATA, אבל בכל פעם תכנת ההתקנה מפסיקה לפעול. בתחילת ההתקנה יש לבחור באחת מתוך ארבע אפשרויות כאשר האפשרות הראשונה היא להתקין את MS-DOS 7.10. אחרי שבחרתי באפשרות הראשונה קיבלתי את ההודעה הבאה: "Now loading MS-DOS 7.10 installation disk... Running DOS71INS.IMG Emulating CHS 80/9/2" ואז תוכנת ההתקנה הפסיקה להגיב. מדוע זה קורה? האם קיימת דרך לתקן את הבעיה, או שעלי להמשיך להשתמש בכונן ה-IDE הישן שלי?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מפעיל את האימיול של ליונט וורק הגירסא הכי חדשה.. ואחרי 2 דות לפעמים 10 דקות . לפעמים כשאני פותח אותו והוא מתחבר לשרת הוא נתקע .(לא מגיב) אין לי וירוסים אין לי ספייוורים .. זה רק האימיול נתקע. . אני עובד חופשי עם כל התוכנות האחרות גולש בלי בעיות .. רק האימיול מחליט להפסיק לעבוד - להתקע.. מה אפשר לעשות .? מאיזה סיבות זה יכול להגרם?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזו תוכנת ביטורנט הכי מהירה? אשמח אם יש לכם המלצות גם איך להגן מפני חסיפת אייפי. תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אתם מכירים את הקטעים ברשת עם תוכנות שנדבקות למערכת ואינכם יודעים איך להיפטר מהם? אז זה מה שקרה לי כשניסיתי להוריד קראק קטן ולא חשוב במיוחד. נדבקה למערכת תוכנה קטנה שמשגעת אותי. פתאום אני מקבל על שולחן העבודה את התוכנה הזאת, תוכנת חיפוש. שימו לב שהיא הפכה את הרקע בכיתוב מתחת לאייקונים לשחור!! בנוסף, בכל פעם שאני לא מצליח להעלות דף ברשת אני מועבר ישירות לדף הזה.. 1.איך מתפטרים מהתוכנה העלוקתית הזאת (החיפוש, והדף שלהם ברשת)?! 2.חיפשתי ולא מצאתי מהיכן להסיר אותה. 3.יוחזר הרקע השקוף במקום השחור! תודה נ.ב. מאז הגלישה קצת בעייתית, מתוך 10 טעינות עמוד/כניסה לאתר 3 פעמים (בערך) אני מגיע לעמוד הנ"ל. לפעמים אני פשוט לא יכול להיכנס בכלל ורק איתחול מאפשר לי להמשיך לג…
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לאחותי פרוייקט והיא צריכה שאני אחבר לה שיר אחד משלושה שירים בצורה של מיקסוס, זאת אומרת שאנ מתכוון לקחת חלקים בודדים משלושה שירים ולהפוך אותם לשיר אחד... עזרו לי בבקשה במציאת תוכנה אשר תתאים לי בנושא זה... תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עשיתי עבודה חדשה בפוטושופ הנה היא: מה דעתכם???
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מופיע סימן קריאה צהוב כמתואר בתמונה. ניסיתי קליק ימני עדכון דרייבר, ניסיתי פותר בעיות של win 7. מה עושים ? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים אנא עזרו ואמרו לי אילו מבין התכניות צריכות / עדיף / הכרחי או לא משנה מה..לפעול עם עליית המערכת, ועל מה אוכל לוותר. Realtek HD Aoudio Manager HD Aoudio Background Process - Realtek Synaptics Pointing Device Driver FF_Protection Application Microsoft Security Client Nvidia Hotkey Service , Version 266.39 USB 3.0 Monitor IAStorIcon - Intel Corporation QuickSet - Dell App Intel ® Common User Interface - C:\Windows\system32\igfxpers.exe Intel ® Common User Interface - C:\Windows\system32\hkcmd.exe Intel ® Common User Interface - C:\Windows\system32\igfxtray.exe Intel ® PROset/Wireless Intel ® PROset/Wireless WiMAX Connection Utility …
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי לכולם אני וחברים שלי כבר שנים משתמשים בתוכנה hamachi כדי לשחק יחד, והייתי משתמש בתוכנה הזאתי בXP ובויסטה והוא עבד מושלם. עברתי לא ממזמן לWIN7, ועכשיו כשאני מנסה להתקין את התוכנה hamachi התוכנה עצמה עובדת אבל אני לא מסוגל להתחבר ולשחק עם חבריי. ניסיתי לחקור את העניין לעומק במחשב ובאינטרנט ומצאתי שלא נפתח לי ערוץ במרכז הרשת כמו שצריך ליהיות, הנה תמונה מצורפת למה שאני מתכוון: http://i42.tinypic.com/9fpkr6.png כמו שאתם רואים יש השוואה של המרכז שלי למרכז של חבר שיש לו וינדוס שבע, התקין את אותה גרסה של האמצ'י וזה הסתדר לו. הוא מסוגל להתחבר ולהסתדר, בעוד שאני מחקתי את האמצ'י והתקנתי אותו בגרסאות 7 פעמים ולא הסתדר, לא מופיע לי אחרי ההתקנה שום דרך להגדיר את החיבור או מ…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום השתמשתי במדריך לשנות הגדרות ליוטוררנט ומאז התוכנה חילזון. אני התקנתי אותה מחדש אבל עדין ההגדרות ברירת מחדל לא חזרו. איך אני מחזיר להגדרות ברירת מחדל?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יצאה http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1〈=en
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני רוצה לפתוח חלון של דפדפן באמצעות אייקון, שיהיה מוגדר עם IP:PORT proxy server. אני לא משתמש בפרוקסי באופן כללי, אבל אני גולש לעיתים באתר שחוסם IP שאינו אמריקאי. יש לי שרת פרוקסי ואני יודע להגדיר אותו ידנית, אבל אני רוצה לחסוך מעצמי את הטרחה הזו של להגדיר ולהסיר את ההגדרות 4-5 פעמים ביום. אני חושב על איזשהו סקריפט שמריץ חלון של Firefox עם הגדרות הפרוקסי האלו - אבל אני לא ממש יודע איך להתחיל. אני על WinXP PRO, ויש לי Chrome, FireFox, IE 7, ואין לי בעיה להשיג כל דפדפן אחר אם אתם מכירים דרך לעשות מה שאני רוצה בדפדפן הזה. מישהו יודע איך לעשות את זה?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- היי לכולם... יש לי משחק שקניתי spellforce 2 shadoe of wars כשאני מנסה להתקין את patch 2 המחשב כותב לי install folder not found יש לי מערכת הפעלה חלונות 7 הבנתי שבגלל שזה משחק דיי ישן אז על XP אין בעיות איתו במערכת החלונות החדשה כנראה זה לא מתקין את המשחק אוטומטי ל program files וכנראה שכאן מתחילה הבעייה הבעייה שאם אני מתקין מחדש זה שוב מתקין את זה לאותו מקום אוטומטי... אשמח לקבל עזרה בנושא....תודה רבה...
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעיה עם AVANT BROWSER. המון קישורים שנפתחים בחלונות חדשים, הוא לא פותח לי, כלומר נותן שגיאה- "THE PAGE CANNOT FOUND". למשל\ לא נכנס לי בככל ל-www.themarker.com. האם אתם מכירים את הבעיה ?? תודה, תומר.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שאלה למבינים ולמנוסים. מי מהן בעלת ממשק המשתמש הנוח ביותר מבחינת נגישות ואפשריות? אני מתמקד בשניהם כתוסף לSolidWorks ולא CAD אחרים. לצורך העניין כסטודנט עבדתי עם SolidCAM אבל עבודתי תדרוש שימוש נרחב יותר בMasterCAM לפי התפתחות העניינים.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-


